SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Felle kleuren is altijd +1. Ik vind ze vet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef Guard het volgende:
ASICS Nimbus 15 Limited edition van Dam tot Dam loop
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik hetvind of juist heel
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb vanmorgen een belangrijke conclusie getrokken. Voor mij geen andere schoenen meer dan de Brooks Pure Flow. Snel op zoek naar nog een paartje!
F means you're fucked![]()
Ik zat er net naar te kijken! Ze zijn hier in de aanbieding. Kan ze eventueel wel voor je meenemen als je geïnteresseerd bent eind van de maand?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:54 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanmorgen een belangrijke conclusie getrokken. Voor mij geen andere schoenen meer dan de Brooks Pure Flow. Snel op zoek naar nog een paartje!
Ja doei.![]()
Hoe duur zijn ze in de aanbieding bij jullie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijken! Ze zijn hier in de aanbieding. Kan ze eventueel wel voor je meenemen als je geïnteresseerd bent eind van de maand?F means you're fucked![]()
Oh, dat scheelt wel ja. Ik kan ze niet goedkoper dan 106 euro vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.sweatshop.co.u(...)ning-shoes-ss13.html
70gbp![]()
80.26 euro
Ik ga even in overleg met de administratie
![]()
Ik zit ze zelf ook te overwegen. Zaterdag gaan we weer terug voor Wolve z'n cascadias, en hopelijk kan ik ze dan even proberen. Hopelijk zijn ze net als m'n andere twee Brooks geschikt voor brede pootjes
Ja doei.![]()
Ik heb redelijk brede voeten en zijn passen mij prima!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit ze zelf ook te overwegen. Zaterdag gaan we weer terug voor Wolve z'n cascadias, en hopelijk kan ik ze dan even proberen. Hopelijk zijn ze net als m'n andere twee Brooks geschikt voor brede pootjesF means you're fucked![]()
hmm sweatshop heh? Misschien in september ook maar even binnenwippen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Check. Dan kan ik iig even vragen of die (nog voor die prijs) te bestellen is. Op de site op dit moment hebben ze hem niet, maar dat zegt niet dat ze 'm in de winkel niet hebben.quote:
Moet zelf 9 hebbenja, ook nog 's voor mannen
Ja doei.![]()
Mijn SPIbelt is verstuurd. Eindelijk!![]()
Kan daar zondag lekker mijn telefoon in om natuurlijk van die kekke FB foto's mee te schieten tijdens de Color Run![]()
![]()
Topquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Check. Dan kan ik iig even vragen of die (nog voor die prijs) te bestellen is. Op de site op dit moment hebben ze hem niet, maar dat zegt niet dat ze 'm in de winkel niet hebben.
Moet zelf 9 hebbenja, ook nog 's voor mannen
Indien mogelijk, bestel ze dan meteen maar
Bigfoot
Dat is tenminste beetje training. In de OP ermee!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, nogal, Wolve heeft ook 'maar' 7.5quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
TopIndien mogelijk, bestel ze dan meteen maar
Bigfoot
Ja doei.![]()
Engels maat 7,5? kindervoetjes!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Kan toch ook alletwee? Een groter paar voor langere afstanden, omdat je voeten dan meer uitzetten, en een kleiner paar voor kortere afstanden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef YUR het volgende:
Al twijfel ik weleens of ik niet een half maatje groter zou moeten hebben...![]()
quote:van mn fysio dan hequote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
dat is lief van haarquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Evy les 9 gelopen
* baggerbaas geeft schouderklopje aan zichzelf
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103![]()
good busy!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik vond al dat ik behoorlijk grote voeten had, maar als ik zie wat voor maten jullie hebben zijn die van mij wel heel groot. Heb voor m'n hardloopschoenen maat 45 en heb gisteren voetbalschoenen met m'n gebruikelijke maat 46 binnengekregen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103
Ja doei.![]()
Is voor een man niet zo heel bijzonder tochquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:45 schreef Piet90 het volgende:
Ik vond al dat ik behoorlijk grote voeten had, maar als ik zie wat voor maten jullie hebben zijn die van mij wel heel groot. Heb voor m'n hardloopschoenen maat 45 en heb gisteren voetbalschoenen met m'n gebruikelijke maat 46 binnengekregen![]()
Ik heb ook 45/46.![]()
42 heb ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* Arquero klopt meequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
Het maakt niet uit hoe groot je voeten zijn. Het gaat er om wat je er mee doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
![]()
Prima gebaggerd, baasquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:43 schreef baggerbaas het volgende:
Evy les 9 gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/223887033/4776103
Hiero 46 voor gewone schoenen en volleybal, en voor lopen 1 (of soms 1,5) maatje erbij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Is voor een man niet zo heel bijzonder toch![]()
Ik heb ook 45/46.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Sinds kort loop ik op deze pareltjes![]()
Nike Performance
AIR PEGASUS+ 29 TRAIL - Trail hardloopschoenenPSN: Reneon01990![]()
![]()
Nou heb ik weer naar mooie sloffen zitten kijken, en wil ik kopen kopen kopen...
Maar ja moet (of wil eigenlijk) ook nog andere spullen aanschaffen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die heb ik teruggebrachtquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Rijssi het volgende:
Nike Performance
AIR PEGASUS+ 29 TRAIL - Trail hardloopschoenen
Ja doei.![]()
Loop je ook veel onverhard?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef Rijssi het volgende:
Nike Performance
AIR PEGASUS+ 29 TRAIL - Trail hardloopschoenenF means you're fucked![]()
Doen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef Guard het volgende:
Nou heb ik weer naar mooie sloffen zitten kijken, en wil ik kopen kopen kopen...
Maar ja moet (of wil eigenlijk) ook nog andere spullen aanschaffen...
* MvGr Mark RutteJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch ingeschreven voor Start-To-Run, vorig jaar ook al gedaan, maar toen in Almelo. Ga nu in Wierden lopen. Hopelijk meer bos en minder atletiek baan.![]()
'T Lageveld?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
Toch ingeschreven voor Start-To-Run, vorig jaar ook al gedaan, maar toen in Almelo. Ga nu in Wierden lopen. Hopelijk meer bos en minder atletiek baan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan loop je volgens mij daar veel rondjes. Dus dat is bos en zandpad.quote:
Sunnythesun kan je wel meer vertellen volgens mij. DIe deed dat ook.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor uw bestelling blabla.
Roze Mirage's besteldGewoon maar bij de webshop van de lokale hardloopwinkel. Wilde ze de dag voor de Vooroeverloop in Hoorn halen, wat ik eigenlijk van plan was, is teveel gedoe
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef hatsaflats het volgende:
Roze Mirage's besteldGewoon maar bij de webshop van de lokale hardloopwinkel. Ze de dag voor de Vooroeverloop in Hoorn halen, wat ik eigenlijk van plan was, is teveel gedoe
Ja doei.![]()
Hoe weet je of ze goed zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:43 schreef hatsaflats het volgende:
Roze Mirage's besteldGewoon maar bij de webshop van de lokale hardloopwinkel. Wilde ze de dag voor de Vooroeverloop in Hoorn halen, wat ik eigenlijk van plan was, is teveel gedoe
![]()
Of een schoen goed is of niet bepaal je uiteindelijk nog altijd zelf. Ik zie dat er hier veel gewezen wordt om je vooral door een speciaalzaak te laten adviseren, maar ben er zelf niet een voorstander van.
Onderstaand artikel ben ik het volledig eens:
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/![]()
Vind dat wel een erg zwart-wit artikel. Alsof speciaalzaken je automatisch het duurste aansmeren én je vervolgens zelf geen eigen zeg meer hebt in wat je koopt. Ook is het zo dat een schoen die op het eerste oog heerlijk zit, 5km later problemen kan laten zien, zoals blaren etc.; niet alle voeten zijn zo makkelijk, helaas. Dat heb ik vorige maand ook maar weer mogen ervaren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Ach3r0n het volgende:
Of een schoen goed is of niet bepaal je uiteindelijk nog altijd zelf. Ik zie dat er hier veel gewezen wordt om je vooral door een speciaalzaak te laten adviseren, maar ben er zelf niet een voorstander van.
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/
Nee, speciaalzaken zijn niet alwetend, anders had ik ook niet terug hoeven gaan met m'n schoenen, maar als er problemen zijn dan kunnen ze samen met jou vaak wel tot de kern van het probleem komen en daar een oplossing voor zoeken. Dit topic zelf is nogal 'curious'; veel mensen zoeken zelf dingen uit, willen zaken tot op de bodem uitzoeken, maar dat geldt niet voor elke (beginnend én ervaren) renner, en dan is dat beetje expertise toch zeker wel gewenst; een goed paar schoenen vinden is niet zo makkelijk, en een paar kleine aanpassingen (zoals bijvoorbeeld inlegzolen zoals ik die nu heb) kan een boel problemen oplossen.
Daarbij geven veel speciaalzaken juist die garantie dat je terug mag komen als er iets niet klopt of werkt na de nodige km's en modder, dat heb je dan bij de Perry of de wiggle weer niet.Ja doei.![]()
Jij loopt minimalistisch toch? Veel speciaalzaken zijn daar idd nogal terughoudend in. Ook om wat ik zo even snel in dat artikel lees: goede techniek is belangrijker dan schoenen. Maar je kunt niet iedereen goede techniek opdringen, als dat een beetje te compenseren is met schoenen: prima.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Ach3r0n het volgende:
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/
Ik had de vorige keer overigens niet naar de verkoper moeten luisteren, maar gewoon meteen een paar Mirage's moeten kopen. Had waarschijnlijk een hoop gezeik gescheeld.![]()
Onder het mom van "Ik heb altijd gelijk"?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had de vorige keer overigens niet naar de verkoper moeten luisteren, maar gewoon meteen een paar Mirage's moeten kopen. Had waarschijnlijk een hoop gezeik gescheeld.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De afgelopen paar maanden heb ik ook last gekregen van blaren bij de grote teen van beide voeten. Gelukkig niet zo erg dat ik er voortdurend last van had tijdens het lopen, maar mijn voeten werden er niet mooier op. Vergelijkbaar met http://barefootrunningshoes.org/2009/10/24/vibram-five-fingers-injury-the-blistering-pain/quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vind dat wel een erg zwart-wit artikel. Alsof speciaalzaken je automatisch het duurste aansmeren én je vervolgens zelf geen eigen zeg meer hebt in wat je koopt. Ook is het zo dat een schoen die op het eerste oog heerlijk zit, 5km later problemen kan laten zien, zoals blaren etc.; niet alle voeten zijn zo makkelijk, helaas. Dat heb ik vorige maand ook maar weer mogen ervaren.
...
Wat bij mij speelt was dat een flinke eeltlaag was opgebouwd die in de weg zat. Inmiddels is het al redelijk hersteld en is de nieuwe huid een stuk soepeler geworden.
Geen moment heb ik gedacht dat deze blaren het gevolg waren van slecht schoeisel.![]()
Bit me right in the buttocksquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Onder het mom van "Ik heb altijd gelijk"?![]()
Wanneer is uiteindelijk? Als je immens zere poten hebt als je 2 of 3 x hebt gelopen? Die mensen weten er meer van dan menig (beginnend) hardloper dus dat heeft zeker wel zin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:24 schreef Ach3r0n het volgende:
http://strengthrunning.com/2011/11/how-to-choose-running-shoes/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij mij was het probleem opgelost met een extra ondersteunende zool. Ik overproneer en er zijn weinig trailschoenen die genoeg support geven, aangezien dat bij het terrein helemaal niet handig zou zijn. Wel zakte ik daardoor te ver naar binnen tijdens het rennen, wat blaren op m'n arches en vervolgens ook op kleinste tenen tot gevolg had. Nu ik een kleine inlegzool heb die dat grotendeels compenseert heb ik er geen last meer van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:49 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
De afgelopen paar maanden heb ik ook last gekregen van blaren bij de grote teen van beide voeten. Gelukkig niet zo erg dat ik er voortdurend last van had tijdens het lopen, maar mijn voeten werden er niet mooier op. Vergelijkbaar met http://barefootrunningshoes.org/2009/10/24/vibram-five-fingers-injury-the-blistering-pain/
Wat bij mij speelt was dat een flinke eeltlaag was opgebouwd die in de weg zat. Inmiddels is het al redelijk hersteld en is de nieuwe huid een stuk soepeler geworden.
Geen moment heb ik gedacht dat deze blaren het gevolg waren van slecht schoeisel.Ja doei.![]()
Don't mind if I do.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pffff... Het was DRUK op het werkhet liefst zou ik met een kop thee op de bank kruipen, maar eigenlijk moet ik nog rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb het al eens gepost, maar ik loop ook met zooltjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij mij was het probleem opgelost met een extra ondersteunende zool. Ik overproneer en er zijn weinig trailschoenen die genoeg support geven, aangezien dat bij het terrein helemaal niet handig zou zijn. Wel zakte ik daardoor te ver naar binnen tijdens het rennen, wat blaren op m'n arches en vervolgens ook op kleinste tenen tot gevolg had. Nu ik een kleine inlegzool heb die dat grotendeels compenseert heb ik er geen last meer van.![]()
http://www.healthycomebac(...)-10-seconds-p-1.html
Inmiddels geswitcht naar de low profile variant, maar afgezien dat ze dunner zijn is de werking hetzelfde als de normale versie.![]()
Gewoon chillen, zondag moet je vol aan de bakquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Pffff... Het was DRUK op het werkhet liefst zou ik met een kop thee op de bank kruipen, maar eigenlijk moet ik nog rennen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die van mij zijn op maat gemaakt, vanwege de overpronatie heb ik liever iets dat bij mijn specifieke stalpoten past.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:11 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gepost, maar ik loop ook met zooltjes![]()
http://www.healthycomebac(...)-10-seconds-p-1.html
Inmiddels geswitcht naar de low profile variant, maar afgezien dat ze dunner zijn is de werking hetzelfde als de normale versie.Ja doei.![]()
Me ingeschreven voor zo'n Good Form Running Clinic![]()
Ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hele Nokia escalatie
Hats feli met je aankoop!![]()
Heuj, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Quoi het volgende:
Hats feli met je aankoop!
Zag ook zoiets voorbij komen van hardloopwinkel in Rotterdam. Lijkt me wel leuk. Ff kijken of ik kanquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Quoi het volgende:
I have got an urge to go for a run!
Maar ik mag niet vandaag. Beter van niet want ondanks dat mijn kuiten zich een stuk beter voelen, voel ik ze nog. Nog een dag herstel minimaal nemen dan maar en het is ook wel goed om weer eens 2 dagen rust te nemen ipv 1.
Maar ja, dan wordt het morgen weer misschien to damn hot om een lekker loopje te kunnen doen dus zou ik beter vandaag.
*kras*Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:14 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor de tip.
Rotterdam zal hem niet worden maar die van Den Bosch is dan wel weer interessant.
(alleen hij valt dan net een dag na een wedstrijdtwijfel twijfel)
![]()
Zo weer even een 43 km onder de bandjes wegeduwd vandaag, maar daar heb ik het nu wel weer even mee gezien met dat fietsen. Even weekend afwachten, maar zoals het vandaag gaat wil ik dan toch wel weer een voorzichtig loopje wagen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb vanaf de lagere school tot een paar jaar geleden ook altijd speciaal gemaakte steunzolen gehad. Op aanraden van mijn ouders en de podoloog ook altijd stevige schoenen gedragen en omdat ik weinig klachten had en het verder wel best vond ook om de 1-2 jaar braaf meegegaan met mijn ouders om de steunzolen na te laten kijken of te vervangen. Mijn vader en moeder dragen ook al jaren steunzolen en het was dan ook een vast familie-uitje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van mij zijn op maat gemaakt, vanwege de overpronatie heb ik liever iets dat bij mijn specifieke stalpoten past.
Echter merkte ik dat ik met schoenen en steunzolen best wel wat extra gewicht meezeulde en dat ik moeite had om stabiel te staan. Met het hardlopen had ik dit gevoel nog sterker. Lopen zonder steunzolen was het voor mij ook niet echt en op zoek naar een oplossing vond ik op internet deze zooltjes. De informatie over het onderzoek staat helaas niet meer op de officiële productsite, maar via ebay nog wel gedeeltelijk terug te vinden.
Inmiddels al een aantal jaar over op het lopen op de voorvoet en overgestapt op de Nike Frees. De Nike Free 3.0 heeft overigens ook nog een lichte ondersteuning. Ideaal als tussenstap naar echt minimalistisch schoeisel.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef hatsaflats het volgende:
Thanks Quoi.
Oja, ik heb me gisteren ingeschreven voor een VFF clinic in septemberNiet afgeschrikt door mijn lelijke schoenen?
![]()
Nee, ik vind ze supergrappig! Minder grappig vind ik alleen dat er zoveel gras tussen je tenen blijft zittenquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Niet afgeschrikt door mijn lelijke schoenen?
Of nouja, niet als het tussen jouw tenen zit natuurlijk
![]()
![]()
hahaha ik ben echt geen wielrenner hoor, ik heb geen strakke shirts en sponzenshorts aan, bij mij flappert mijn broek en shirt vrolijk in de wind. Ook doe ik niet aan helmen enzo.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb vorig jaar een helm gekocht omdat ik 2x was gevallen door m'n klikpedaaltjes, maar ik heb daarna eigenlijk niet echt meer gefietstquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef Guard het volgende:
[..]
hahaha ik ben echt geen wielrenner hoor, ik heb geen strakke shirts en sponzenshorts aan, bij mij flappert mijn broek en shirt vrolijk in de wind. Ook doe ik niet aan helmen enzo.En die helm ook nog nooit gebruikt
![]()
![]()
Wat ook niet grappig is, is DIE LUCHT! Die dingen gaan enorm zuur ruiken na verloop van tijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze supergrappig! Minder grappig vind ik alleen dat er zoveel gras tussen je tenen blijft zittenOf nouja, niet als het tussen jouw tenen zit natuurlijk
![]()
![]()
TeeheeBij het 24-uurs-event van afgelopen weekend was een team genaamd "Stephen hawkin is shite at twister"
Ja doei.![]()
ik ben 1 keer gevallen door mijn klikpedalen, maar dat gebeurt dus als je stilstaat en je vergeet dat je schoenen aan je pedalen vastzitten, dus val je niet hard. Niets aan de hand, buiten een beetje gebutst egoquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een helm gekocht omdat ik 2x was gevallen door m'n klikpedaaltjes, maar ik heb daarna eigenlijk niet echt meer gefietstEn die helm ook nog nooit gebruikt
Ik kan nog steeds niet normaal op m'n linker knie zitten na m'n ongelukje met klikpedalen in de zomer van 2011quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ben 1 keer gevallen door mijn klikpedalen, maar dat gebeurt dus als je stilstaat en je vergeet dat je schoenen aan je pedalen vastzitten, dus val je niet hard. Niets aan de hand, buiten een beetje gebutst egoGeen klikpedalen voor mij
Ja doei.![]()
Dan ben je wel echt precies heel ongelukkig gevallen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet normaal op m'n linker knie zitten na m'n ongelukje met klikpedalen in de zomer van 2011Geen klikpedalen voor mij
Yupquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt precies heel ongelukkig gevallen...is nooit meer helemaal weggegaan, die zwelling of wat er ook verkeerd is gaan zitten...
![]()
Zo maar's omkleden om te gaan rennen.. in de zeikregen
Ben nog even aan het twijfelen of ik daarom een jasje aan zal doen...
Ja doei.![]()
Als je je post afsluit met *kras* heb ik onbewust de associatie met snijden in jezelfquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
I have got an urge to go for a run!
Maar ik mag niet vandaag. Beter van niet want ondanks dat mijn kuiten zich een stuk beter voelen, voel ik ze nog. Nog een dag herstel minimaal nemen dan maar en het is ook wel goed om weer eens 2 dagen rust te nemen ipv 1.
Maar ja, dan wordt het morgen weer misschien to damn hot om een lekker loopje te kunnen doen dus zou ik beter vandaag.
*kras*![]()
![]()
1 keer was idd toen ik dacht dat ik die heuvel heus wel aan kon, bijna boven *plof*. En 1 keer had ik per ongeluk bij het kopen van een duinkaart (braaf als ik ben) m'n kilometerteller van m'n stuur af geschoven, waar ik iets later achter kwam. Vol op de rem en ondersteboven op het fietspadquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ben 1 keer gevallen door mijn klikpedalen, maar dat gebeurt dus als je stilstaat en je vergeet dat je schoenen aan je pedalen vastzitten, dus val je niet hard. Niets aan de hand, buiten een beetje gebutst ego
Maar als ik met 35km/u over een niet al te goed onderhouden fietspad knal, voel ik me toch iets veiliger met een helmpje op, voor het geval dat. Met je voeten los kun je je nog een beetje met je been tegenhouden, als het niet lukt op tijd los te komen kun je volgens mij nog gekker vallen. Het is alletwee kut, maar ik houd graag voorlopig m'n hoofd even heel.![]()
Correct.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Als je je post afsluit met *kras* heb ik onbewust de associatie met snijden in jezelfJa doei.![]()
Ja, maar het kan ook zijn dat hij het in zijn agenda had geschreven en nu met een pen doorkrast...quote:![]()
Omdat ze niet fijn liepen. Te weinig gevoel met de grond, te warm, en ik kreeg ook nog 's blaren, maar dat zal uiteindelijk vooral aan de overpronatie gelegen hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Loop vaak door de bossen op de veluweJa doei.![]()
Doe ik ook, uit frustratie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Als je je post afsluit met *kras* heb ik onbewust de associatie met snijden in jezelfIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja een helm is wel zo verstandig ja, maar wat dat betreft ben ik net mijn opa. Als je tegen hem zei dat hij zijn autogordel om moest doen zei ie steenvast: "als je het van die gordel moet hebben, kan je niet rijden"...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar als ik met 35km/u over een niet al te goed onderhouden fietspad knal, voel ik me toch iets veiliger met een helmpje op, voor het geval dat. Met je voeten los kun je je nog een beetje met je been tegenhouden, als het niet lukt op tijd los te komen kun je volgens mij nog gekker vallen. Het is alletwee kut, maar ik houd graag voorlopig m'n hoofd even heel.
Dus ik zeg: als je een helm nodig hebt kan je niet fietsen tot ik een keer lekker hard stuiter en tot inkeer komMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
Ik dacht vanavond: laat ik training 6 maar vanavond doen, want morgen en vrijdag wordt het zo warm en benauwd. Dat was een stom idee. Viel ook wel te verwachten want rustdag en zo. Genadeloos afgestraft rond de 4 km (been wilde niet meer doen wat ik wilde dat het deed), en toen moest ik nog een eind naar huis strompelen. Dat was echt mijn slimste idee ooit. Ach, de training ging op zich prima, daarna ging het mis. Eigen schuld. Nu maar twee daagjes rust.
Geinig, laptimes: 6.33, 6.37, 6.34, 6.34 (en daarna tel ik even niet mee). En dat voor iemand die niet constant kan lopen. ;-) Door compleet willekeurige schaalverdeling in Endomondo ook maar lastig te zien trouwens.
http://www.endomondo.com/workouts/224038352/9947984
Oh, en hoe kom je in godsnaam van het vocht wat je vasthoudt af? Om de een of andere reden hebben mijn vingers besloten worstjes te worden. Pijnlijk.![]()
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef Gogo83 het volgende:
Bleekselderij drijft vocht af. En veel drinken..![]()
Pizza in de koelkast ipv de oven: ingelaste spontane ad hoc heuveltraing! Eten is overrated en kan later ook nog wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 20:01:20 ]![]()
Had je mijn gezicht moeten zien na een schuiver met de fiets. En dat was nog wel gewoon met een stadsfietsquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja een helm is wel zo verstandig ja, maar wat dat betreft ben ik net mijn opa. Als je tegen hem zei dat hij zijn autogordel om moest doen zei ie steenvast: "als je het van die gordel moet hebben, kan je niet rijden"...
Dus ik zeg: als je een helm nodig hebt kan je niet fietsen tot ik een keer lekker hard stuiter en tot inkeer kommocht ik ooit gaan wielrennen, dan heb ik zeker een helm op
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wel zo slim, ja. Er was toch nog iemand in dit topic gevallen met behoorlijke verwondingen tot gevolg? Mascleta(?), of ik zit er helemaal naast, kan ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Had je mijn gezicht moeten zien na een schuiver met de fiets. En dat was nog wel gewoon met een stadsfietsmocht ik ooit gaan wielrennen, dan heb ik zeker een helm op
![]()
Of gewoon ff je handen met de vingers omhoog houden. Dat doe ik tenminste als ik er last van krijg. (soms bij ldl)quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben trouwens wel gaan rennen. Gewoon, omdat t kon. En omdat het nu nog een beetje te doen was qua temperatuur. Ookal was ik heel moe. En het was eigenlijk best wel lekkerben blij dat ik gegaan ben
Ik ga zo ook. Nog steeds best spierpijn van het fitnessen van maandag maar ik ga toch. Geen ldl, ik ga en zie wel of het lukt en wat ik dan ga doen en hoe ver.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, mijn lesje zit er weer op. Evy heeft me weer 30 minuutjes laten zweten. Was een relatief korte les, dus heb de snelheid er goed ingegooid. Paar seconden boven mijn PR gelopen, voor een training niet slecht dacht ik. Ging lekker ondanks het nog steeds plakkerige weer en de brandnetel waar ik in het begin al tegenaan liep.. dat was een kilometertje jeuk hebben, ging gelukkig wat weg daarna. Voel het nog lichtjes nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze supergrappig! Minder grappig vind ik alleen dat er zoveel gras tussen je tenen blijft zittenOf nouja, niet als het tussen jouw tenen zit natuurlijk
Echt heel leuk! Hoop dat het je bevalt. Ze kunnen wel iets gaan ruiken ja, zoals Tarahumara al zegt, maar daarentegen kunnen ze ook in de wasmachine, dus dat scheelt weer
. Kunnen we straks ook nog de VFF-boks doen!
![]()
Vanavond ook lekker even gerend, dit keer weer een keer op de kinvara's (*boks!). Geen idee waar ik zin in had, dus deed eerst maar eens een rondje proberen om mijn mond dicht te houden, letterlijk. Dus gewoon lekker lopen en de hele tijd door je neus ademen, moet je alleen niet verkouden zijn. Maar zo loop je wel weer automatisch lekker rustig. Na 4km had ik daar geen zin meer in en liep ik even terug naar het beginpunt vanwaar ik een rondje snel startte. Dit hield ik toch best lang vol op een lekker tempootje, maar na 3km vond ik dat ook wel weer genoeg
. Totaal dus 7km op de teller vanavond, lekker weer en ben tevreden!
Zelfs een bekertje!!!![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823![]()
3:30 min/km... dat red ik nog niet in een sprintquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Echt heel leuk! Hoop dat het je bevalt. Ze kunnen wel iets gaan ruiken ja, zoals Tarahumara al zegt, maar daarentegen kunnen ze ook in de wasmachine, dus dat scheelt weer
![]()
Vanavond ook lekker even gerend, dit keer weer een keer op de kinvara's (*boks!). Geen idee waar ik zin in had, dus deed eerst maar eens een rondje proberen om mijn mond dicht te houden, letterlijk. Dus gewoon lekker lopen en de hele tijd door je neus ademen, moet je alleen niet verkouden zijn. Maar zo loop je wel weer automatisch lekker rustig. Na 4km had ik daar geen zin meer in en liep ik even terug naar het beginpunt vanwaar ik een rondje snel startte. Dit hield ik toch best lang vol op een lekker tempootje, maar na 3km vond ik dat ook wel weer genoeg
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823![]()
![]()
Nee dat klopt inderdaad, die is goed hard onderuit gegaan. Maar ging gelukkig al weer een heel stuk beter. Vraag me af waar die is trouwens, ook al weer een tijdje niet gezien?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:46 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Wel zo slim, ja. Er was toch nog iemand in dit topic gevallen met behoorlijke verwondingen tot gevolg? Mascleta(?), of ik zit er helemaal naast, kan ook.Gewoon lekker door blijven trainen, komt de snelheid ook steeds hoger. Voor je het weet draai je je hand er niet meer voor om (op een 200mquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:24 schreef CRX_master het volgende:
3:30 min/km... dat red ik nog niet in een sprint).
![]()
Laf herstelrondje gelopen van 35 min http://www.endomondo.com/workouts/224101063/11291298
Daarmee eindigt de maand juli met 158 km, in 16 trainingen. Prima maandje, ondanks de warmte![]()
![]()
Lekker bezig! Die snelheid van je blijft me altijd verbazen hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Echt heel leuk! Hoop dat het je bevalt. Ze kunnen wel iets gaan ruiken ja, zoals Tarahumara al zegt, maar daarentegen kunnen ze ook in de wasmachine, dus dat scheelt weer
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823
Ik ben benieuwd hoe die clinic gaat gaan! Ik wil ze dan eigenlijk wel vooral om door het bos te hobbelen, voor door de bewoonde wereld heb ik strakjes al 3 paar schoenenDoor deel te nemen aan die clinic krijg ik wel 25% korting als ik ze koop, dus dat scheelt best wel veel! En dan hoop ik dat de KMD Sport LS het beste zitten, want die vind ik qua kleurtjes het leukst:
![]()
![]()
Niet de Bikila's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker bezig! Die snelheid van je blijft me altijd verbazen hoor.
Ik ben benieuwd hoe die clinic gaat gaan! Ik wil ze dan eigenlijk wel vooral om door het bos te hobbelen, voor door de bewoonde wereld heb ik strakjes al 3 paar schoenenDoor deel te nemen aan die clinic krijg ik wel 25% korting als ik ze koop, dus dat scheelt best wel veel! En dan hoop ik dat de KMD Sport LS het beste zitten, want die vind ik qua kleurtjes het leukst:
[ afbeelding ]Vind zelf die KMD's ook mooier trouwens, bijna zelfde zool als de bikila ook. En die veters werken wel goed.
![]()
![]()
![]()
lekker tempoquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224089698/2368823Als ik mn marathon tot een goed einde heb gebracht, ga ik me ook eens op snelheid richten. Wellicht een paar keer de bosloopcompetitie meepakken in Harderwijk.
![]()
Gezellig clubrun![]()
alleen zat er iemand een groep te hoog waardoor we heel vaak stil stonden én de route was niet helemaal duidelijk voor de persoon die de route voorliep
Maar, het was wel gezellig, en HM-trainingsmatties gevonden voor long runsNu morgen eerst een 10EM doen
http://www.endomondo.com/workouts/224106231/881511
toch weer 8.2 op de teller erbij
Ja doei.![]()
Wat ik een beetje gelezen heb moet ik eigenlijk sowieso die met veters, omdat ik vrij hoge wreven heb en dat zou beter gaan met veters. De kleurtjes van de Bikila LS vind ik echt heel saaiquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Niet de Bikila's?Vind zelf die KMD's ook mooier trouwens, bijna zelfde zool als de bikila ook. En die veters werken wel goed.
![]()
Als die beter zitten worden het wel gewoon die, maar de KMD's vind ik wel gewoon echt heel leuk
![]()
![]()
Doe ik ook mee! Gaan we samen op de VFF!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
lekker tempoAls ik mn marathon tot een goed einde heb gebracht, ga ik me ook eens op snelheid richten. Wellicht een paar keer de bosloopcompetitie meepakken in Harderwijk.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Gezellig clubrun![]()
alleen zat er iemand een groep te hoog waardoor we heel vaak stil stonden én de route was niet helemaal duidelijk voor de persoon die de route voorliep
Maar, het was wel gezellig, en HM-trainingsmatties gevonden voor long runsNu morgen eerst een 10EM doen
http://www.endomondo.com/workouts/224106231/881511
toch weer 8.2 op de teller erbij![]()
Af en toe lekker rustig aan lopen is ook niet erg, kan je nog wat meer kletsen ja! Anders was het vast niet zo gezellig geworden. En toch lekker gelopen!
![]()
Jij ook lekker gelopen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Af en toe lekker rustig aan lopen is ook niet erg, kan je nog wat meer kletsen ja! Anders was het vast niet zo gezellig geworden. En toch lekker gelopen!
Ja doei.![]()
Ik was net trouwens koud een km op weg, en toen voelde ik iets knappen![]()
M'n haarelastiekje brak! En dat is, gezien de hoeveelheid haar die mee moet, tamelijk dramatischgelukkig kon ik het elastiekje al rennend weer een beetje aan elkaar knopen en daarmee de boel bij elkaar houden!
Ja ja, het is wat kinders![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik was vandaag maar weer gewoon met de langzame groep meegegaan. Achteraf had ik dus best met de rest mee kunnen komen.
Maar op zich was het niet zo erg rustig aan te doen na de krankzinnige bulten van maandag. Geen records gelopen dus. Maar toch ook weer 7,8km op de klok. (in 1:04)
Maar met de regen en zo'n lange (tijd) loop, lekker bloedende tepels. Omnomnom...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/224105848/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: