Gelukkig niet. Tijdelijk als vakantiebaantje jaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
TS is badmeester poepschepper van beroep
Mijn dienst begint om 14:30. Zal wat beeldmateriaal verzamelenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Dit topic behaalt zijn maximale waarde niet zonder foto's.
Topic met potentie dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:23 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Mijn dienst begint om 14:30. Zal wat beeldmateriaal verzamelen
lekker contrast creëren tussen jouw warme zeik en het frisse zwembadwater.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver zeg, daarom alleen al wil ik niet naar een openbaar zwembad er wordt ook nog eens heel veel gepist in dat water ook door volwassenen.
Nee oppervlakte water is lekker.. elke boot dumpt zijn toilet gewoon in het water hoor..quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver zeg, daarom alleen al wil ik niet naar een openbaar zwembad er wordt ook nog eens heel veel gepist in dat water ook door volwassenen.
Ze zouden eens met kleurstof moeten gaan werken in zwembaden. Zodra iemand pist de urine blauw verkleurt denk dat dit en hoop zou schelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
lekker contrast creëren tussen jouw warme zeik en het frisse zwembadwater.
dan is het zwembad binnen 30 minuten felblauw en maakt het niks meer uit.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zouden eens met kleurstof moeten gaan werken in zwembaden. Zodra iemand pist de urine blauw verkleurt denk dat dit en hoop zou schelen.
Heb je toen wel een topic gemaakt?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het ooit zo'n klein kutkind zien doen. In zijn zwembroek. Vervolgens haalde hij hem eruit en hield hij hem zo boven water en gooide hij hem daarna in het water.![]()
True story, echt waar.
was het een drijver of een zinker?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het ooit zo'n klein kutkind zien doen. In zijn zwembroek. Vervolgens haalde hij hem eruit en hield hij hem zo boven water en gooide hij hem daarna in het water.![]()
True story, echt waar.
Toen was ik zelf ook nog een stuk jonger en had ik nog een leven en zat ik nog niet op FOK!quote:
Drijver volgens mij, is lang geleden.quote:
Daarom ga ik er ook niet zwemmen. Dat een kindje plast okee maar volwassen die nog te beroerd zijn om naar het toilet te gaan of er een kick van krijgen? No thanks.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
dan is het zwembad binnen 30 minuten felblauw en maakt het niks meer uit.
Dit dus.quote:
Nee, lekker recalcitrant deze doenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gauw posten voordat TS naar zijn werk gaat.
LOL wtfquote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, lekker recalcitrant deze doen
[ afbeelding ]
quote:Hotel Mitland in Utrecht heeft het binnenzwembad tot verboden terrein verklaard voor de bewoners van de 'asbestwijk' in Kanaleneiland. Er deden zich 'onacceptabele' toestanden voor in het zwembad van het hotel.
'Tja', verzucht Bert Plijnaar van het familiehotel Mitland, 'we proberen de mensen die we hier te gast hebben zo goed mogelijk op te vangen. Wij doen net als de andere opvanghotels ons best om optimale gastvrijheid en service te bieden aan degenen die in deze afschuwelijke situatie zitten. We hebben zo'n veertig van de 139 kamers aan de 'asbesttoeristen', als ik het oneerbiedig mag zeggen, verhuurd. Die mensen zijn hier op stel en sprong gekomen, nadat ze gedwongen hun eigen huis hebben moeten verlaten.'
Andere cultuur
Maar waarom de sluiting van het zwembad? 'Nou, kijk, een zwembadhotel heeft geen toezicht. Dus wat krijg je dan: een zwembad vol met kinderen die er in poepen en plassen, baldadigheden zoals met krukjes gooien. Kijk, het is een kwestie van een andere cultuur. En daarom hebben we besloten dat het zwembad maar even dicht moest.'
Het hotel gaat, samen met woningbouwvereniging Mitros opzoek naar een vorm van toezicht bij het zwembad. Andere gasten van het hotel hadden geklaagd over de wantoestanden in het zwembad.
quote:
Dat topic.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk pics komen die door TS gemaakt zijn heeft dit topic wel net zoveel potentieel als jaren geleden de campingwc topic pics
Net alsof er überhaupt mensen in jouw buurt willen komenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:41 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat is heel normaal hoor, ik doe dat altijd om mijn terrein af te bakenen. Binnen een straal van 3 meter niemand om me heen
Nee dat heet een zweet barrierequote:Op maandag 29 juli 2013 12:41 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat is heel normaal hoor, ik doe dat altijd om mijn terrein af te bakenen. Binnen een straal van 3 meter niemand om me heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel gaan maar je moet alleen shinen op het terrein van het buitenbad en niet zwemmen. Gewoon beetje tan pakken, blikjes bier zuipen en chicks lastigvallen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef LookAtMe het volgende:
Ik denk dat ik nooit meer naar het zwembad ga
Anders draai je er gewoon zelf eentje.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:51 schreef Zeetakje het volgende:
Nou hoop ik dat er flink gepoept wordt zodat ik wat foto's kan maken. Zo niet, dan wordt dit topic waardeloos..
Dit dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sowieso ben ik geen fan van zwembaden, lekker badderen in andermans zeik en kennelijk dus ook schijt. Ze gebruiken weliswaar chloor, maar toch.
Geen privézwembad hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sowieso ben ik geen fan van zwembaden, lekker badderen in andermans zeik en kennelijk dus ook schijt. Ze gebruiken weliswaar chloor, maar toch.
Nee de zee dan, da's lekker. Daarin zitten die vissen constant te schijten en zeiken. En ze neuken er ook nog eens in, sterker nog, ze spuiten hun eieren *en* hun zaad gewoon huppetee het water in. En daar zit geen chloor in.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Link?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk pics komen die door TS gemaakt zijn heeft dit topic wel net zoveel potentieel als jaren geleden de campingwc topic pics
En dan te bedenken dat duizend kilometer verderop in de oceaan een blauwe vinvis tientallen liters sperma in het water deponeert....... En je maar afvragen waarom de zee zo zout isquote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee de zee dan, da's lekker. Daarin zitten die vissen constant te schijten en zeiken. En ze neuken er ook nog eens in, sterker nog, ze spuiten hun eieren *en* hun zaad gewoon huppetee het water in. En daar zit geen chloor in.
Ik weet de TS niet meer, de naam althansquote:
Waar ga jij zwemmen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook niet zwemmen. Dat een kindje plast okee maar volwassen die nog te beroerd zijn om naar het toilet te gaan of er een kick van krijgen? No thanks.
De laatste keer dat ik gezwommen heb was vorig jaar in Tsitsikamma (Inidsche oceaan).quote:
Dat is mij te ver fietsen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gezwommen heb was in Tsitsikamma (Inidsche oceaan).
Dat doe ik er gratis bij he, zo ben ikquote:Op maandag 29 juli 2013 13:41 schreef -niemand- het volgende:
TS krijgt betaald om stront te scheppen
Bang & Olufsenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen privézwembad hebben![]()
Mijn binnenzwembadje:
[ afbeelding ]
alsof dat in de zee/ in een meertje niet gebeurtquote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Je had die drol moeten pakken en achter in zijn strot moeten duwen. Hoe durft dat jongetje?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Levolution het volgende:
True story, echt waar.
ik krijg zin om te fappen van al die geile posts over poep en plasquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Zeetakje het volgende:
Ik krijg steeds minder zin om naar het werk te gaan door jullie verhalen..
Wel in het zwembad toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik krijg zin om te fappen van al die geile posts over poep en plas
uiteraard. Ik denk graag aan mijn medemensenquote:
Haha ik las stront.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef najazeg het volgende:
[..]
Je had die drol moeten pakken en achter in zijn strot moeten duwen. Hoe durft dat jongetje?
"MAAMM!! HIER IS HET WATER WARMER!! 11EINZ!"quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Link naar dat topic?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is crisisquote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bang & Olufsen![]()
Wordt wel eens tijd voor een nieuw setje trouwens hoor als ik dat zo zie staan. Beetje karig oud wat daar staat...
Beovision 12 Bijv.
Niet zo karig doen, dan zet je het water maar een graad lager
Ik spaar al mijn plas van een week altijd op in flesjes en gooi dat in het zwembadquote:Op maandag 29 juli 2013 14:57 schreef mjs_1210 het volgende:
Maar eh, zijn er serieus veel volwassenen die gewoon plassen in het zwembad? Ik heb dit nooit gedaan, als kind ook niet en kan me niet voorstellen eigenlijk dat mensen dit doen...
Beetje kort topicquote:Op maandag 29 juli 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gevonden
KLB / Je hoort niet te poepen in douches.
Ja maar die linkjes daarin dusquote:
aso figuren wrs. Zou wel sneu zijn als je als volwassene serieus gaat zitten schijten in het waterquote:Op maandag 29 juli 2013 14:57 schreef mjs_1210 het volgende:
Maar eh, zijn er serieus veel volwassenen die gewoon plassen in het zwembad? Ik heb dit nooit gedaan, als kind ook niet en kan me niet voorstellen eigenlijk dat mensen dit doen...
quote:
Mensen zijn beesten manquote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jup. Als ik mijn best doe kan ik de meeste foto's nog niet nadoen..
Ach, stel je voor dat alle wc's aan het begin van de dag schoon zijn, en je moet rond 12 uur enorm scheiten. Alle wc's zitten he-le-maal onder de stront, en die hokjes ook, en de douches zijn schoon en niemand komt te weten dat jij het was. Als je het op die manier bekijkt.. Het begint gewoon bij die paar zieke personen die het niet alleen voor de andere gasten, maar ook voor de schoonmakers verpesten. Vorig jaar werkte ik ook op een camping, maar dan in de snackbar. Toen hebben we een keer in de WC die in de snackbar zit een enorme bos haar in de wasbak gevonden..quote:
daar heeft iemand gewoon met z'n stront op de muur staan tekenenquote:
Nee. Pics!!quote:Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef Zeetakje het volgende:
Nou, ik ben net terug, en ik heb eerlijk waar geen één keutel gezien. Zul je net zien natuurlijk.
Nu staat er zware druk op mij. Als ik morgen geen drol spot en hier upload, ben ik de pispaal van Fok!
Maar jullie geloven mij vast wel als ik zeg dat het gewoon een gore bedoening is in, en rond het zwembad.
Draai dan tenminste zelf een drol in het zwembad, als je reputatie je lief is.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef Zeetakje het volgende:
Nou, ik ben net terug, en ik heb eerlijk waar geen één keutel gezien. Zul je net zien natuurlijk.
Nu staat er zware druk op mij. Als ik morgen geen drol spot en hier upload, ben ik de pispaal van Fok!
Maar jullie geloven mij vast wel als ik zeg dat het gewoon een gore bedoening is in, en rond het zwembad.
We zaten er vandaag al allemaal op te wachten hoor. Je weet hoe je het goed kan maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef Zeetakje het volgende:
Episch verhaalquote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef Straatklinker het volgende:
http://www.vice.com/en_uk(...)ain-pub-piss-dungeon
Ik weet niet wat ik erover moet zeggen eigenlijk![]()
![]()
Ik zal speciaal voor jou, morgen een mooie bolus produceren in dat zwembadje van je...quote:Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef Zeetakje het volgende:
WTF is dit danquote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef Straatklinker het volgende:
![]()
Is echt niet op elke camping zo. Alleen op paupercampingsquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ga zowat over mijn nek.. Ga nooit naar een camping
het begint allemaal wel een beetje op een hoax te lijken hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:03 schreef Zeetakje het volgende:
W-T-F !! Did I just read!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef Straatklinker het volgende:
![]()
www.imgur.comquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Zeetakje het volgende:
Mensen mense mensen! Ik heb twee foto's gemaakt gister! Hoe upload ik ze vanaf mijn mobiel?
Geen iPhone hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Zeetakje het volgende:
Imgur geeft aan dat mijn telefoon het niet ondersteunt. Ik ben over anderhalf uur thuis en dan zal ik de computer aanzwengelen!
Stay tuned voor schokkend beeldmateriaal waar jullie al 3 dagen op zitten te wachten (excuses daarvoor, ik had nog geen keutels gespot)
Goedzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik heb wél een iPhone. Zal het nog ns proberen
opschieeeeteeeeeeee...iedereen wacht op foto's van schijt in het zwembad...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Zeetakje het volgende:
Nee lukt niet. Nog even koest, ben weldra thuis
Wel mooi blauw water daar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:50 schreef Zeetakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zie ik ze vaker.
Nee, de tegels zijn wit maar het zwembad is gevuld met Listerine, vandaar die kleurquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:53 schreef Pindakaasappelsap het volgende:
[..]
Zal wel de kleur van de tegels ofzo
Zijn
lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nee, de tegels zijn wit maar het zwembad is gevuld met Listerine, vandaar die kleur
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Henno het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi hoe ze reageren alsof ze zojuist een extreem dodelijk virus heeft losgelaten
(ik zou haar nog steeds geven overigens)
Ik weet niet waar het van is. Beesten ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Is het van kinderen, of zijn die niet geweest?
Gewoon even een dikke bolus in het zwembad draaien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:50 schreef Zeetakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zie ik ze vaker.
Mijn schepnet is wat lomp om elke drijvende poepmolecuul mee op te kunnen vissen. Ik doe mn best om het zwembad schoon te houdenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef bibaboerderij het volgende:
Nog n quote: Na zo’n fecaal ongelukje scheppen badmeesters meestal alleen ’de grove delen’ uit het water.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef LookAtMe het volgende:
Oke nu ga ik echt niet meer naar het zwembad.
Uiteraard zou direct het zwembad een week dicht moeten. Het bad moet direct tot de laatste druppel worden droog gelegd en elke vierkante centimeter geschrobd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef bibaboerderij het volgende:
Nog n quote: Na zo’n fecaal ongelukje scheppen badmeesters meestal alleen ’de grove delen’ uit het water.
Fijne topic over de poepoequote:Op donderdag 1 augustus 2013 05:55 schreef Azorius het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor gaar topic. Toch maar wel even volgen.
Of deze scène uit Caddyshack.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:00 schreef Mr.Fenderbaum het volgende:
In de film 'next friday' zit ook een leuk stukje over poep in het zwembad.. Kan het alleen niet opzoeken op m'n mobiel..
Kon het niet goed zien, het was zo warm dat het poepiedruk was (haha ik zei poepie snap je hem haha)quote:
Je word pislink nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Kon het niet goed zien, het was zo warm dat het poepiedruk was (haha ik zei poepie snap je hem haha)
Alsof dat wenselijk is...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 05:39 schreef DeHangui het volgende:
Er zitten toch chemicaliën in het water dat de poepoe oplost
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |