SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Goed. Het is een type bedrijf waar ik mezelf wel zie werken. Nu moeten hun hetzelfde denkenquote:![]()
En Engelse ontbijtjes zijn heerlijk. Idem voor de Amerikaanse variant..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn fiets is weer terug van de smeer- en stelbeurt, dus zo maar even lekker de knie gaan exercisen met een goed ritje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
T'eehee
http://www.dewsburyroadru(...)44790dd7aa07215b84a7
T' Flat Cap 5M, with prizes for the best flat cap
Ja doei.![]()
Ik heb een vreemde liefde voor Marmitequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Marmite, Bovril en mint sauce? (Dat laatste smaakt naar tandpasta, maar de Engelsen houden bij hoog en laag vol dat het goed smaakt bij lamsvlees).
Engeland is zo ongeveer mijn tweede thuisland geworden in de afgelopen 12 jaar, al ben ik er voor mijn doen al heel lang niet meer geweest (begin dit jaar voor het laatst).En voor HP sauce. En pies en stews. En Engels bier. Vet eten als ontbijt is ook erg lekker nadat je de vorige dag heel veel Engels bier hebt gedronken. Ik zit ook steeds vaker te denken om na m'n studie er iig gewoon maar eens een jaar te gaan werken, lijkt me tof!
![]()
Wel in de buurt van de Peaks natuurlijk, als trailrunparadijsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde liefde voor MarmiteEn voor HP sauce. En pies en stews. En Engels bier. Vet eten als ontbijt is ook erg lekker nadat je de vorige dag heel veel Engels bier hebt gedronken. Ik zit ook steeds vaker te denken om na m'n studie er iig gewoon maar eens een jaar te gaan werken, lijkt me tof!
![]()
Ja doei.![]()
De vraag is: train ik met een groep hoger of lager mee vanavond - in afwezigheid van mijn trainert? Hoger = hoogst! Ik ben dan wel Nokia, maar ook weer niet zó Nokia!
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwacht![]()
![]()
Ik kom er heel graag, maar er wonen hoeft nou ook weer niet voor mij. Het is ook relatief dichtbij, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit ook steeds vaker te denken om na m'n studie er iig gewoon maar eens een jaar te gaan werken, lijkt me tof!
Er hardlopen is wel heel anders dan hier (niet vlak), maar groot voordeel is dat de trottoirs vaak geasfalteerd zijn -> loopt lekkerder dan steen.![]()
Ja, kapot gevroren asfaltquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kom er heel graag, maar er wonen hoeft nou ook weer niet voor mij. Het is ook relatief dichtbij, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.
Er hardlopen is wel heel anders dan hier (niet vlak), maar groot voordeel is dat de trottoirs vaak geasfalteerd zijn -> loopt lekkerder dan steen.
Ja doei.![]()
Ik zou zeggen hoger, voor één keer kun je jezelf als Nokia vast niet veel aandoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
De vraag is: train ik met een groep hoger of lager mee vanavond - in afwezigheid van mijn trainert? Hoger = hoogst! Ik ben dan wel Nokia, maar ook weer niet zó Nokia!
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwachtEn als jouw trainer er niet is vindt de hogere groep het vast ook niet erg om af en toe even te wachten. En jij kunt je mooi optrekken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoger! Nokia moet zichzelf niet teveel onderschatten! En langzamer kan altijd nog!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwacht
En ik heb ook zin in zondag! Gaat vast lachen worden. Ik ga gewoon het rennen-in-de-tropen afkijken van onze pro
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou ook voor hoger gaan, mits de club wel is ingesteld dat ze hoe dan ook lopen naar de langzaamste loper óf er op z'n minst één iemand bereid is met je mee te lopen als het tempo te hoog blijkt te zijn.
Ja doei.![]()
En je zal ook niet de enige zijn die een niveautje hoger gaat lopen, je hele groep zal denk ik verdeeld moeten worden?![]()
I'll teach you, my young padawan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoger! Nokia moet zichzelf niet teveel onderschatten! En langzamer kan altijd nog!
En ik heb ook zin in zondag! Gaat vast lachen worden. Ik ga gewoon het rennen-in-de-tropen afkijken van onze proIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ok, jij wint. Al hoewel Schotland verreweg het ergste land van de EU is als het gaat om asfalt. Gapende gaten weer hele bussen in verdwijnen daar.quote:![]()
Yorkshire schijnt de grootste potholedichtheid (de ironie) van het VK te hebben, hoorde ik laatst op de radioquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, jij wint. Al hoewel Schotland verreweg het ergste land van de EU is als het gaat om asfalt. Gapende gaten weer hele bussen in verdwijnen daar.
Ja doei.![]()
The force will be with mequote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik volgende weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga zaterdag of zondag weer lekker naar de Oosterschelde rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog nooit in Engeland geweest. Terwijl met zo dichtbij is, en ik het een mooi land vind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoger!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
Trouwens heel veel zin in de Colour Run zondag. Tropische temperaturen verwachtIk loop hier bijna alleen maar over fietspaden, ook als er een voetpad naast is (ik ga net zo snel als sommige fietsers, dus dat mag. Vind ik.)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kom er heel graag, maar er wonen hoeft nou ook weer niet voor mij. Het is ook relatief dichtbij, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.
Er hardlopen is wel heel anders dan hier (niet vlak), maar groot voordeel is dat de trottoirs vaak geasfalteerd zijn -> loopt lekkerder dan steen.
Maar wat buitenlandervaring opdoen kan nooit kwaad. En als het niet bevalt kan ik altijd weer terug. Ik vrees alleen wel dat ik wat problemen zou kunnen gaan krijgen met de Britse mentaliteit. Of nouja, dat zij problemen zouden kunnen gaan krijgen met mijn botte Hollandse horkerigheid.![]()
Klopt, al verwacht ik dat mijn zus en ik de enigen uit de groep zijn die niet met de trainer mee gaan trainen, maar voor de club kiezen. Bizarre situatie weerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef bloodymary1 het volgende:
En je zal ook niet de enige zijn die een niveautje hoger gaat lopen, je hele groep zal denk ik verdeeld moeten worden?![]()
Ik zie wel straks. Thnx iig voor jullie grenzeloze vertrouwen![]()
![]()
@hats: Het valt mee, je leert je in te houden [/spreektuitervaring]en als het niet lukt, dan zeg ik gewoon 'Sorry, I'm Dutch' met een
en dan is 't ook goed
Ja doei.![]()
Heb even rondgekeken op internet, maar kan niet echt mooie sportarmbanden vinden (zag er wat grof uit), van de week maar eens de stad in. Zo'n hele riem lijkt me niet handig, wil ook muziek kunnen luisteren en neem verder toch niets mee (sleutel past in broekzak als vriendin weg is).
Wilde eigenlijk gisterenavond lopen, stond al in de startblokken toen de buurman me uitnodigde voor een biertje ..., dacht loop ik vandaag wel, maar nu is het slecht weer!(Ben mooi-weer-loper). Wilde mijn nieuwe rondje van 7 km 11 km
in een sneller tempo lopen. Ach misschien toch maar ff gaan straks
.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sport_Life op 30-07-2013 18:28:50 ]![]()
Zo wat een tempo zeg en dat over zo'n afstand. Ook al had ik gisteren ook al gelopen, had vanmiddag zin om weer te gaan lopen en heb er maar een intervaltraining van gemaakt. Kon wel merken dat ik gisteren had gelopen, maar had er gelukkig geen last van. Was perfect weer om te hardlopen, net iets boven de 20 graden en droog.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef Remzz het volgende:
Na een maand van hele slechte loopjes(door weer/drukte andere dingen) eindelijk eens lekker gelopen. Veel te hard voor een training natuurlijk, maar nauwelijks op mijn horloge gekeken gewoon lekker hard op mijn gevoel gelopen, eindelijk weer eens een keer een goed gevoel na een stukje lopen!
http://www.endomondo.com/workouts/223338077/7801854
http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573![]()
Maar een SPIbelt is echt geweldig hoor! Veel fijner dan zo'n armband. Je voelt hem helemaal niet zitten en hij vormt zich naar wat je er in doet. Dan kun je toch muziek luisteren, de telefoon of Ipod doe je daar juist in toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:19 schreef Sport_Life het volgende:
Heb even rondgekeken op internet, maar kan niet echt mooie sportarmbanden vinden (zag er wat grof uit), van de week maar eens de stad in. Zo'n hele riem lijkt me niet handig, wil ook muziek kunnen luisteren en neem verder toch niets mee (sleutel past in broekzak als vriendin weg is).![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:11 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weekend zit ik in Arnhem, dus een gezamenlijk rondje zit er niet in. Of je moet er door de weeks nog zijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wou vandaag mijn ldl inhalen maar mijn spierpijn van het fitnessen van gister wou dat niet. Dus ik sla ff over vanavond.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien moeten er ook begrippen in de OP
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
OP ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf zaterdag zelfs 3 weken, dus we kunnen best een keer iets afsprekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Dat weekend zit ik in Arnhem, dus een gezamenlijk rondje zit er niet in. Of je moet er door de weeks nog zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
OP ?puntje puntje streepje is ook wel een begrip wat in de openingspost magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Streepstip!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
puntje puntje streepje is ook wel een begrip wat in de openingspost magJa doei.![]()
Of interpunctiedingesJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ooow, dan moet dat vast wel lukken. De weekenden zitten vrij vol, maar door de week kan ook makkelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:42 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag zelfs 3 weken, dus we kunnen best een keer iets afsprekenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
net deze docu over Badwater gekeken:
ZieeeekIk houd ook van mijn grenzen opzoeken maar ik kan me niet snel voorstellen dat ik zo ver zou willen gaan..
Zit er aan te denken om me weer aan te melden voor 'Start-to-Run'. Ik heb dit vorig jaar gedaan en dat beviel me goed, helaas ben ik daarna niet door gegaan met lopen. Maar omdat ik nu al weer last van de schenen heb lijkt het me verstandig om weer onder begeleiding te gaan trainen.
Meer mensen hier die ervaring hebben met Start to Run?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2013 19:11:32 ]![]()
Ja, is mij destijds goed bevallen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef BroesWillems het volgende:
Zit er aan te denken om me weer aan te melden voor 'Start-to-Run'. Ik heb dit vorig jaar gedaan en dat beviel met goed, helaas ben ik daarna niet door gegaan met lopen. Maar omdat ik nu al weer last van de schenen heb lijkt het me verstandig om weer onder begeleiding te gaan trainen.
Meer mensen hier die ervaring hebben met Start to Run?![]()
Hier goed bevallenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef BroesWillems het volgende:
Zit er aan te denken om me weer aan te melden voor 'Start-to-Run'. Ik heb dit vorig jaar gedaan en dat beviel me goed, helaas ben ik daarna niet door gegaan met lopen. Maar omdat ik nu al weer last van de schenen heb lijkt het me verstandig om weer onder begeleiding te gaan trainen.
Meer mensen hier die ervaring hebben met Start to Run?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
, ik ben in het verleden wel eens een dagje op en neer gereden of gevlogen. Leuk.![]()
Ga in september weer even een dagje London doen
Ik had gisteren hoge hakken aan en zag net een foto van mezelf, en ik begin eindelijk van die mooie hardloop-benen te krijgen die ik zo graag wil!Met slanke enkels en gespierde ronde kuiten erboven..
Ja beetje bijzaak maar ik ren toch ook wel een beetje voor mijn lichaam..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben dus niet de enige die al aan het bedenken is waar ze zaterdag heen gaat rennen.. Soort zoekt soort volgens mij..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga zaterdag of zondag weer lekker naar de Oosterschelde rennen![]()
Routes tekenen in google mapsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die al aan het bedenken is waar ze zaterdag heen gaat rennen.. Soort zoekt soort volgens mij..
Precies dat ja. En de endomondo van mossel uitpluizen op routes die 8 km zijn.. Heb nu twee alternatieven, van beide rondjes heb ik een deel van de route al eens gelopen..quote:![]()
afstandmeten.nl hierquote:voorspel
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zojuist de tip gekregen om eens compressiekousen of -tubes te proberen ivm kuiten/schenen. Het proberen waard, natuurlijk. Maar weten jullie of het nu uitmaakt of je kousen of tubes hebt, en Herzog of CEP bijvoorbeeld?Heb net al braaf met een meetlint alle mogelijke maten van mijn kuit opgemeten, en val bij Herzog precies tussen twee maten in.
![]()
![]()
Vorige week ook gezien. Dat is echt bizar iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef La_Tramposa het volgende:
ZieeeekIk houd ook van mijn grenzen opzoeken maar ik kan me niet snel voorstellen dat ik zo ver zou willen gaan..
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik zit nu te puzzelen hoe ik moet lopen als ik om het Gelredome wil lopen. Maar dat stukje stad is zo onduidelijk, dat wordt verdwalenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:43 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Precies dat ja. En de endomondo van mossel uitpluizen op routes die 8 km zijn.. Heb nu twee alternatieven, van beide rondjes heb ik een deel van de route al eens gelopen..
ik vind met compressiekousen lopen wel erg fijn. veel minder vermoeide benen en voel mijn schenen en kuiten veel minder.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik vind m'n compressiekousen stommaar ze werken wel bij mij. Overigens heb ik ze op aanraden van een fysio, ik wilde er eigenlijk niet aan.
Ik heb ze laten aanmeten bij de Run2Day de eerste keer. Maakt voor de prijs niet uit, en dan weet je zeker dat het goed is. En de tweede keer bij het Herzogstandje bij de Marikenloop (¤ 10,- korting). Toen bleek, oh complimentjes, dat m'n kuiten dunner waren geworden en ik een maat kleiner mocht
Daar doe ik niet aan. Als ik ergens voor ga, dan ga ik er voor. Vaak wil ik nog wel een stukje verder :$quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan toch een afslag eerder nemen, omdat je toch wel moe wordtJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Marathontraining 2.1 check![]()
4 x 6 min interval: http://www.endomondo.com/workouts/223525220/11291298
Lekker gelopen, aangename temperatuur. Wel behoorlijk wat wind.![]()
Wanneer ga je ook alweer een marathon doen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:08 schreef Tarahumara het volgende:
Marathontraining 2.1 check![]()
4 x 6 min interval: http://www.endomondo.com/workouts/223525220/11291298
Lekker gelopen, aangename temperatuur. Wel behoorlijk wat wind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kom hier te weinig waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien moeten er ook begrippen in de OP
Maargoed het is nu kutweer dus het is wel leuk om als alternatief wat te lezen/kletsen over hardlopen![]()
![]()
Sterkte, dat is echt een onduidelijk stuk. Keer met de fiets geprobeerd, geen succes. Ik zou lekker een andere route zoeken, mooie opties genoeg in de buurt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit nu te puzzelen hoe ik moet lopen als ik om het Gelredome wil lopen. Maar dat stukje stad is zo onduidelijk, dat wordt verdwalen![]()
![]()
Doe ik alleen achteraf, loop gewoon waar ik zin in heb (qua afstand/drukte/stoplichten), maar kom meestal uiteindelijk wel bij het strand uit.quote:![]()
![]()
![]()
Nawww dank je wel!quote:Klopt, het is bijna niet te doen daar. Gedoe! Ik zit nu de andere kant op te puzzelen, de uiterwaarden bij Huissen in. Ook mooiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Sterkte, dat is echt een onduidelijk stuk. Keer met de fiets geprobeerd, geen succes. Ik zou lekker een andere route zoeken, mooie opties genoeg in de buurt.
20 oktober Amsterdam. Nog niet ingeschreven, even afwachten hoe de voorbereiding verloopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer een marathon doen?![]()
Al zal ik het met m'n eigenwijze hoofd vast wel gaan proberen, binnenkort. Om het Gelredome lopen. Ik kan het niet hebben als ik ergens de weg niet goed ken, en bovendien vind ik het ook weer een soort mijlpaal of zo. Net als dat ik ook nog een keer naar het Looveer wil rennen, daarmee naar de overkant wil gaan, en dan via Westervoort en de Sacharov-brug weer terug. Maar goed, dat is een langetermijn-project
Dat is ook mooi richting Huissen. Binnenkort eens rondje die kant op plannen en dan met het pont (pannerden?) weer terug.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Klopt, het is bijna niet te doen daar. Gedoe! Ik zit nu de andere kant op te puzzelen, de uiterwaarden bij Huissen in. Ook mooi![]()
Oh douche-eendje, lopen in de regen is zo lekker! Druppels om je heen, en het ruikt lekker! Je kunt dat!Je kunt het Looveer nemen, bij Huissen. Of de pont bij Pannerden inderdaad, maar dat is een stuk verder (moet voor jou geen probleem zijn!)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat is ook mooi richting Huissen. Binnenkort eens rondje die kant op plannen en dan met het pont (pannerden?) weer terug.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gogo liet me van de week jouw rondjes door Arnhem zien. Ik moet nog vriendjes met je worden op Endo, zodat ik je rondjes kan pikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat is ook mooi richting Huissen. Binnenkort eens rondje die kant op plannen en dan met het pont (pannerden?) weer terug.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De laatste keer dat ik met/na regen liep was vorig jaar, toen heb ik dus ergens op iets nats bij een putdeksel mn enkel flink verzwikt. Die schrik heeft mij een hele tijd tegen gehouden om weer te gaan lopenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh douche-eendje, lopen in de regen is zo lekker! Druppels om je heen, en het ruikt lekker! Je kunt dat!![]()
![]()
Ik herken dat wel. Ik ben vorig jaar of zo gestruikeld over een stoeprand bij een rotonde. Nu vind ik stoepranden nog steeds een puntje van aandachtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met/na regen liep was vorig jaar, toen heb ik dus ergens op iets nats bij een putdeksel mn enkel flink verzwikt. Die schrik heeft mij een hele tijd tegen gehouden om weer te gaan lopen
Ik loop dus nu ook liever in het parkje. Maar dat parkje is al zo'n 15 minuten wandelen van huis en brildragend + regen... nou ja, niet echt heel fijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Ik ben vorig jaar of zo gestruikeld over een stoeprand bij een rotonde. Nu vind ik stoepranden nog steeds een puntje van aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog gaan lopen zonder te vallen![]()
![]()
Face your fears, live your dreams.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met/na regen liep was vorig jaar, toen heb ik dus ergens op iets nats bij een putdeksel mn enkel flink verzwikt. Die schrik heeft mij een hele tijd tegen gehouden om weer te gaan lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik loop dus nu ook liever in het parkje. Maar dat parkje is al zo'n 15 minuten wandelen van huis en brildragend + regen... nou ja, niet echt heel fijn
Petje bij op. Blijft je bril wellicht droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog gaan lopen zonder te vallenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik loop dus nu ook liever in het parkje. Maar dat parkje is al zo'n 15 minuten wandelen van huis en brildragend + regen... nou ja, niet echt heel fijn
Daarom, petje scoren! Want ik heb ook een bril, maar in hevige stortregens had ik nergens last van de laatste keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog gaan lopen zonder te vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaaf, even kijken. Ben er vorige maand geweest, echt bizar warmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Na een kwartier buiten ben je blij als je weer in je geairconditioneerde autootje zit
![]()
![]()
Lopen in de regen is juist genot(mits niet stromende regen)
Veel wind en hitte zijn juist veel kutter![]()
![]()
Petje gaat op de lijst voor nog aan te schaffen straks. Maar stromende regen nog, volgens buienradar had het allang al droog moeten zijn. Gedoe.![]()
Welnee. Dan kennen jullie douche-eendje nog niet. Douche-eendje is cool![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Naamtechnisch gezien moet ze juist wel door de regen
Maar ook nog droogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Welnee. Dan kennen jullie douche-eendje nog niet. Douche-eendje is cool!
Ik heb weleens onder takken door gefietst, en toen kreeg ik een vogelpoepje op mijn hoofd. Maar mooi dat ik dezelfde dag gewoon weer ging fietsenF means you're fucked![]()
Zeg, is dat nou echt nodig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze een Sararaatsje doen![]()
Ik ben tijdens het krantenbezorgen wel eens met m'n gezicht middenin een spinnenweb gelopen, inclusief spin. Mooi dat ik voortaan altijd met de krant vóór m'n gezicht naar de brievenbus liepquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ook nog droog
Ik heb weleens onder takken door gefietst, en toen kreeg ik een vogelpoepje op mijn hoofd. Maar mooi dat ik dezelfde dag gewoon weer ging fietsen
Maar je liep er wel!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben tijdens het krantenbezorgen wel eens met m'n gezicht middenin een spinnenweb gelopen, inclusief spin. Mooi dat ik voortaan altijd met de krant vóór m'n gezicht naar de brievenbus liepF means you're fucked![]()
Maar hoe ik wenste dat ik er NIET liep!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde liefde voor Marmite![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja, maar dat heb ik ook iedere dag als ik bij mijn werk naar binnen loopquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar hoe ik wenste dat ik er NIET liep!!F means you're fucked![]()
ieeeek! doet me denken aan die wolfsspin die ik als kind vroeger in mijn jas had die ik van de kapstok haalde en aantrok.![]()
![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Jamaar da's zonder spinnen! Ik ga vergeleken met het spin-incident met liefde naar m'n werkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook iedere dag als ik bij mijn werk naar binnen loop
krantenbezorgersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben tijdens het krantenbezorgen wel eens met m'n gezicht middenin een spinnenweb gelopen, inclusief spin. Mooi dat ik voortaan altijd met de krant vóór m'n gezicht naar de brievenbus liep![]()
(alleen jammer dat wij geen heroische krantenbezorger meer hebben maar de postman hem brengt)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* YUR durft niet te googlenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef winterstorm666 het volgende:
ieeeek! doet me denken aan die wolfsspin die ik als kind vroeger in mijn jas had die ik van de kapstok haalde en aantrok.![]()
![]()
![]()
![]()
F means you're fucked![]()
Oh horror... "wat heb ik nu in m'n zak...?"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of die keer dat ik naar buiten liep, en er een kruisspin zo m'n t-shirt infloepte![]()
![]()
doe maar niet googlen..... wij hebben ons paintbalgeweer altijd paraat voor die krengen hier in huis!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dan zat ie mooi verkeerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh horror... "wat heb ik nu in m'n zak...?"
Of die keer dat ik naar buiten liep, en er een kruisspin zo m'n t-shirt infloepte![]()
nee kroop uit mijn kraag over mijn schouderquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh horror... "wat heb ik nu in m'n zak...?"
Nou durf ik niet meer te slapenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
nee kroop uit mijn kraag over mijn schouder![]()
Ik heb hier nog nooit een wolfs- of huisspin gevonden in huis. Ik hou mezelf dus nog steeds voor dat we dat soort viezigheid niet hebben hier/naief
en om het ontopic te maken hier. wolfsspinnen kunnen heuuuuuuuulll hard rennen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb serieus m'n t-shirt uitgetrokken buiten, helemaalquote:gelukkig wonen we op een galerij
ik ben met hardlopen begonnen toen ik in een horzelnest terecht kwam vroeger!
voor de buurt enigszins vreemd. zonder tshirt.
Zo, na een gescheurde enkelband en een maand vakantie ben ik er weer. Voordat ik zo nodig op m'n bek moest gaan zat ik twee lessen af van de 5km, maar ik denk dat ik maar begin met week 3 van C25K. Het is niet heel lang geleden, en een maand niet lopen zal ook zo zijn invloed hebben. Ik ben echter nog nooit zo gemotiveerd geweest om in ieder geval de 10km te halen, gek genoeg.
Schoenen aan, iPhone in en daar gaan we.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2013 20:55:50 ]![]()
dan mag je blij zijn dat het een kruisspin met een indentiteitscrisis was...anders had je daar bijna in je blote kont gestaanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb serieus m'n t-shirt uitgetrokken buiten, helemaalgelukkig wonen we op een galerij
Welcome back c_c![]()
Ik heb in je topic meegelurkt, was erg vermakelijkSucces met opnieuw opbouwen, gaat je lukken!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan mag je blij zijn dat het een kruisspin met een indentiteitscrisis was...anders had je daar bijna in je blote kont gestaan![]()
Hou nou oooooooopp!! Ik moet zo nog slapenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan mag je blij zijn dat het een kruisspin met een indentiteitscrisis was...anders had je daar bijna in je blote kont gestaan
Hoef je geen matige natuurfilms meer te kijken voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hou nou oooooooopp!! Ik moet zo nog slapen![]()
![]()
Net terug van m'n lekkerste loop tot nu toe. Ik heb alleen nog maar in stralende zon gelopen en nu dacht ik even tussen de buien door m'n 5km te gaan rennen. Ik werd zeiknat.
De laatste paar keren lopen ging het met moeite, en was ik blij dat het voorbij was. En nu had ik als doel: genieten van het lopen en niet proberen binnen een bepaalde tijd 'binnen' te zijn. Ik heb een andere route uitgekozen en... alles ging vanzelf. Ondanks het feit dat het halverwege de route met bakken uit de lucht viel, ik genoot er nog meer van zelfs.Ik heb geen enkel moment gevoeld dat ik moe was, pijn had, blij was dat ik weer een stukje dichter bij m'n huis was. Ik had het gevoel dat ik nog kilometers door kon gaan. Maar da's ook niet wijselijk dus gewoon gestopt toen ik thuis was. Met 7km op de teller.
http://www.endomondo.com/workouts/223541814/11151289![]()
Welkom terug!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, na een gescheurde enkelband en een maand vakantie ben ik er weer. Voordat ik zo nodig op m'n bek moest gaan zat ik twee lessen af van de 5km, maar ik denk dat ik maar begin met week 3 van C25K. Het is niet heel lang geleden, en een maand niet lopen zal ook zo zijn invloed hebben. Ik ben echter nog nooit zo gemotiveerd geweest om in ieder geval de 10km te halen, gek genoeg.
Schoenen aan, iPhone in en daar gaan we.
Vandaag is niet de meest perfecte dag om te gaan rennen, maar rennen is (bijna) altijd leuk.
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Net terug van m'n lekkerste loop tot nu toe. Ik heb alleen nog maar in stralende zon gelopen en nu dacht ik even tussen de buien door m'n 5km te gaan rennen. Ik werd zeiknat.
De laatste paar keren lopen ging het met moeite, en was ik blij dat het voorbij was. En nu had ik als doel: genieten van het lopen en niet proberen binnen een bepaalde tijd 'binnen' te zijn. Ik heb een andere route uitgekozen en... alles ging vanzelf. Ondanks het feit dat het halverwege de route met bakken uit de lucht viel, ik genoot er nog meer van zelfs.Ik heb geen enkel moment gevoeld dat ik moe was, pijn had, blij was dat ik weer een stukje dichter bij m'n huis was. Ik had het gevoel dat ik nog kilometers door kon gaan. Maar da's ook niet wijselijk dus gewoon gestopt toen ik thuis was. Met 7km op de teller.
http://www.endomondo.com/workouts/223541814/11151289![]()
mooie route ook
Verkeerde kant van de wereldquote:![]()
Nee, maar serieus, ik meng het ook wel eens met gesmolten boter om het daarna door de spaghetti te mikken. En dan lekker veel pecorino erover![]()
![]()
Zelf ook net even gelopen, en het ging niet zo lekker. Ben echt wel blij dat ik even gelopen heb.
Ik heb les 16 van Start to Run gelopen. Ik kon het helaas niet meten, want ik heb mijn telefoon weer eens bij iemand anders laten liggen... Maar misschien was dat ook maar beter, want dit was niet mijn beste loopje. Ik wilde even snel tussen de buien door, maar toen ik naar buiten liep begon het alweer te miezeren. Gelukkig had ik een poncho mee, maar ook dat was niet optimaal...
Vraagje tussendoor: wat doen jullie aan als het warm is en regent? Met een trui zou ik sterven, zijn daar speciale jackjes voor?
Tijdens mijn loopje was ik vooral bezig met het ontwijken van slakken. Helaas heeft eentje het moeten ontgelden, maar dat vind ik vrij goed voor een les van een half uurtje. Al met al ging het gewoon niet zo lekker. Poncho die niet lekker zat, last van mijn rechterbeen...
Nou ja, snel weer vergeten en volgende keer beter!![]()
![]()
Ik moes met folders lopen onder een mooie rozenboog door met allemaal wepsels. Mooi dat ik elke lente tot herfst die folders op hun pad gooide. In overleg natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben tijdens het krantenbezorgen wel eens met m'n gezicht middenin een spinnenweb gelopen, inclusief spin. Mooi dat ik voortaan altijd met de krant vóór m'n gezicht naar de brievenbus liepJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mja, kun je met het ochtendblad niet doen helaasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moes met folders lopen onder een mooie rozenboog door met allemaal wepsels. Mooi dat ik elke lente tot herfst die folders op hun pad gooide. In overleg natuurlijk.
Ik heb je raad opgevolgd, gewoon richting het station en zo OVER de weg met stoplichten en dan kan je in 1 keer doorrrrrrr.quote:![]()
![]()
Alleen een shirtje aan en gewoon nat laten regenen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Grutsk het volgende:..
Vraagje tussendoor: wat doen jullie aan als het warm is en regent? Met een trui zou ik sterven, zijn daar speciale jackjes voor?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gewoon, niks. Doorweekt thuiskomen en dan douchen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Grutsk het volgende:
Zelf ook net even gelopen, en het ging niet zo lekker. Ben echt wel blij dat ik even gelopen heb.
Ik heb les 16 van Start to Run gelopen. Ik kon het helaas niet meten, want ik heb mijn telefoon weer eens bij iemand anders laten liggen... Maar misschien was dat ook maar beter, want dit was niet mijn beste loopje. Ik wilde even snel tussen de buien door, maar toen ik naar buiten liep begon het alweer te miezeren. Gelukkig had ik een poncho mee, maar ook dat was niet optimaal...
Vraagje tussendoor: wat doen jullie aan als het warm is en regent? Met een trui zou ik sterven, zijn daar speciale jackjes voor?
Tijdens mijn loopje was ik vooral bezig met het ontwijken van slakken. Helaas heeft eentje het moeten ontgelden, maar dat vind ik vrij goed voor een les van een half uurtje. Al met al ging het gewoon niet zo lekker. Poncho die niet lekker zat, last van mijn rechterbeen...
Nou ja, snel weer vergeten en volgende keer beter!Maar misschien ben ik raar.
![]()
![]()
E.T. hobbelt met warm weer en regen in d'r blote kont en Muis trekt gewoon helemaal niks aan. Mooi is dat![]()
![]()
slakken!! kijk er nu al naar uit, heb ze 2 jaar gemistquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Grutsk het volgende:
Tijdens mijn loopje was ik vooral bezig met het ontwijken van slakken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan deed ik het wel American style, maar ik ging hoe dan ook, hoelaat dan ook, niet onder die boog door.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, kun je met het ochtendblad niet doen helaasJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zitten daar geen slakken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
slakken!! kijk er nu al naar uit, heb ze 2 jaar gemist![]()
GadverDAMME!! Ik moet van binnen altijd een beetje kotsen als ik weer op zo'n ding trapquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
slakken!! kijk er nu al naar uit, heb ze 2 jaar gemist
Dus dát is de oplossing. Chill. Als jullie binnenkort een nieuwsbericht zien over een blote rennende vrouw in Friesland, zal ik het wel zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
E.T. hobbelt met warm weer en regen in d'r blote kont en Muis trekt gewoon helemaal niks aan. Mooi is dat
Maar goed, alleen een t-shirt dus. Ook als het plenst? Dan ga ik dat voortaan ook maar doen :p![]()
Met de temperatuur van vandaag vond ik het heerlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Gewoon, niks. Doorweekt thuiskomen en dan douchen.Maar misschien ben ik raar.
Weet niet of het zo fijn is als het echt klam en warm is. Maar ik zou er geen extra regenkleding voor aantrekken.
![]()
Doe ik wel altijd. Gewoon tanden op elkaar en gaan. Als je eenmaal nat bent, maakt het toch niet meer uit. En als je thuis bent, gewoon meteen uittrekken en lekker douchenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dus dát is de oplossing. Chill. Als jullie binnenkort een nieuwsbericht zien over een blote rennende vrouw in Friesland, zal ik het wel zijn.
Maar goed, alleen een t-shirt dus. Ook als het plenst? Dan ga ik dat voortaan ook maar doen :p
Dan is vandaag niet jouw favoriete dag. Ze hebben massaal besloten om tevoorschijn te komen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GadverDAMME!! Ik moet van binnen altijd een beetje kotsen als ik weer op zo'n ding trap![]()
Als ik met deze warme dagen niet nat wordt van de regen, dan wel van het zweten. T-shirt en korte broek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dus dát is de oplossing. Chill. Als jullie binnenkort een nieuwsbericht zien over een blote rennende vrouw in Friesland, zal ik het wel zijn.
Maar goed, alleen een t-shirt dus. Ook als het plenst? Dan ga ik dat voortaan ook maar doen :pJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja, minimalistisch he?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
E.T. hobbelt met warm weer en regen in d'r blote kont en Muis trekt gewoon helemaal niks aan. Mooi is dat![]()
![]()
Haha, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik met deze warme dagen niet nat wordt van de regen, dan wel van het zweten. T-shirt en korte broek.![]()
quote:in ieder geval ben ik nog nooit geen naaktslak tegengekomen tijdens het hardlopen
Daarom ga ik morgen ook lopenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dan is vandaag niet jouw favoriete dag. Ze hebben massaal besloten om tevoorschijn te komen...maar ik ben er vandaag wel overheen gefietst
iew iew iew!
Hier zijn het nu alle huisjesslakken, lekker crunchy. De naaktslakken ben ik 2 weken geleden massaal tegengekomen. Maar misschien hangt het er ook heel erg vanaf in wat voor gebied je loopt. Ik ben niet echt een slakkenexpert, hehe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]in ieder geval ben ik nog nooit geen naaktslak tegengekomen tijdens het hardlopen
![]()
Hier zitten/zaten vooral heel veel slakken in de tuin. Op de een of andere manier sneakt er altijd eentje supersnel onder m'n schoen, want ik plet ze heus niet expres.![]()
Na een kleine 1200 km hebben mijn hardloopschoenen, de Brooks Defyance 5 vandaag gezelschap gekregen van collega's die het werk van hen moet gaan overnemen. De nieuwe schoenen zijn: de Brooks Defyance 6![]()
Alleen door wat buikgriep vandaag maar niet meer op pad, jammer genoeg. Dus blijft mijn jaartotaal nu staan op 600 km precies en heb ik deze maand evenveel gelopen als met pinksteren in 45 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Staan ze om bekend he? Zo snel als ietsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef hatsaflats het volgende:
Hier zitten/zaten vooral heel veel slakken in de tuin. Op de een of andere manier sneakt er altijd eentje supersnel onder m'n schoen, want ik plet ze heus niet expres.
Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]in ieder geval ben ik nog nooit geen naaktslak tegengekomen tijdens het hardlopen
![]()
Owja en ik zat eergister wat te neuzen naar wedstrijden voor de komende tijd en zag dat er in september voor de Ekidenliefhebbers weer een wedstrijd is, deze keer in Lekkerkerk op 15 september. Voor mij is het niet haalbaar om daar te lopen.
http://www.avstart.nl/wedstrijdposters/ekiden%202013.pdf<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Da's in het weekend van de Vredesloop... Dat schakelt een hele lijst Fok!kers al uit...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef MaleDuck het volgende:
Owja en ik zat eergister wat te neuzen naar wedstrijden voor de komende tijd en zag dat er in september voor de Ekidenliefhebbers weer een wedstrijd is, deze keer in Lekkerkerk op 15 september. Voor mij is het niet haalbaar om daar te lopen.
http://www.avstart.nl/wedstrijdposters/ekiden%202013.pdf[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Naaktslaken zie je geloof ik vooral bij vochtige plekken en na regen enzulks.
Ik had eens met een maat gevist, en toen we terug liepen waren er wel honderden, en het was donker dus je voelde ze gewoon onder je voeten kapot gaanBij elke stap die je plaatste
Note: Onder de schoenen he..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hoeft toch niet droog te blijven? Gewoon een t-shirt en korte broek, en geen jasjes of poncho's tenzij je echt heel lang weggaat.. hoe minder je aanhebt hoe minder last je hebt van natte kleren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef Grutsk het volgende:
Nou ja, snel weer vergeten en volgende keer beter!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's in het weekend van de Vredesloop... Dat schakelt een hele lijst Fok!kers al uit...Das het weekend ervoor...Vredesloop is 21 september...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die Ekiden is toch 22 september...? Vredesloop zaterdag, Ekiden zondag?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Das het weekend ervoor...Vredesloop is 21 september...
Maar goed dat je Ekiden Rotterdam wel op de goede dag hebt geplandquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Das het weekend ervoor...Vredesloop is 21 september...
Mooie sloffen, btw!![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die Ekiden is toch 22 september...? Vredesloop zaterdag, Ekiden zondag?Op Hardloopkalender.nl staat ie op 15 september...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar goed dat je Ekiden Rotterdam wel op de goede dag hebt gepland
Mooie sloffen, btw!![]()
Maar inderdaad de flyer zegt 22 september...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Is er een plan om als Fokkers bijeen te komen tijdens de Vredesloop? Denk dat ik dan wel in staat ben om 5 km te lopen, dus wie weet kan ik er wel bij zijn... Zit erover te denken nuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die Ekiden is toch 22 september...? Vredesloop zaterdag, Ekiden zondag?![]()
![]()
Oh gedoequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Op Hardloopkalender.nl staat ie op 15 september...![]()
Maar inderdaad de flyer zegt 22 september...maar Rotterdam komt me sowieso beter uit. En die staat al op de kalender
De vacantie zit er weer op, morgen op m'n gemakkie bijlezen van de afgelopen weken.
Deze vacantie maar liefst 1 keer hard gelopen, diezelfde middag werd mijn rechterknie lekgestoken door een kudde horzels... wat leidde tot een ontstoken, dikke, pijnlijke knie [fijn: allergisch voor horzels].
Kortom... ruim anderhalve week met een zere knie moeten rondlopen en dus niet hard gelopen, wat wel balen was, want het was goed toeven in Zeewolde.
Morgen hopelijk weer een rondje hobbelen en dan lekker bijlezen als beloning.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Goed bezig, bij mij staat ie er nog niet op, ga daar in 2014 pas weer aan denken... Nu eerst zorgen dat ik de Bruggenloop een keer kan lopenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh gedoemaar Rotterdam komt me sowieso beter uit. En die staat al op de kalender
Is me vorig jaar niet gelukt namelijk...
Maar het schema daarvoor qua wedstrijden heb ik aardig rond, met als afsluiter in November een 12 km lange soort van mudmasters
Bij mij in principe ook! Hopelijk ben ik dan afgestudeerd en kan ik keihard chillenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh gedoemaar Rotterdam komt me sowieso beter uit. En die staat al op de kalender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor dit jaar echt nog wel op m'n wishlist staat is een echte cross. Maar behalve de Papendalcross lijkt het wel of dat in de buurt hier helemaal niet gedaan wordt...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zullen wel dazen geweest zijn, horzels steken namelijk niet....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De vacantie zit er weer op, morgen op m'n gemakkie bijlezen van de afgelopen weken.
Deze vacantie maar liefst 1 keer hard gelopen, diezelfde middag werd mijn rechterknie lekgestoken door een kudde horzels... wat leidde tot een ontstoken, dikke, pijnlijke knie [fijn: allergisch voor horzels].
Kortom... ruim anderhalve week met een zere knie moeten rondlopen en dus niet hard gelopen, wat wel balen was, want het was goed toeven in Zeewolde.
Morgen hopelijk weer een rondje hobbelen en dan lekker bijlezen als beloning.
Maar maakt verder niet uit, flink klote zo'n steekMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet er hier nog wel een paar voor jequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat voor dit jaar echt nog wel op m'n wishlist staat is een echte cross. Maar behalve de Papendalcross lijkt het wel of dat in de buurt hier helemaal niet gedaan wordt...
Top! Trots zijn op jezelf!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, een natte eend:
[ link | afbeelding ]
Dat was les 3. Toch mooi even 2.45 km met dat malle Evyschemaatje en mijn hormonale gefrustreerde zelf.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, een natte eend:
[ link | afbeelding ]
Dat was les 3. Toch mooi even 2.45 km met dat malle Evyschemaatje en mijn hormonale gefrustreerde zelf.![]()
Nee!?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ook nog droog
Ik heb weleens onder takken door gefietst, en toen kreeg ik een vogelpoepje op mijn hoofd. Maar mooi dat ik dezelfde dag gewoon weer ging fietsen![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, een natte eend:
[ link | afbeelding ]
Dat was les 3. Toch mooi even 2.45 km met dat malle Evyschemaatje en mijn hormonale gefrustreerde zelf.Eenden worden wel vaker nat, is mijn ervaring
Ik kwam er ook achter dat ze hier in de volksmond allemaal horzels heten, maar inderdaad, alleen de dazen steken. Wel balen, gisteren ook nog een steek in mijn rechterenkel, dus nu ook dik, pijnlijk en ontstoken. Gelukkig was dat er maar eentje, in tegenstelling tot die 8 in mijn knie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Zullen wel dazen geweest zijn, horzels steken namelijk niet....
Maar maakt verder niet uit, flink klote zo'n steekWeltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Dat is cool, want ik wil het echt graag een keer proberen! Maar ik kan er hier in de omgeving geen vinden...quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hebt daar van die fietstunneltjes... Volgens mij kun je er wel een mooi rondje maken, met een stukje Huissensedijk enzo..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit nu te puzzelen hoe ik moet lopen als ik om het Gelredome wil lopen. Maar dat stukje stad is zo onduidelijk, dat wordt verdwalen![]()
Zodra ik het schema van het cross-circuit ken, laat ik het je wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is cool, want ik wil het echt graag een keer proberen! Maar ik kan er hier in de omgeving geen vinden...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Zodra ik het schema van het cross-circuit ken, laat ik het je weten
Goed bezig, ga zo doorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier, een natte eend:
[ link | afbeelding ]
Dat was les 3. Toch mooi even 2.45 km met dat malle Evyschemaatje en mijn hormonale gefrustreerde zelf.![]()
![]()
Nee ik maak altijd ruzie met die fokkers!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:29 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Is er een plan om als Fokkers bijeen te komen tijdens de Vredesloop? Denk dat ik dan wel in staat ben om 5 km te lopen, dus wie weet kan ik er wel bij zijn... Zit erover te denken nuJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja. Stommerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik maak altijd ruzie met die fokkers!F means you're fucked![]()
Arme jij, getraumatiseerd voor het levenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja. En het zat echt midden op mn hoofd he!![]()
![]()
Helemaal om na het rondje Harderbos, of niet? (Sorry geen zin om 39 topics terug te lezen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Zodra ik het schema van het cross-circuit ken, laat ik het je weten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ow en volgens de buurman ergens verderop in de straat heb ik een goeie kont in mn tight. Wel even post-waardig dit, natuurlijk.![]()
OMFGBBQ. En gewoon de volgende dag wéér onder die boom door. Held.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja. En het zat echt midden op mn hoofd he!![]()
tqiwwpquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en volgens de buurman ergens verderop in de straat heb ik een goeie kont in mn tight. Wel even post-waardig dit, natuurlijk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij kneep er in?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en volgens de buurman ergens verderop in de straat heb ik een goeie kont in mn tight. Wel even post-waardig dit, natuurlijk.![]()
this quote is worthless without pics.quote:
Oei...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik maak altijd ruzie met die fokkers!
Maar goed, lijkt me wel leuk om, nu ik bijna 5 km kan lopen, ook een evenement te lopen een aangezien er aan deze veel Fokkers meedoen en dichtbij mijn studentenhuis is, waarom niet? :p Maar ik wil niet alleen gaan.![]()
Nee sorry... Vrede?quote:
Ik zit nu in mn onflatteuze multicolor-hysterie-pyjamabroekding.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
this quote is worthless without pics.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal om na het rondje Harderbos, of niet? (Sorry geen zin om 39 topics terug te lezen...)
Die crossjes liep ik afgelopen winter ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuj, het voelt goed om weer gelopen te hebben!
(Dat ik dit ooit zou zeggen.)
2x 1,5 en 2x 3 minuten is natuurlijk helemaal niets, maar het is iets om weer op voort te bouwen. Ik was in ieder geval niet helemaal dood, en heb geen last van m'n enkel!
Oh en wat ben ik blij dat ik de slakkenposts nu pas lees. Ik heb een milde fobie voor die krengen, maar zag er bij het uitlopen pas een paar. Maar goed dat ik m'n parkpaadje niet heb genomen vandaag
.
![]()
Ff herstelrondje gedaan door de regen. Was wel ff erg lekker![]()
Eigenlijk best lang geleden dat ik met regen heb gelopen.
Deze maand nu afgesloten met 132 km op de teller, lekker!![]()
![]()
Daarom zijn ze ook maar kortquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef hatsaflats het volgende:
Crossjes lijken me ook van die helse ondernemingen.F means you're fucked![]()
Komt vanzelf wel weer, goed begin is erquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeuj, het voelt goed om weer gelopen te hebben!
(Dat ik dit ooit zou zeggen.)
2x 1,5 en 2x 3 minuten is natuurlijk helemaal niets, maar het is iets om weer op voort te bouwen. Ik was in ieder geval niet helemaal dood, en heb geen last van m'n enkel!![]()
![]()
Ik weet het niet, die crossjes. Het NK Cross wordt in "mijn" bos gehouden, en dat is nu niet echt rete technisch/zwaar/moeilijk...
Maar misschien is het dat wel in de herfst, als het wat minder droog en stoffig is...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De korte crossjes hier zijn 5km, 5km, 4km en 4,7km. En je went er aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond die 5km in mei ook een helse ondernemingDat was ook maar een kort stukje.
Nja...da's toch anders...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Je kunt elke zondag zomercrossen op Texel!:
http://www.avtexel.nl/ind(...)-zomerlopen-av-texelF means you're fucked![]()
Speaking of crossjes. Ik moest vanavond even terugdenken aan de oliebollencross van afgelopen december. Dat was dus nu mijn trainingsomgeving. Aangesloten bij een groep hogerOp de planning stond: fartlek. Maar iedereen mocht 2 minuten vullen zoals hij/zij wilde. De één nam het ruiterpad, de ander de modder, de ander ging sprinten, wat superleuk! (want we waren met 15)
Zelf even flink aan de bak gegaan en een interval bedacht van (10x door de hurken en springen + sprint)*2
Compléét zeiknat geregend en goor. I like![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
Speaking of crossjes. Ik moest vanavond even terugdenken aan de oliebollencross van afgelopen december. Dat was dus nu mijn trainingsomgeving. Aangesloten bij een groep hogerOp de planning stond: fartlek. Maar iedereen mocht 2 minuten vullen zoals hij/zij wilde. De één nam het ruiterpad, de ander de modder, de ander ging sprinten, wat superleuk! (want we waren met 15)
Zelf even flink aan de bak gegaan en een interval bedacht van (10x door de hurken en springen + sprint)*2
Compléét zeiknat geregend en goor. I like
Da's het grote voordeel van een nokia zijn: je werkt nog wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
Compléét zeiknat geregend en goor. I like![]()
Klinkt als een lekkere training!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
Compléét zeiknat geregend en goor. I like
Ik heb zelf ook weer een rondje gedaan, geinspireerd door wat Muis vanochtend op haar Renate-programma had staan heb ik een rondje gedaan met steeds iets versnellen. Was best lekker, zeker omdat het ook steeds iets harder ging regenen. Moet wel écht een petje kopen, zag niet zoveel meer op het eind.![]()
![]()
Amen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's het grote voordeel van een nokia zijn: je werkt nog wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterker nog, ik ga heel lekker lopen in dat weerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's het grote voordeel van een nokia zijn: je werkt nog wel.Had nog uren kunnen doorgaan.
![]()
Nou, misschien dat ik in het najaar deze misschien uitprobeer:
http://www.dutchrunners.n(...)den-pleasure-cross-2
Zal wel saai door een bollenveld zijn ofzo, maar dan kan ik daarna iig chill bij m'n ouders in badPrut uit m'n oren weken.
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef hatsaflats het volgende:
Zal wel saai door een bollenveld zijn ofzo
Ik heb trouwens het Nokiaverhaal bij m'n trainer neergelegd... Die vond het ook niet echt een compliment (wel voor de Nokia volgens mij, maar niet voor een loper).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oei, ik moet toch eens wat beter op m'n woorden gaan letten. Het is de bedoeling dat je me met de Vooroeverloop en de Bradelierloop nog wel een beetje aardig vindtquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb trouwens het Nokiaverhaal bij m'n trainer neergelegd... Die vond het ook niet echt een compliment (wel voor de Nokia volgens mij, maar niet voor een loper).![]()
Het Nokiaverhaal.![]()
Bij mijn atletiekvereniging kunnen ze ook goed plannen, overigens:
8 nov 2013 - Bokbieravond!
Aanvang : 20:00 uur
9 nov 2013 - 1e wedstrijd crosscompetitie
Aanvang : 11:00 uur![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
Aanvang : 11:00 uur!
Ja doei.![]()
Ik heb de hardloopvereniging een jaar vooruit betaald maar ik ga volgende week daar gedag zeggen .... vandaag de sleutel gekregen van een kamer aan de andere kant van Nijmegen en door gebrek aan auto is op dinsdagavond daar lopen geen optie meer![]()
Nu even kijken of ik met Evy of Renate richting de 10 km ga trainen ...![]()
Oeh, dilemmaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
Aanvang : 11:00 uur![]()
![]()
Haha dan hebben er veel de bokkenpruik op de eerste crosscompetitie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
Aanvang : 11:00 uurJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Welnee! Sowieso bier! Cross is nog niet bekend waar die gaat zijn, als ie in de buurt is hobbel ik die, anders hobbel ik die in Anna Paulownaquote:
@Serinde: fietsen geen optie? Zo heel groot is Nijmegen toch niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha dan hebben er veel de bokkenpruik op de eerste crosscompetitie.![]()
![]()
Jammer dat je moet stoppen met lopen in de loopgroep, maar wat fijn dat je een plekje voor jezelf hebt gevonden!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:30 schreef Serinde het volgende:
Ik heb de hardloopvereniging een jaar vooruit betaald maar ik ga volgende week daar gedag zeggen .... vandaag de sleutel gekregen van een kamer aan de andere kant van Nijmegen en door gebrek aan auto is op dinsdagavond daar lopen geen optie meer![]()
Nu even kijken of ik met Evy of Renate richting de 10 km ga trainen ...![]()
Ik woonde in een dorp 8 km aan de ene kant en woon straks in het dorp zo'n 8 km net de andere kant opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Welnee! Sowieso bier! Cross is nog niet bekend waar die gaat zijn, als ie in de buurt is hobbel ik die, anders hobbel ik die in Anna Paulowna
@Serinde: fietsen geen optie? Zo heel groot is Nijmegen toch niet?![]()
![]()
Oh, ja, dan wordt het wel wat verquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik woonde in een dorp 8 km aan de ene kant en woon straks in het dorp zo'n 8 km net de andere kant op![]()
![]()
Ik word chagrijnig van het niet lopen![]()
En morgen hele dag door slagharen lopen, dus dan komt het er ook niet van en lijkt me niet verstandig..
Ik. wil. rennen!.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik kom ook weer eens even buurten!
Mooie verhalen hier trouwens! Allemaal heerlijk gelopen vandaag, gisteren en van het weekend!![]()
MD, leuk dat je er weer bent, duurde die conferentie zo lang dan? Had je al een tijdje niet gezien!? Jammer dat je niet mee kon bij het Harderbos.
Ik heb helaas minder getraild dan ik eigenlijk van plan was op Terschelling, alleen 1 keer een rondje van 8km. Was wel erg leuk en mooi om te doen daar, maar voor de rest zijn we nogal druk geweest met fietsen, wandelen, zeehonden kijken vanaf een boot en op het strand hangen. Ook leuk, maar geen trailen.
Morgen ga ik maar weer een rondje doen, lekker door het bos hobbelen. Zin in de vooroeverloop!
![]()
![]()
Krijg je dit soort atletenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
Aanvang : 11:00 uur
![]()
lesson number one in trail running MoBlo...
relax!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Weer twee immens charmante foto's
Hoog en droog:
[ afbeelding ]
Oh nee, water!:
[ afbeelding ]
Pleurde bij die laatste foto bijna achterover door een gat![]()
Wat een leuke foto's!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hoog en droog:
[ afbeelding ]
Oh nee, water!:
[ afbeelding ]
Oh? Ik zie nog steeds:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:56 schreef mosselmossel het volgende:
Het schema op maat op runnersweb is aangepast. Nu is alles gewoon in kilometers en meters enzo.quote:Snelheidswerk
Afst: 8 km, inc.
Warm; 2x 1600 in 8:18 min800 dribbelpauzes; uitlopen
![]()
Mej.Guppers, heeft u de nieuwe challenge voor augustus al klaar?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.endomondo.com/workouts/223710713/5355322
hill repeats, to compensate a month on the flats...
over een afstand van 600 meter 50 meter klimmen en dat 6 keer...is goed voor je zeggen ze...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De Facebook waar ik ze vandaan haalde lijkt niet meer te bestaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 05:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mej.Guppers, heeft u de nieuwe challenge voor augustus al klaar?het was iets met armen, maar nu weet ik het niet meer...
Haha wow je armen doen echt iets geks op die tweede fotoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hoog en droog:
[ afbeelding ]
Oh nee, water!:
[ afbeelding ]
Je probeert inderdaad duidelijk jezelf te balanceren of zo..
Ik zit even op de Facebook van de Colorrun te kijken. Wat een rare reacties daar!quote:Slecht bereikbaar dat terrein! Zetten jullie wel pendelbussen in vanaf dat parkeerterrein bij het winkelcentrum? Is 2,5 km ofzo lopen ....![]()
Lopers die klagen dat ze moeten lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit even op de Facebook van de Colorrun te kijken. Wat een rare reacties daar!
[..]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
In Edinburgh moest je vanaf de finish van de halve en hele marathon ook een klein half uur lopen naar de pendelbussen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lopers die klagen dat ze moeten lopen.
En als ik daar in dezelfde staat zou zijn als na de finish in Rotterdam, had ik daar waarschijnlijk anderhalve week over gedaanNiet fijn!
Is wel een verschilletje natuurlijk, een (halve) marathon of een colorrunMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vooral dat ja! Stel je niet aan en loop gewoon. Of kom anders met de trein, is het maar 7 minuten lopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hang in there...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef E.T. het volgende:
Ik word chagrijnig van het niet lopen![]()
En morgen hele dag door slagharen lopen, dus dan komt het er ook niet van en lijkt me niet verstandig..
Ik. wil. rennen!.
Begin nu ook wat ongeduldig te worden, zeker na mijn fietstochtje van gisteren. Regende bijna de hele tijd, en de enige andere bikkels die buiten waren waren hardlopers. Ik wil ook weer![]()
Maar goed nog even wat rust nemenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou, neequote:
Dus ik ga zo maarquote:So I Went for a Run.
I was angry, so I went for a run. And things got better.
I was confused, so I went for a run. And things got better.
I was exhausted, so I went for a run. And things got better.
I was lost, unsure, empty, afraid. Certain that whatever was left of my sanity had snapped, had come untethered and floated away, to a place so high and remote that I would never see it again, and that even if I did, I wouldn't recognize it.
So I went for a run. And things got better.
I felt like things could not possibly get worse, so I went for a run. And things got better.
(Another time, I felt like things could not get much better. I went for a run. Things got much better.)
After enough miles, over enough runs and enough years, I realized: No matter what, no matter when, or where, or why, I can find my shoes and go for a run and things will get better. And that realization? Just knowing that? It made things better.F means you're fucked![]()
Oké oké! Als het zondag 30 graden is, dan welquote:
Een voorspelling die zo lang van te voren nog lang niet met zekerheid vast te leggen is
Dat is gewoon drillend vetquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha wow je armen doen echt iets geks op die tweede fotoJe probeert inderdaad duidelijk jezelf te balanceren of zo..
![]()
Ja doei.![]()
Lekker wat verkoelende regen..en het is zowat 2 weken weg hè, die voorspelling! Nog niet teveel van aantrekken
Ja doei.![]()
Zolang er geen 30 graden en windstil staat, mag het van mij zo blijven. Oh, en hagel en onweer mag ook wel wegblijven. En het mag ook niet té hard waaien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker wat verkoelende regen..en het is zowat 2 weken weg hè, die voorspelling! Nog niet teveel van aantrekken
![]()
Dat is mijn vakantieperiode.. ik had dit weer in Mei al voor je kunnen voorspellen. (Wanneer ik vrij ben wordt het slecht weer)quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gisteravond heerlijk in de regen gelopen. Tempo van mn vriendin aangehouden en op plm. 5 km tussensprintje gedaan, daarna uitgelopen. Moe nat en voldaan thuisgekomen
http://www.endomondo.com/workouts/223599451![]()
Je bent de hele lente vrij geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn vakantieperiode.. ik had dit weer in Mei al voor je kunnen voorspellen. (Wanneer ik vrij ben wordt het slecht weer)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zie alles afgerond op halve kilometers, behalve inderdaad de 1600-meter-intervallen, maar verder is alles al wel aangepast. LDL is nu bijvoorbeeld voor zaterdag niet meer 12,8km, maar gewoon 13. EN de 14,4 van de week erna wordt 14,5.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's!
[..]
Oh? Ik zie nog steeds:
[..]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inderdaad heel apart. Dan hebben we toch iets goed gedaan want dit is lekker loopweerquote:![]()
@RD ik weet niet of ik nogmaals online ben voordat je vertrekt maar alvast een prettige reis.
![]()
![]()
Idem RD!
Dwars door de bush van het ruige Delftse Hout + prikkende dazen hebben mijn benen er niet mooier op gemaakt overigens, zie ik nu...![]()
Je kent het wel, fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen.. We hebben daarom zo'n kindje voor op het stuur. We hebben eigenlijk 2 kindjes, voor mijn vrouw ook 1.quote:
~Herman FinkersJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zekers! Alleen dan de kortequote:Op woensdag 31 juli 2013 09:44 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
De voor en na foto's waren ook tof! Volgende keer weer?![]()
![]()
Wat voor prutser ben je als je je huissleutel vergeet mee te nemen tijdens een loopje? Nu moet ik nog een keer gaan hardlopen: 6km naar GotC dr werk. En weer terug
Had ik mezelf net maar geen heftige fartlek aangedaan
Nouja, verslag volgt
Ho ho, je mag ook met de RR terugquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef YUR het volgende:
Wat voor prutser ben je als je je huissleutel vergeet mee te nemen tijdens een loopje? Nu moet ik nog een keer gaan hardlopen: 6km naar GotC dr werk. En weer terug
Nouja, verslag volgt![]()
![]()
Vandaar dat ik altijd paranoia was dat ik m'n sleutels echt wel bij me had als ik de deur uit ging.
Gelukkig hebben we nu een deur die gewoon weer open kan, tenzij je 'm actief op slot hebt gedaan. En dan heb je de sleutel wel bij je.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef YUR het volgende:
Nouja, verslag volgt![]()
Psst...er rijdt ook sinds een paar jaar een Randstadrail in Den Haag.![]()
Stopt zelfs nog voor de deur van m'n werkquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Psst...er rijdt ook sinds een paar jaar een Randstadrail in Den Haag.![]()
![]()
Ik ga dus echt niet zwetend in de RR zitten he. Eigen schuld, dikke bult, gewoon terug lopenF means you're fucked![]()
Vanavond lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Net gelopen
Vanavond bankje
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Dat was op zich nog best een geinig drieluik vanmorgen
Ik zou een kort loopje gaan doen. En op mezelf eens flink aan te sporen, koos ik voor een stadse fartlek. Eerst op normaal tempo goed opwarmen, vervolgens een paar honderd meter flink het tempo omhoog. Dan weer een stukje rustig, richting het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt van de fartlek: De Savornin Lohmanbult. In totaal ben ik m 4 keer op gesprint en 4 keer in langzaam tempo weer naar beneden. 2 maal aan iedere zijde.
Daarna op de weg terug naar huis nog wat kleine variantjes gedaan: Bij lantaarnpaal 1 normaal tempo, vanaf paal 2 tempo licht omhoog, vanaf paal 3 tempo flink omhoog, vanaf paal 4 toptempo tot aan de volgende paal.
En steigerung tussen wat bomen. En een flink tempo richting een fietser (die zal zich wel doodgeschrokken zijn![]()
). En als afsluiter nog een iets langere tempoverhoging tot aan een bushalte.
En toen kwam ik thuis. Ik haal altijd de magneetsleutel (omde flat binnen te komen) en de voordeursleutel van mijn sleutelbos af om ze los mee te nemen tijdens mijn loopje. Kom ik bij de voordeur, heb ik ineens de sleutel van de kelderbox in mn handen.
GotC gebeld, en besloten om naar haar werk te gaan rennen om haar huissleutel op te halen.
En eigenlijk is dat dus best leuk. Loop je ineens door de minder bedeelde buurten van de stad (waar je dus blijkbaar stiekem de leukste commentaren krijgt). En het is ook leuk om de gezichten van shoppend Den Haag te zien als je met 12 p/u door de Grote Marktstraat heen banjert
GotC zat me op haar werk al op te wachten met water en sultana'sFf gezeten, gegeten en gedronken, en uiteindelijk weer de benen genomen. Lekker met wind tegen de terugweg gedaan.
En zo werd een korte stadse fartlek ineens een drieluik van ruim 18 kilometer
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 31-07-2013 12:33:13 ]F means you're fucked![]()
Oh, en mail van de Vooroeverloop. Ik heb startnummer 4En volgens mij waren er hier minimaal 2 man ingeschreven voordat ik me in schreef
Gaat niet op volgorde van inschrijving dan, want ik heb startnummer 201 en ik was volgens mij een van de eersten hier die zich inschreefquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef YUR het volgende:
Oh, en mail van de Vooroeverloop. Ik heb startnummer 4En volgens mij waren er hier minimaal 2 man ingeschreven voordat ik me in schreef
![]()
![]()
Misschien hebben ze per categorie gedaan?
Dus eerste heer is #1, eerste dame is #201Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kan nog komen. Bulk email wordt wel vaker in batches verstuurd. Of er kan nog een handmatige stap tussen zitten voor het verzonden wordt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, ik heb geen mail van de Vooroeverloop.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ook niet...quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, ik heb geen mail van de Vooroeverloop.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Manmanman ik heb nog steeds immense spierpijn in de poten.
Hopelijk trekt dit vanmiddag weg. Was van plan om fitness en lopen om te draaien en dan dus vanavond een LDL doen.
Verder plan was dan morgen weer fitness, vrijdagochtend lopen en dan eventueel zaterdag weer fitness.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, ik heb geen mail van de Vooroeverloop.
Urban fartlek enzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef YUR het volgende:
Ik zou een kort loopje gaan doen. En op mezelf eens flink aan te sporen, koos ik voor een stadse fartlek. Eerst op normaal tempo goed opwarmen, vervolgens een paar honderd meter flink het tempo omhoog. Dan weer een stukje rustig, richting het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt van de fartlek: De Savornin Lohmanbult. In totaal ben ik m 4 keer op gesprint en 4 keer in langzaam tempo weer naar beneden. 2 maal aan iedere zijde.
Daarna op de weg terug naar huis nog wat kleine variantjes gedaan: Bij lantaarnpaal 1 normaal tempo, vanaf paal 2 tempo licht omhoog, vanaf paal 3 tempo flink omhoog, vanaf paal 4 toptempo tot aan de volgende paal.
En steigerung tussen wat bomen. En een flink tempo richting een fietser (die zal zich wel doodgeschrokken zijn![]()
En toen kwam ik thuis. Ik haal altijd de magneetsleutel (omde flat binnen te komen) en de voordeursleutel van mijn sleutelbos af om ze los mee te nemen tijdens mijn loopje. Kom ik bij de voordeur, heb ik ineens de sleutel van de kelderbox in mn handen.
GotC gebeld, en besloten om naar haar werk te gaan rennen om haar huissleutel op te halen.
En eigenlijk is dat dus best leuk. Loop je ineens door de minder bedeelde buurten van de stad (waar je dus blijkbaar stiekem de leukste commentaren krijgt). En het is ook leuk om de gezichten van shoppend Den Haag te zien als je met 12 p/u door de Grote Marktstraat heen banjert
GotC zat me op haar werk al op te wachten met water en sultana'sFf gezeten, gegeten en gedronken, en uiteindelijk weer de benen genomen. Lekker met wind tegen de terugweg gedaan.
En zo werd een korte stadse fartlek ineens een drieluik van ruim 18 kilometer![]()
Voorbeelden de leukste commentaren?![]()
Ik heb ook een mail gekregen, startnr.9
Wel een goede mail, leuke beschrijving en veel informatie. Klinkt echt als een leuk parkoers! Toch krijg ik wel kriebels om mijn PR te verbeteren...
Maar trail des fantomes is toch belangrijker, krijg waarschijnlijk wel de vrijdag en maandag dan vrij, dus wordt meteen een leuk weekendje Ardennen!![]()
![]()
Trouwens, voor de ervaren Color Runners onder ons: raden jullie aan om oude hardloopschoenen en kleding (broekje alleen) aan te doen?![]()
tsss patser eerst zeuren dat hij niet wil dat hij bezweet naar huis wil in zijn Rolls Royce en daarna gaan lopen klagen dat hij door de minder bedeelde buurten moet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:19 schreef YUR het volgende:
En zo werd een korte stadse fartlek ineens een drieluik van ruim 18 kilometer![]()
![]()
![]()
Bij mij is alles probleemloos uit m'n kleren gewassen. Alleen m'n witte sportbh heeft een heel klein beetje een roze randje. Aan m'n schoenen is ook niks meer te zien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Quoi het volgende:
Trouwens, voor de ervaren Color Runners onder ons: raden jullie aan om oude hardloopschoenen en kleding (broekje alleen) aan te doen?
Nieuwe schoenen zou ik wellicht niet aandoen, maar het is echt alleen maar stof. Beetje persoonlijke voorkeur dus
http://www.nu.nl/beurs/3539435/licht-lagere-omzet-garmin.htmlquote:Bij navigatietoepassingen voor buiten, fitness, luchtvaart en maritiem gebruik stegen de inkomsten. Die sectoren zijn nu goed voor 51 procent van de totale omzet..
![]()
Ze mogen ons wel een persoonlijk bedankje sturen. Wij praten iedereen een Garmin aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef GotC het volgende:
http://www.nu.nl/beurs/3539435/licht-lagere-omzet-garmin.html
[..].
![]()
![]()
Of BibBits...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou de cijfers van SPIbelt wel eens willen zien....![]()
Hier ook geen problemen gehad. Had wel ouwe sneakers aangetrokken ipv hardloopschoenen, maar alles was perfect schoon te wassen weer nadien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij mij is alles probleemloos uit m'n kleren gewassen. Alleen m'n witte sportbh heeft een heel klein beetje een roze randje. Aan m'n schoenen is ook niks meer te zien.
Nieuwe schoenen zou ik wellicht niet aandoen, maar het is echt alleen maar stof. Beetje persoonlijke voorkeur dusZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een oudere man riep "Goedzo, doorgaan!" en twee marokkaanse kinderen riepen "HUP ME-NEER HUP ME-NEER".quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Urban fartlek enzo![]()
Voorbeelden de leukste commentaren?
En ik kreeg een duim omhoog van een klein jongetje achterop de fiets bij zijn vader
Hij zei meneer tegen je!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Een oudere man riep "Goedzo, doorgaan!" en twee marokkaanse kinderen riepen "HUP ME-NEER HUP ME-NEER".
En ik kreeg een duim omhoog van een klein jongetje achterop de fiets bij zijn vaderZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Teken dat je oud wordt!![]()
Al had ik laatst een keer dat iemand het over mij had en zei 'dat meisje'Ik was helemaal blij. Een meisje met m'n 28 jaren
![]()
Maar klinkt als een onverwacht lekkere run, YUR!
Ja doei.![]()
Leuk rondje zo YUR.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Een oudere man riep "Goedzo, doorgaan!" en twee marokkaanse kinderen riepen "HUP ME-NEER HUP ME-NEER".
En ik kreeg een duim omhoog van een klein jongetje achterop de fiets bij zijn vaderIk wel: startnummer 37quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, ik heb geen mail van de Vooroeverloop.
O, en na mijn gemiep over mijn kuit, en het navolgende rondje heb ik nu plotseling veel minder/nauwelijks meer last. Dat betekent dus vanavond weer rennen, vrijdag weer rennen, zondag weer rennen, ....Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: