We zitten nog steeds op TCquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hahahahaha serieus
Stelletje die-hardsheb ik nog leuke dingen gemist?
[..]
ja dit dus
[..]
nee gecondoleerd help
[..]
Mogguh
[..]
sterf dan
[..]
Ja gister zat je er ook wel lekker bij
[..]
Ja
[..]
Oeh
[..]
Serieus?![]()
vrouwen
[..]
Spacekees
[..]
Drugs zijn slecht voor je
[..]
Dit dus
[..]
Lucide dromen
paar keer gehad
[..]
Wat![]()
Mja ook mijn fout want had het duidelijker kunnen verwoorden,quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik las je post op een manier van
"zei zaten te kauwen want waren aan de pillen en ik niet want ik was aan de pure M"
My bad.
Trouwen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ook mijn fout want had het duidelijker kunnen verwoorden,
Ik heb er niet zoveel last van gehad als zij geloof ik.De hoeveelheid kauwgom die er bij hen doorheen ging
Yes pleasequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
Haha ja. En dan 3 dagen moeite met vast voedsel.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes please
En een fijne dinsdag dip
Hoooooooooooiiiiiiquote:
60 euro betalen voor zo'n kaartjequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:
Ah nice!Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het verhaal achter deze TT
Oh, dat valt tegen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.
om 4 uur smiddags?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Net voor het eerst een slaapverlamming gehadEcht fucked up
Welcome to my world. Heb 't al van jongs af aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Net voor het eerst een slaapverlamming gehadEcht fucked up
Had super last van mijn verstandskiezen dus had maar wat pijnstillers achter over geslagen en ben gaan slapenquote:
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had super last van mijn verstandskiezen dus had maar wat pijnstillers achter over geslagen en ben gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |