abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2013 @ 22:04:42 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129448121

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 30-07-2013 11:04:10 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juli 2013 @ 22:07:35 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129448272
'N avond Klinkt niet helemaal goed mossel, oppassen met lopen. En ik denk inderdaad ook direct aan te weinig vocht en zouten.

Hier een lekkere maar heftige zondag. Zware HM gelopen, lekker ge-BBQt en afgesloten met een ijstijd ijs(je). Bij terugkomst antwoord van de afdelingsdirecteur dat er voor volgende jaar uitbreiding met 1 FTE op de begroting staat, maar dat de begroting a. Nog niet is goedgekeurd en b. Niet 100% zeker is dat ik die FTE mag invullen.

En zo ontstaat de bizarre situatie dat ik niet weg wil, mijn direct leidinggevenden me willen houden, ik na een jaar parttime werken alle ins en outs ken.... Maar ik waarschijnlijk tóch die andere functie gaat aanvaarden en mijn huidige werkgever 3 maanden later wellicht een nieuwe "mij" moet gaan werven. De ironie van grote organisaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 28-07-2013 22:13:30 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 22:14:54 #3
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129448647
LadyOracle je staat in de lijst voor de vredesloop.
Volgens mij waren er niet meer aanvragen toch?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 28 juli 2013 @ 22:37:53 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129449975
Waarom staat de facebookgroep nog in de OP? Volgens mij bestaat die niet (meer)...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129450166
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
'N avond Klinkt niet helemaal goed mossel, oppassen met lopen. En ik denk inderdaad ook direct aan te weinig vocht en zouten.

Hier een lekkere maar heftige zondag. Zware HM gelopen, lekker ge-BBQt en afgesloten met een ijstijd ijs(je). Bij terugkomst antwoord van de afdelingsdirecteur dat er voor volgende jaar uitbreiding met 1 FTE op de begroting staat, maar dat de begroting a. Nog niet is goedgekeurd en b. Niet 100% zeker is dat ik die FTE mag invullen.

En zo ontstaat de bizarre situatie dat ik niet weg wil, mijn direct leidinggevenden me willen houden, ik na een jaar parttime werken alle ins en outs ken.... Maar ik waarschijnlijk tóch die andere functie gaat aanvaarden en mijn huidige werkgever 3 maanden later wellicht een nieuwe "mij" moet gaan werven. De ironie van grote organisaties.
-O- schiet lekker op zeg :(

Inderdaad best zwaar geweest vandaag. Niet alleen warm, maar ook veel vals plat (weet nu waarom dat zo heet :') ) en ik had te weinig drinken bij me. Zou makkelijk nog een halve tot 1liter water meer kunnen drinken. Dan had ik het toch stukje beter gedaan denk ik. Maar goed, bbq en ijsje maakten alles weer goed! :9
  zondag 28 juli 2013 @ 22:51:09 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129450711
Ldl wordt niet meer wat. Dan maar 5k op de nieuwe stappers en dan dinsdag ldlen. :

Edit : 5k wordt hem ook niet meer. Morgenvroeg maar ff een rondje

[ Bericht 42% gewijzigd door Daywalk3r op 28-07-2013 23:12:38 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 23:20:15 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129452088
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom staat de facebookgroep nog in de OP? Volgens mij bestaat die niet (meer)...
bestaat (nog) wel, wordt alleen weinig tot niet meer gebruikt
verder zijn er imo nog wel wat meer dingen die uit de OP mogen, maar ja...ze storen mij verder niet dus /cares

[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-07-2013 23:28:48 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 28 juli 2013 @ 23:53:28 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_129453591
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

verder zijn er imo nog wel wat meer dingen die uit de OP mogen, maar ja...ze storen mij verder niet dus /cares
Hij geeft anders een pagina niet beschikbaar melding...
Life is what you make it.
  zondag 28 juli 2013 @ 23:58:51 #9
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129453816
Ik zal de op morgen wel goed woggen
  zondag 28 juli 2013 @ 23:59:28 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129453843
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:53 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hij geeft anders een pagina niet beschikbaar melding...
hier doet hij het nog gewoon
pi_129454152
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik lees ook alleen de WWW. Al dat andere kan er wmb uit :)

/caresless
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 29 juli 2013 @ 00:16:38 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129454570
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik lees ook alleen de WWW. Al dat andere kan er wmb uit :)

same, maar anderen zullen bepaalde dingen wel leuk/intressant vinden

[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-07-2013 06:24:55 ]
pi_129456033
Nieuwe mensen lezen de dingen over beginnersschema's nog wel regelmatig geloof ik. :)
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 08:16:36 #14
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_129459885
Hier even rustig op loopgebied. Dat is niet handig want over 2 weken is er Vooroeverloop, maar ik moet even rustig aan doen want mijn kuit (rechts) loopt te zeuren.

Waarschijnlijk opgelopen met beachvolleybal. Geen last tijdens lopen, voel t vooral in rust. Heb t idee dat er ergens een klein scheurtje zit aan de bovenkant. Doet geen pijn, maar voel t wel. Zo maar even fysio bellen voor een date en de vraag of ik wel rustig aan mag lopen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_129460020
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:16 schreef Frsh het volgende:
Hier even rustig op loopgebied. Dat is niet handig want over 2 weken is er Vooroeverloop, maar ik moet even rustig aan doen want mijn kuit (rechts) loopt te zeuren.

Waarschijnlijk opgelopen met beachvolleybal. Geen last tijdens lopen, voel t vooral in rust. Heb t idee dat er ergens een klein scheurtje zit aan de bovenkant. Doet geen pijn, maar voel t wel. Zo maar even fysio bellen voor een date en de vraag of ik wel rustig aan mag lopen.
Naar Frsh! Hopelijk valt het mee en is het snel weer hersteld.
Was je van plan om voor een goede tijd te lopen, of gewoon om lekker te lopen?

Ik ben gisteren denk ik na de comfortzone van 12km toch iets anders gaan lopen en heb m'n grote teen waarschijnlijk een tikje overbelast :') Verder voelen m'n benen een beetje vermoeid, maar dat is ook alles *O*
pi_129460043
Goedemorgen

Bijna een week rust nu, maar het is niet nog niet ok. Wel verbetering gelukkig, maar nu gaan lopen lijkt me gewoon niet verstandig.
Dus nog maar een weekje eraan plakken. Lekker verder dus met wat knie oefeningen, en straks ook maar even de hometrainer pakken (al zal dat een groot plakfeest worden, met die benauwdheid)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129460186
Gisteren heb ik een goeie 23 km over de Posbank gezworven. Verder dan ik ooit gelopen heb, mede doordat ik zoals altijd de route een keer kwijtraakte 8)7

Nog een beetje geexperimenteerd met stoppen -> vast voedsel naar binnen douwen -> doorlopen. Al met al viel het niet tegen. Geen specifieke pijntjes achteraf maar ik was wel gewoon moe. Na een middagdutje en een berg eten ging dat ook wel weer...
  maandag 29 juli 2013 @ 08:47:43 #18
387431 Frsh
pi_129460192
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Naar Frsh! Hopelijk valt het mee en is het snel weer hersteld.
Was je van plan om voor een goede tijd te lopen, of gewoon om lekker te lopen?

Ik ben gisteren denk ik na de comfortzone van 12km toch iets anders gaan lopen en heb m'n grote teen waarschijnlijk een tikje overbelast :') Verder voelen m'n benen een beetje vermoeid, maar dat is ook alles *O*
Lekker dan, de 18k gehaald? Op naar 11-8!

En ik was van plan om lekker te lopen. 21k als trainingsrondje :)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_129460281
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:47 schreef Frsh het volgende:

[..]

Lekker dan, de 18k gehaald? Op naar 11-8!

En ik was van plan om lekker te lopen. 21k als trainingsrondje :)
Ik vond 17,5 ook wel een mooie afstand ;) Eindelijk vanaf mijn huis een rondje Geestmerambacht gedaan :D

Maar in principe ben je dan toch al wel klaar voor de Vooroeverloop? Behalve dan als je kuit verder gaat zeuren, maar daar gaan we voor het gemak maar gewoon even niet van uit :P
pi_129460346
Heb gisteravond ook een el cheapo rugzak besteld met 2 liter reservoir.
Met dit weer heb ik echt meer drinken nodig. Meestal bij drinkposten met bekertjes krijg ik misschien 10% daadwerkelijk naar binnen, de rest wordt er weer uit gehoest :')
Eens kijken of dat wat wordt.
In ieder geval ook wel lekker om te gebruiken voor de Asselronde in februari. 27 km hobbelen over de hei lijkt me toch wel heel erg leuk om te doen straks.
Was gisteren echt wel schitterend om daar te lopen :Y
pi_129460367
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:16 schreef Frsh het volgende:

Hmm, das wel klote. Hopelijk ben je wel weer helemaal hersteld voor 11 augustus.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:11:59 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_129460528
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:58 schreef Arquero het volgende:
Heb gisteravond ook een el cheapo rugzak besteld met 2 liter reservoir.

:D :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_129460535
Vanmorgen bij de fysio geweest en dus direct maar naar mijn schenen gevraagd; het is nog niet dik en rood, daarom nu even rust houden en donderdag maar weer eens proberen. Het leek hem verstandiger dat ik 2x in de week loop ipv 3x. Mocht ik toch wat willen doen dan is fietsen beter dan de crosstrainer.

Iets gas terug dus. Jammer!
pi_129460563
Mogguh!
Ik mag vanavond weer een intervaltraining doen. Gisterenochtend nog wel gelopen,maar denk dat het geen probleem moet zijn. Heb nergens last van en intervaltraining met Evy zijn niet zo lang meestal.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:22:00 #25
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129460655
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:12 schreef BroesWillems het volgende:
Vanmorgen bij de fysio geweest en dus direct maar naar mijn schenen gevraagd; het is nog niet dik en rood, daarom nu even rust houden en donderdag maar weer eens proberen. Het leek hem verstandiger dat ik 2x in de week loop ipv 3x. Mocht ik toch wat willen doen dan is fietsen beter dan de crosstrainer.

Iets gas terug dus. Jammer!
Je was net begonnen toch? Dan is het wijze raad, vind dat ze de algemene beginnersschema daar wel op mogen aanpassen om eerlijk te zijn.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129460675
Jep, net begonnen, maar het virus wel te pakken! Dan wil je toch zo vaak mogelijk lopen! :D

Aan de andere kant, nu rustig doen heb ik waarschijnlijk op de lange termijn meer plezier van. :Y
pi_129461169
Vrijdagavond weer eens een wedstrijd lopen.
Hoe doen jullie dat met eten. Wedstrijd begint om half 8. Tussen de middag dan maar pasta?
  maandag 29 juli 2013 @ 10:00:04 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129461291
@Swets wat een ontwikkelingen ineens. Herkenbare situatie, waar mr Q ook nu inzit. Maar overall best positieve ontwikkelingen :Y

@Hats 17,5 :O komt goed daar aan die vooroevers!

En nog een jompeltje voor Gogo: je gaat vooruit man!

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:54 schreef linebear het volgende:
Hoe doen jullie dat met eten. Wedstrijd begint om half 8. Tussen de middag dan maar pasta?
Ik eet vaak normaal de hele dag, om 17:00 een hele lichte maaltijd en dan erna nog wat :)
  maandag 29 juli 2013 @ 10:02:03 #29
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129461322
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:23 schreef BroesWillems het volgende:
Jep, net begonnen, maar het virus wel te pakken! Dan wil je toch zo vaak mogelijk lopen! :D

Aan de andere kant, nu rustig doen heb ik waarschijnlijk op de lange termijn meer plezier van. :Y
Je komt in ieder geval fanatiek over. De dagen dat je niet liep, deed je eigenlijk altijd wel iets anders.

Maar het klinkt bemoedigend dat het niet rood was en de physio je donderdag alweer laat lopen. Is toch al een stuk minder erg dan een paar weken aan de kant worden gezet. :Y
pi_129461744
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:00 schreef Quoi het volgende:
@Swets wat een ontwikkelingen ineens. Herkenbare situatie, waar mr Q ook nu inzit. Maar overall best positieve ontwikkelingen :Y

@Hats 17,5 :O komt goed daar aan die vooroevers!

En nog een jompeltje voor Gogo: je gaat vooruit man!

[..]

Ik eet vaak normaal de hele dag, om 17:00 een hele lichte maaltijd en dan erna nog wat :)
Het begint eindelijk weer ergens op te lijken idd :D Al ben ik wel blij als die HM erop zit, dan kan ik weer wat meer intervalletjes gaan knallen.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:23:32 #31
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129461771
quote:
Tussen de middag een warme maaltijd en tegen 5 uur ook gewoon een warme maaltijd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juli 2013 @ 10:23:57 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129461781
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:00 schreef Quoi het volgende:

beter dan hele of gedeeltelijke werkloosheid inderdaad.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:25:41 #33
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129461824
quote:
Wat ga je lopen eigenlijk, Kwakkel?
  maandag 29 juli 2013 @ 10:26:12 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129461835
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het begint eindelijk weer ergens op te lijken idd :D Al ben ik wel blij als die HM erop zit, dan kan ik weer wat meer intervalletjes gaan knallen.
Die :O in mijn post moet natuurlijk zijn: :o
Ik doe het je voorlopig niet na, dus een gaap was niet de bedoeling. Al gaap ik momenteel wel veel en vaak.

Maar: intervallen, ja leuk!
pi_129461873
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die :O in mijn post moet natuurlijk zijn: :o
Ik doe het je voorlopig niet na, dus een gaap was niet de bedoeling. Al gaap ik momenteel wel veel en vaak.

Maar: intervallen, ja leuk!
Dat dacht ik al ;) En anders is de link tussen 17,5km lopen - of de gedachte daaraan - en een gapende smiley ook wel vrij snel gelegd hoor :P
pi_129461928
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:34 schreef Guard het volgende:
Goedemorgen

Bijna een week rust nu, maar het is niet nog niet ok. Wel verbetering gelukkig, maar nu gaan lopen lijkt me gewoon niet verstandig.
Dus nog maar een weekje eraan plakken. Lekker verder dus met wat knie oefeningen, en straks ook maar even de hometrainer pakken (al zal dat een groot plakfeest worden, met die benauwdheid)
Doe je nog Jillian? Ik ben paar dagen geleden gestopt -O- kreeg last van spier boven m'n rechterbil en hoef niet zo nodig alles te forceren -O- Jammer wel, want was al op de helft... :') Nou ja, als de auw weer weg is ga ik gewoon verder, maar toch jammer van die 30-dagen-achter-elkaar :+
Ja doei.
pi_129461949
Gisteren voor het eerst in 9 dagen weer gelopen of zo, door drukte en hitte geloofde ik het wel even. :P Rondje van zo'n 13.5 kilometer gedaan en dat was wel heerlijk in het weer van gisteren. ^O^

Straks gelijk maar weer denk ik, ditmaal 10 x 400 meter. :)
Jack does it in real time...
  maandag 29 juli 2013 @ 10:33:55 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129461996
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat dacht ik al ;) En anders is de link tussen 17,5km lopen - of de gedachte daaraan - en een gapende smiley ook wel vrij snel gelegd hoor :P
Idd! Toch, daar waar ik richting snelle korte afstanden wilde, vind ik nu de opbouw naar een langere afstand misschienwel beter. Volgens mij past het beter bij me. Ik kom vaak pas na een aantal km op gang, en schijn dus niet de meest "snelle techniek" te hebben. Ik loop vrij degelijk en efficiėnt, aldus mijn trainer.

Ik loop dus zomaar zoals ik ook ben, want die feedback krijg ik ook altijd op professioneel vlak: degelijk en efficiėnt. Absurd.... en eigenlijk best saaaaaai :{
pi_129462140
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Idd! Toch, daar waar ik richting snelle korte afstanden wilde, vind ik nu de opbouw naar een langere afstand misschienwel beter. Volgens mij past het beter bij me. Ik kom vaak pas na een aantal km op gang, en schijn dus niet de meest "snelle techniek" te hebben. Ik loop vrij degelijk en efficiėnt, aldus mijn trainer.

Ik loop dus zomaar zoals ik ook ben, want die feedback krijg ik ook altijd op professioneel vlak: degelijk en efficiėnt. Absurd.... en eigenlijk best saaaaaai :{
Haha, natuurlijk ben je niet saai! Ik ben een chaotische dromer die snel dingen zat is en snel is afgeleid, en dat merk ik ook zeker tijdens het lopen. Ik vond het gisteren ook wel weer meer dan lang genoeg duren en wilde wel weer iets anders gaan doen. En ik zit alweer een half uur een baan te zoeken terwijl ik nog een jaar moet studeren :P
pi_129462328
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:25 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat ga je lopen eigenlijk, Kwakkel?
Pride Run, onderdeel van Gaypride.
Is in Zeeburg...
  maandag 29 juli 2013 @ 10:51:47 #41
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129462459
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:46 schreef linebear het volgende:
Pride Run, onderdeel van Gaypride.
Is in Zeeburg...
Die ken ik, was mijn eerste 10km. Leuke loop in mijn oude wijk.
pi_129462475
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Doe je nog Jillian? Ik ben paar dagen geleden gestopt -O- kreeg last van spier boven m'n rechterbil en hoef niet zo nodig alles te forceren -O- Jammer wel, want was al op de helft... :') Nou ja, als de auw weer weg is ga ik gewoon verder, maar toch jammer van die 30-dagen-achter-elkaar :+
Ja, gisteren 15/30 gedaan. Als ik helemaal niets zou doen, zou ik gek worden waarschijnlijk...
Ga wat minder diep in de lunges ivm knie, de rest is allemaal prima te doen
  maandag 29 juli 2013 @ 10:54:05 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129462509
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha, natuurlijk ben je niet saai! Ik ben een chaotische dromer die snel dingen zat is en snel is afgeleid, en dat merk ik ook zeker tijdens het lopen. Ik vond het gisteren ook wel weer meer dan lang genoeg duren en wilde wel weer iets anders gaan doen. En ik zit alweer een half uur een baan te zoeken terwijl ik nog een jaar moet studeren :P
Grappig he, hoe je karakter dus ook in je lopen terugkomt :P Als ik dat zo hoor moet je ook bij langere afstanden dan maar goed de bewegwijzering in de gaten houden :D

O nee, ik vind het woord 'degelijk' gewoon een saai woord. Ik ben misschien liever ondegelijk dan :7
pi_129462755
Zojuist Evy les 8 gelopen *O*

Was overigens wel warmer dan ik had verwacht
  maandag 29 juli 2013 @ 11:02:55 #45
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129462757
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Quoi het volgende:
Grappig he, hoe je karakter dus ook in je lopen terugkomt :P Als ik dat zo hoor moet je ook bij langere afstanden dan maar goed de bewegwijzering in de gaten houden :D

O nee, ik vind het woord 'degelijk' gewoon een saai woord. Ik ben misschien liever ondegelijk dan :7
Een degelijke loper.. Nee, dat is geen compliment. Dan ben je een Nokia telefoon onder de hardlopers, ze kunnen tegen een stootje, maar er zit weinig functionaliteit op.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:05:06 #46
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129462809
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Als dat bij mij zo zou zijn, dan zou ik lopen, fietsen, steppen, skeeleren en paragliden tegelijk moeten doen. Ik neem vaak nogal veel hooi tegelijk op mijn vorkje.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:05:33 #47
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129462819
  maandag 29 juli 2013 @ 11:08:17 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129462888
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een degelijke loper.. Nee, dat is geen compliment. Dan ben je een Nokia telefoon onder de hardlopers, ze kunnen tegen een stootje, maar er zit weinig functionaliteit op.
Dankje O+
  maandag 29 juli 2013 @ 11:08:46 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129462904
Maar je loopt wel degelijk
F means you're fucked
pi_129462978
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor een wanopmerking zeg. Alsof veel functionaliteit altijd beter is.

Ik ben meer een Android. Ik heb veel hardware nodig om een beetje soepel te kunnen draaien.
pi_129463020
Dan ben ik een Chinese dealextreme telefoon, doet het eigenlijk wel goed maar begint na een paar weken gebreken te vertonen. _O-
  maandag 29 juli 2013 @ 11:14:15 #52
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129463062
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:08 schreef YUR het volgende:
Maar je loopt wel degelijk
En jij bent scherp op de maandagmorgen :D
pi_129463166
Ik ben niet te vergelijken met een telefoon.. Of er moeten er zijn die steeds grotere accu's krijgen en steeds lichter worden, maar ik ken ze niet.. Bijna 15 kilo afgevallen inmiddels in de 3 maanden dat ik bezig ben met hardlopen. Geen van mijn kleren past nog goed, al meerdere gaatjes in de riem erbij moeten maken. Niet dat ik ontevreden ben, ben er erg blij mee. Vrees dat ik echt een keer wat nieuwe kleding moet halen maar probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen. Ben nog niet klaar met afvallen, 10 kilo mag er zeker nog wel af...
  maandag 29 juli 2013 @ 11:17:58 #54
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129463175
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:11 schreef hatsaflats het volgende:
Wat is dit nou weer voor een wanopmerking zeg. Alsof veel functionaliteit altijd beter is.

Ik ben meer een Android. Ik heb veel hardware nodig om een beetje soepel te kunnen draaien.
Zie, de analogie gaat goed op.

Ze is een unix-tool. Do one thing and do it well. Ze vind zelf dat ze minder degelijk wilt zijn, dus..

SPOILER
pi_129463177
quote:
Leuke receptjes, maar om het isotoon te noemen is nogal pretentieus.

Neem dit nou:

(Voor 1 liter isotone sportdrank)
5 dl Coca-Cola
5 dl water
1 theelepel suiker (om de prik eruit te halen)

Isotoon is ongeveer 5-6 gram suiker/100 ml. Cola heeft 11 gram suiker per 100 ml, dus als je dat half om half met water mengt is het inderdaad isotoon. Maar als je er dan nog een theelepel suiker bij gaat gooien natuurlijk niet meer..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129463259
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Neem dit nou:

5 dl Coca-Cola
5 dl water

Isotoon is ongeveer 5-6 gram suiker/100 ml. Cola heeft 11 gram suiker per 100 ml, dus als je dat half om half met water mengt is het inderdaad isotoon. Maar als je er dan nog een theelepel suiker bij gaat gooien natuurlijk niet meer..
Dus eigenlijk gewoon schudden om de prik er uit te halen?
  maandag 29 juli 2013 @ 11:20:35 #57
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129463278
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Neem dit nou:

5 dl Coca-Cola
5 dl water

Een theelepel is ongeveer 4 gram suiker, 11*5 + 4 = 55 + 4 = 60gram. Op een liter 1000ml. Dus dan heb je 6gram op 100ml, volgens mij is dat dan isotoon.. ?
  maandag 29 juli 2013 @ 11:22:18 #58
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129463328
Hoe dan ook klinkt prikloze aangelengde cola niet bijzonder aantrekkelijk... :X

Maarja, prik en sport is ook niet zo lekker... ***BURP***
pi_129463350
Een gewoon glas ijskoude cola een uurtje voor het lopen is anders best lekker. Zoals dat eigenlijk altijd wel lekker is.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:22:58 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129463352
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:17 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Zie, de analogie gaat goed op.

Ze is een unix-tool. Do one thing and do it well. Ze vind zelf dat ze minder degelijk wilt zijn, dus..

SPOILER
Ik wist toch wie het zei :P + behalve degelijk kan ik ook nogal tegen een stootje en grapje ):O
pi_129463385
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:20 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een theelepel is ongeveer 4 gram suiker, 11*5 + 4 = 55 + 4 = 60gram. Op een liter 1000ml. Dus dan heb je 6gram op 100ml, volgens mij is dat dan isotoon.. ?
Oké, ik dacht dat een theelepel meer was, dan valt het inderdaad nog wel binnen de marge. Maar ja als je er mango's e.d. doorheen gaat gooien weet je natuurlijk ook niet hoe groot de mango moet zijn en hoeveel suiker die dan bevat. En het liefst heb je ook complexe koolhydraten; van enkelvoudige suikers (glucose) kun je maar 55 gram per liter verwerken, anders kun je maagklachten krijgen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129463422
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe dan ook klinkt prikloze aangelengde cola niet bijzonder aantrekkelijk... :X

Maarja, prik en sport is ook niet zo lekker... ***BURP***
Dit :')

Vanavond trouwens een run hier doorheen *O*

Ja.. doorheen, want tegen de tijd dat wij er zijn, zijn die stenen één grote hazard :P
Ja doei.
pi_129463445
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik wist toch wie het zei :P + behalve degelijk kan ik ook nogal tegen een stootje en grapje ):O
Dan mag ie nog steeds wel smileys gebruiken voor de autistjes onder ons! :P
  maandag 29 juli 2013 @ 11:28:13 #64
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129463515
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

Ja.. doorheen, want tegen de tijd dat wij er zijn, zijn die stenen één grote hazard :P
Dan maar even wandelen. Zal niet in de grote meute danwel vooraan lopen, dus als ik rustig over de stenen wandel, loop ik nog niemand in de weg. O-)
  maandag 29 juli 2013 @ 11:30:43 #65
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129463597
quote:

[..]

Godsamme, doe je een helmpje op? :o
pi_129463663
quote:

[..]

Met van die gladde stenen kan ik me wel voorstellen dat trailschoenen geen overbodige luxe zijn. Ik zou er ook voor kiezen om gewoon maar door het water te banjeren, anders zou ik de mensen achter me echt teveel ophouden. Ik ben niet zo'n held.
pi_129463759
oe, natte stenen.. doe voorzichtig daarop..
pi_129463775
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dan maar even wandelen. Zal niet in de grote meute danwel vooraan lopen, dus als ik rustig over de stenen wandel, loop ik nog niemand in de weg. O-)
haha idd, eerst even stoppen, kijken of het niet te diep is en dan voetje voor voetje er door heen lopen. _O-
  maandag 29 juli 2013 @ 11:38:53 #69
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129463830
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

haha idd, eerst even stoppen, kijken of het niet te diep is en dan voetje voor voetje er door heen lopen. _O-
Door het water kan je beter rennen, dan duw je tenminste nog het meeste water aan de kant als je maar genoeg stampt. Over de stenen wandel ik wel.

Of ik regel ergens een kano.
pi_129463844
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:23 schreef BroesWillems het volgende:

Natuurlijk jammer als je er steeds meer plezier in begint te krijgen, maar als je een blessure oploopt krijg je spijt dat je niet gewoon iets rustiger aan hebt gedaan.

Heb vanochtend ook weer gelopen, ging redelijk lekker al vind ik dat ik wel iets gelijkmatiger mag lopen eigenlijk. Denk dat het voorlopig wel de laatste keer is geweest, want komende donderdag begint voor mij voetbaltraining en dan is 3 keer trainen per week wel genoeg denk ik zo.

http://www.endomondo.com/workouts/222798538/5539573
pi_129463858
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:38 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Door het water kan je beter rennen, dan duw je tenminste nog het meeste water aan de kant als je maar genoeg stampt. Over de stenen wandel ik wel.

Of ik regel ergens een kano.
Surfplank mee ^O^
  maandag 29 juli 2013 @ 11:45:59 #72
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129464039
Ik ren gewoon zo hard dat ik over het water loop.
Ze noemen me ook wel Jezus.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:54:03 #73
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129464265
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan mag ie nog steeds wel smileys gebruiken voor de autistjes onder ons! :P
Ik zal voor jou wat meer gaan letten op m'n smileygebruik.
pi_129464415
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
pi_129464502
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef Piet90 het volgende:

[..]

Natuurlijk jammer als je er steeds meer plezier in begint te krijgen, maar als je een blessure oploopt krijg je spijt dat je niet gewoon iets rustiger aan hebt gedaan.
Klopt, maar ben bang dat ik mijn motivatie kwijt raak als ik minder ga doen. Afwisselen met fietsen dan maar.

quote:
Heb vanochtend ook weer gelopen, ging redelijk lekker al vind ik dat ik wel iets gelijkmatiger mag lopen eigenlijk. Denk dat het voorlopig wel de laatste keer is geweest, want komende donderdag begint voor mij voetbaltraining en dan is 3 keer trainen per week wel genoeg denk ik zo.

http://www.endomondo.com/workouts/222798538/5539573
Ik kan je workout niet zien, access denied...
pi_129464624
quote:
Hardlopers zijn opstaan-uit-de-dood-lopers! :')
Ja doei.
pi_129464773
zo ik zink even als een baksteen op het Endo leaderboard.
Mooi, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken :P
pi_129464797
Ach, je loopt voor jezelf hč, niet voor het leaderboad :D Als ik me dįįr ook nog druk om zou moeten maken :o ;(
Ja doei.
pi_129464852
klopt... daarom is het ook goed als ik morgenavond weer op 0 sta.
Fresh new start :)
  maandag 29 juli 2013 @ 12:13:42 #80
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129464915
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ldl wordt niet meer wat. Dan maar 5k op de nieuwe stappers en dan dinsdag ldlen. :

Edit : 5k wordt hem ook niet meer. Morgenvroeg maar ff een rondje
Dit is hem trouwens ook niet geworden :') De wekker heb ik uitgedrukt en ik ben nog een uur gaan slapen. Vanavond maar 2 x 3.2KM lopen. Naar de sportschool en een uur later weer terug.
pi_129464939
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dit is hem trouwens ook niet geworden :') De wekker heb ik uitgedrukt en ik ben nog een uur gaan slapen. Vanavond maar 2 x 3.2KM lopen. Naar de sportschool en een uur later weer terug.
Tot zover je goddelijke afkomst!
Ja doei.
pi_129465019
Hmmm het begint hier ineens te waaien en ziet er onweerachtig uit. Maar ik ga toch, anders komt het er vandaag niet meer van. Als het losbarst schuil ik wel onder een boom.... (grapje).
  maandag 29 juli 2013 @ 12:16:54 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129465031
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmmm het begint hier ineens te waaien en ziet er onweerachtig uit. Maar ik ga toch, anders komt het er vandaag niet meer van. Als het losbarst schuil ik wel onder een boom.... (grapje).
buienradar?
pi_129465099
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

buienradar?
Daarvan heb ik al zo vaak het tegenovergestelde meegemaakt van wat die aangeeft dat ik daar niet meer op vertrouw.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:25:16 #85
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129465337
De Trunce (die van vanavond) is ook een leuk loopje als je dat in het voorjaar doet en het heel veel heeft geregend.

:o

(Er zitten 3 rivieroversteken in, de eerste is die ene waar Mo een filmpje van postte, dan komt deze, en de derde keer is hetzelfde als de eerste maar dan de andere kant op.)
pi_129465435
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Wolve000 het volgende:
De Trunce (die van vanavond) is ook een leuk loopje als je dat in het voorjaar doet en het heel veel heeft geregend.

:o

(Er zitten 3 rivieroversteken in, de eerste is die ene waar Mo een filmpje van postte, dan komt deze, en de derde keer is hetzelfde als de eerste maar dan de andere kant op.)
Check op 1.40 _O- die gozer met dat blauwe vest _O-
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 12:32:18 #87
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129465572
quote:
Ja, zo kan ik het ook... http://www.lopenopwater.nl/
  maandag 29 juli 2013 @ 12:34:24 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129465651
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ja, zo kan ik het ook... http://www.lopenopwater.nl/
:6 shh
pi_129465667
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Check op 1.40 _O- die gozer met dat blauwe vest _O-
Lekker verfissende duik... :X
pi_129466026
Wie is Krista op Endo?
pi_129466051
L_T geloof ik.
Ja doei.
pi_129466990
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef mosselmossel het volgende:
Wie is Krista op Endo?
Ja dat ben ik :)
pi_129467320

Intervaaaaaaal. *O*

Ondanks dat m'n Garmin ineens al m'n custom workouts was vergeten of zo, toch even lekker 10 x 400 meter gelopen. Benen waren wel wat vermoeid na gisteren, maar wel te merken dat ik 4:00 pace steeds makkelijker volhou bij dit soort trainingen, er blijft vooruitgang in zitten. :P
Jack does it in real time...
pi_129467581
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:01 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Klopt, maar ben bang dat ik mijn motivatie kwijt raak als ik minder ga doen. Afwisselen met fietsen dan maar.

[..]

Ik kan je workout niet zien, access denied...
Zou inderdaad wel kunnen ja, maar wellicht krijg je als je minder gaat hardlopen ook wel meer zin als het weer een keer kan :) Als het goed is kan je het nu wel weer zien, zat gisteren even bij privacy te kijken en blijkbaar is er toen wat veranderd dat niet de bedoeling was.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:41:50 #95
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129467713
verkeerde topic
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_129467769
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef Piet90 het volgende:

[..]

Zou inderdaad wel kunnen ja, maar wellicht krijg je als je minder gaat hardlopen ook wel meer zin als het weer een keer kan :) Als het goed is kan je het nu wel weer zien, zat gisteren even bij privacy te kijken en blijkbaar is er toen wat veranderd dat niet de bedoeling was.
Kan het nu zien, mooi rondje daar, bij de oude Biefel.
pi_129468598
Nieuwe bijnaam voor een clubgenoot: Slow Farah :') _O- _O- :')
Ja doei.
pi_129470804
Een enorme impulsaankoop gedaan, Kinvara's 3 waren afgeprijsd. Ik kon het niet laten. :@
pi_129470938
Veel plezier ermee!
Ja doei.
pi_129471362
Zaterdagochtend weer begonnen met hardlopen (heeft een jaar stilgelegen).

Het ging eigenlijk best lekker, ben wel bang dat ik iets te hard ben begonnen, voel nl mn schenen :S

http://www.sports-tracker.com/#/workout/Joel89/9cjh54mbcnb0u7hr
pi_129471649
12km/uur kan een natuurlijk tempo voor je zijn, hier zitten wel meer natuurlijk snelle lopers, maar als je last krijgt misschien toch wat stappen terug doen qua tempo ja.. Lag je er een jaar uit door (scheen)blessures?
Ja doei.
pi_129471661
En welkom!
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:45:31 #103
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129471701
Hoe veel liep je voordat je stopte? Want ineens 3,33Km met 12km/h kan problemen geven.
pi_129471786
Zijn er nog mensen die zin hebben om op 28 september deze te lopen?

http://www.westlandsmooiste.nl/

Ik wil dan de 16,1km (10EM) doen als het even kan :) week daarna heb ik mijn HM :)
Zijn dat weekend op de zondag al veel lopers, maar, wie weet! :)

Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:51:45 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129471915
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er nog mensen die zin hebben om op 28 september deze te lopen?

http://www.westlandsmooiste.nl/

Ik wil dan de 16,1km (10EM) doen als het even kan :) week daarna heb ik mijn HM :)
Zijn dat weekend op de zondag al veel lopers, maar, wie weet! :)

[ afbeelding ]
Ik loop em, want hoort bij runcircuit. Maar misschien wel de 5k... weet ik nog niet :) Voor 16 is het denk ik te vroeg gezien mijn gebrek aan schematisch trainen lately.
pi_129471950
w/

Wij zijn dat weekend in NL vanwege een familiedag op de zondag, dus dan moet er wel gewoon hardgelopen worden op de zaterdag natuurlijk 8-)
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:56:55 #107
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129472103
Zit nogal wat verschil tussen 5k of 10em.

Zit er wel in dat ik voor de 5k ga, dus dan sta je daar niet in je eentje bij de finish te wachten op de rest, Quoi. :P
  maandag 29 juli 2013 @ 16:08:00 #108
348921 Juize99
New York Knicks
pi_129472484
Heb me net ook aangemeld voor de endomondo groep ;)
Vanavond lesje 14 rennen met evy... op naar de 5 km :)
NBA League Pass addict
pi_129472493
Ik zit vol t/m maart 8-)
  maandag 29 juli 2013 @ 16:09:07 #110
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129472520
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit vol t/m maart 8-)
Volgende keer iets minder eten dus.
pi_129472568
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:09 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Volgende keer iets minder eten dus.
Ja, ja. Grapjurk.

Overigens: inschrijving voor Egmond gaat 1 augustus open.
pi_129472607
Pff ik zat te kijken of er in Providence nog leuke loopjes zijn als ik daar ben, maar het kost 105 dollar om je in te schrijven voor een halve marathon!! :|
pi_129472628
Oh, da's wel sneu... zelfs met de huidige stand van de dollar...
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:13:03 #114
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129472630
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Wolve000 het volgende:
Zit nogal wat verschil tussen 5k of 10em.

Zit er wel in dat ik voor de 5k ga, dus dan sta je daar niet in je eentje bij de finish te wachten op de rest, Quoi. :P
Voor het afronden van het runcircuit kies je of voor de 5k of voor de 16k (dit hoort bij het 10k circuit, als uitzondering). Ik kan nog beide kanten op, volgens mij, want heb evenveel 5 als 10k wedstrijden gelopen en er komen er nog 2, waaronder Westlands Mooiste. Vandaar de afweging :)

Wachten op andere hardlopers terwijl ik al klaar ben. Vind ik altijd heerlijk :P
  maandag 29 juli 2013 @ 16:13:14 #115
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129472635
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, ja. Grapjurk.
Handtekeningen in de foyer na afloop van de voorstelling. 8-)
pi_129472651
Dijenkletser, die man van mij.
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:15:26 #117
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129472702
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff ik zat te kijken of er in Providence nog leuke loopjes zijn als ik daar ben, maar het kost 105 dollar om je in te schrijven voor een halve marathon!! :|
Da's geen kattenpis. Wat een bedrag voor een loopje!

Misschien kan je op een of andere manier daar een lokale club tevoorschijn googelen? Die hebben vaak een kalender met allerlei events. Misschien dat je op die manier kleinere/goedkopere events kan vinden om aan mee te doen.
pi_129472783
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, da's wel sneu... zelfs met de huidige stand van de dollar...
Ja ik zit nu te kijken, er zit wel veel bij, een shirt en een concert na afloop of zo.. misschien is er nog wat simpelers te vinden :P
pi_129473203
Hnjah, maar als het een concert van het lokale hoempabandje is met een of andere 5erangs countryzinger dan word je daar voor die prijs nog steeds niet gelukkig van :+
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:51:30 #120
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129473926
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik loop em, want hoort bij runcircuit. Maar misschien wel de 5k... weet ik nog niet :) Voor 16 is het denk ik te vroeg gezien mijn gebrek aan schematisch trainen lately.
Een Nokia kan alles aan, das wel een groot voordeel van degelijkheid.
SPOILER
  maandag 29 juli 2013 @ 16:55:29 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129474068
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een Nokia kan alles aan, das wel een groot voordeel van degelijkheid.
SPOILER
Hey, dan ben ik tóch geen Nokia :s)

*pfew
  maandag 29 juli 2013 @ 16:55:41 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129474075
Als ik als in 's Gravenzande ga lopen de 28ste, zal ik me ter plaatse pas inschrijven. Alles hangt af van de situatie hier thuis dan :)
F means you're fucked
pi_129474108
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja ik zit nu te kijken, er zit wel veel bij, een shirt en een concert na afloop of zo.. misschien is er nog wat simpelers te vinden :P
Circle pit vol met runners, dat zou wel die $105 waard zijn :D
pi_129474165
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:55 schreef YUR het volgende:
Als ik als in 's Gravenzande ga lopen de 28ste, zal ik me ter plaatse pas inschrijven. Alles hangt af van de situatie hier thuis dan :)
Lijkt me gezellig! Maar inderdaad, da's best in de buurt van 'de datum' :+
Ja doei.
pi_129474664
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
12km/uur kan een natuurlijk tempo voor je zijn, hier zitten wel meer natuurlijk snelle lopers, maar als je last krijgt misschien toch wat stappen terug doen qua tempo ja.. Lag je er een jaar uit door (scheen)blessures?
Dat ik gestopt ben kwam niet door blessures, het is meer versloft.
Was toen trouwens ook niet super fanatiek ofzo, liep een schema richting de 5 km, maar nooit afgemaakt.

Qua tempo voelde het wel goed.
Ik voetbal ook 1x in de week (recreatief), het is niet dat ik uit het niets weer ben gaan sporten.

Raden jullie vooral een tempo verlaging aan, of ook kortere afstand?
pi_129474747
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:12 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Dat ik gestopt ben kwam niet door blessures, het is meer versloft.
Was toen trouwens ook niet super fanatiek ofzo, liep een schema richting de 5 km, maar nooit afgemaakt.

Qua tempo voelde het wel goed.
Ik voetbal ook 1x in de week (recreatief), het is niet dat ik uit het niets weer ben gaan sporten.

Raden jullie vooral een tempo verlaging aan, of ook kortere afstand?
Als je na één keer rennen al(weer) last krijgt misschien wel kijken naar iets voorzichter schema's die je in minuten laat rennen ipv meteen zelf 3.5km en dan van daaruit opbouwen? Maar da's ook maar een gok/idee :)
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:15:04 #127
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129474775
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:55 schreef Quoi het volgende:
Hey, dan ben ik tóch geen Nokia :s)

*pfew
Boeee

:)
pi_129475368
De topics zijn tegenwoordig (voor iemand die niet achter een pc werkt) goed bij te houden :D

Mijn officiėle tijd is nu ook bekend van de Corio Trail
1:55:19
Alleen heb ik wel 19k ipv 17k gelopen ;)
Als ik de verhalen hoor en lees, zijn er maar enkele die de route hebben gelopen zoals de orginisatie het bedoeld heeft.
Ik heb diverse keren stil gestaan om te zoeken waar de route heen gaat. Maar ook een paar keer meegemaakt dat de kopgroep weer terug kwam met de melding dat we (weer) verkeerd zaten.
(Je krijgt wel leuke groepsbinding).
Een hoop pijlen en linten hingen niet zichtbaar en de route was gesaboteerd. Een aantal pijlen waren verdraaid of weg gehaald.
Van de groep die eigenlijk 37k moesten lopen kwamen er al een hoop na 11k bij de finish.
Ondanks alles heb ik me perfect vermaakt. Het is een heel mooi stukje Nederland, vooral de single trails waren mooi. En dan vooral "De wall". Dit was een stukje (ongeveer 10m) waar je echt met je handen en voeten omhoog moest klimmen. En dat zat natuurlijk op het einde. Een erg leuke toevoeging was dat.
Ik vond het voor herhaling vatbaar!
En zo meteen (met mijn vrouw) een herstel loopje :X

http://www.endomondo.com/workouts/222487589/2250012
pi_129475417
Goed joh!
Ja doei.
pi_129476115
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:35 schreef streamnl het volgende:
De topics zijn tegenwoordig (voor iemand die niet achter een pc werkt) goed bij te houden :D

Als ik de verhalen hoor en lees, zijn er maar enkele die de route hebben gelopen zoals de orginisatie het bedoeld heeft.
Ik heb diverse keren stil gestaan om te zoeken waar de route heen gaat. Maar ook een paar keer meegemaakt dat de kopgroep weer terug kwam met de melding dat we (weer) verkeerd zaten.
Een hoop pijlen en linten hingen niet zichtbaar en de route was gesaboteerd. Een aantal pijlen waren verdraaid of weg gehaald.
Van de groep die eigenlijk 37k moesten lopen kwamen er al een hoop na 11k bij de finish.
Ondanks alles heb ik me perfect vermaakt. Het is een heel mooi stukje Nederland, vooral de single trails waren mooi. En dan vooral "De wall". Dit was een stukje (ongeveer 10m) waar je echt met je handen en voeten omhoog moest klimmen. En dat zat natuurlijk op het einde. Een erg leuke toevoeging was dat.

Goed gedaan Stream!
pi_129476364
Cool toch stream!
pi_129478246
Gaaf Stream! ^O^ ^O^

Hier de gevoelige kuiten maar wat rust geven en de beentjes omhoog. Nog geen pijn gehad, maar kuiten zijn wel al een tijdje 'gespannen'. Milde vorm van spierpijn gok ik. Niet pijnlijk, wel irritant.
pi_129478689
Over pijnlijke kuiten kan ik meepraten zeg.. nog steeds last van de strandloop vorige week donderdag. :{

Ik moest natuurlijk de nieuwe shoezels uitproberen maar merkte direct al de zere kuiten, echt pijnsteekjes.
Even weer eens 2 dagen rust pakken, en later in de week weer gaan.
Jammer, ik zat voor mijn gevoel tot die strandrun lekker in een opbouwende flow. Doe je die 4 km over het redelijk mulle zand er gewoon ''ff'' bij toch.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 29 juli 2013 @ 19:27:34 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129478802
quote:

Klinkt ondanks alles als een toffe ervaring ^O^
F means you're fucked
pi_129478837
Ik kom trouwens wel vaker tegen dat mensen het leuk vinden om met trails bordjes weg te halen/om te draaien. Best kansloos ben je dan.
  maandag 29 juli 2013 @ 19:31:32 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129478941
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:28 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kom trouwens wel vaker tegen dat mensen het leuk vinden om met trails bordjes weg te halen/om te draaien. Best kansloos ben je dan.
Ik verbaas me sowieso regelmatig over de grote mate van kansloosheid van alle medemensen. Zoals ze zich waarschijnlijk net zo verbazen over die van mij :)

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 29-07-2013 19:37:04 ]
F means you're fucked
pi_129479258
Leuk Stream ^O^
pi_129480444
Thanks!
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:28 schreef hatsaflats het volgende:
kansloos of gewoon kind/puber?
tenminste, ik ga er vanuit dat het jongeren zijn geweest.
En hoeveel dingen heb je vroeger zelf gedaan waar je nu aan ergert als de jonge generatie het nu doet? ;)

Edit:
Begrijp me niet verkeerd. Het was inderdaad vervelend maar ik kan me daar niet zo heel erg druk om maken. Ik kwam daar om een mooie trail te lopen en dat heb ik mogen doen. Ik heb zelfs het geluk dat ik 2k meer heb mogen genieten van het Limburgse landschap ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door streamnl op 29-07-2013 20:20:41 ]
pi_129480871
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:09 schreef streamnl het volgende:
Thanks!

[..]

kansloos of gewoon kind/puber?
tenminste, ik ga er vanuit dat het jongeren zijn geweest.
En hoeveel dingen heb je vroeger zelf gedaan waar je nu aan ergert als de jonge generatie het nu doet? ;)
Het zijn over het algemeen ook volwassenen die jouw favoriete stukje Nederland in de fik steken ;)

Maar ik vind het ook vooral het probleem dat ze meestal het lef niet hebben om stiekem in de bosjes te gaan zitten gniffelen. Ze halen de bordjes weg en HAHA, dat is het dan. Als ze daar dan 2,5 uur in de bosjes zitten lol te hebben om al die mensen die verkeerd lopen vind ik het alweer minder erg :P
  maandag 29 juli 2013 @ 20:22:23 #140
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129480890
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Over pijnlijke kuiten kan ik meepraten zeg.. nog steeds last van de strandloop vorige week donderdag. :{

Ik moest natuurlijk de nieuwe shoezels uitproberen maar merkte direct al de zere kuiten, echt pijnsteekjes.
Even weer eens 2 dagen rust pakken, en later in de week weer gaan.
Jammer, ik zat voor mijn gevoel tot die strandrun lekker in een opbouwende flow. Doe je die 4 km over het redelijk mulle zand er gewoon ''ff'' bij toch.
ff naar fysio of sportmasseur?
pi_129480907
lijkt me een gave wedstrijd. mits de bordjes kloppen dan he haha!
nette tijd neergezet stream. zeker omdat het ook nog een trail was toppie!

on the personal front.
ga morgen een afspraak maken met de fysio.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_129480932
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het zijn over het algemeen ook volwassenen die jouw favoriete stukje Nederland in de fik steken ;)

Maar ik vind het ook vooral het probleem dat ze meestal het lef niet hebben om stiekem in de bosjes te gaan zitten gniffelen. Ze halen de bordjes weg en HAHA, dat is het dan. Als ze daar dan 2,5 uur in de bosjes zitten lol te hebben om al die mensen die verkeerd lopen vind ik het alweer minder erg :P
Heb jij bijv nooit zelf een zoutpotje losgedraaid als je klaar was met eten?

Edit: Dingen in brand steken vind ik iets anders. Dan ben je dingen aan het vernielen.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:25:55 #143
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129481036
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Juist, net als een volwassen persoon die kijkt hoe de shit afbrand die hij heeft aangestoken.
pi_129481106
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef streamnl het volgende:

[..]

Heb jij bijv nooit zelf een zoutpotje losgedraaid als je klaar was met eten?
Nee, wel trektouwtjes aan deuren geplakt, zodat mensen zich rotschrokken als ze de deur open deden. En met een pvc-pijp besjes en papieren pijltjes door open ramen geschoten. Oudere kinderen bij ons in het dorp gooiden fietsen om lantaarnpalen (nog steeds geen idee hoe!).
pi_129481202
Zolang er niets kapot gaat en je de mensen niet kwetst, vind ik het snel prima.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:36:20 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129481614
quote:

[..]

Een degelijke loper.. Nee, dat is geen compliment.
ligt er aan wat je doel is.... ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 20:41:06 #147
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129481885
quote:

^O^
ik las inderdaad al wat op FB over het feit dat sommige bordjes misten
  maandag 29 juli 2013 @ 20:51:15 #148
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_129482503
5,07km in 28:35, niet slecht voor maandag week 2. Merk wel dat ik met m'n rechter voet meer op de binnenkant van m'n voet loop dan met m'n linkervoet. Heb gewoon simpele Nike hardloopschoenen, dus denk wel verstandig dat ik m'n voeten eens laat meten/filmen.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 29 juli 2013 @ 20:58:51 #149
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129482843
Net ruim drie kilometer gelopen. Niet aan een stuk, want de steunzolen zijn nog steeds erg wennen... Na 500 meter mijn schoenen even uit gedaan omdat ik kramp kreeg in de buitenkant van mijn voet. Dat is omdat ik nu anders loop dan eerst. Ook tob ik met te los/te strak, omdat mijn voeten hoger in m'n schoen zitten (steunzolen zijn dikker dan de originele zolen).

Verder veel last van spanning, met name in m'n heupen... Om lekker te lopen moet ik meer ontspannen, maar om te ontspannen moet ik meer lopen. Bij mijn eerste poging duurde het ook wel een paar weken voor ik wat minder gestresst werd en minder hoofdpijn kreeg, dus dat zal vanzelf wel goed komen. Ik ben na anderhalve kilometer in het gras gaan liggen om mijn heupen te rekken, de terugweg ging daardoor wel een stuk lekkerder. Tot de laatste 500 meter, toen ging het irriteren langs de rand van mijn zooltjes. Daar zit nu iets tegen mijn voeten waar dat vroeger nooit zat, misschien moet het gewoon wennen, maar als ik blaren krijg ga ik er wel even mee terug...

Wat een getob...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 29 juli 2013 @ 21:01:30 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129482949
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:58 schreef LadyOracle het volgende:
Net ruim drie kilometer gelopen. Niet aan een stuk, want de steunzolen zijn nog steeds erg wennen... Na 500 meter mijn schoenen even uit gedaan omdat ik kramp kreeg in de buitenkant van mijn voet. Dat is omdat ik nu anders loop dan eerst. Ook tob ik met te los/te strak, omdat mijn voeten hoger in m'n schoen zitten (steunzolen zijn dikker dan de originele zolen).

Verder veel last van spanning, met name in m'n heupen... Om lekker te lopen moet ik meer ontspannen, maar om te ontspannen moet ik meer lopen. Bij mijn eerste poging duurde het ook wel een paar weken voor ik wat minder gestresst werd en minder hoofdpijn kreeg, dus dat zal vanzelf wel goed komen. Ik ben na anderhalve kilometer in het gras gaan liggen om mijn heupen te rekken, de terugweg ging daardoor wel een stuk lekkerder. Tot de laatste 500 meter, toen ging het irriteren langs de rand van mijn zooltjes. Daar zit nu iets tegen mijn voeten waar dat vroeger nooit zat, misschien moet het gewoon wennen, maar als ik blaren krijg ga ik er wel even mee terug...

Wat een getob...
Koop een fiets of ga zwemmen of alletwee ^O^ Scheelt je een hoop getob :Y
F means you're fucked
  maandag 29 juli 2013 @ 21:06:10 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129483202
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
ligt er aan wat je doel is.... ;)
Technisch mooi lopen, met een flair, een bloem in je haar, bunhuggers strak om je billen.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 21:07:20 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_129483266
quote:
6s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Technisch mooi lopen, met een flair, een bloem in je haar, bunhuggers strak om je billen.
Dat is lopen als een iPhone :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 29 juli 2013 @ 21:09:22 #153
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129483367
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is lopen als een iPhone :Y
let maar op...voor je het weet gaan we retro en loopt iedereen weer als een zonnewijzer..!!
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 21:12:17 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_129483512
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

let maar op...voor je het weet gaan we retro en loopt iedereen weer als een zonnewijzer..!!
Zonnewijzereiland! Those were the days O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 29 juli 2013 @ 21:13:49 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129483593
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zonnewijzereiland! Those were the days O+
Vroegah :Y
F means you're fucked
pi_129484585
Oh my Trunce... :o :%

http://www.endomondo.com/workouts/223102379/881511

Tof O+ veel stukken gewoon zo steil dat je 't niet KUNT rennen, maar wįt ben ik blij met mijn geweldige O+ Brooks Cascadias O+ _O_ Geen moment geglibberd, vol vertrouwen gerend en dwars door de rivieren 8-) en ze liepen daarna ook nog prima; water werd er prima weer uitgelaten. Sommige stukken klimmen echt goed werk voor de kuiten, en dan ook echt actief proberen niet teveel op de tenten te lopen om die kuiten nog enigszins te sparen......
Maar was tof, en ik wil dit ook echt nog wel sneller kunnen, maar ben vooral rustig begonnen en heb rustig achter mensen die de weg kenden aangehobbeld; volgende keer kan er iets meer gas op :Y

:9 dit smaakt naar meer, en waarom weet ik niet, want eigenlijk was 't hels _O- :D :@
Ja doei.
pi_129484674
^O^
Het geeft gewoon een kick om tot het uiterste te gaan.
pi_129484781
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef motorbloempje het volgende:

Tof O+ veel stukken gewoon zo steil dat je 't niet KUNT rennen, maar wįt ben ik blij met mijn geweldige O+ Brooks Cascadias O+ _O_ Geen moment geglibberd, vol vertrouwen gerend en dwars door de rivieren 8-) en ze liepen daarna ook nog prima; water werd er prima weer uitgelaten. Sommige stukken klimmen echt goed werk voor de kuiten, en dan ook echt actief proberen niet teveel op de tenten te lopen om die kuiten nog enigszins te sparen......
Maar was tof, en ik wil dit ook echt nog wel sneller kunnen, maar ben vooral rustig begonnen en heb rustig achter mensen die de weg kenden aangehobbeld; volgende keer kan er iets meer gas op :Y

:9 dit smaakt naar meer, en waarom weet ik niet, want eigenlijk was 't hels _O- :D :@
*O* *O* *O*
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  maandag 29 juli 2013 @ 21:47:45 #159
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129485435
quote:

zitten inderdaad een paar stevige kuitenbijters in!
  maandag 29 juli 2013 @ 21:48:57 #160
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129485505
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Nah...
pi_129485640
Stomme Garmin Ant Agent herkent net als Windows wel mijn sticky, maar die ziet m'n Forerunner niet, -O-

Any nerd?
  maandag 29 juli 2013 @ 21:52:28 #162
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129485683
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef mosselmossel het volgende:
Stomme Garmin Ant Agent herkent net als Windows wel mijn sticky, maar die ziet m'n Forerunner niet, -O-

Any nerd?
Zet je device eens op pair with bladiebla en dan je op je pc zorgen dat ie actief gaat zoeken.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:54:54 #163
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_129485800
*O*

Heb net m'n eerste 10km van dit jaar gelopen. Ben blij met mijn 58:49 :). Vorig jaar liep ik nog niet bij de loopgroep en liep ik bijna 10 min. langzamer :D. Dit is nog niet mijn top!
heitieh
pi_129485941
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Zet je device eens op pair with bladiebla en dan je op je pc zorgen dat ie actief gaat zoeken.
thnx! Nu doet-ie het!
pi_129485965
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
*O*

Heb net m'n eerste 10km van dit jaar gelopen. Ben blij met mijn 58:49 :). Vorig jaar liep ik nog niet bij de loopgroep en liep ik bijna 10 min. langzamer :D. Dit is nog niet mijn top!
Goed gedaan!
  maandag 29 juli 2013 @ 21:58:35 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129485975
quote:

* Daywalk3r is jaloers w/
pi_129486037
Lekker hardloopweer! Rondje ging ook fijn op een lekker tempo :)

http://www.endomondo.com/workouts/223082553/1836758

Woensdag voor een weekje naar Ibiza. Kijken of ik daar tussen de biertjes en feesten door nog eens een rondje kan lopen!
pi_129486190
Lopen jullie allemaal met een smartphone in de hand of hoe doen jullie dat met Endomondo? Ik vind die van mij wat te groot om mee te gaan rennen (op de racefiets geen probleem in een tasje).
pi_129486230
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Sport_Life het volgende:
Lopen jullie allemaal met een smartphone in de hand of hoe doen jullie dat met Endomondo? Ik vind die van mij wat te groot om mee te gaan rennen (op de racefiets geen probleem in een tasje).
garmin :)
Ja doei.
pi_129486327
quote:
  maandag 29 juli 2013 @ 22:05:38 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129486366
Of in een SPIbelt :7
F means you're fucked
  maandag 29 juli 2013 @ 22:05:54 #172
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129486379
Twee keer 3,2 KM gerend /gelopen, naar de sportschool en terug op de echolon. Voelt goed! Ik lijk iets minder hak te landen en ze zijn gewoon wat lichter als mijn brooks wat je goed merkt!
pi_129486530
En ja, het was tof. Ik zei al tegen Wolve: hier een FOK!run doen zou ook wel echt stoer zijn _O-

Wįt kun je hier mooi trailen zeg, zou bijna jaloers op mezelf worden :@

quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Twee keer 3,2 KM gerend /gelopen, naar de sportschool en terug op de echolon. Voelt goed! Ik lijk iets minder hak te landen en ze zijn gewoon wat lichter als mijn brooks wat je goed merkt!
Fijn!

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Lekker hardloopweer! Rondje ging ook fijn op een lekker tempo :)

http://www.endomondo.com/workouts/223082553/1836758

Woensdag voor een weekje naar Ibiza. Kijken of ik daar tussen de biertjes en feesten door nog eens een rondje kan lopen!
^O^ Fijne vakantie alvast! En gewoon doen, die katers eruit lopen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zitten inderdaad een paar stevige kuitenbijters in!
Conditie was niet zozeer het grootste probleem op die steile stukken, eerder de kuiten.. was echt zwaar zodat bijna de kramp erin schoot. Heb jij daar nog een beetje tips voor (of vooral tegen) behalve dan niet teveel op je tenen lopen?
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:10:45 #174
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129486641
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
En ja, het was tof. Ik zei al tegen Wolve: hier een FOK!run doen zou ook wel echt stoer zijn _O-

. Heb jij daar nog een beetje tips voor (of vooral tegen) behalve dan niet teveel op je tenen lopen?
het enige wat ik daar van kan zeggen is je armen vooral te gebruiken...dus "flink zwaaien"
pi_129486748
Bestelling van Decathlon is verstuurd :9

Net ff uurtje in de tuin bezig geweest. Toen voelde ik m'n bovenbenen tochnog wel ff protesteren na de 21 van gisteren.

Leuke runs Streaming en Moblo. Trials zijn toch wel ff wat anders dan gewoon vlak asfalt :Y
pi_129487045
quote:
99s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
*O*

Netjes ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

het enige wat ik daar van kan zeggen is je armen vooral te gebruiken...dus "flink zwaaien"
Ondanks ik met mij gedachten vaak ergens anders was heb ik wel wat geleerd van Anna. De methode die jij beschrijft heeft ze ons geleerd en steunend op je bovenbenen naar boven.
Zoals op de foto's
SPOILER
  maandag 29 juli 2013 @ 22:21:23 #177
348921 Juize99
New York Knicks
pi_129487134
quote:
Ik heb een Samsung Galaxy Note, zo'n beetje de grootste telefoon verkrijgbaar...
Heb sinds kort een Spibelt XL gekocht... echt geweldig! Je voelt niet eens dat je m om hebt, de telefoon (en autosleutel) passen er met gemak in, en hij schuift niet tijdens het lopen... echt een aanrader.

Net Evy les 14 gelopen, ging verbazingwekkend gemakkelijk...
Rustig aan begonnen, liep op het laatst 6 min/km en de laatste 4 minuten zelfs 5 min/km....
Voelde erg goed, hartslag 155, had t voor me gevoel nog veel langer kunnen volhouden, maar laat ik nou verstandig zijn en het rustig aan opbouwen ;)
hoe moeilijk dat ook is :p
NBA League Pass addict
pi_129487278
Ondanks dat ik gisterenochtend nog gelopen had heb ik toch de intervaltraining vanavond maar gedaan. Dan is de rest van mijn planning deze week niet f00ked tenminste :)
Ging op zich prima, iets rustiger gelopen op de versnellingen zodat ik het goed vol hield. Zaten nu 1 minuut versnellingen vij voor het eerst, ging ook prima. Merkte richting het einde wel aan de spiertjes dat ik gisteren nog gelopen had, maar niets ergs. Nu voel ik er al niets meer van. Al met al tevreden over lesje 12, bijna op de helft alweer met de 10 km lessen. Maar eens rustig gaan nadenken wat daarna te gaan doen. Zijn er schema's om verder te trainen op afstand? Dat vind ik het leukste, ik wil graag verder kunnen lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/223100422/3009947
pi_129487429
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je na één keer rennen al(weer) last krijgt misschien wel kijken naar iets voorzichter schema's die je in minuten laat rennen ipv meteen zelf 3.5km en dan van daaruit opbouwen? Maar da's ook maar een gok/idee :)
Net met voetballen goed door mn enkel gegaan. Dus de komende keren hardlopen gaan paar keer 0.5 km 10km/u worden.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:31:35 #180
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129487552
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef CRX_master het volgende:
Ondanks dat ik gisterenochtend nog gelopen had heb ik toch de intervaltraining vanavond maar gedaan. Dan is de rest van mijn planning deze week niet f00ked tenminste :)
Ging op zich prima, iets rustiger gelopen op de versnellingen zodat ik het goed vol hield. Zaten nu 1 minuut versnellingen vij voor het eerst, ging ook prima. Merkte richting het einde wel aan de spiertjes dat ik gisteren nog gelopen had, maar niets ergs. Nu voel ik er al niets meer van. Al met al tevreden over lesje 12, bijna op de helft alweer met de 10 km lessen. Maar eens rustig gaan nadenken wat daarna te gaan doen. Zijn er schema's om verder te trainen op afstand? Dat vind ik het leukste, ik wil graag verder kunnen lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/223100422/3009947
Jazeker. Er zijn standaard schema's en calculatoren die op basis van je tijden een schema uitpoepen.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:41:36 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129487941
Wow, lees net een schitterend verslag van iemand uit mijn loopgroep die afgelopen weekend de K78 bij de Swissalpine heeft gelopen O+
F means you're fucked
  maandag 29 juli 2013 @ 22:48:39 #182
387431 Frsh
pi_129488271
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef YUR het volgende:
Wow, lees net een schitterend verslag van iemand uit mijn loopgroep die afgelopen weekend de K78 bij de Swissalpine heeft gelopen O+
We willen linkjes!
  maandag 29 juli 2013 @ 22:53:48 #183
387431 Frsh
pi_129488536
O, en ik liep toch te miepen over een beetje trekkend gevoel in mijn kuit? Via twitter gesproken met een looptrainer van de lokale AV, en die zei dat als ik maar goed warm was dat dan beweging t beste was. Van alleen maar rust wordt een spier niet beter.

Oftewel: niet miepen, maar lopen. Dus ik heb maar een klein fartlekje gedaan. 7,4k in 39 minuten >:) http://www.endomondo.com/workouts/223132868/4684399

Ik ben blij man! Ging vet lekker vandaag, nadat ik eenmaal warm was ff flink gas gegeven. En nu kijken hoe die spier me morgen goedemorgen komt wensen.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:01:28 #184
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129488911
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef Frsh het volgende:
O, en ik liep toch te miepen over een beetje trekkend gevoel in mijn kuit? Via twitter gesproken met een looptrainer van de lokale AV, en die zei dat als ik maar goed warm was dat dan beweging t beste was. Van alleen maar rust wordt een spier niet beter.

Oftewel: niet miepen, maar lopen. Dus ik heb maar een klein fartlekje gedaan. 7,4k in 39 minuten >:) http://www.endomondo.com/workouts/223132868/4684399

Ik ben blij man! Ging vet lekker vandaag, nadat ik eenmaal warm was ff flink gas gegeven. En nu kijken hoe die spier me morgen goedemorgen komt wensen.
Doe niet TE gek ;) maar idd, niksen helpt bij stijve spieren ook niet.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 23:06:00 #185
184769 crew  Deisyy
pi_129489148
Ik loop inmiddels 3 x 5 km per week en kan mezelf inmiddels verslaafd noemen want met het warme weer zet ik mijn wekker om 6 uur om voordat het warm werd mijn rondje te rennen alvorens ik naar mijn werk ga.

Maar ik heb zo'n last van mijn grote tenen, ik haalde vorige week de nagellak van mijn linker grote teen en die was helemaal blauw en mijn rechter voelt inmiddels precies hetzelfde aan. Ik heb al een beetje op internet gekeken, maar mijn schoenen zijn niet te strak en mijn nagels zijn niet te lang. Zijn hiermeer mensen die daar last van hebben?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 29 juli 2013 @ 23:08:14 #186
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129489257
Woensdag fysiotherapie. Dan maar fietsen :)
Ecosia
  maandag 29 juli 2013 @ 23:09:45 #187
387431 Frsh
pi_129489327
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik loop inmiddels 3 x 5 km per week en kan mezelf inmiddels verslaafd noemen want met het warme weer zet ik mijn wekker om 6 uur om voordat het warm werd mijn rondje te rennen alvorens ik naar mijn werk ga.

Maar ik heb zo'n last van mijn grote tenen, ik haalde vorige week de nagellak van mijn linker grote teen en die was helemaal blauw en mijn rechter voelt inmiddels precies hetzelfde aan. Ik heb al een beetje op internet gekeken, maar mijn schoenen zijn niet te strak en mijn nagels zijn niet te lang. Zijn hiermeer mensen die daar last van hebben?
Ja. Mijn wijsteen staat het verst naar voren, en die heeft een blauwe nagel.
Een paar topics geleden zijn er flink wat voorbeelden van genoemd, met gore details. :') Misschien dat we ze nog een keertje kunnen herhalen.

Als ze echt los gaan zitten kan de huisarts ze misschien verwijderen, met plaatselijke verdoving. Wordt door echtlangeafstands lopers ook regelmatig gedaan, die houden geen teennagels over.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:10:00 #188
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129489339
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef Frsh het volgende:

ongeveer het gevaarlijkste wat je kunt doen. En spier die last geeft zwaar belasten.
Ecosia
  maandag 29 juli 2013 @ 23:10:42 #189
387431 Frsh
pi_129489371
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ongeveer het gevaarlijkste wat je kunt doen. En spier die last geeft zwaar belasten.
Vertel eens?
  maandag 29 juli 2013 @ 23:15:41 #190
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129489619
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Frsh het volgende:

[..]

Vertel eens?
gezond verstand, zit er een scheurtje in een spier en je belast hem met een piekbelasting loop je alleen maar kans op een grotere blessure (scheur in je spier dus). Dus bewegen ja, zwaar belasten nee. Paar keer per dag wat rekken (op geleide van pijn) en loshouden lijkt me bevorderlijker dan vol gas geven.
Ecosia
  maandag 29 juli 2013 @ 23:16:04 #191
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129489636
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Defineer zwaar belasten.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 23:16:41 #192
184769 crew  Deisyy
pi_129489673
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:09 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ja. Mijn wijsteen staat het verst naar voren, en die heeft een blauwe nagel.
Een paar topics geleden zijn er flink wat voorbeelden van genoemd, met gore details. :') Misschien dat we ze nog een keertje kunnen herhalen.

Als ze echt los gaan zitten kan de huisarts ze misschien verwijderen, met plaatselijke verdoving. Wordt door echtlangeafstands lopers ook regelmatig gedaan, die houden geen teennagels over.
Laat de gore details maar achterwege, misschien lees ik wel even terug ;)

Voorlopig zitten ze nog vast, maar ze doen pijn en ik ben al bang als er iemand langs loopt, wie weet gaat hij erop staan. Hopelijk houden ze het nog even vol want in de zomer met nagelloze grote tenen rondlopen in open schoentjes wil ik niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 29 juli 2013 @ 23:17:33 #193
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129489712
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Defineer zwaar belasten.
nou, keihard lopen.
Ecosia
  maandag 29 juli 2013 @ 23:21:18 #194
387431 Frsh
pi_129489914
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nou, keihard lopen.
Misschien een kleine nuance nodig op mijn post? Ik heb eerst 3k rustig aan warming up gedaan, inclusief stilstaan en rekken. Daarna rustig aan rennen voor een kilometertje of 3k, ook weer inclusief 1 stop en voornamelijk op gras en schelpenpaadjes. Toen dat ook gewoon ging (en ik de kuit niet voelde) heb ik nog ff 500m naar huis op flinke snelheid geprobeerd. Zolang het ding geen pijn doet ...
  maandag 29 juli 2013 @ 23:21:57 #195
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129489944
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nou, keihard lopen.
Ik denk dat heel ver dan slechter is, maar ik ben geen fysio ofzo.

@Frsh. Heemskerk :D daar woont redelijk wat familie van me.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:25:06 #196
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129490100
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Frsh het volgende:

[..]

Misschien een kleine nuance nodig op mijn post? Ik heb eerst 3k rustig aan warming up gedaan, inclusief stilstaan en rekken. Daarna rustig aan rennen voor een kilometertje of 3k, ook weer inclusief 1 stop en voornamelijk op gras en schelpenpaadjes. Toen dat ook gewoon ging (en ik de kuit niet voelde) heb ik nog ff 500m naar huis op flinke snelheid geprobeerd. Zolang het ding geen pijn doet ...
dat is inderdaad een aardige nuance :)
Naja, dan heb ik niets gezegd :)
Ecosia
  maandag 29 juli 2013 @ 23:25:46 #197
387431 Frsh
pi_129490135
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik stop wel even met explosiviteitstrainingen en krachttraining. Dus even geen beachvolleybal, geen squats, en geen zandduintjes opsprinten
  maandag 29 juli 2013 @ 23:26:32 #198
387431 Frsh
pi_129490171
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dat is inderdaad een aardige nuance :)
Naja, dan heb ik niets gezegd :)
En meedenken wordt gewaardeerd natuurlijk! ^O^
  maandag 29 juli 2013 @ 23:26:51 #199
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129490187
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

vraag maar eens aan een voetballer hoe je een hamstingblessure oploopt ;)
Ecosia
pi_129490262
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:08 schreef Jumparound het volgende:
Woensdag fysiotherapie. Dan maar fietsen :)
Vandaag ook maar gaan fietsen, gewoon op de 'ouwe lullen' fiets want mijn MTB staat voor een beurt bij de fietsenmaker. Was lekker en mijn knie heeft er ook merkbaar profijt van.
Dus kap ik nu ook maar met Jillian, en blijf ik wel fietsen totdat ik weer kan gaan lopen
  maandag 29 juli 2013 @ 23:30:21 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129490351
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]

vraag maar eens aan een voetballer hoe je een hamstingblessure oploopt ;)
Ja maar daar komen weer veel andere bewegingen bij kijken. Maar ik snap je wel ;) maar het is ook je eigen gevoel, al kun je misschien wel beter een weekje 5ks lopen op 6min/km
  maandag 29 juli 2013 @ 23:30:38 #202
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129490363
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Vandaag ook maar gaan fietsen, gewoon op de 'ouwe lullen' fiets want mijn MTB staat voor een beurt bij de fietsenmaker. Was lekker en mijn knie heeft er ook merkbaar profijt van.
Dus kap ik nu ook maar met Jillian, en blijf ik wel fietsen totdat ik weer kan gaan lopen
fietsen is idd een goed alternatief voor lopen, zeker als je met een knieblessure zit. De inspanning is niet heel intensief maar de beweging is goed :)
Ecosia
  maandag 29 juli 2013 @ 23:30:40 #203
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129490365
De Trunce dus. Dat was een lekker loopje. Zwaar, maar eenmaal aan de finish was het leed al snel vergeten. Echt zo'n loop waar je het ene moment denkt "waar ben ik mee bezig" en het andere moment loop je heerlijk rond.

Maar er zit zo ongeveer geen enkel vlak stuk in, wat in de grafiek goed te zien is. Ben blij dat ik er met m'n wegschoenen doorheen ben weten te komen. Het was bij tijd en wijle best glibberig. En met een geschatte eindtijd van 50 minuten, was ik erg blij dat ik net onder de 49 minuten heb weten te blijven.

Dit vraagt om meer! En dan op schoenen met meer grip.

http://www.endomondo.com/workouts/223103306/10882483
pi_129490773
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef Wolve000 het volgende:
De Trunce dus. Dat was een lekker loopje. Zwaar, maar eenmaal aan de finish was het leed al snel vergeten. Echt zo'n loop waar je het ene moment denkt "waar ben ik mee bezig" en het andere moment loop je heerlijk rond.

Maar er zit zo ongeveer geen enkel vlak stuk in, wat in de grafiek goed te zien is. Ben blij dat ik er met m'n wegschoenen doorheen ben weten te komen. Het was bij tijd en wijle best glibberig. En met een geschatte eindtijd van 50 minuten, was ik erg blij dat ik net onder de 49 minuten heb weten te blijven.

Mooi he? Dat je aan de finish bent en denkt: right, dit was het, heb het gehaald, eens maar nooit meer. En een paar minuten later: och eigenlijk viel het allemaal best mee, wanneer kan ik weer?
  maandag 29 juli 2013 @ 23:44:26 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129491011
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Mooi he? Dat je aan de finish bent en denkt: right, dit was het, heb het gehaald, eens maar nooit meer. En een paar
minuten later: och eigenlijk viel het allemaal best mee, wanneer kan ik weer?
Dat herken ik niet.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:51:11 #206
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129491359
Bij de loop vorige week had ik dat wel even, maar toen was ik echt buiten adem San de finish. Maar nu wist ik al wel meteen dat ik deze wel vaker wil gaan doen.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:51:23 #207
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129491369
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Koop een fiets of ga zwemmen of alletwee ^O^ Scheelt je een hoop getob :Y
Nee, dat vind ik allebei niet leuk. Bovendien geeft dat weer andere problemen, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Alles wat anders is dan op de bank hangen levert wel ergens pijn op, en op de bank hangen eigenlijk ook, dus laat mij maar lekker tobben. Maar als je me vindt zeuren mag je het ook gewoon zeggen hoor. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  maandag 29 juli 2013 @ 23:54:49 #208
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129491527
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:51 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik allebei niet leuk. Bovendien geeft dat weer andere problemen, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Alles wat anders is dan op de bank hangen levert wel ergens pijn op, en op de bank hangen eigenlijk ook, dus laat mij maar lekker tobben. Maar als je me vindt zeuren mag je het ook gewoon zeggen hoor. ;-)
Je zeurt niet, yur denkt met je mee. Hopelijk gaat het snel l beter.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:08:35 #209
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129492099
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Frsh het volgende:

[..]

We willen linkjes!
hear hear
pi_129492454
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat herken ik niet.
Nou ja met het hardlopen heb ik dat ook (nog) niet gehad, maar wel met wandelen en fietsen. Vooral met wandelen, iets in je zegt na 14 1/2 uur onderweg te zijn geweest "bravo je hebt het gehaald, ben je nou blij, kunnen we nu gaan slapen en vooral afspreken dat we dit niet meer doen?"
En dan wat later denk je al snel: dat viel eigenlijk best mee, volgend jaar nog een keertje :D
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:33:01 #211
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129492841
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je zeurt niet, yur denkt met je mee. Hopelijk gaat het snel l beter.
Thanks. Sorry, ik denk sowieso al snel dat toch niemand op mij zit te wachten en heb laatste week een humeur onder vriespunt en zit mezelf 24/7 in de weg van de spierpijn, dus ik vind mezelf al een irritante zeikerd op het moment en niemand kan iets goed doen of zeggen. Nevermind. Ik ga naar bed, morgen voor werk naar Zandvoort! Helaas alleen het gemeentehuis ;-(
pi_129494304
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 00:33 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Thanks. Sorry, ik denk sowieso al snel dat toch niemand op mij zit te wachten en heb laatste week een humeur onder vriespunt en zit mezelf 24/7 in de weg van de spierpijn, dus ik vind mezelf al een irritante zeikerd op het moment en niemand kan iets goed doen of zeggen. Nevermind. Ik ga naar bed, morgen voor werk naar Zandvoort! Helaas alleen het gemeentehuis ;-(
Kun je niet nog eens bij een goede hardloopwinkeladviseur navragen of je nu wel goed bezig bent. Ik vind het toch raar klinken hardlopen met steunzolen. Ik heb ze ook ooit aan laten meten (omdat ik een peesontsteking boven op mijn voet had die ontstaan was door hardlopen op slechte schoenen). Maar vanaf dat die ontsteking weg was heb ik ze nooit meer gedragen. Vind het ondingen (passen niet in laarzen en niet in slippers, en andere schoenen heb ik niet). Heb ook nooit ergens last en met hardlopen al helemaal niet.

Maar het klinkt niet goed dat je nu overal pijntjes krijgt die je eerst niet had.

En verder kop op! Laat ze maar lullen en geniet van het mooie weer.
pi_129494322
quote:
Ik denk echt, nee, ik weet het zeker, dat je een SPIbelt nodig heb. Daar kan je Iphone in, je sleutels en desnoods nog een banaan voor onderweg. Superhandig. En je voelt hem niet zitten, voor hetzelfde geld houd je hem de hele dag om. Doen!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 06:12:06 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129495878
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Frsh het volgende:

[..]

We willen linkjes!
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hear hear
In mn mailbox :7
F means you're fucked
pi_129495880
Zie hier aardig vaak evy voorbij komen. Kan ik daar ook halverwege instromen?
Hoe bepaal ik bij welke les ik het best kan starten?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 06:17:27 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129495884
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 06:13 schreef RunnerAdd het volgende:
Zie hier aardig vaak evy voorbij komen. Kan ik daar ook halverwege instromen?
Hoe bepaal ik bij welke les ik het best kan starten?
Alles kan, gewoon gezond verstand gebruiken :Y
F means you're fucked
pi_129495902
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

ff naar fysio of sportmasseur?
Eer ik aan de beurt ben is het vastover.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_129495971
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef Wolve000 het volgende:

^O^
Toch worden er leuke loopjes georganiseerd bij jullie in de buurt.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:48:55 #219
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129496145
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 06:29 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Eer ik aan de beurt ben is het vastover.
Er zijn geen wachtlijsten meer tegenwoordig. Je kan soms de volgende dag al. ;-)
pi_129496161
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 06:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Alles kan, gewoon gezond verstand gebruiken :Y
All right ;)
Ik heb eens gekeken, mede met het oog op mn enkel denk ik dat ik morgen met les 6 start.:)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:01:08 #221
348921 Juize99
New York Knicks
pi_129496199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:53 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

All right ;)
Ik heb eens gekeken, mede met het oog op mn enkel denk ik dat ik morgen met les 6 start.:)
Gaat je lukken! Succes
NBA League Pass addict
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:18:02 #222
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129496283
net ruim een uurtje gefreewheeled in een reserve in de buurt, lekker lopen over de bosgrond met alleen de piwakawaka's als gezelschap.....ging heerlijjk
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:19:41 #223
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_129496295
Met wįt als gezelschap?
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 08:21:07 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_129496305
Vogeltje O+
pi_129496307
Spierpijn op 2e dag is altijd erger dan de eerste... #ouwelul enzo :P
Vanavond ff lekker rondje doen op slakkentempo om de boel ff soepel te lopen.

Zit ook nog ff te denken wat het verstandigst om te doen nu in de aanloop naar de vooroeverloop.
Denk dat ik donderdag en volgende week dinsdag gewoon meedoe met de training en dan daarbij laat.
pi_129496314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
net ruim een uurtje gefreewheeled in een reserve in de buurt, lekker lopen over de bosgrond met alleen de piwakawaka's als gezelschap.....ging heerlijjk
Klinkt lekker :Y
Wanneer stap je eigenlijk in het vliegtuig deze kant op?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:25:34 #227
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129496341
woensdagavond Nederlandse tijd, donderdagochtend Nieuw-Zeelandse tijd
pi_129496354
Succes. Vond het een aardige onderneming destijds voordat ik in Nieuw Zeeland was. Aardig versleten na zo'n reis.
pi_129496376
Mogge. Beentjes zijn verdacht soepel na gisteren. Niet hard genoeg m'n best gedaan :') :P
Ja doei.
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 08:32:03 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_129496392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:26 schreef Arquero het volgende:
Succes. Vond het een aardige onderneming destijds voordat ik in Nieuw Zeeland was. Aardig versleten na zo'n reis.
Hahaha wij ook :D vooral van NZ naar NL toe :')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:34:31 #231
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_129496405
Gister zonder na te denken op m'n fiets gestapt en redelijk doorgetrapt... was even vergeten dat je daarbij ook je bovenbeenspier gebruikt... Vandaag maar even niet rennen dus :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_129496436
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:34 schreef E.T. het volgende:
Gister zonder na te denken op m'n fiets gestapt en redelijk doorgetrapt... was even vergeten dat je daarbij ook je bovenbeenspier gebruikt... Vandaag maar even niet rennen dus :{
-O-
Maar ff rust houden inderdaad als het nu weer pijnlijk is.
pi_129496479
Ha, dat was weer lekker na anderhalve week niet te hebben gelopen.

SPOILER
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:44:32 #234
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129496483
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:05 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^
Toch worden er leuke loopjes georganiseerd bij jullie in de buurt.
Ja, dat is wel heel fijn. Als het uitsluitend trainingen zouden zijn, was het toch minder spannend geweest. En omdat het allemaal lokale events zijn, zie je ook aardig wat bekende gezichten. En altijd wel een paar van onze club.

Veel gebeuren ook in series trouwens. Deze Trunce wordt 9 keer per jaar gehouden. En de Reindeer Romp van vorige week geloof ik 4 keer. Maar dat maakt het meten van je progressie wel aanzienlijk makkelijker. Want de snelheden wisselen nogal met dit sport parcoursen.
pi_129496510
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:44 schreef mosselmossel het volgende:

SPOILER
Up and Running, fijn! :)
Ja doei.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:52:49 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129496554
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:44 schreef mosselmossel het volgende:

SPOILER
Goeie berichten mossel ^O^
F means you're fucked
pi_129496831
Ik was niet echt geblesseerd hoor. Ik voelde gewoon dat ik even rustig moest doen. Bovendien moest ik afgelopen zaterdag beachvolleyballen en was het ook nog heel heet afgelopen week, dus heb dat rustig aan een beetje overdreven.
pi_129496864
Ik heb nog een vraag, waar ik waarschijnlijk wel het antwoord op weet.
Maar toch vermeld ik het even haha.

Gisteravond heb ik weer een afstand van 12.6km gerend, benen waren nog steeds een beetje moe maar had het toch gehaald :P

SPOILER
Nu ging ik erna douchen en toen branden mijn tepels toch ineens.
Ik dus ook kijken en zag toch wel dat er bij beide een wondje zat waar dus waarschijnlijk mijn shirt overheen geschuurd heeft.
Dit is dus vrij irritant, maar dit ligt aan het shirt wat ik aanhad?
Had een NBA hemd aan, daar zit dus een print op wat toch wel zwaarder is dan mijn echte hardloop hemd.
Met al dat zweet erin wordt het nog zwaarder dus schuurt het nog meer. Is dan toch beter om wat extra echte hardloop shirts te kopen?

Waarschijnlijk zal het antwoord wel een volmondige JA zijn, dus zal me NBA hemd dan maar voortaan met squashen gebruiken. Dan is het toch minder erg.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:21:28 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129496932
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:17 schreef JAOC het volgende:
Ik heb nog een vraag, waar ik waarschijnlijk wel het antwoord op weet.
Maar toch vermeld ik het even haha.

Gisteravond heb ik weer een afstand van 12.6km gerend, benen waren nog steeds een beetje moe maar had het toch gehaald :P

SPOILER
Nu ging ik erna douchen en toen branden mijn tepels toch ineens.
Ik dus ook kijken en zag toch wel dat er bij beide een wondje zat waar dus waarschijnlijk mijn shirt overheen geschuurd heeft.
Dit is dus vrij irritant, maar dit ligt aan het shirt wat ik aanhad?
Had een NBA hemd aan, daar zit dus een print op wat toch wel zwaarder is dan mijn echte hardloop hemd.
Met al dat zweet erin wordt het nog zwaarder dus schuurt het nog meer. Is dan toch beter om wat extra echte hardloop shirts te kopen?

Waarschijnlijk zal het antwoord wel een volmondige JA zijn, dus zal me NBA hemd dan maar voortaan met squashen gebruiken. Dan is het toch minder erg.
Met echte hardloopshirts gebeurt het ook. Ik plak mn tepels tegenwoordig af met een stukje sporttape :)
F means you're fucked
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:30:34 #240
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129497079
precies, hangt wel van shirts af wanneer het gebeurd maar het is inderdaad pijnlijk.
wat YUR zegt, afplakken, of anders een sport-bh :P
Ecosia
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:32:04 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129497109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Jumparound het volgende:
precies, hangt wel van shirts af wanneer het gebeurd maar het is inderdaad pijnlijk.
Net zoals Zlatan Ibrahimovic afgelopen weekend!
SPOILER
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juli 2013 @ 09:33:59 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129497145
Waarom heeft die meneer een hoofdstuk op zijn lijf getatoeėerd?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:37:04 #243
387431 Frsh
pi_129497193
Omdat Zlatan
pi_129497246
'Wie'?
Ja doei.
pi_129497253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:32 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
Euhhh, okee...

What's next.. Marlies Dekkers die het Nederlands elftal gaat sponsoren? :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:41:52 #246
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129497278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:32 schreef YUR het volgende:

[..]

SPOILER
purrrrrr
pi_129497355
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Jumparound het volgende:
Haha sport -bh.
Maar ik kijk het nog wel even, maar anders zal ik toch maar mijn tepels moeten afplakken :(
En nee, ik heb zeker geen mantieten ofzo waardoor het erger is.
Ben gewoon 1.86m met 82kg.
pi_129497359
Mijn hemel, dat ging een partij kut zeg. Rondje van 4km, maar dat was ook wel even meer dan genoeg voor vandaag. Na 2km ging het conditioneel gezien al ruk, terwijl ik best heel rustig liep. Omdat m'n benen nog wel goed voelden ben ik gaan versnellen omdat ik van mezelf moet leren wat langer door te zetten. Dat ging wel ok, even rust en toen weer versnellen, maar dat ging niet meer.

Tijd dat ik weer op de baan ga trainen.
pi_129498245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:45 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn hemel, dat ging een partij kut zeg. Rondje van 4km, maar dat was ook wel even meer dan genoeg voor vandaag. Na 2km ging het conditioneel gezien al ruk, terwijl ik best heel rustig liep. Omdat m'n benen nog wel goed voelden ben ik gaan versnellen omdat ik van mezelf moet leren wat langer door te zetten. Dat ging wel ok, even rust en toen weer versnellen, maar dat ging niet meer.

Tijd dat ik weer op de baan ga trainen.
Volgende keer beter.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:39:21 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129498304
Volgende keer beter inderdaad ja. Ik dacht afgelopen zondag ook een lekker rondje te gaan maken. Maar dat rondje eindigde vroegtijdig met slappe poten, een energieniveau onder het vriespunt en kippenvel op mijn hele lichaam. En ik weet nog niet hoe het kwam.

Die loopjes horen er ook bij, vanavond gaat het me vast beter af
F means you're fucked
pi_129499009
Soms is het zelfs binnen hetzelfde rondje een wereld van verschil. Gisteren de eerste paar kilometer enorm zware poten, daarna mijn avondeten nog eens moeten herkauwen (mmm spek/kaas pannenkoeken :9 ), en toen ineens na een kilometer of 5 begon het te draaien.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:21:37 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129499361
Ja, k-loopjes horen er ook bij, bleh..

Mijn trainert is weer eens eigenwijs. Terwijl de hele club vanavond "op locatie" traint in het Delftse Hout, heeft hij besloten alleen vanaf de normale locatie trainen. Laat nu zogenaamd aan onze loopgroep de keuze waar we willen trainen.

Zelf besloten om dus gewoon op locatie te gaan trainen - alleen dus zonder trainer - en een mail naar alle lopers gestuurd als reminder: denk erom, vanavond op locatie! Eigenwijze drol }:|
pi_129499595
Goede loopjes komen ook wel weer hoor, alleen als het dan zo beroerd gaat vrees ik steeds zo voor de vooroeverloop :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:41:08 #254
387431 Frsh
pi_129500027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:28 schreef hatsaflats het volgende:
Goede loopjes komen ook wel weer hoor, alleen als het dan zo beroerd gaat vrees ik steeds zo voor de vooroeverloop :P
Tis net als met regen, alles wat vandaag valt, valt morgen niet. Oftewel, nu gaat t ff een keer niet, nou, dan gaat het bij de Vooroevers juist wel lekker.
pi_129500542
Wilde vandaag rustig uitloopje doen, maar ga, zoals het er naar uitziet, wo, do en vr ook al lopen, dus maar even een rustdagje :)

Donderdag is Yorkshire Day *O* En om het te vieren heeft een clubgenoot een (social) loop georganiseerd. 10EM of 4.5EM. Sta vooralsnog bij de 4.5, maar misschien dat ik de 10EM doe als ik me goed voel; met opbouwen laatste tijd wordt 't wel weer tijd voor een goede afstand O+
Ja doei.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:00:14 #256
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129500636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:28 schreef hatsaflats het volgende:
You must you not pressure building.
pi_129501905
Toch grappig hoe sommige datums in je hoofd gegrift staat. Ik vul net een werkbon in en kwam erachter dat het vandaag al weer 2 jaar geleden is dat ik gestopt ben met roken! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wilde vandaag rustig uitloopje doen, maar ga, zoals het er naar uitziet, wo, do en vr ook al lopen, dus maar even een rustdagje :)

Donderdag is Yorkshire Day *O* En om het te vieren heeft een clubgenoot een (social) loop georganiseerd. 10EM of 4.5EM. Sta vooralsnog bij de 4.5, maar misschien dat ik de 10EM doe als ik me goed voel; met opbouwen laatste tijd wordt 't wel weer tijd voor een goede afstand O+
Uitlopen is toch goed? Ik werd gisteren wakker met erg vermoeide benen. Gisteren avond heb ik met mijn vrouw haar training meegelopen en daar ben ik vandaag erg blij mee. Heb nu bijna geen last meer van vermoeide benen.
pi_129502096
Hm ik heb advies nodig van jullie! Ik ga vandaag hardlopen maar weet even niet wat voor training.. ik loop momenteel niet met schema omdat ik ook veel aan het fietsen en aan het roeien ben nu in de zomer.
Enige waar ik soort van naar toe train is trainingsloop van 25 km op 18 augustus, maar dat zal erg langzaam gaan.

Vrijdag 10 km op redelijk tempo gedaan, zaterdag 90 km gefietst op 27 km/u en zondag 45 km op 32 km/u, wat intensiever.
Dus nu, interval, LDL, tempoloop?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:47:06 #260
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129502173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Hm ik heb advies nodig van jullie! Ik ga vandaag hardlopen maar weet even niet wat voor training.. ik loop momenteel niet met schema omdat ik ook veel aan het fietsen en aan het roeien ben nu in de zomer.
Enige waar ik soort van naar toe train is trainingsloop van 25 km op 18 augustus, maar dat zal erg langzaam gaan.

Vrijdag 10 km op redelijk tempo gedaan, zaterdag 90 km gefietst op 27 km/u en zondag 45 km op 32 km/u, wat intensiever.
Dus nu, interval, LDL, tempoloop?
LDL. Aangezien je zelf zegt "dat zal erg langzaam gaan" denk ik dat je het snelheidswerk kan laten voor wat het is dus intervalletjes kan laten voor wat het is, tempoloopjes idem.
pi_129502231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

LDL. Aangezien je zelf zegt "dat zal erg langzaam gaan" denk ik dat je het snelheidswerk kan laten voor wat het is dus intervalletjes kan laten voor wat het is, tempoloopjes idem.
Oke, goed punt! Ik zal nog wel wat intervallen doen denk ik, gewoon voor de leuk, maar de focus kan dan inderdaad meer op het langzame werk liggen. Ben alleen altijd bang dat mijn sprintconditie helemaal verdwijnt omdat de meeste trainingen die je doet duurtrainingen zijn..
pi_129502239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

You must you not pressure building.
Ik vrees het grote vrezen.
pi_129502279
Het was aan het einde van de ochtend zwaar bewolkt met aardig wat wind. In combinatie met toch nog een graad of 20 is dat natuurlijk prima weer voor een loopje. Al twijfelde ik om op de regen van vanmiddag/vanavond te wachten, was ook wel lekker geweest.

10x400 extensief plus in/uitlopen en een spelende hond bracht het totaal op 10,5 km. Hartslag bleef gemiddeld (voor mijn doen) behoorlijk gematigd.

Ik heb er een goed gevoel over. Straks iets veel zwaarders: boodschappen doen en twee e-learning modules die ik voor mijn werk moet doen.

De maand juli is nu voorbij voor wat betreft het hardlopen, dus tijd om de balans op te maken (zinloos, maar leuk):

13 trainingen
107 km (kan zien dat het warm was deze maand)
1 wedstrijd
1 PR
pi_129502670
Vandaag climax training volgens Renate. Klinkt heel spannend, valt best mee. ;)
Bedoeling was 8 minuten in zone 2, 6 minuten in zone 2/3, 4 minuten in zone 3 en 2 minuten in zone 4. Nog zoeken naar tempo's. Op Endomondo bijna niet te zien, maar heb zowaar ook echt vier verschillende tempo's en bijbehorende zones gelopen. *O* *O*
Nu wat gevoelige kuiten, dus ga lekker douchen.

http://www.endomondo.com/workouts/223335754/9947984
pi_129502708
Kutloopjes, het is tegenwoordig steeds vaker raak lijkt wel. Ik heb nog nooit zo wisselvallig gelopen als ik hier doe. Ik merk wel dat het 's avonds veel lekkerder gaat dan als ik 's ochtends ga.

Vandaag weer een lekker kort rondje (schema zei 3.2 km @ 5:57 min/km). Het regende stevig en heb vrij goed nieuws gekregen (zie spoiler), dus ging met heerlijk moraal naar buiten. Meteen op een lekker tempo en dat vrijwel het volle rondje vol kunnen houden, gemiddeld 5:39 min/km.

En zo beginnen we aan week 9 van 16 voor de HM.

http://www.endomondo.com/workouts/223336558/8850231

SPOILER
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:22:13 #266
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_129503235
Ik was ooit begonnen met hardlopen gewoon in de buurt maar daar was ik snel klaar mee. Nu sinds kort in het bos en met schema van Evy gaat het wel aardig. Al kom ik nog maar kuchend en tierend rond de 4,5 km :').

Anyway eens even dit topic bijhouden voor tips.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:27:21 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129503398
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vrees het grote vrezen.
Niet doen, gewoon een voet voor de ander plaatsen en dat 21km lang. It is not rocket science. You can do it.
pi_129503476
Na een maand van hele slechte loopjes(door weer/drukte andere dingen) eindelijk eens lekker gelopen. Veel te hard voor een training natuurlijk, maar nauwelijks op mijn horloge gekeken gewoon lekker hard op mijn gevoel gelopen, eindelijk weer eens een keer een goed gevoel na een stukje lopen!

http://www.endomondo.com/workouts/223338077/7801854
pi_129503683
quote:
Die blog! O+ En wat een mooi goed doel!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:48:37 #270
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129504062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, goed punt! Ik zal nog wel wat intervallen doen denk ik, gewoon voor de leuk, maar de focus kan dan inderdaad meer op het langzame werk liggen. Ben alleen altijd bang dat mijn sprintconditie helemaal verdwijnt omdat de meeste trainingen die je doet duurtrainingen zijn..
Je zou dan 1x per 2/3 weken een interval kunnen doen. Of als je je fris voelt. Beetje testen wat werkt.
pi_129504170
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:38 schreef streamnl het volgende:
Toch grappig hoe sommige datums in je hoofd gegrift staat. Ik vul net een werkbon in en kwam erachter dat het vandaag al weer 2 jaar geleden is dat ik gestopt ben met roken! *O*

Dat is ook een felicitatie waard!
pi_129504446
Net heerlijk door het bos gehobbeld, 28 km!

Te paard, dat telt zeker niet.... :')
pi_129504501
pi_129504560
_O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:37 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Die blog! O+ En wat een mooi goed doel!
Thanks! :)
Ja doei.
pi_129505253
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat is ook een felicitatie waard!
Dat! *O* ^O^
Ja doei.
pi_129505384
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:03 schreef Muis84 het volgende:
Vandaag climax training volgens Renate. Klinkt heel spannend, valt best mee. ;)
Bedoeling was 8 minuten in zone 2, 6 minuten in zone 2/3, 4 minuten in zone 3 en 2 minuten in zone 4. Nog zoeken naar tempo's. Op Endomondo bijna niet te zien, maar heb zowaar ook echt vier verschillende tempo's en bijbehorende zones gelopen. *O* *O*
Nu wat gevoelige kuiten, dus ga lekker douchen.

http://www.endomondo.com/workouts/223335754/9947984
Dat is een leuke training volgens mij! Ik doe dan wel geen Renate, maar ga hem onthouden, ondanks dat ie niet zo spannend klinkt misschien. ;)
pi_129506678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Dat is een leuke training volgens mij! Ik doe dan wel geen Renate, maar ga hem onthouden, ondanks dat ie niet zo spannend klinkt misschien. ;)
Het is ook leuk! :Y
pi_129506964
quote:
Mooi!
Ik zou onderhand bijna gaan immigreren voor het hardlopen ;)
pi_129507012
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:10 schreef streamnl het volgende:

[..]

Mooi!
Ik zou onderhand bijna gaan immigreren voor het hardlopen ;)
Ik denk dat je emigreren bedoelt? :+
Ja doei.
pi_129507159
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat je emigreren bedoelt? :+
:@
Iets met t9 en mobiel ;)
pi_129507268
Het is maar net hoe je het bekijkt, vanuit Engeland bekeken is het immigreren.
pi_129507440
Ja :+ hier ben ik de immigrant, maar tot streamnl de stap heeft gemaakt (come over to the dark side, we've got cookies chip butties) denkt hij over emigreren :+ :P
Ja doei.
pi_129507539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja :+ hier ben ik de immigrant, maar tot streamnl de stap heeft gemaakt (come over to the dark side, we've got cookies chip butties) denkt hij over emigreren :+ :P
:X voor het eten zal ik het niet doen :N
Dump mij dan maar in Italiė O+ :Y)
pi_129507970
24/7 Pasta Party
Ja doei.
pi_129508665
Ik zou voor alles wel naar Engeland willen, zelfs het eten.
pi_129508934
Als we dan toch gave dingen aan het zoeken zijn:
http://www.extremenorthev(...)athon-B/prod_18.html
pi_129509547
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:23 schreef streamnl het volgende:

[..]

:X voor het eten zal ik het niet doen :N
Dump mij dan maar in Italiė O+ :Y)
Ik ga mee! Dan wil ik naar Puglia, de hak, daar ben ik een beetje verliefd op. Ik spreek ook (niet al te vloeiend) Italiaans.
pi_129509737
Vandaag voor het eerst een soort van herstelloop geprobeerd, lastig om te zoeken naar een tempo en lastig vol te houden (honger/dorst).
Afgelopen weekend redelijk wat gesport (donderdag - 7km hardlopen/ vrijdag 5 km wandelen / zaterdag 4km hardlopen / zondag voetballen +6km wandelen).
Maandag voor het eerst in tijden wakker geworden met een licht zeurende spierpijn. Vandaag besloten om te proberen een herstelloop te doen, rustig tempo zonder overvragen van energie.

http://www.endomondo.com/workouts/223375261/602446

Bleek toch niet heel makkelijk, volhouden was zwaar na een km of 3.5 ongeveer. Toch goed om gedaan te hebben weer.
Loopje was voor het eerst zonder muziek (oortjes kwijt) en met SPIbelt om (ding is echt meer dan makkelijk), voor herhaling vatbaar wel. Had alleen verwacht dat het niet hebben van informatie over mijn tempo, normaal krijg ik dat iedere X-meter door van Endomondo, het tempo wat vlakker zou maken.
All management is Strategic Management.
pi_129510170
Hmm dat was gek. Dat ging fysiek heel makkelijk, ook erg lage hartslag, maar mentaal had ik het best zwaar. Ik heb normaal nooit dat ik me ga vervelen of zo tijdens het hardlopen maar nu moest ik mezelf echt aan de gang houden. Misschien omdat de snelheid net te hoog was om op de automatische piloot te gaan en te laag om een runners high te krijgen.. anyway, wel weer km's gemaakt.
Eindstand juli: 75,2 km hardlopen, 366 km fietsen en een paar keer roeien.

De workout:
http://www.endomondo.com/workouts/223367719/11367364
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:40:14 #291
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129510535
Regen.. ga weg. Naar en van m'n sollicitatie natgeregend, wet t-shirtcontest heb ik gewonnen, maar ik wil droog lopen vandaag. Droog, you hear me!
pi_129510567
Hier regende het ook een beetje, maar niet hard en het was eigenlijk juist wel lekker!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:44:37 #293
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129510700
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier regende het ook een beetje, maar niet hard en het was eigenlijk juist wel lekker!
Het stroomt hier.
pi_129510930
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou voor alles wel naar Engeland willen, zelfs het eten.
Marmite, Bovril en mint sauce? (Dat laatste smaakt naar tandpasta, maar de Engelsen houden bij hoog en laag vol dat het goed smaakt bij lamsvlees).

Engeland is zo ongeveer mijn tweede thuisland geworden in de afgelopen 12 jaar, al ben ik er voor mijn doen al heel lang niet meer geweest (begin dit jaar voor het laatst).
pi_129511097
Het schema op maat op runnersweb is aangepast. Nu is alles gewoon in kilometers en meters enzo.
pi_129511212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
land is zo ongeveer mijn tweede thuisland geworden in de afgelopen 12 jaar, al ben ik er voor mijn doen al heel lang niet meer geweest (begin dit jaar voor het laatst).
Engels onbijt, bleeghh. Alles is ook zo vet en zout en doorgebakken daar..
pi_129511258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga mee! Dan wil ik naar Puglia, de hak, daar ben ik een beetje verliefd op. Ik spreek ook (niet al te vloeiend) Italiaans.
Ik ben er vorig jaar pas voor het eerst geweest en dan 3 weken rondgereden in de buurt van Toscane (Florance). En dit is het eerste keer dat ik terug wil naar hetzelfde land!
Het eten, de mensen, het landschap, de wijnen. Hmmm O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:40 schreef slacker_nl het volgende:
Regen.. ga weg. Naar en van m'n sollicitatie natgeregend, wet t-shirtcontest heb ik gewonnen, maar ik wil droog lopen vandaag. Droog, you hear me!
Hoe ging het gesprek?
pi_129511303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat eten wij ook maar enkele keren per jaar, meestal als er familie of vrienden langs komen die het graag 'wel eens eten'. Het is niet vies, mits goed bereid, maar zo overbodig om vaak te eten. Wel fijn (again, mits goed bereid) als ontbijt op een dag vol actieve bezigheden zoals hardlopen (wel paar uur wachten dan..) hiken of motorrijden; goede bodem!
Ja doei.
pi_129511473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je kunt er ook een gebakken eitje eten hoor, niet alles hoeft met blackpudding enzo
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:06:46 #300
387431 Frsh
pi_129511481
quote:
Hoe gaaf is dat dan! Heb je wel t hele peak district gehad in een ochtendje.
pi_129511482
O+ black pudding O+

O+ haggis O+

O+ hash browns O+
Ja doei.
pi_129511497
Oh,fuck.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: