Zoals je niet hebt gelezen lukt me dat ook prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:18 schreef Catch22- het volgende:
Niet overal als een wanhopige tiener naar staren
Nee lukt je niet je schrijft zelfs nog een heel alinea vol om jezelf te verdedigen van dit gedragquote:Op maandag 29 juli 2013 18:21 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Zoals je niet hebt gelezen lukt me dat ook prima.
Ditquote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon kijken, lekker boeiend. Is natuur.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Is toch niet erg? Ik kijk ook gewoon naar het zaakje van menig man hoor.
Misschien een beetje ongemakkelijk voor hun, maar ik kan er niets aan doen. Is instinct.
Ik weet niet of het door de warmte komt, maar dat zie ik steeds meer vrouwen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Misschien een beetje ongemakkelijk voor hun, maar ik kan er niets aan doen. Is instinct.
Vind ik dus zo irritant hè. Zit ik in de trein, word je constant aangesproken op je ballen. Kan niet meer normaal ergens naartoequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dus je bent wel een geile vrouw van nature dan dus, alleen maar gezond hoorquote:
alleen maar gezond hoor...een beetje vrouw is wel geil van nature vind ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sorry die tekst onderaan, stuurde ik per ongeluk naar jou toe....spijt me daarvoorquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
vind je die tekst van haar nu juist wel iets hebben of niet, omdat je geen reactie had staan zag ik ??quote:
Dacht toen ze de TT opnoemden al aan dit topic en toen bleek de hele OP dus ook overeen te komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:24 schreef teddybeer94 het volgende:
Nou TS je hebt het ver geschopt! Je bent het probleem van de maand bij Slamfm de avondploeg
Gefeli! Ik zeg dikke tetten zijn ook niet zalig makend!
Ben het helemaal met haar eens daarom het duimpje omhoog. Een 'quote for truth'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
vind je die tekst van haar nu juist wel iets hebben of niet, omdat je geen reactie had staan zag ik ??
oh okee...op die manier....ja ik moet eerlijk zeggen, meeste mannen hebben daar ook geen problemen mee als een vrouw zo kijkt...even verlegenheid zou ik wel hebben, maar het stiekem wel prettig vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben het helemaal met haar eens daarom het duimpje omhoog. Een 'quote for truth'
Foutste antwoord wat je kunt geven is met een dubbele tong zeggen "Ja, maar dat is niet interessant".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
Meestal krijg je een opmerking van, Hallo mijn ogen zitten hier.
Ik zeg altijd: je vrouwelijke beauty leidt me af.....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
Toch maar gelezen. Meestal krijg je een opmerking van, Hallo mijn ogen zitten hier. En dan gewoon zeggen, Maar ik keek niet naar ogen. Eerlijkheid wordt wel gewaardeerd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom vind je het erg dat vrouwen je zien kijken?
doet iedereen weten zij ook, vrouwen die dat niet fijn vinden bedekken zich wel beter.
dat is heel goed dat je er zo over denkt, dan ben jij tenminste wel een kwaliteitsvrouwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Met dit weer, 30 graden, ga ik echt geen coltruien dragen. Als ik een laag uitgesneden shirtje draag doe ik dat omdat het warm is of omdat het gewoon mooier staat bij bepaalde outfits, dat doe ik niet als teken naar mannen van "hé, het is oké om te staren!" Dat je even een snelle blik wilt werpen, oké, ik check immers ook de lichamen van mooie mannen onbeschaamd uitmaar lang staren vind ik nogal onbeleefd.
Dat vind ik ook ja. Als een vrouw aandacht heeft besteed aan haar tieten dan is het onbeschoft om er niet zelf ook even aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef Avondmens het volgende:
Bovendien, als ze ze zo netjes in de etalage leggen zou het onbeleefd zijn om er niet even naar te kijken.
kijk daarom is het goed dat vrouwen hierop reageren, want vrouwen weten hoe andere vrouwen zijn, vind dit namelijk goed adviesquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef oLexie het volgende:
Als ze niet willen dat je kijkt dan bedekken ze het wel. Veel meisjes trekken bewust inkijk shirtjes aan, dus je kunt gewoon kijken hoor en al ze er iets over zeggen dan zeg jij gewoon: "Je weet dat mannen kijken, als je dat niet zou willen had je ze wel bedekt." en dan hebben ze vrij weinig terug te zeggen.
Die starende blik voelen we ook hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef MrV het volgende:
Daarom kijk ik naar billen. Dan zien ze niet dat je kijkt..
kijk, dat zei ik nou ook tegen mijn zus, zo'n 17 jaar geleden, toen ik met haar een outfitje voor de feestdagen moest gaan kopen (nou ja, chaufferen en bank spelen).quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef oLexie het volgende:
Als ze niet willen dat je kijkt dan bedekken ze het wel. Veel meisjes trekken bewust inkijk shirtjes aan, dus je kunt gewoon kijken hoor en al ze er iets over zeggen dan zeg jij gewoon: "Je weet dat mannen kijken, als je dat niet zou willen had je ze wel bedekt." en dan hebben ze vrij weinig terug te zeggen.
Kijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:10 schreef oLexie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |