Misschien bedenken de gasten een onderwerp en kijken ze daarna of er ooit een tv-programma over is geweest? Zoiets. Ik zou met Toppop en Floris op de proppen komen denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo knap dat je je zoveel fragmenten en tv programma's kan herinneren om zo'n zomergasten mee te vullen...
Ik vind haar haar cool maar vind het verder nog niet heel interessant. 'T is nog vroeg, wie weet..quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:40 schreef truthortruth het volgende:
Ik voel wel veel raakvlakken met haar.
Waarom, dit is niet het enige voorbeeld van iemand waar een groot deel van de hersenen weg is en toch goed kan functioneren. Heel bijzonder en vragen opwekkend, dat wel.quote:
Ja die schetenlol is inderdaad diepe shit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe vind ik het wel interessant.
Maar ja, ik ben ook zo'n verfoeilijke babyboomer die interesse toont in andere zaken dan hap-snap-TV.
Ik dacht al, waar blijft onze zelfbenoemde Kultuurpaus?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe vind ik het wel interessant.
Maar ja, ik ben ook zo'n verfoeilijke babyboomer die interesse toont in andere zaken dan hap-snap-TV.
Die scanner was gewoon stukquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waarom, dit is niet het enige voorbeeld van iemand waar een groot deel van de hersenen weg is en toch goed kan functioneren. Heel bijzonder en vragen opwekkend, dat wel.
Tis oke, maar duur me wat te lang. Veel hetzelfde beeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi juist, die sfeer van noeste arbeid.
laatst kwam ik terug in mijn oude volkswijk en toen dachten ze dat ik David Livingstone was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef luxerobots het volgende:
Nelleke komt na deze fragmenten helemaal los. Toen er nog geen allochtonen waren in Rotterdam!
Precies, daar heb ik niets mee, dat is voor anderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi juist, die sfeer van noeste arbeid.
Zozo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Precies, daar heb ik niets mee, dat is voor anderen
Pffffff gebbetje.quote:
Je hebt in ieder geval iets gemeen met dat engelse meisje van net.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Precies, daar heb ik niets mee, dat is voor anderen
Mijn aandacht is ook al enige tijd verslapt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu haar hele leven en jeugd bespreken of gaan we nog interessante fragmenten te zien krijgen?
Dan ook aan de mijne. Ik vind het ook nog niet heel boeiend tot nu toe.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best wel saai eigenlijk: mijn gedachten dwalen steeds afMaar kan ook aan mijn concentratievermogen liggen.
Zap generatie? Of nu ook gewend aan de constante stroom aan prikkels die je moet ontvangen, laat het lekker inzinken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan ook aan de mijne. Ik vind het ook nog niet heel boeiend tot nu toe.
Je kunt toch minder geboeid zijn door een bepaalde gast of de keuze van de fragmenten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:09 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Hebben die mensen die zo klagen over saaiheid nog nooit eerder zomergasten gezien?
Als dat het geval was zou ik niet naar Zomergasten kijken denk ik zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zap generatie? Of nu ook gewend aan de constante stroom aan prikkels die je moet ontvangen, laat het lekker inzinken.
Dat ja. De onderwerpen boeien mij niet zo. En dit fragment net bijvoorbeeld. is ook niet echt iets wat ik interessant vind.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt toch minder geboeid zijn door een bepaalde gast of de keuze van de fragmenten.
Meeste afleveringen zijn volgens mij zo "saai"quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt toch minder geboeid zijn door een bepaalde gast of de keuze van de fragmenten.
Maar laat je gedachten dan ook lekker dwalen, niets mis meequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als dat het geval was zou ik niet naar Zomergasten kijken denk ik zo.
Dat operafragment? Dat vond ik ook al mooi. Van mij mag ze minder praten en meer laten zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. De onderwerpen boeien mij niet zo. En dit fragment net bijvoorbeeld. is ook niet echt iets wat ik interessant vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |