quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:22 schreef Arcee het volgende:
Is Gerard Cox ooit niet grijs geweest? Die was toen nog maar 35.
t/m Tweede Kamervragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef truthortruth het volgende:
Kreeg die eigenlijk veel bedreigingen?
Misschien moet Wilders zijn plan toch maar doorzetten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef golfer het volgende:
We hadden toen ook maar 2 TV-netten, dus je kon er niet omheen.
Daar zou ik niet echt wakker van liggen, maar fysieke bedreigingen?quote:
Wil hij alle commerciële zenders verbieden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet Wilders zijn plan toch maar doorzetten.
Helaas niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil hij alle commerciële zenders verbieden?
Cool!
Ja dan heb ik amper meer wat te kijken man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil hij alle commerciële zenders verbieden?
Cool!
SBS 6 mag blijven bestaan voor Henk en Ingrid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan heb ik amper meer wat te kijken man.
Het is gewoon werk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Tem het volgende:
Ik had dat gastje al een paar flinke klappen verkocht ben ik bang.
Docu: Hold me tight let me go. Over een school met kinderen met een moeilijke jeugd en/of gedragsproblemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:31 schreef Greenpeas het volgende:
Kan iemand me even vertellen waar dit over gaat? Ik val volgens mij miden in? Heeft deze jongen tourette?
Thanks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Docu: Hold me tight let me go. Over een school met kinderen met een moeilijke jeugd en/of gedragsproblemen.
Het zou ook wel heel veel van mijn tolerantievermogen eisen zoiets.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Tem het volgende:
Ik had dat gastje al een paar flinke klappen verkocht ben ik bang.
Vind dat nog niet het ergst, maar oké...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |