Inception dromenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik had vlak daarvoor ook een inception droom, ik droomde dat ik sliep en toen droomde
Klojoquote:
Lucide dromen zijn het bestequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inception dromen
Ik had ooit een droom in een droom in een droom, en alles zag er zo echt uit enzo fucking vet, wel 2 false awakenings gehad, dat was dan weer wel kut.
wat is er mis met je oude?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb nog steeds geen computer though
Accu naar de klote... Hoe loopt het hier? Nog dingen gebeurt? Iemand in amsterdam die met me wil neuken? Ik ben er nog een dag.quote:
oja laptop he, kut. ik heb nog wel wat oude computeronderdelen, maar daar heb je dan weinig aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Accu naar de klote... Hoe loopt het hier? Nog dingen gebeurt? Iemand in amsterdam die met me wil neuken? Ik ben er nog een dag.
Ja inderdaad. Ben wel van plan een desktop te kopen. Ben van plan dat getyf met laptops nooit meer te hoeven meemaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja laptop he, kut. ik heb nog wel wat oude computeronderdelen, maar daar heb je dan weinig aan.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben wel van plan een desktop te kopen. Ben van plan dat getyf met laptops nooit meer te hoeven meemaken.
Vriend van me had trouwens zijn benen gebroken. 'kging bij hem op bezoek in het ziekenhuis, en vroeg wat er gebeurd was. 'Jaa je weet dat ik een nieuw flatje heb, hé?' zegt ie. 'Ja.' zeg ik. 'Nou, ik zat dus in mijn flatje en ik hoorde geschreeuw dus ik denk: moord, brand of zo. Dus ik ren naar mijn balkon... Maar nee hoor...
'Wat?' vroeg ik. 'Geen moord? Geen brand?'
'Nee, geen balkon.'
LEKKERDINGquote:
Alweer dezequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben wel van plan een desktop te kopen. Ben van plan dat getyf met laptops nooit meer te hoeven meemaken.
Vriend van me had trouwens zijn benen gebroken. 'kging bij hem op bezoek in het ziekenhuis, en vroeg wat er gebeurd was. 'Jaa je weet dat ik een nieuw flatje heb, hé?' zegt ie. 'Ja.' zeg ik. 'Nou, ik zat dus in mijn flatje en ik hoorde geschreeuw dus ik denk: moord, brand of zo. Dus ik ren naar mijn balkon... Maar nee hoor...
'Wat?' vroeg ik. 'Geen moord? Geen brand?'
'Nee, geen balkon.'
Kom wij meeten morgen op amsterdam centraal en dan gaan we ergens jwzquote:
Whehe, wat doe je in Amsterdiggiedam?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kom wij meeten morgen op amsterdam centraal en dan gaan we ergens jwz
Ben bij mn tante op bezoek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, wat doe je in Amsterdiggiedam?
Amaquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |