Dat heb ik dus een grote cupmaat, hou er altijd rekening mee als ik naar de stad ga wat voor shirtje ik aan doe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:46 schreef suus78 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik heb zelf kleine borsten (zonder inkijk) en merk dat mannen er soms al geheel niet subtiel naar kijken. Laat staan als je een grote cupmaat hebt
okee...heel netjes van jou.....dan weet jij wel hoe het hoort, het duidelijke teken van een kwaliteitsvrouw...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een grote cupmaat, hou er altijd rekening mee als ik naar de stad ga wat voor shirtje ik aan doe.
Missstuiterbal..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een grote cupmaat, hou er altijd rekening mee als ik naar de stad ga wat voor shirtje ik aan doe.
thanksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...heel netjes van jou.....dan weet jij wel hoe het hoort, het duidelijke teken van een kwaliteitsvrouw...
ja het verschilt toch wel per vrouw hoor....maar ik vind het zelf ook belangrijk hoe iemand is, niet alleen maar de voorgevel en billen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
haha Ik vind dat niet meer dan normaal maar blijkbaar is het niet.
Ja precies.. maar ja ik vind het wel prettig dat iemand mij ook als persoon leuk vind en niet allen mijn lijfquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja het verschilt toch wel per vrouw hoor....maar ik vind het zelf ook belangrijk hoe iemand is, niet alleen maar de voorgevel en billen...
ja kan ik me voorstellen, er kan toch zat intelligentie, of creatieve geest en goed hart achter zitten tenslotte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Missstuiterbal het volgende:
[..]
Ja precies.. maar ja ik vind het wel prettig dat iemand mij ook als persoon leuk vind en niet allen mijn lijf
Als je je netjes afkleedt kijkt niemand naar je borsten, maar heb je iets straks aan of een decolleté dan worden je ogen naar je cupmaat getrokken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:58 schreef seasushi het volgende:
Er was hier ooit een wethouder in het dorp CDA die omgedoopt werd tot wethouder-normen-en-waarden tot cup c Tot cup C kon hij je in de ogen kijken en had je meer, werd het gesprek tegen je borsten gevoerd.
Treurig. Hoe kan ik iemand serieus nemen dat niet alleen maar CDA hij ook nog eens alleen maar naar mijn borsten kijkt
Als hij je (of tenminste je borsten )een keer had gesproken keek hij zelfs nog midden in de winter als ik een leren jas aan had en een sjaal omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je je netjes afkleedt kijkt niemand naar je borsten, maar heb je iets straks aan of een decolleté dan worden je ogen naar je cupmaat getrokken.
ja dat klopt, als je één keer een sletterig decolleté aan hebt gehad blijven mensen kijken naar je tieten ook al is er dan geen decolleté meer. hetzlefde verhaal als je als vrouw 1x een man in een strakke zwembroek hebt gezien toen ie echt een grote lul had, dan blijf je kijken naar z'n kruis, ook al heeft ie een wijd zittende joggingbroek aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef seasushi het volgende:
[..]
Als hij je (of tenminste je borsten )een keer had gesproken keek hij zelfs nog midden in de winter als ik een leren jas aan had en een sjaal om
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat klopt, als je één keer een sletterig decolleté aan hebt gehad blijven mensen kijken naar je tieten ook al is er dan geen decolleté meer. hetzlefde verhaal als je als vrouw 1x een man in een strakke zwembroek hebt gezien toen ie echt een grote lul had, dan blijf je kijken naar z'n kruis, ook al heeft ie een wijd zittende joggingbroek aan.
lolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:40 schreef seasushi het volgende:
tieten en kruizen zijn net magneetjes
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |