Zap generatie? Of nu ook gewend aan de constante stroom aan prikkels die je moet ontvangen, laat het lekker inzinken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan ook aan de mijne. Ik vind het ook nog niet heel boeiend tot nu toe.
Je kunt toch minder geboeid zijn door een bepaalde gast of de keuze van de fragmenten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:09 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Hebben die mensen die zo klagen over saaiheid nog nooit eerder zomergasten gezien?
Als dat het geval was zou ik niet naar Zomergasten kijken denk ik zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zap generatie? Of nu ook gewend aan de constante stroom aan prikkels die je moet ontvangen, laat het lekker inzinken.
Dat ja. De onderwerpen boeien mij niet zo. En dit fragment net bijvoorbeeld. is ook niet echt iets wat ik interessant vind.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt toch minder geboeid zijn door een bepaalde gast of de keuze van de fragmenten.
Meeste afleveringen zijn volgens mij zo "saai"quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt toch minder geboeid zijn door een bepaalde gast of de keuze van de fragmenten.
Maar laat je gedachten dan ook lekker dwalen, niets mis meequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als dat het geval was zou ik niet naar Zomergasten kijken denk ik zo.
Dat operafragment? Dat vond ik ook al mooi. Van mij mag ze minder praten en meer laten zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. De onderwerpen boeien mij niet zo. En dit fragment net bijvoorbeeld. is ook niet echt iets wat ik interessant vind.
Nee hoor en ik kijk al 25 jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:13 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Meeste afleveringen zijn volgens mij zo "saai"
Niet mee eens. Ik heb fantastische afleveringen gezien die erg boeiend waren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:13 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat deze gast jou meer ligt dan een andere gast of andere fragmenten? Smaken verschillen nu eenmaal (sorry voor het clichequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:13 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ik haak dan ook nog niet af, maar geef enkel aan dat het mij tot nu toe nog niet heel erg boeit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar laat je gedachten dan ook lekker dwalen, niets mis mee
Kijk dat bedoel ik: voor ieder wat, ik houd niet zo van opera, jij wel. Ik kijk het in ieder geval nog wel even aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat operafragment? Dat vond ik ook al mooi. Van mij mag ze minder praten en meer laten zien
Er komt vast nog wel wat moois voor jouquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik: voor ieder wat, ik houd niet zo van opera, jij wel. Ik kijk het in ieder geval nog wel even aan.
Die is wel behoorlijk fout, ja.quote:
Kreeg die eigenlijk veel bedreigingen?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is Gerard Cox ooit niet grijs geweest? Die was toen nog maar 35.
t/m Tweede Kamervragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef truthortruth het volgende:
Kreeg die eigenlijk veel bedreigingen?
Misschien moet Wilders zijn plan toch maar doorzetten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef golfer het volgende:
We hadden toen ook maar 2 TV-netten, dus je kon er niet omheen.
Daar zou ik niet echt wakker van liggen, maar fysieke bedreigingen?quote:
Wil hij alle commerciële zenders verbieden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet Wilders zijn plan toch maar doorzetten.
Helaas niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil hij alle commerciële zenders verbieden?
Cool!
Ja dan heb ik amper meer wat te kijken man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil hij alle commerciële zenders verbieden?
Cool!
SBS 6 mag blijven bestaan voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan heb ik amper meer wat te kijken man.
Het is gewoon werk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Tem het volgende:
Ik had dat gastje al een paar flinke klappen verkocht ben ik bang.
Docu: Hold me tight let me go. Over een school met kinderen met een moeilijke jeugd en/of gedragsproblemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Greenpeas het volgende:
Kan iemand me even vertellen waar dit over gaat? Ik val volgens mij miden in? Heeft deze jongen tourette?
Thanks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Docu: Hold me tight let me go. Over een school met kinderen met een moeilijke jeugd en/of gedragsproblemen.
Het zou ook wel heel veel van mijn tolerantievermogen eisen zoiets.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Tem het volgende:
Ik had dat gastje al een paar flinke klappen verkocht ben ik bang.
Vind dat nog niet het ergst, maar oké...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |