abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129542385
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit stukje snap ik niet.
Nou dat ik daar mocht slapen in dat bed. En lagen de kleren van dat figuur ook langs dat bed.

Ik weet hoe raar het klinkt maar heb een helder beeld voor me _O-
pi_129542429
Ik had gedroomd dat ik seks had met een chick, en dat ik kon toveren. En dat ik van een chick vluchtte door in het water te duiken, dook ik zo over het graf van tupac heen (die onder water dus ook lag) en toen werd die chick boos.
pi_129542461
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gedroomd dat ik seks had met een chick, en dat ik kon toveren. En dat ik van een chick vluchtte door in het water te duiken, dook ik zo over het graf van tupac heen (die onder water dus ook lag) en toen werd die chick boos.
gvd wat :') 14.gif
pi_129542501
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

gvd wat :') [ afbeelding ]
Ja zo zat ik ook. :') Sowieso dat gedeelte van tupac snap ik niet helemaal.
pi_129542580
quote:
_O-
Hoe was de seks? :9

Ik droomde gisteren dat ik op het festival van afgelopen weekend was met Vas, en toen kwam er een enorme nogal dikke neger, en die herkende vas, en hij begon haar uit te schelden en keihard te dissen, en toen ging vas huilen en toen trapte ze die neger. Toen begon die neger uit zijn ogen te bloeden (? :') ) en werd iedereen op het festival boos op ons en kwamen ze op ons af om te vechten, en toen vluchtten we een soort kluis in.
pi_129542594
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ja zo zat ik ook. :') Sowieso dat gedeelte van tupac snap ik niet helemaal.
Hoeft echt maar te zijn dat je de naam hebt gehoord of een keer een liedje :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 13:58:10 #107
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_129542668
Drugs are bad mkay.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_129542679
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Hoe was de seks? :9

Ik droomde gisteren dat ik op het festival van afgelopen weekend was met Vas, en toen kwam er een enorme nogal dikke neger, en die herkende vas, en hij begon haar uit te schelden en keihard te dissen, en toen ging vas huilen en toen trapte ze die neger. Toen begon die neger uit zijn ogen te bloeden (? :') ) en werd iedereen op het festival boos op ons en kwamen ze op ons af om te vechten, en toen vluchtten we een soort kluis in.
Volgens mij best fijn :9

Uit zijn ogen te bloeden, lijkt mij ranzig om te dromen _O-. Welk festival was je heen? :D
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Hoeft echt maar te zijn dat je de naam hebt gehoord of een keer een liedje :P
Vast wel, maar niet recentelijk :P
pi_129542721
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Volgens mij best fijn :9

Uit zijn ogen te bloeden, lijkt mij ranzig om te dromen _O-. Welk festival was je heen? :D
Ik geloof dat dat kwam van eenofander gifje dat ik ooit heb gezien, dat iemand ogen uit elkaar knalden. :') Maar fuckin nasty wel ja. :')

Gratis festival in bodegraven. :D Was best vet.
pi_129542769
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Vast wel, maar niet recentelijk :P
Hoeft ook niet zo te zijn. Achja ik heb nog zoveel meer gekke dromen gehad :D en dromen is zelfs anno 2013 voor de wetenschap nog steeds zo'n mysterie :P
pi_129542832
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat kwam van eenofander gifje dat ik ooit heb gezien, dat iemand ogen uit elkaar knalden. :') Maar fuckin nasty wel ja. :')

Gratis festival in bodegraven. :D Was best vet.
Fijn dat zulke gifjes in je dromen kunnen komen. Ik hoop niet dat ik dat ene gifje van jou in je fobo van dat menspersoon dat half verstopt ergens zit ooit in mijn dromen krijg:')

Wat voor muziek werd er gedraaid? :D
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Hoeft ook niet zo te zijn. Achja ik heb nog zoveel meer gekke dromen gehad :D en dromen is zelfs anno 2013 voor de wetenschap nog steeds zo'n mysterie :P
Alleen maar goed aan een kant. Het moment dat ze het ontdekken hoe het in elkaar zit, zal de ontdekking om het dromen permanent te beinvloeden ook niet ver zijn. En wie weet wat voor gekke dingen je dan krijgt in de wereld :P
pi_129542872
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Fijn dat zulke gifjes in je dromen kunnen komen. Ik hoop niet dat ik dat ene gifje van jou in je fobo van dat menspersoon dat half verstopt ergens zit ooit in mijn dromen krijg:')

Wat voor muziek werd er gedraaid? :D
_O- :D

Wat voor muziek, tjah van alles. techno tot country. :') Ik weet het ook niet zo heel goed meer :P Vooral gechilled en gespaced. Meer dan op de muziek gelet.
pi_129542890
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Alleen maar goed aan een kant. Het moment dat ze het ontdekken hoe het in elkaar zit, zal de ontdekking om het dromen permanent te beinvloeden ook niet ver zijn. En wie weet wat voor gekke dingen je dan krijgt in de wereld :P
Ik zou ook nog trouwens graag een keer willen lucide dromen alleen de risico's zijn wel groot daarbij.
pi_129543033
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- :D

Wat voor muziek, tjah van alles. techno tot country. :') Ik weet het ook niet zo heel goed meer :P Vooral gechilled en gespaced. Meer dan op de muziek gelet.
Ah nice! :D Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen :9
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik zou ook nog trouwens graag een keer willen lucide dromen alleen de risico's zijn wel groot daarbij.
Risico's?
pi_129543058
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ah nice! :D Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen :9
Ik wist niet dat jij gebruikte :P
pi_129543110
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Risico's?
Als ik mij niet vergis las ik wel eens dat je wat je in je lucide dromen ook snel in het echt kan doen en dat je niet altijd weet of je echt wakker bent.
pi_129543123
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij gebruikte :P
Alleen pure M :P. Paar van mijn vrienden zaten aan de X en ik zag ze behoorlijk kauwen :')
pi_129543138
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Alleen pure M :P. Paar van mijn vrienden zaten aan de X en ik zag ze behoorlijk kauwen :')
InB4 abusers met "XTC IS MDMA MAAR DAN IN PILVORM :( "
pi_129543143
pi_129543210
quote:
Shit :')

Maar: Yoni Tantra. _O_
pi_129543215
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

InB4 abusers met "XTC IS MDMA MAAR DAN IN PILVORM :( "
Dat zal best. Ik bedoelde alleen dat zij zo een gekleurd pilletje had en ik zo een kristalletje. :')
pi_129543227
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die niet tot half 8 TC'en met Nijntje :')
Hahahahaha serieus _O-

Stelletje die-hards :') heb ik nog leuke dingen gemist?
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:03 schreef Murdera het volgende:
die-hards
ja dit dus
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:29 schreef RockNijntje het volgende:
Halp Uns gaat dood.
nee gecondoleerd help ;(
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:34 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh
Mogguh :W
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:59 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

:o
sterf dan :(
quote:
15s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:00 schreef Murdera het volgende:
Ik voel me sinds het weekend nogal wazig.
Dat als ik snel met mijn hoofd draai dat het beeld soort van vertraagd binnenkomt. Erg apart.
Ja gister zat je er ook wel lekker bij _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Het is best wel een apart meisje ook, dus ik moet nog een beetje uitvogelen hoe ze in elkaar steekt. Maar dat is juist ook zo leuk.
Ja *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En ik d'r echt maar twee keer gezien.

Een keer op een verjaardag een paar maanden terug waarbij we nul contact hebben gehad, maar waarvan ik alleen wist "Oh, ja, daar was zij ook inderdaad" en dan nu dat we in dezelfde hoek van de tuin zaten bij een andere verjaardag. En daarna lekker knus samengedrukt, lurkend aan een waterpijp, op de vriezer in een schuur die als rookhok bestempeld was. :@
Oeh O+
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat heb ik momenteel dus ook. Moest afgelopen maandag een nieuwe collega inwerken,
niet wetende dat het zo'n knap meisje zou zijn, leuk en lief. Allemaal goed en wel
we hadden e.e.a. effe uitgewisseld, en nu negeert ze me hartstikke dood en, reageert amper / uren later of gewoon helemaal niet :') DafuQ. ik snap het niet.
Serieus? :') _O- vrouwen
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo raar gedroomd vannacht :')
Ik droomde dat ik niet goed kon slapen ofzoiets, en dat ik me moest focussen op iets zodat ik daar over kon dromen.
Toen droomde ik dus dat ik aan het fucking dromen was :') Ik werd toen wakker en zat echt zo van: WTF was dat :')
Spacekees _O-
quote:
Drugs zijn slecht voor je _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef RockNijntje het volgende:
Drugs are bad mkay.
Dit dus :')
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis las ik wel eens dat je wat je in je lucide dromen ook snel in het echt kan doen en dat je niet altijd weet of je echt wakker bent.
Lucide dromen _O_

paar keer gehad :D
quote:
Wat :') _O-
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_129543243
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat zal best. Ik bedoelde alleen dat zij zo een gekleurd pilletje had en ik zo een kristalletje. :')
Oh, ik las je post op een manier van
"zei zaten te kauwen want waren aan de pillen en ik niet want ik was aan de pure M" :P
My bad.
pi_129543267
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Onorgineel het volgende:

[..]

Hahahahaha serieus _O-

Stelletje die-hards :') heb ik nog leuke dingen gemist?

[..]

ja dit dus

[..]

nee gecondoleerd help ;(

[..]

Mogguh :W

[..]

sterf dan :(

[..]

Ja gister zat je er ook wel lekker bij _O-

[..]

Ja *O*