Inderdaad, kan je beter binnen een joint rokenquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in de kast liggen, ruikt totaal niet naar cannabis
Waarom niet, beetje fernandez uit de markt stoten jwz.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
Waarom een cannabis energy drink. Welke marketing stagiaire zou dat bedacht hebben?
Gelukkig heb ik die aids ook nooit gedronken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom niet, beetje fernandez uit de markt stoten jwz.
Ik had er laatst een paar gehaald. Ook nog voor jou trouwens vas, dacht wel dat je dat leuk zou vinden.
Ik vond het wel nice.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die aids ook nooit gedronken.
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom niet, beetje fernandez uit de markt stoten jwz.
Ik had er laatst een paar gehaald. Ook nog voor jou trouwens vas, dacht wel dat je dat leuk zou vinden.
Dan is die shit wel lekker, zoetigheidquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het wel nice.
Bluntje en fernandez
Goh. THC free.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, best nice.
Maar meer gewoon leuk, want het smaakt niet naar ganja ofzo.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Een maand xbox live gekocht op silkroad voor 1.80, werkte het niet
Zeg ik tegen die kerel doe dan maar een spotify account, blijkt dat hij gewoon accounts verkoopt die in gebruik zijn dus kreeg ik de login en password van een of andere neger. Heel eerlijk de neger gemaild en verteld dat ie gehackt was.
Nu mijn geld terughalen bij de hacker.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Een maand xbox live gekocht op silkroad voor 1.80, werkte het niet
Zeg ik tegen die kerel doe dan maar een spotify account, blijkt dat hij gewoon accounts verkoopt die in gebruik zijn dus kreeg ik de login en password van een of andere neger. Heel eerlijk de neger gemaild en verteld dat ie gehackt was.
Nu mijn geld terughalen bij de hacker.
Soon, ben er nu 2 moe voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een pm van minstens 2 a4tjes snowie.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb al eens een neger gedronken, was niet echt lekker.
half 1 dacht ikquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Tot hoe laat is boerejongens open.
Inderdaad, maarja, leuk tochquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geobsedeerd door TC?Eerst wilde je je nooit laten zien zelfs
Kan hij beetje naar echte vrouwen kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds pics van hem in mijn DMquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat TCquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij er eigenlijk nooit bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds pics van hem in mijn DM
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Veulste laat jonguh, rond 12 uur lig ik al in m'n bedje want te moequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom ben jij er eigenlijk nooit bij
Hem niet allang retarded zien doen op cam.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe laat tc vanavond?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hem niet allang retarded zien doen op cam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |