Zoals je niet hebt gelezen lukt me dat ook prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:18 schreef Catch22- het volgende:
Niet overal als een wanhopige tiener naar staren
Nee lukt je niet je schrijft zelfs nog een heel alinea vol om jezelf te verdedigen van dit gedragquote:Op maandag 29 juli 2013 18:21 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zoals je niet hebt gelezen lukt me dat ook prima.
Ditquote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon kijken, lekker boeiend. Is natuur.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Is toch niet erg? Ik kijk ook gewoon naar het zaakje van menig man hoor.
Misschien een beetje ongemakkelijk voor hun, maar ik kan er niets aan doen. Is instinct.
Ik weet niet of het door de warmte komt, maar dat zie ik steeds meer vrouwen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Misschien een beetje ongemakkelijk voor hun, maar ik kan er niets aan doen. Is instinct.
Vind ik dus zo irritant hè. Zit ik in de trein, word je constant aangesproken op je ballen. Kan niet meer normaal ergens naartoequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dus je bent wel een geile vrouw van nature dan dus, alleen maar gezond hoorquote:
alleen maar gezond hoor...een beetje vrouw is wel geil van nature vind ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sorry die tekst onderaan, stuurde ik per ongeluk naar jou toe....spijt me daarvoorquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
vind je die tekst van haar nu juist wel iets hebben of niet, omdat je geen reactie had staan zag ik ??quote:
Dacht toen ze de TT opnoemden al aan dit topic en toen bleek de hele OP dus ook overeen te komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:24 schreef teddybeer94 het volgende:
Nou TS je hebt het ver geschopt! Je bent het probleem van de maand bij Slamfm de avondploeg
Gefeli! Ik zeg dikke tetten zijn ook niet zalig makend!
Ben het helemaal met haar eens daarom het duimpje omhoog. Een 'quote for truth'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
vind je die tekst van haar nu juist wel iets hebben of niet, omdat je geen reactie had staan zag ik ??
oh okee...op die manier....ja ik moet eerlijk zeggen, meeste mannen hebben daar ook geen problemen mee als een vrouw zo kijkt...even verlegenheid zou ik wel hebben, maar het stiekem wel prettig vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben het helemaal met haar eens daarom het duimpje omhoog. Een 'quote for truth'
Foutste antwoord wat je kunt geven is met een dubbele tong zeggen "Ja, maar dat is niet interessant".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
Meestal krijg je een opmerking van, Hallo mijn ogen zitten hier.
Ik zeg altijd: je vrouwelijke beauty leidt me af.....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
Toch maar gelezen. Meestal krijg je een opmerking van, Hallo mijn ogen zitten hier. En dan gewoon zeggen, Maar ik keek niet naar ogen. Eerlijkheid wordt wel gewaardeerd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom vind je het erg dat vrouwen je zien kijken?
doet iedereen weten zij ook, vrouwen die dat niet fijn vinden bedekken zich wel beter.
dat is heel goed dat je er zo over denkt, dan ben jij tenminste wel een kwaliteitsvrouwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Met dit weer, 30 graden, ga ik echt geen coltruien dragen. Als ik een laag uitgesneden shirtje draag doe ik dat omdat het warm is of omdat het gewoon mooier staat bij bepaalde outfits, dat doe ik niet als teken naar mannen van "hé, het is oké om te staren!" Dat je even een snelle blik wilt werpen, oké, ik check immers ook de lichamen van mooie mannen onbeschaamd uitmaar lang staren vind ik nogal onbeleefd.
Dat vind ik ook ja. Als een vrouw aandacht heeft besteed aan haar tieten dan is het onbeschoft om er niet zelf ook even aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef Avondmens het volgende:
Bovendien, als ze ze zo netjes in de etalage leggen zou het onbeleefd zijn om er niet even naar te kijken.
kijk daarom is het goed dat vrouwen hierop reageren, want vrouwen weten hoe andere vrouwen zijn, vind dit namelijk goed adviesquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef oLexie het volgende:
Als ze niet willen dat je kijkt dan bedekken ze het wel. Veel meisjes trekken bewust inkijk shirtjes aan, dus je kunt gewoon kijken hoor en al ze er iets over zeggen dan zeg jij gewoon: "Je weet dat mannen kijken, als je dat niet zou willen had je ze wel bedekt." en dan hebben ze vrij weinig terug te zeggen.
Die starende blik voelen we ook hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef MrV het volgende:
Daarom kijk ik naar billen. Dan zien ze niet dat je kijkt..
kijk, dat zei ik nou ook tegen mijn zus, zo'n 17 jaar geleden, toen ik met haar een outfitje voor de feestdagen moest gaan kopen (nou ja, chaufferen en bank spelen).quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef oLexie het volgende:
Als ze niet willen dat je kijkt dan bedekken ze het wel. Veel meisjes trekken bewust inkijk shirtjes aan, dus je kunt gewoon kijken hoor en al ze er iets over zeggen dan zeg jij gewoon: "Je weet dat mannen kijken, als je dat niet zou willen had je ze wel bedekt." en dan hebben ze vrij weinig terug te zeggen.
Kijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef oLexie het volgende:
Ik zag alleen de tieten van Naomi Watts.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En vrouwen dan?
ik zag het ook niet
wie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik zag alleen de tieten van Naomi Watts.....
Achter King Kong stond ze....quote:
Maar dat kan dan wel weer.. Hell je mag vast ook wel ff voelen ..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef Brannagh het volgende:
Het is pas ongemakkelijk wanneer je als vrouw zijnde je ogen niet van de tieten van een andere vrouw af kunt houden.
Sommige borsten dwíngen je gewoon tot staren.
You can say that....quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef Brannagh het volgende:
Het is pas ongemakkelijk wanneer je als vrouw zijnde je ogen niet van de tieten van een andere vrouw af kunt houden.
Dat durf ik dan net niet te vragen natuurlijk...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maar dat kan dan wel weer.. Hell je mag vast ook wel ff voelen ..
Ik rustte er meestal na de seks uit...(heerlijk op die zachte joekels)quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat durf ik dan net niet te vragen natuurlijk...
Film kijken met vriendinnen en dan tegen degene aanleunen met de grootste tieten
Word er niet opgewonden van maar damn, wat zijn die zacht...
Mannelijk lichaam blijft het meest aantrekkelijk, maar een mooi vrouwenlichaam is echt om van te kwijlen. Wou dat ik ook zulke grote borsten had, dan zou ik er heel de dag naar staren denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik rustte er meestal na de seks uit...(heerlijk op die zachte joekels)
Haha liever niet, grote borsten zijn leuk, maar zie ze liever toch kleiner (b/c cup)quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mannelijk lichaam blijft het meest aantrekkelijk, maar een mooi vrouwenlichaam is echt om van te kwijlen. Wou dat ik ook zulke grote borsten had, dan zou ik er heel de dag naar staren denk ik.
Waarom vind je dat extra ongemakkelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef Brannagh het volgende:
Omdat je dan echt heel snel het stempel 'lesbisch' krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom vind je dat extra ongemakkelijk?
Of je nou 70D hebt of 85D is nogal een verschil hequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha liever niet, grote borsten zijn leuk, maar zie ze liever toch kleiner (b/c cup)
Een D-cup is voor mij al te groot....
Maar ja, op Russisch gebied is het natuurlijk weer ontzettend leuk....
Hm beetje kinderachtig, toch? Alsof het erg is als je lesbisch zou zijn. Wat je waarschijnlijk niet bent gezien je opmerking.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Omdat je dan echt heel snel het stempel 'lesbisch' krijgt.
Het is waarschijnlijk niet erg, maar het is echt vreselijk als ze er een opmerking over maken. Wat kan ik eraan doen? Doe dan een coltrui aan, maar borsten zijn gewoon...mooi.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm beetje kinderachtig, toch? Alsof het erg is als je lesbisch zou zijn. Wat je waarschijnlijk niet bent gezien je opmerking.
ik heb ook nooit klachten gehad, maar dat kan met mijn goddelijke lichaam te maken hebben..quote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon kijken, lekker boeiend. Is natuur.
Schoonheid bewonder mag altijd me dunkt. Ben zelf een billenman, maar mooie borsten kan ik ook waarderen. Groot of klein haha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet erg, maar het is echt vreselijk als ze er een opmerking over maken. Wat kan ik eraan doen? Doe dan een coltrui aan, maar borsten zijn gewoon...mooi.
Ben niet lesbisch nee, totaal niet zelfs.
Voor mij wel....quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Of je nou 70D hebt of 85D is nogal een verschil he
Billen zijn ook mooi, maar ik vergelijk billen altijd met mijn eigen zegmaar. Borsten is echt puur genieten zonder te vergelijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Schoonheid bewonder mag altijd me dunkt. Ben zelf een billenman, maar mooie borsten kan ik ook waarderen. Groot of klein haha.
dus als ik het goed begrijp, heb jij dus borsten waar jij voor jou gevoel tevreden mee bent, maar je bent met je billen niet zo tevreden ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Billen zijn ook mooi, maar ik vergelijk billen altijd met mijn eigen zegmaar. Borsten is echt puur genieten zonder te vergelijken.
Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, heb jij dus borsten waar jij voor jou gevoel tevreden mee bent, maar je bent met je billen niet zo tevreden ?
Andersom juist, ik ben blij met mijn kont, maar als ik meiden zie die kleinere hebben ben ik trots, en meiden met grotere dan vind ik dat niet leuk. Met borsten weet ik dat ik niet groter zal krijgen, dus ben jaloers op de dames met grotere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, heb jij dus borsten waar jij voor jou gevoel tevreden mee bent, maar je bent met je billen niet zo tevreden ?
Wees gewoon trots op je lichaam, ongeacht welke kont of borst....quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Andersom juist, ik ben blij met mijn kont, maar als ik meiden zie die kleinere hebben ben ik trots, en meiden met grotere dan vind ik dat niet leuk. Met borsten weet ik dat ik niet groter zal krijgen, dus ben jaloers op de dames met grotere.
okee zo bedoel je dat....ja ik zou er niet te lang mee gaan zitten, heb je alleen jezelf maar mee....quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Andersom juist, ik ben blij met mijn kont, maar als ik meiden zie die kleinere hebben ben ik trots, en meiden met grotere dan vind ik dat niet leuk. Met borsten weet ik dat ik niet groter zal krijgen, dus ben jaloers op de dames met grotere.
Ik klaag toch niet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee zo bedoel je dat....ja ik zou er niet te lang mee gaan zitten, heb je alleen jezelf maar mee....
hahahahaha ja zo kun je het ook zien idd......zekerheid en onzekerheid, 1 van de moeilijkste dingen om kwijt te raken in een mensenleven ja....quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet?
Ben al blij dat mensen niet zo naar mij staren, haha
Ja wie nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ik ben blij met mijn 70E, ronde billen en ranke figuurtje hoor
die zullen het waarschijnlijk niet hier postenquote:
Sommige vrouwen ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En vrouwen dan?
ik zag het ook niet
Als je dan toch naar de borsten kijkt, doe het dan wel subtiel....en niet te lang kijken, dan wordt het al snel minder plezierig voor beide partijenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:17 schreef Poolbal het volgende:
Hallo!
Als zijnde een tietenman ben ik vervloekt. Als ik een gezond setje jopen zie dan vind ik het bijzonder moeilijk om mijn ogen er vanaf te houden. En dat is best lastig want vrouwen weten exact wanneer je kijkt. Soms spreek ik een bekende of collega met gezellige jetsers en dan probeer ik het goed te timen, en dan *bats* die blik van "ik zag je wel kijken...". Ik kan het vaak gewoon niet laten en bedoel het heus niet heel pervers, maar het is gewoon fijn om naar te kijken. Het is net als mooi siervuurwerk, dat negeer je ook niet.
Maar ja, je staat nogal voor lul want men denkt dat als je even kijkt, het je alleen maar om de ketsers gaat en niet om de persoon zelf. Daarom probeer ik bij dames die ik goed ken, of geen slecht gevoel wil geven, uit alle macht niet te kijken. En dan niet dwangmatig aanstaren, maar gewoon oogcontact, en af en toe naar een vogel kijken. En juist dan bekruipt mij het gevoel dat zij in de gaten heeft dat ik stellig NIET naar d'r tieten aan het kijken ben. Al met al is dit niet eerlijk in vergelijking met de billenman, die er maar op los staart dat het een lievenlust is. De vrouwen hebben dat niet door en vinden die mannen attent, want 'hij staart niet zo naar m'n tieten'..
HOE moet ik dit nou aanpakken? Zodra ik een meid met een goed gemoed probeer in te palmen eindig ik in die lose-lose situatie waarbij ik het gevoel heb dat zij denkt dat het me alleen maar om de tieten ging. En ik ben niet eens wanhopig qua seks of geobsedeerd. Ik heb alleen nog nooit iets gehad met een dame met echt goede tetten en dat lijkt me uiteraard wel wat.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Missstuiterbal het volgende:
Als je als vrouw niet wil dat er zo naar gestaard wordt dan trek je toch geen truitje aan wat inkijk geeft? moet degene die hier eerder die opmerking over gaf indd gelijk geven.
Dat is ook wel zo, maar ik heb zelf kleine borsten (zonder inkijk) en merk dat mannen er soms al geheel niet subtiel naar kijken. Laat staan als je een grote cupmaat hebtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Missstuiterbal het volgende:
Als je als vrouw niet wil dat er zo naar gestaard wordt dan trek je toch geen truitje aan wat inkijk geeft? moet degene die hier eerder die opmerking over gaf indd gelijk geven.
1978 moet wel een goed jaar zijn geweest he ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:46 schreef suus78 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik heb zelf kleine borsten (zonder inkijk) en merk dat mannen er soms al geheel niet subtiel naar kijken. Laat staan als je een grote cupmaat hebt
best wel?! je bedoeld olifantentieten die dingen zijn enormquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef KeesPindaKaas het volgende:
Vrouwen weten dat je naar hun tieten kijkt. Mijn vriendin heeft best wel een grote boezem en ze weet niet beter dan dat mannen kijken. En ze vindt het nog grappig ook.
Dat heb ik dus een grote cupmaat, hou er altijd rekening mee als ik naar de stad ga wat voor shirtje ik aan doe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:46 schreef suus78 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik heb zelf kleine borsten (zonder inkijk) en merk dat mannen er soms al geheel niet subtiel naar kijken. Laat staan als je een grote cupmaat hebt
okee...heel netjes van jou.....dan weet jij wel hoe het hoort, het duidelijke teken van een kwaliteitsvrouw...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een grote cupmaat, hou er altijd rekening mee als ik naar de stad ga wat voor shirtje ik aan doe.
Missstuiterbal..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een grote cupmaat, hou er altijd rekening mee als ik naar de stad ga wat voor shirtje ik aan doe.
thanksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...heel netjes van jou.....dan weet jij wel hoe het hoort, het duidelijke teken van een kwaliteitsvrouw...
ja het verschilt toch wel per vrouw hoor....maar ik vind het zelf ook belangrijk hoe iemand is, niet alleen maar de voorgevel en billen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
haha Ik vind dat niet meer dan normaal maar blijkbaar is het niet.
Ja precies.. maar ja ik vind het wel prettig dat iemand mij ook als persoon leuk vind en niet allen mijn lijfquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja het verschilt toch wel per vrouw hoor....maar ik vind het zelf ook belangrijk hoe iemand is, niet alleen maar de voorgevel en billen...
ja kan ik me voorstellen, er kan toch zat intelligentie, of creatieve geest en goed hart achter zitten tenslotte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Ja precies.. maar ja ik vind het wel prettig dat iemand mij ook als persoon leuk vind en niet allen mijn lijf
Als je je netjes afkleedt kijkt niemand naar je borsten, maar heb je iets straks aan of een decolleté dan worden je ogen naar je cupmaat getrokken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef seasushi het volgende:
Er was hier ooit een wethouder in het dorp CDA die omgedoopt werd tot wethouder-normen-en-waarden tot cup c Tot cup C kon hij je in de ogen kijken en had je meer, werd het gesprek tegen je borsten gevoerd.
Treurig. Hoe kan ik iemand serieus nemen dat niet alleen maar CDA hij ook nog eens alleen maar naar mijn borsten kijkt
Als hij je (of tenminste je borsten )een keer had gesproken keek hij zelfs nog midden in de winter als ik een leren jas aan had en een sjaal omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je je netjes afkleedt kijkt niemand naar je borsten, maar heb je iets straks aan of een decolleté dan worden je ogen naar je cupmaat getrokken.
ja dat klopt, als je één keer een sletterig decolleté aan hebt gehad blijven mensen kijken naar je tieten ook al is er dan geen decolleté meer. hetzlefde verhaal als je als vrouw 1x een man in een strakke zwembroek hebt gezien toen ie echt een grote lul had, dan blijf je kijken naar z'n kruis, ook al heeft ie een wijd zittende joggingbroek aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef seasushi het volgende:
[..]
Als hij je (of tenminste je borsten )een keer had gesproken keek hij zelfs nog midden in de winter als ik een leren jas aan had en een sjaal om
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat klopt, als je één keer een sletterig decolleté aan hebt gehad blijven mensen kijken naar je tieten ook al is er dan geen decolleté meer. hetzlefde verhaal als je als vrouw 1x een man in een strakke zwembroek hebt gezien toen ie echt een grote lul had, dan blijf je kijken naar z'n kruis, ook al heeft ie een wijd zittende joggingbroek aan.
lolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:40 schreef seasushi het volgende:
tieten en kruizen zijn net magneetjes
[..]
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef zarGon het volgende:
Geef je ze toch meteen een compliment als ze merken dat je ernaar kijkt. Heteroseksuele mannen kijken nou eenmaal graag naar een vrouwenlichaam, dan ben je maar pervers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |