Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 3% gewijzigd door FL_Freak op 31-07-2013 03:27:09 ]
quote:
Ach, daarmee valt alles te omschrijven.quote:
Wat ben jij precies? Leg dat maar eens uit voordat je iets anders gaat proberen uit te leggen.quote:
Ik ben wenfer2.quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat ben jij precies? Leg dat maar eens uit voordat je iets anders gaat proberen uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ben wenfer2.![]()
Double monk liefhebber, student en aristocraat in opleiding.Niet jezelf, maar echt uitleggen wat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet jezelf, maar echt uitleggen wat je bent.
quote:Homo sapien
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
For other uses, see Homo sapiens (disambiguation).
Homo sapiens
Temporal range: Pleistocene - Recent
Scientific classification e
Kingdom: Animalia
Phylum: Chordata
Class: Mammalia
Order: Primates
Family: Hominidae
Tribe: Hominini
Genus: Homo
Species: H. sapiens
Binomial name
Homo sapiens
Linnaeus, 1758
Subspecies
†Homo sapiens idaltu
Homo sapiens sapiens
Homo sapiens (Latin: "wise man") is the scientific name for the human species. Homo is the human genus, which also includes Neanderthals and many other extinct species of homonid; H. sapiens is the only surviving species of the genus Homo. Modern humans are the subspecies Homo sapiens sapiens, differentiated from their direct ancestor, Homo sapiens idaltu.
Subspecies
Subspecies of H. sapiens include Homo sapiens idaltu (roughly translated as "elder wise human") and the only extant subspecies Homo sapiens sapiens. Some sources show Homo sapiens neanderthalensis as a subspecies of H.sapiens. Similarly, the discovered specimens of the Homo rhodesiensis species have been classified by some as a subspecies, but this classification is not widely accepted.
Evolution
Main article: Human evolution
Further information: Anthropology, Homo (genus), and Timeline of human evolution
Craniums
1. Gorilla 2. Australopithecus 3. Homo erectus 4. Neanderthal (La Chapelle aux Saints) 5. Steinheim Skull 6. Euhominid
Scientific study of human evolution is concerned, primarily, with the development of the genus Homo, but usually involves studying other hominids and hominines as well, such as Australopithecus. "Modern humans" are defined as the Homo sapiens species, of which the only extant subspecies is known as Homo sapiens sapiens.
Homo sapiens idaltu (roughly translated as "elder wise human"), the other known subspecies, is now extinct.[1] Homo neanderthalensis, which became extinct 30,000 years ago, has sometimes been classified as a subspecies, "Homo sapiens neanderthalensis"; genetic studies now suggest that the functional DNA of modern humans and Neanderthals diverged 500,000 years ago.[2]
Similarly, the discovered specimens of the Homo rhodesiensis species have been classified by some as a subspecies, but this classification is not widely accepted.
Anatomically modern humans first appear in the fossil record in Africa about 195,000 years ago, and studies of molecular biology give evidence that the approximate time of divergence from the common ancestor of all modern human populations was 200,000 years ago.[3][4][5][6][7] The broad study of African genetic diversity headed by Dr. Sarah Tishkoff found the San people to express the greatest genetic diversity among the 113 distinct populations sampled, making them one of 14 "ancestral population clusters". The research also located the origin of modern human migration in south-western Africa, near the coastal border of Namibia and Angola.[8]
The evolutionary history of primates can be traced back 65 million years. Primates are one of the oldest of all surviving placental mammal groups. The oldest known primate-like mammal species (those of the genus Plesiadapis) come from North America, but inhabited Eurasia and Africa on a wide scale during the tropical conditions of the Paleocene and Eocene. Molecular evidence suggests that the last common ancestor between humans and the remaining great apes diverged 4–8 million years ago.
The gorillas were the first group to split, then the chimpanzees (genus Pan) split off from the line leading to the humans. The functional portion of human DNA is approximately 98.4% identical to that of chimpanzees when comparing single nucleotide polymorphisms (see human evolutionary genetics). Therefore, the closest living relatives of humans are gorillas and chimpanzees, as they share a relatively recent common ancestor.[9]
Humans are probably most closely related to two chimpanzee species: the Common Chimpanzee and the Bonobo.[9] Full genome sequencing has resulted in the conclusion that "after 6.5 [million] years of separate evolution, the differences between chimpanzee and human are ten times greater than those between two unrelated people and ten times less than those between rats and mice".[attribution needed] Current estimates of suggested concurrence between functional human and chimpanzee DNA sequences range between 95% and 99%;[10][11][12][13]
Early estimates indicated that the human lineage may have diverged from that of chimpanzees about five million years ago, and from that of gorillas about eight million years ago. However, a hominid skull discovered in Chad in 2001, classified as Sahelanthropus tchadensis, is approximately seven million years old, and may be evidence of an earlier divergence.[14]
Human evolution is characterized by a number of important changes—morphological, developmental, physiological, and behavioural—which have taken place since the split between the last common ancestor of humans and chimpanzees. The first major morphological change was the evolution of a bipedal locomotor adaptation from an arboreal or semi-arboreal one,[15] with all its attendant adaptations (a valgus knee, low intermembral index (long legs relative to the arms), reduced upper-body strength).
The human species developed a much larger brain than that of other primates – typically 1,400 cm³ in modern humans, over twice the size of that of a chimpanzee or gorilla. The pattern of human postnatal brain growth differs from that of other apes (heterochrony), and allows for extended periods of social learning and language acquisition in juvenile humans. Physical anthropologists[who?] argue that the differences between the structure of human brains and those of other apes are even more significant than their differences in size.
Other significant morphological changes included the evolution of a power and precision grip,[16] a reduced masticatory system, a reduction of the canine tooth, and the descent of the larynx and hyoid bone, making speech possible. An important physiological change in humans was the evolution of hidden oestrus, or concealed ovulation, which may have coincided with the evolution of important behavioural changes, such as pair bonding. Another significant behavioural change was the development of material culture, with human-made objects becoming increasingly common and diversified over time. The relationship between all these changes is the subject of ongoing debate.[17][18]
The forces of natural selection have continued to operate on human populations, with evidence that certain regions of the genome display directional selection in the past 15,000 years.[19]
Dat leg jij niet uit, dat is iemand anders, tevens wordt het uitgelegd met concepten die door ons zelf zijn bedacht.quote:
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 04:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat leg jij niet uit, dat is iemand anders, tevens wordt het uitgelegd met concepten die door ons zelf zijn bedacht.
Gastquote:Op woensdag 31 juli 2013 04:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:
nijn :')quote:
quote:
Maak kinderen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 05:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar anders lijkt het op far, omdat F△R snapje
quote:
Hij had heftige hoestbuiten en zo.quote:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Fuuuuck, ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Dit heb ik altijd als iemand echt leuk lijkt.
Hoi Nijn.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:
Oh, oh! Juist, sorry.quote:
Hosselbaas.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, oh! Juist, sorry.
Ik denk dat ik maar gewoon stuur "Zo, nu kun je me een keer een por geven als je in de buurt bent en zin hebt om iets te gaan doen".
Normale meisjes zijn stom.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Het is best wel een apart meisje ook, dus ik moet nog een beetje uitvogelen hoe ze in elkaar steekt. Maar dat is juist ook zo leuk.
*aai over de bol geeft*quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Fuuuuck, ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Dit heb ik altijd als iemand echt leuk lijkt.
Simpel doch doeltreffend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, oh! Juist, sorry.
Ik denk dat ik maar gewoon stuur "Zo, nu kun je me een keer een por geven als je in de buurt bent en zin hebt om iets te gaan doen".
Wel veel safer.quote:
quote:
Nicequote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wel veel safer.Maar ja, ik merkte al wel dat ik heel makkelijk haar gedachtesprongen kon volgen, terwijl anderen daar duidelijk moeite mee hadden. Dus wat dat betreft zit het me mee.
ALS ZE NOU MAAR NIET DENKT DAT IK EEN OF ANDERE RARE KEREL BEN DIE WILLEKEURIG ALLE MEIDEN UITNODIGT MET WIE IK EEN KEER EEN VRIEZER HEB GEDEELD.quote:
hoaxquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Hup, Facebook weer uit. Ik ga niet zitten azen op een reactie. Ik zie het vanavond wel.
Ik heb waarschijnlijk voor de lunch nog een keertje gekeken.quote:
voel met je mee. Als ik op een reactie hoop blijf ik altijd kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk voor de lunch nog een keertje gekeken.
En ik d'r echt maar twee keer gezien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel met je mee. Als ik op een reactie hoop blijf ik altijd kijkenrefreshen
is het altijd alquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit is nu een 'Lief Dagboek'-topic trouwens.
oelalaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ik d'r echt maar twee keer gezien.
Een keer op een verjaardag een paar maanden terug waarbij we nul contact hebben gehad, maar waarvan ik alleen wist "Oh, ja, daar was zij ook inderdaad" en dan nu dat we in dezelfde hoek van de tuin zaten bij een andere verjaardag. En daarna lekker knus samengedrukt, lurkend aan een waterpijp, op de vriezer in een schuur die als rookhok bestempeld was.
Hahaha, is dit mijn eerste keer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het altijd al
Leuk dat jij het een keertje bent.
voor zover ik weet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hahaha, is dit mijn eerste keer?
Het is wel lang geleden dat ik een crush had in ieder geval.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Een keer op een verjaardag een paar maanden terug waarbij we nul contact hebben gehad, maar waarvan ik alleen wist "Oh, ja, daar was zij ook inderdaad" en dan nu dat we in dezelfde hoek van de tuin zaten bij een andere verjaardag. En daarna lekker knus samengedrukt, lurkend aan een waterpijp, op de vriezer in een schuur die als rookhok bestempeld was.
Het is in ieder geval goede motivatie om trouwer te gaan sporten.quote:
haha ja he. Een chick in je leven is echt de perfecte manier om het vol te houden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goede motivatie om trouwer te gaan sporten.
Sowieso voel ik me een stuk zelfverzekerder als ik sport, nu voel ik me dat absoluut niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja he. Een chick in je leven is echt de perfecte manier om het vol te houden.
"ze komt morgen, ik doe er nog een extra oefening achteraan, gewoon omdat het kan"
En er is niets aantrekkelijker dan een zelfverzekerde uitstraling.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sowieso voel ik me een stuk zelfverzekerder als ik sport, nu voel ik me dat absoluut niet.
Dat heb ik momenteel dus ook. Moest afgelopen maandag een nieuwe collega inwerken,quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik hoop niet dat ze mij gaat doodnegeren, dat kan ik echt niet handelen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel dus ook. Moest afgelopen maandag een nieuwe collega inwerken,
niet wetende dat het zo'n knap meisje zou zijn, leuk en lief. Allemaal goed en wel
we hadden e.e.a. effe uitgewisseld, en nu negeert ze me hartstikke dood en, reageert amper / uren later of gewoon helemaal nietDafuQ. ik snap het niet.
Ik trek dat dus ook niet. Met recht het aller aller aller mooiste meisje waar ik ooitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij gaat doodnegeren, dat kan ik echt niet handelen.
droomceptionquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo raar gedroomd vannacht
Ik droomde dat ik niet goed kon slapen ofzoiets, en dat ik me moest focussen op iets zodat ik daar over kon dromen.
Toen droomde ik dus dat ik aan het fucking dromen wasIk werd toen wakker en zat echt zo van: WTF was dat
aantal keer gehad. Wakker worden terwijl je als het ware wakker wordt in je droomquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aantal keer gehad. Wakker worden terwijl je als het ware wakker wordt in je droomOm daarna daadwerkelijk wakker te worden
Dit stukje snap ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
Vervolgens in ouder bed in mijn droom 'slapen' lagen die kleren daar.
Nou dat ik daar mocht slapen in dat bed. En lagen de kleren van dat figuur ook langs dat bed.quote:
gvd watquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gedroomd dat ik seks had met een chick, en dat ik kon toveren. En dat ik van een chick vluchtte door in het water te duiken, dook ik zo over het graf van tupac heen (die onder water dus ook lag) en toen werd die chick boos.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gedroomd dat ik seks had met een chick, en dat ik kon toveren. En dat ik van een chick vluchtte door in het water te duiken, dook ik zo over het graf van tupac heen (die onder water dus ook lag) en toen werd die chick boos.
Hoeft echt maar te zijn dat je de naam hebt gehoord of een keer een liedjequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook.Sowieso dat gedeelte van tupac snap ik niet helemaal.
Volgens mij best fijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Hoe was de seks?
Ik droomde gisteren dat ik op het festival van afgelopen weekend was met Vas, en toen kwam er een enorme nogal dikke neger, en die herkende vas, en hij begon haar uit te schelden en keihard te dissen, en toen ging vas huilen en toen trapte ze die neger. Toen begon die neger uit zijn ogen te bloeden (?) en werd iedereen op het festival boos op ons en kwamen ze op ons af om te vechten, en toen vluchtten we een soort kluis in.
Vast wel, maar niet recentelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeft echt maar te zijn dat je de naam hebt gehoord of een keer een liedje
Ik geloof dat dat kwam van eenofander gifje dat ik ooit heb gezien, dat iemand ogen uit elkaar knalden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij best fijn
Uit zijn ogen te bloeden, lijkt mij ranzig om te dromen. Welk festival was je heen?
Hoeft ook niet zo te zijn. Achja ik heb nog zoveel meer gekke dromen gehadquote:
Fijn dat zulke gifjes in je dromen kunnen komen. Ik hoop niet dat ik dat ene gifje van jou in je fobo van dat menspersoon dat half verstopt ergens zit ooit in mijn dromen krijg:')quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat kwam van eenofander gifje dat ik ooit heb gezien, dat iemand ogen uit elkaar knalden.Maar fuckin nasty wel ja.
Gratis festival in bodegraven.Was best vet.
Alleen maar goed aan een kant. Het moment dat ze het ontdekken hoe het in elkaar zit, zal de ontdekking om het dromen permanent te beinvloeden ook niet ver zijn. En wie weet wat voor gekke dingen je dan krijgt in de wereldquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo te zijn. Achja ik heb nog zoveel meer gekke dromen gehaden dromen is zelfs anno 2013 voor de wetenschap nog steeds zo'n mysterie
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn dat zulke gifjes in je dromen kunnen komen. Ik hoop niet dat ik dat ene gifje van jou in je fobo van dat menspersoon dat half verstopt ergens zit ooit in mijn dromen krijg:')
Wat voor muziek werd er gedraaid?
Ik zou ook nog trouwens graag een keer willen lucide dromen alleen de risico's zijn wel groot daarbij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar goed aan een kant. Het moment dat ze het ontdekken hoe het in elkaar zit, zal de ontdekking om het dromen permanent te beinvloeden ook niet ver zijn. En wie weet wat voor gekke dingen je dan krijgt in de wereld
Ah nice!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat voor muziek, tjah van alles. techno tot country.Ik weet het ook niet zo heel goed meer
Vooral gechilled en gespaced. Meer dan op de muziek gelet.
Risico's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou ook nog trouwens graag een keer willen lucide dromen alleen de risico's zijn wel groot daarbij.
Ik wist niet dat jij gebruiktequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice!Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen
Als ik mij niet vergis las ik wel eens dat je wat je in je lucide dromen ook snel in het echt kan doen en dat je niet altijd weet of je echt wakker bent.quote:
InB4 abusers met "XTC IS MDMA MAAR DAN IN PILVORMquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen pure M. Paar van mijn vrienden zaten aan de X en ik zag ze behoorlijk kauwen
Dat zal best. Ik bedoelde alleen dat zij zo een gekleurd pilletje had en ik zo een kristalletje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
InB4 abusers met "XTC IS MDMA MAAR DAN IN PILVORM"
Hahahahaha serieusquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die niet tot half 8 TC'en met Nijntje
ja dit dusquote:
nee gecondoleerd helpquote:
Mogguhquote:
sterf danquote:
Ja gister zat je er ook wel lekker bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:00 schreef Murdera het volgende:
Ik voel me sinds het weekend nogal wazig.
Dat als ik snel met mijn hoofd draai dat het beeld soort van vertraagd binnenkomt. Erg apart.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Het is best wel een apart meisje ook, dus ik moet nog een beetje uitvogelen hoe ze in elkaar steekt. Maar dat is juist ook zo leuk.
Oehquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel dus ook. Moest afgelopen maandag een nieuwe collega inwerken,
niet wetende dat het zo'n knap meisje zou zijn, leuk en lief. Allemaal goed en wel
we hadden e.e.a. effe uitgewisseld, en nu negeert ze me hartstikke dood en, reageert amper / uren later of gewoon helemaal nietDafuQ. ik snap het niet.
Spacekeesquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo raar gedroomd vannacht
Ik droomde dat ik niet goed kon slapen ofzoiets, en dat ik me moest focussen op iets zodat ik daar over kon dromen.
Toen droomde ik dus dat ik aan het fucking dromen wasIk werd toen wakker en zat echt zo van: WTF was dat
Drugs zijn slecht voor jequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Dit dusquote:
Lucide dromenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis las ik wel eens dat je wat je in je lucide dromen ook snel in het echt kan doen en dat je niet altijd weet of je echt wakker bent.
Watquote:
Oh, ik las je post op een manier vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik bedoelde alleen dat zij zo een gekleurd pilletje had en ik zo een kristalletje.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hahahahaha serieus
Stelletje die-hardsheb ik nog leuke dingen gemist?
[..]
ja dit dus
[..]
nee gecondoleerd help
[..]
Mogguh
[..]
sterf dan
[..]
Ja gister zat je er ook wel lekker bij
[..]
Ja
[..]
Oeh
[..]
Serieus?![]()
vrouwen
[..]
Spacekees
[..]
Drugs zijn slecht voor je
[..]
Dit dus
[..]
Lucide dromen
paar keer gehad
[..]
Wat![]()
We zitten nog steeds op TCquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hahahahaha serieus
Stelletje die-hardsheb ik nog leuke dingen gemist?
[..]
ja dit dus
[..]
nee gecondoleerd help
[..]
Mogguh
[..]
sterf dan
[..]
Ja gister zat je er ook wel lekker bij
[..]
Ja
[..]
Oeh
[..]
Serieus?![]()
vrouwen
[..]
Spacekees
[..]
Drugs zijn slecht voor je
[..]
Dit dus
[..]
Lucide dromen
paar keer gehad
[..]
Wat![]()
Mja ook mijn fout want had het duidelijker kunnen verwoorden,quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik las je post op een manier van
"zei zaten te kauwen want waren aan de pillen en ik niet want ik was aan de pure M"
My bad.
Trouwen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ook mijn fout want had het duidelijker kunnen verwoorden,
Ik heb er niet zoveel last van gehad als zij geloof ik.De hoeveelheid kauwgom die er bij hen doorheen ging
Yes pleasequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
Haha ja. En dan 3 dagen moeite met vast voedsel.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes please
En een fijne dinsdag dip
Hoooooooooooiiiiiiquote:
60 euro betalen voor zo'n kaartjequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:
Ah nice!Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het verhaal achter deze TT
Oh, dat valt tegen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.
om 4 uur smiddags?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Net voor het eerst een slaapverlamming gehadEcht fucked up
Welcome to my world. Heb 't al van jongs af aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Had super last van mijn verstandskiezen dus had maar wat pijnstillers achter over geslagen en ben gaan slapenquote:
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had super last van mijn verstandskiezen dus had maar wat pijnstillers achter over geslagen en ben gaan slapen
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welcome to my world. Heb 't al van jongs af aan
Heb je er eigenlijk ook hallucinaties bij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welcome to my world. Heb 't al van jongs af aan
Nope je moet je er helaas aan overgeven of zoals mensen die het vaker hebben zoals ik bestaat er wel een truukje om proberen je tenen en vingers te bewegen omdat die impulsen het eerst reageren als je weer wakker word en dan gaat het sneller, maar dat is dus moeilijk omdat de neiging hebt om in paniek te rakenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
WtfBestaat er niks tegen ofzo? Ik deed het zo wat in mijn broek, probeerde mijn moeder te roepen (hoorde haar op mijn trap) maar kwam geen geluid uit mijn keel
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Heb het ook zo vaak. Alleen toen droomde ik dat ik mn moeder riep omdat de stroom het niet deedquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
WtfBestaat er niks tegen ofzo? Ik deed het zo wat in mijn broek, probeerde mijn moeder te roepen (hoorde haar op mijn trap) maar kwam geen geluid uit mijn keel
Gewoon je vinger of teen bewegen, alles wat klein en precies is zeg maar, gaat je slaapverlamming meteen weg. En niet verzettenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope je moet je er helaas aan overgeven of zoals mensen die het vaker hebben zoals ik bestaat er wel een truukje om proberen je tenen en vingers te bewegen omdat die impulsen het eerst reageren als je weer wakker word en dan gaat het sneller, maar dat is dus moeilijk omdat de neiging hebt om in paniek te raken
Dat is altijd, op welke manier dan ook, geluid, zicht, gevoel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je er eigenlijk ook hallucinaties bij?
en die schim waar je vaak over hoort?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is altijd, op welke manier dan ook, geluid, zicht, gevoel.
Dat had ik dus als kind, nu niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
en die schim waar je vaak over hoort?
Ja ik raakte in paniek en probeerde om te rollen (lag op mijn buik) maar dat ging voor geen meter.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope je moet je er helaas aan overgeven of zoals mensen die het vaker hebben zoals ik bestaat er wel een truukje om proberen je tenen en vingers te bewegen omdat die impulsen het eerst reageren als je weer wakker word en dan gaat het sneller, maar dat is dus moeilijk omdat de neiging hebt om in paniek te raken
Nou ik vond het fucking engquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat is zo leuk als je weet wat het is terwijl je er in zit
Was je moeder wel daadwerkelijk op de trap, heb je dat nagevraagd oid?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik raakte in paniek en probeerde om te rollen (lag op mijn buik) maar dat ging voor geen meter.
Ja ze vroeg ook wat aan mij toen de slaapverlamming over wasquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je moeder wel daadwerkelijk op de trap, heb je dat nagevraagd oid?
Oh whehe, jammer dat ze niet eerder binnenkwam danquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ze vroeg ook wat aan mij toen de slaapverlamming over was
Dan had ze waarschijnlijk gedacht dat ik sliep en weer weggegaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh whehe, jammer dat ze niet eerder binnenkwam dan
of je wakker willen maken en helemaal in paniek geschoten en 112 gebeldquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk gedacht dat ik sliep en weer weggegaan![]()
Je zag dus een zwarte gedaante? Ik heb het zo gehad dat ik juist wel kan bewegen en ik zie de zwarte schimmenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zag iemand bij de kast staan die tegen mij stond te praten terwijl verlamd op mijn bed lag, dat was fucking creepy, maar ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik vond het fucking engRare geluiden, vage schim voor mijn hoofd
You had me at Morgan Freeman.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Breaking The Taboo
Echt de meest geniale documentaire ooit
Morgan Freeman als narrator
Dat was ook wel apart geweestquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
of je wakker willen maken en helemaal in paniek geschoten en 112 gebeld
Ja maar ik kon niet bewegenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zag dus een zwarte gedaante? Ik heb het zo gehad dat ik juist wel kan bewegen en ik zie de zwarte schimmen
Ja ik had vlak daarvoor ook een inception droom, ik droomde dat ik sliep en toen droomdequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zag iemand bij de kast staan die tegen mij stond te praten terwijl verlamd op mijn bed lag, dat was fucking creepy, maar ja.Achteraf wel mindblowing en ziekelijk vet dat zulke shit gewoon kan, je hersens zijn zo powerful jonge
Inception dromenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik had vlak daarvoor ook een inception droom, ik droomde dat ik sliep en toen droomde
Klojoquote:
Lucide dromen zijn het bestequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inception dromen
Ik had ooit een droom in een droom in een droom, en alles zag er zo echt uit enzo fucking vet, wel 2 false awakenings gehad, dat was dan weer wel kut.
wat is er mis met je oude?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb nog steeds geen computer though
Accu naar de klote... Hoe loopt het hier? Nog dingen gebeurt? Iemand in amsterdam die met me wil neuken? Ik ben er nog een dag.quote:
oja laptop he, kut. ik heb nog wel wat oude computeronderdelen, maar daar heb je dan weinig aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Accu naar de klote... Hoe loopt het hier? Nog dingen gebeurt? Iemand in amsterdam die met me wil neuken? Ik ben er nog een dag.
Ja inderdaad. Ben wel van plan een desktop te kopen. Ben van plan dat getyf met laptops nooit meer te hoeven meemaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja laptop he, kut. ik heb nog wel wat oude computeronderdelen, maar daar heb je dan weinig aan.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben wel van plan een desktop te kopen. Ben van plan dat getyf met laptops nooit meer te hoeven meemaken.
Vriend van me had trouwens zijn benen gebroken. 'kging bij hem op bezoek in het ziekenhuis, en vroeg wat er gebeurd was. 'Jaa je weet dat ik een nieuw flatje heb, hé?' zegt ie. 'Ja.' zeg ik. 'Nou, ik zat dus in mijn flatje en ik hoorde geschreeuw dus ik denk: moord, brand of zo. Dus ik ren naar mijn balkon... Maar nee hoor...
'Wat?' vroeg ik. 'Geen moord? Geen brand?'
'Nee, geen balkon.'
LEKKERDINGquote:
Alweer dezequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben wel van plan een desktop te kopen. Ben van plan dat getyf met laptops nooit meer te hoeven meemaken.
Vriend van me had trouwens zijn benen gebroken. 'kging bij hem op bezoek in het ziekenhuis, en vroeg wat er gebeurd was. 'Jaa je weet dat ik een nieuw flatje heb, hé?' zegt ie. 'Ja.' zeg ik. 'Nou, ik zat dus in mijn flatje en ik hoorde geschreeuw dus ik denk: moord, brand of zo. Dus ik ren naar mijn balkon... Maar nee hoor...
'Wat?' vroeg ik. 'Geen moord? Geen brand?'
'Nee, geen balkon.'
Kom wij meeten morgen op amsterdam centraal en dan gaan we ergens jwzquote:
Whehe, wat doe je in Amsterdiggiedam?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kom wij meeten morgen op amsterdam centraal en dan gaan we ergens jwz
Ben bij mn tante op bezoek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, wat doe je in Amsterdiggiedam?
Amaquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.
Inderdaad, kan je beter binnen een joint rokenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in de kast liggen, ruikt totaal niet naar cannabis
Waarom niet, beetje fernandez uit de markt stoten jwz.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
Waarom een cannabis energy drink. Welke marketing stagiaire zou dat bedacht hebben?
Gelukkig heb ik die aids ook nooit gedronken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom niet, beetje fernandez uit de markt stoten jwz.
Ik had er laatst een paar gehaald. Ook nog voor jou trouwens vas, dacht wel dat je dat leuk zou vinden.
Ik vond het wel nice.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die aids ook nooit gedronken.
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom niet, beetje fernandez uit de markt stoten jwz.
Ik had er laatst een paar gehaald. Ook nog voor jou trouwens vas, dacht wel dat je dat leuk zou vinden.
Dan is die shit wel lekker, zoetigheidquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het wel nice.
Bluntje en fernandez
Goh. THC free.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, best nice.
Maar meer gewoon leuk, want het smaakt niet naar ganja ofzo.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Een maand xbox live gekocht op silkroad voor 1.80, werkte het niet
Zeg ik tegen die kerel doe dan maar een spotify account, blijkt dat hij gewoon accounts verkoopt die in gebruik zijn dus kreeg ik de login en password van een of andere neger. Heel eerlijk de neger gemaild en verteld dat ie gehackt was.
Nu mijn geld terughalen bij de hacker.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Een maand xbox live gekocht op silkroad voor 1.80, werkte het niet
Zeg ik tegen die kerel doe dan maar een spotify account, blijkt dat hij gewoon accounts verkoopt die in gebruik zijn dus kreeg ik de login en password van een of andere neger. Heel eerlijk de neger gemaild en verteld dat ie gehackt was.
Nu mijn geld terughalen bij de hacker.
Soon, ben er nu 2 moe voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een pm van minstens 2 a4tjes snowie.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb al eens een neger gedronken, was niet echt lekker.
half 1 dacht ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Tot hoe laat is boerejongens open.
Inderdaad, maarja, leuk tochquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geobsedeerd door TC?Eerst wilde je je nooit laten zien zelfs
Kan hij beetje naar echte vrouwen kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds pics van hem in mijn DMquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat TCquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij er eigenlijk nooit bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds pics van hem in mijn DM
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Veulste laat jonguh, rond 12 uur lig ik al in m'n bedje want te moequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom ben jij er eigenlijk nooit bij
Hem niet allang retarded zien doen op cam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe laat tc vanavond?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hem niet allang retarded zien doen op cam.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hem niet allang retarded zien doen op cam.
Ik zit er al de hele dag en nacht op met ono en nijntjequote:
Nah, gewoon een response omdat bored.quote:
Ik cam nu niet, speel GTA met een maat van mequote:
Cam is even gefreezed, wil je me zien dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie een stoel, waar zit jij dan screw?
Nee maar die dame onder je welquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Cam is even gefreezed, wil je me zien dan?
Bitch. Je wilt gewoon meteen mijn enorme pen0r zienquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef Snowbells het volgende:
Ja gvd nu wil ik unscrewed zijn hoofd ook zien![]()
Nah doe vanavond maar als ik bier op heb, ik heb nu gewoon zwarte ogen omdat ik de nacht heb geskipped met nijntjequote:
Pussy.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah doe vanavond maar als ik bier op heb, ik heb nu gewoon zwarte ogen omdat ik de nacht heb geskipped met nijntje
Nee, gewoon te moe om te cammen.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, gewoon te moe om te cammen.
Gast, pussy waarvoor?
Ugh waarom hap ik toch altijd
Aanbid me, maar.quote:
Dat snap je niet? Haha. Het was gewoon erg fijn en had genoeg geblowdquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al begrijp ik nog steeds niet hoe je nou in de lach kan schieten tijdens een orgasme
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, stoned door mijn haar gaan
Ik was minder kwijt. Denk eurootje of 45quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
60 euro betalen voor zo'n kaartje![]()
I can'tHoewel ik wel hoorde dat het deze keer errrrug vet was.
Gratis in ruil voor een pijpbeurt, zo rol ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel was je dit weekend kwijt aan de poeder?
Toevalligquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis in ruil voor een pijpbeurt, zo rol ik.
Was jij degene die een pijpbeurt kreeg afgelopen weekend?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was jij degene die een pijpbeurt kreeg afgelopen weekend?Dan moet ik wel heel van de wereld zijn geweest dat ik dat niet eens meer weet
Laat maar weten chick, was goede suiker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja wanneer ik de poedersuiker weer heb he![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar weten chick, was goede suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |