Misschien bedenken de gasten een onderwerp en kijken ze daarna of er ooit een tv-programma over is geweest? Zoiets. Ik zou met Toppop en Floris op de proppen komen denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo knap dat je je zoveel fragmenten en tv programma's kan herinneren om zo'n zomergasten mee te vullen...
Ik vind haar haar cool maar vind het verder nog niet heel interessant. 'T is nog vroeg, wie weet..quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:40 schreef truthortruth het volgende:
Ik voel wel veel raakvlakken met haar.
Waarom, dit is niet het enige voorbeeld van iemand waar een groot deel van de hersenen weg is en toch goed kan functioneren. Heel bijzonder en vragen opwekkend, dat wel.quote:
Ja die schetenlol is inderdaad diepe shit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe vind ik het wel interessant.
Maar ja, ik ben ook zo'n verfoeilijke babyboomer die interesse toont in andere zaken dan hap-snap-TV.
Ik dacht al, waar blijft onze zelfbenoemde Kultuurpaus?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:44 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe vind ik het wel interessant.
Maar ja, ik ben ook zo'n verfoeilijke babyboomer die interesse toont in andere zaken dan hap-snap-TV.
Die scanner was gewoon stukquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waarom, dit is niet het enige voorbeeld van iemand waar een groot deel van de hersenen weg is en toch goed kan functioneren. Heel bijzonder en vragen opwekkend, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |