Ik heb dat vroeger een paar keer gespeeld en het is wel een heel tof spel. Het schijnt inderdaad dat het niet helemaal lekker uitgebalanceerd was, maar daar merkte ik weinig van. Balans wordt vaak pas echt een issue als je wat beter wordt in een spel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nooit gespeeld ik heb gehoord dat het balans wijs niet klopt en je met ene team een dik voordeel hebt op het andere team ofzo geen idee of het echt zo is
Er zijn nog tig classic versies in de omloop.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop wel voor dat bedrijf van Monopoly dat ze zo slim zijn om die versie naast de classic versie te gaan verkopen en vooral niet die classic versie van de markt gaat halen.
Anders krijgen ze hetzelfde lesje als Coca cola in de jaren 80 toen die zo snugger waren de smaak aan te passen.
Dan nog, het is bepaald niet slim om een bewezen klassiek product eenzijdig te gaan vervangen door een nieuwe versie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Er zijn nog tig classic versies in de omloop.
Yepquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:55 schreef Faux. het volgende:
Alle stations en het geld zal rijkelijk vloeien.
Ja, deze:quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Was dat de versie met groene houten huisjes en rode hotelletjes, en 5 gulden als laagste bedrag? Die versie had mijn oma, lekker nostalgisch (zowel het spel als oma)
jaquote:
Dat kun je dan maken met behulp van de "make your own" in de post boven je.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef isogram het volgende:
Het idee is vast niet origineel meer, maar bestaat er al een Fok!-monopoly? In plaats van de gevangenis krijg je dan een ban, de straten in Den Haag worden uiteraard POL en vanzelfsprekend zal de Kalverstraat - het hoogste van het hoogste - als NWS door het leven gaan.
is dit nou de wereld waar we in leven?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:32 schreef Godtje het volgende:
Nog niet helemaal duidelijk is of Monopoly Empire naast het oude Monopoly komt, of daarvan de plaats inneemt. In de Empire versie strijd je niet om het bezit van onroerend goed in steden en dorpen, maar om merken, zoals McDonald’s, Coca-Cola and X-Box.
De FOX monopoly was een minder groot succes. Daar ging je namelijk rechtstreeks naar Guantanamo Bay en kwam je er de eerstkomende 15 jaar niet meer uit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef isogram het volgende:
Het idee is vast niet origineel meer, maar bestaat er al een Fok!-monopoly? In plaats van de gevangenis krijg je dan een ban, de straten in Den Haag worden uiteraard POL en vanzelfsprekend zal de Kalverstraat - het hoogste van het hoogste - als NWS door het leven gaan.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef isogram het volgende:
Zo te zien is het laagste bedrag daar 1, niet 5.quote:
..en zelfs zonder de dobbelsteen te gooien!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
De FOX monopoly was een minder groot succes. Daar ging je namelijk rechtstreeks naar Guantanamo Bay en kwam je er de eerstkomende 15 jaar niet meer uit.
Met GC en Kansloos als trekstapels?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef isogram het volgende:
Klopt. .Heb het gisteravond van zolder gehaald toen ik er hier op FOK! over las en heb alles weer eens bekeken. Zo leuk dat het nog helemaal intact is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo te zien is het laagste bedrag daar 1, niet 5.
Van de PC Hooftstaat in Amsterdam maken we gewoon de GC Hoofdstraatquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met GC en Kansloos als trekstapels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |