Hoi Nijn.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:
Oh, oh! Juist, sorry.quote:
Hosselbaas.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, oh! Juist, sorry.
Ik denk dat ik maar gewoon stuur "Zo, nu kun je me een keer een por geven als je in de buurt bent en zin hebt om iets te gaan doen".
Normale meisjes zijn stom.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Het is best wel een apart meisje ook, dus ik moet nog een beetje uitvogelen hoe ze in elkaar steekt. Maar dat is juist ook zo leuk.
*aai over de bol geeft*quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Fuuuuck, ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Dit heb ik altijd als iemand echt leuk lijkt.
Simpel doch doeltreffend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, oh! Juist, sorry.
Ik denk dat ik maar gewoon stuur "Zo, nu kun je me een keer een por geven als je in de buurt bent en zin hebt om iets te gaan doen".
Wel veel safer.quote:
quote:
Nicequote:Op woensdag 31 juli 2013 10:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wel veel safer.Maar ja, ik merkte al wel dat ik heel makkelijk haar gedachtesprongen kon volgen, terwijl anderen daar duidelijk moeite mee hadden. Dus wat dat betreft zit het me mee.
ALS ZE NOU MAAR NIET DENKT DAT IK EEN OF ANDERE RARE KEREL BEN DIE WILLEKEURIG ALLE MEIDEN UITNODIGT MET WIE IK EEN KEER EEN VRIEZER HEB GEDEELD.quote:
hoaxquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Hup, Facebook weer uit. Ik ga niet zitten azen op een reactie. Ik zie het vanavond wel.
Ik heb waarschijnlijk voor de lunch nog een keertje gekeken.quote:
voel met je mee. Als ik op een reactie hoop blijf ik altijd kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk voor de lunch nog een keertje gekeken.
En ik d'r echt maar twee keer gezien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel met je mee. Als ik op een reactie hoop blijf ik altijd kijkenrefreshen
is het altijd alquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit is nu een 'Lief Dagboek'-topic trouwens.
oelalaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ik d'r echt maar twee keer gezien.
Een keer op een verjaardag een paar maanden terug waarbij we nul contact hebben gehad, maar waarvan ik alleen wist "Oh, ja, daar was zij ook inderdaad" en dan nu dat we in dezelfde hoek van de tuin zaten bij een andere verjaardag. En daarna lekker knus samengedrukt, lurkend aan een waterpijp, op de vriezer in een schuur die als rookhok bestempeld was.
Hahaha, is dit mijn eerste keer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het altijd al
Leuk dat jij het een keertje bent.
voor zover ik weet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hahaha, is dit mijn eerste keer?
Het is wel lang geleden dat ik een crush had in ieder geval.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ik d'r echt maar twee keer gezien.
Een keer op een verjaardag een paar maanden terug waarbij we nul contact hebben gehad, maar waarvan ik alleen wist "Oh, ja, daar was zij ook inderdaad" en dan nu dat we in dezelfde hoek van de tuin zaten bij een andere verjaardag. En daarna lekker knus samengedrukt, lurkend aan een waterpijp, op de vriezer in een schuur die als rookhok bestempeld was.
Het is in ieder geval goede motivatie om trouwer te gaan sporten.quote:
haha ja he. Een chick in je leven is echt de perfecte manier om het vol te houden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goede motivatie om trouwer te gaan sporten.
Sowieso voel ik me een stuk zelfverzekerder als ik sport, nu voel ik me dat absoluut niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja he. Een chick in je leven is echt de perfecte manier om het vol te houden.
"ze komt morgen, ik doe er nog een extra oefening achteraan, gewoon omdat het kan"
En er is niets aantrekkelijker dan een zelfverzekerde uitstraling.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sowieso voel ik me een stuk zelfverzekerder als ik sport, nu voel ik me dat absoluut niet.
Dat heb ik momenteel dus ook. Moest afgelopen maandag een nieuwe collega inwerken,quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Fuuuuck, ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Dit heb ik altijd als iemand echt leuk lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |