Ik zag alleen de tieten van Naomi Watts.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En vrouwen dan?
ik zag het ook niet
wie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik zag alleen de tieten van Naomi Watts.....
Achter King Kong stond ze....quote:
Maar dat kan dan wel weer.. Hell je mag vast ook wel ff voelen ..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef Brannagh het volgende:
Het is pas ongemakkelijk wanneer je als vrouw zijnde je ogen niet van de tieten van een andere vrouw af kunt houden.
Sommige borsten dwíngen je gewoon tot staren.
You can say that....quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef Brannagh het volgende:
Het is pas ongemakkelijk wanneer je als vrouw zijnde je ogen niet van de tieten van een andere vrouw af kunt houden.
Dat durf ik dan net niet te vragen natuurlijk...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maar dat kan dan wel weer.. Hell je mag vast ook wel ff voelen ..
Ik rustte er meestal na de seks uit...(heerlijk op die zachte joekels)quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat durf ik dan net niet te vragen natuurlijk...
Film kijken met vriendinnen en dan tegen degene aanleunen met de grootste tieten
Word er niet opgewonden van maar damn, wat zijn die zacht...
Mannelijk lichaam blijft het meest aantrekkelijk, maar een mooi vrouwenlichaam is echt om van te kwijlen. Wou dat ik ook zulke grote borsten had, dan zou ik er heel de dag naar staren denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik rustte er meestal na de seks uit...(heerlijk op die zachte joekels)
Haha liever niet, grote borsten zijn leuk, maar zie ze liever toch kleiner (b/c cup)quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mannelijk lichaam blijft het meest aantrekkelijk, maar een mooi vrouwenlichaam is echt om van te kwijlen. Wou dat ik ook zulke grote borsten had, dan zou ik er heel de dag naar staren denk ik.
Waarom vind je dat extra ongemakkelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef Brannagh het volgende:
Omdat je dan echt heel snel het stempel 'lesbisch' krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Waarom vind je dat extra ongemakkelijk?
Of je nou 70D hebt of 85D is nogal een verschil hequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha liever niet, grote borsten zijn leuk, maar zie ze liever toch kleiner (b/c cup)
Een D-cup is voor mij al te groot....
Maar ja, op Russisch gebied is het natuurlijk weer ontzettend leuk....
Hm beetje kinderachtig, toch? Alsof het erg is als je lesbisch zou zijn. Wat je waarschijnlijk niet bent gezien je opmerking.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Omdat je dan echt heel snel het stempel 'lesbisch' krijgt.
Het is waarschijnlijk niet erg, maar het is echt vreselijk als ze er een opmerking over maken. Wat kan ik eraan doen? Doe dan een coltrui aan, maar borsten zijn gewoon...mooi.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm beetje kinderachtig, toch? Alsof het erg is als je lesbisch zou zijn. Wat je waarschijnlijk niet bent gezien je opmerking.
ik heb ook nooit klachten gehad, maar dat kan met mijn goddelijke lichaam te maken hebben..quote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon kijken, lekker boeiend. Is natuur.
Schoonheid bewonder mag altijd me dunkt. Ben zelf een billenman, maar mooie borsten kan ik ook waarderen. Groot of klein haha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet erg, maar het is echt vreselijk als ze er een opmerking over maken. Wat kan ik eraan doen? Doe dan een coltrui aan, maar borsten zijn gewoon...mooi.
Ben niet lesbisch nee, totaal niet zelfs.
Voor mij wel....quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Of je nou 70D hebt of 85D is nogal een verschil he
Billen zijn ook mooi, maar ik vergelijk billen altijd met mijn eigen zegmaar. Borsten is echt puur genieten zonder te vergelijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Schoonheid bewonder mag altijd me dunkt. Ben zelf een billenman, maar mooie borsten kan ik ook waarderen. Groot of klein haha.
dus als ik het goed begrijp, heb jij dus borsten waar jij voor jou gevoel tevreden mee bent, maar je bent met je billen niet zo tevreden ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Billen zijn ook mooi, maar ik vergelijk billen altijd met mijn eigen zegmaar. Borsten is echt puur genieten zonder te vergelijken.
Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, heb jij dus borsten waar jij voor jou gevoel tevreden mee bent, maar je bent met je billen niet zo tevreden ?
Andersom juist, ik ben blij met mijn kont, maar als ik meiden zie die kleinere hebben ben ik trots, en meiden met grotere dan vind ik dat niet leuk. Met borsten weet ik dat ik niet groter zal krijgen, dus ben jaloers op de dames met grotere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, heb jij dus borsten waar jij voor jou gevoel tevreden mee bent, maar je bent met je billen niet zo tevreden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |