Hallo!
Als zijnde een tietenman ben ik vervloekt. Als ik een gezond setje jopen zie dan vind ik het bijzonder moeilijk om mijn ogen er vanaf te houden. En dat is best lastig want vrouwen weten exact wanneer je kijkt. Soms spreek ik een bekende of collega met gezellige jetsers en dan probeer ik het goed te timen, en dan *bats* die blik van "ik zag je wel kijken...". Ik kan het vaak gewoon niet laten en bedoel het heus niet heel pervers, maar het is gewoon fijn om naar te kijken. Het is net als mooi siervuurwerk, dat negeer je ook niet.
Maar ja, je staat nogal voor lul want men denkt dat als je even kijkt, het je alleen maar om de ketsers gaat en niet om de persoon zelf. Daarom probeer ik bij dames die ik goed ken, of geen slecht gevoel wil geven, uit alle macht niet te kijken. En dan niet dwangmatig aanstaren, maar gewoon oogcontact, en af en toe naar een vogel kijken. En juist dan bekruipt mij het gevoel dat zij in de gaten heeft dat ik stellig NIET naar d'r tieten aan het kijken ben. Al met al is dit niet eerlijk in vergelijking met de billenman, die er maar op los staart dat het een lievenlust is. De vrouwen hebben dat niet door en vinden die mannen attent, want 'hij staart niet zo naar m'n tieten'..
HOE moet ik dit nou aanpakken? Zodra ik een meid met een goed gemoed probeer in te palmen eindig ik in die lose-lose situatie waarbij ik het gevoel heb dat zij denkt dat het me alleen maar om de tieten ging. En ik ben niet eens wanhopig qua seks of geobsedeerd. Ik heb alleen nog nooit iets gehad met een dame met echt goede tetten en dat lijkt me uiteraard wel wat.