Nou dat ik daar mocht slapen in dat bed. En lagen de kleren van dat figuur ook langs dat bed.quote:
gvd watquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gedroomd dat ik seks had met een chick, en dat ik kon toveren. En dat ik van een chick vluchtte door in het water te duiken, dook ik zo over het graf van tupac heen (die onder water dus ook lag) en toen werd die chick boos.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik had gedroomd dat ik seks had met een chick, en dat ik kon toveren. En dat ik van een chick vluchtte door in het water te duiken, dook ik zo over het graf van tupac heen (die onder water dus ook lag) en toen werd die chick boos.
Hoeft echt maar te zijn dat je de naam hebt gehoord of een keer een liedjequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook.Sowieso dat gedeelte van tupac snap ik niet helemaal.
Volgens mij best fijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Hoe was de seks?
Ik droomde gisteren dat ik op het festival van afgelopen weekend was met Vas, en toen kwam er een enorme nogal dikke neger, en die herkende vas, en hij begon haar uit te schelden en keihard te dissen, en toen ging vas huilen en toen trapte ze die neger. Toen begon die neger uit zijn ogen te bloeden (?) en werd iedereen op het festival boos op ons en kwamen ze op ons af om te vechten, en toen vluchtten we een soort kluis in.
Vast wel, maar niet recentelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeft echt maar te zijn dat je de naam hebt gehoord of een keer een liedje
Ik geloof dat dat kwam van eenofander gifje dat ik ooit heb gezien, dat iemand ogen uit elkaar knalden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij best fijn
Uit zijn ogen te bloeden, lijkt mij ranzig om te dromen. Welk festival was je heen?
Hoeft ook niet zo te zijn. Achja ik heb nog zoveel meer gekke dromen gehadquote:
Fijn dat zulke gifjes in je dromen kunnen komen. Ik hoop niet dat ik dat ene gifje van jou in je fobo van dat menspersoon dat half verstopt ergens zit ooit in mijn dromen krijg:')quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat kwam van eenofander gifje dat ik ooit heb gezien, dat iemand ogen uit elkaar knalden.Maar fuckin nasty wel ja.
Gratis festival in bodegraven.Was best vet.
Alleen maar goed aan een kant. Het moment dat ze het ontdekken hoe het in elkaar zit, zal de ontdekking om het dromen permanent te beinvloeden ook niet ver zijn. En wie weet wat voor gekke dingen je dan krijgt in de wereldquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo te zijn. Achja ik heb nog zoveel meer gekke dromen gehaden dromen is zelfs anno 2013 voor de wetenschap nog steeds zo'n mysterie
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn dat zulke gifjes in je dromen kunnen komen. Ik hoop niet dat ik dat ene gifje van jou in je fobo van dat menspersoon dat half verstopt ergens zit ooit in mijn dromen krijg:')
Wat voor muziek werd er gedraaid?
Ik zou ook nog trouwens graag een keer willen lucide dromen alleen de risico's zijn wel groot daarbij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar goed aan een kant. Het moment dat ze het ontdekken hoe het in elkaar zit, zal de ontdekking om het dromen permanent te beinvloeden ook niet ver zijn. En wie weet wat voor gekke dingen je dan krijgt in de wereld
Ah nice!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat voor muziek, tjah van alles. techno tot country.Ik weet het ook niet zo heel goed meer
Vooral gechilled en gespaced. Meer dan op de muziek gelet.
Risico's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou ook nog trouwens graag een keer willen lucide dromen alleen de risico's zijn wel groot daarbij.
Ik wist niet dat jij gebruiktequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice!Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen
Als ik mij niet vergis las ik wel eens dat je wat je in je lucide dromen ook snel in het echt kan doen en dat je niet altijd weet of je echt wakker bent.quote:
InB4 abusers met "XTC IS MDMA MAAR DAN IN PILVORMquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen pure M. Paar van mijn vrienden zaten aan de X en ik zag ze behoorlijk kauwen
Dat zal best. Ik bedoelde alleen dat zij zo een gekleurd pilletje had en ik zo een kristalletje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
InB4 abusers met "XTC IS MDMA MAAR DAN IN PILVORM"
Hahahahaha serieusquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die niet tot half 8 TC'en met Nijntje
ja dit dusquote:
nee gecondoleerd helpquote:
Mogguhquote:
sterf danquote:
Ja gister zat je er ook wel lekker bijquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:00 schreef Murdera het volgende:
Ik voel me sinds het weekend nogal wazig.
Dat als ik snel met mijn hoofd draai dat het beeld soort van vertraagd binnenkomt. Erg apart.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Het is best wel een apart meisje ook, dus ik moet nog een beetje uitvogelen hoe ze in elkaar steekt. Maar dat is juist ook zo leuk.
Oehquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ik d'r echt maar twee keer gezien.
Een keer op een verjaardag een paar maanden terug waarbij we nul contact hebben gehad, maar waarvan ik alleen wist "Oh, ja, daar was zij ook inderdaad" en dan nu dat we in dezelfde hoek van de tuin zaten bij een andere verjaardag. En daarna lekker knus samengedrukt, lurkend aan een waterpijp, op de vriezer in een schuur die als rookhok bestempeld was.
Serieus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel dus ook. Moest afgelopen maandag een nieuwe collega inwerken,
niet wetende dat het zo'n knap meisje zou zijn, leuk en lief. Allemaal goed en wel
we hadden e.e.a. effe uitgewisseld, en nu negeert ze me hartstikke dood en, reageert amper / uren later of gewoon helemaal nietDafuQ. ik snap het niet.
Spacekeesquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo raar gedroomd vannacht
Ik droomde dat ik niet goed kon slapen ofzoiets, en dat ik me moest focussen op iets zodat ik daar over kon dromen.
Toen droomde ik dus dat ik aan het fucking dromen wasIk werd toen wakker en zat echt zo van: WTF was dat
Drugs zijn slecht voor jequote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Dit dusquote:
Lucide dromenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis las ik wel eens dat je wat je in je lucide dromen ook snel in het echt kan doen en dat je niet altijd weet of je echt wakker bent.
Watquote:
Oh, ik las je post op een manier vanquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik bedoelde alleen dat zij zo een gekleurd pilletje had en ik zo een kristalletje.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hahahahaha serieus
Stelletje die-hardsheb ik nog leuke dingen gemist?
[..]
ja dit dus
[..]
nee gecondoleerd help
[..]
Mogguh
[..]
sterf dan
[..]
Ja gister zat je er ook wel lekker bij
[..]
Ja
[..]
Oeh
[..]
Serieus?![]()
vrouwen
[..]
Spacekees
[..]
Drugs zijn slecht voor je
[..]
Dit dus
[..]
Lucide dromen
paar keer gehad
[..]
Wat![]()
We zitten nog steeds op TCquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hahahahaha serieus
Stelletje die-hardsheb ik nog leuke dingen gemist?
[..]
ja dit dus
[..]
nee gecondoleerd help
[..]
Mogguh
[..]
sterf dan
[..]
Ja gister zat je er ook wel lekker bij
[..]
Ja
[..]
Oeh
[..]
Serieus?![]()
vrouwen
[..]
Spacekees
[..]
Drugs zijn slecht voor je
[..]
Dit dus
[..]
Lucide dromen
paar keer gehad
[..]
Wat![]()
Mja ook mijn fout want had het duidelijker kunnen verwoorden,quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik las je post op een manier van
"zei zaten te kauwen want waren aan de pillen en ik niet want ik was aan de pure M"
My bad.
Trouwen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ook mijn fout want had het duidelijker kunnen verwoorden,
Ik heb er niet zoveel last van gehad als zij geloof ik.De hoeveelheid kauwgom die er bij hen doorheen ging
Yes pleasequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
Haha ja. En dan 3 dagen moeite met vast voedsel.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes please
En een fijne dinsdag dip
Hoooooooooooiiiiiiquote:
60 euro betalen voor zo'n kaartjequote:Op woensdag 31 juli 2013 14:07 schreef Flippiee het volgende:
Ah nice!Ik was zaterdag naar welcome to the future, ook lekker kunnen spacen
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het verhaal achter deze TT
Oh, dat valt tegen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo simpel als het er staat, ze kreeg een lachkick door d'r orgasme.
om 4 uur smiddags?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Net voor het eerst een slaapverlamming gehadEcht fucked up
Welcome to my world. Heb 't al van jongs af aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Net voor het eerst een slaapverlamming gehadEcht fucked up
Had super last van mijn verstandskiezen dus had maar wat pijnstillers achter over geslagen en ben gaan slapenquote:
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had super last van mijn verstandskiezen dus had maar wat pijnstillers achter over geslagen en ben gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |