Ik weet niet waar het van is. Beesten ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Is het van kinderen, of zijn die niet geweest?
Gewoon even een dikke bolus in het zwembad draaien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:50 schreef Zeetakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zie ik ze vaker.
Mijn schepnet is wat lomp om elke drijvende poepmolecuul mee op te kunnen vissen. Ik doe mn best om het zwembad schoon te houdenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef bibaboerderij het volgende:
Nog n quote: Na zo’n fecaal ongelukje scheppen badmeesters meestal alleen ’de grove delen’ uit het water.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:04 schreef LookAtMe het volgende:
Oke nu ga ik echt niet meer naar het zwembad.
Uiteraard zou direct het zwembad een week dicht moeten. Het bad moet direct tot de laatste druppel worden droog gelegd en elke vierkante centimeter geschrobd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef bibaboerderij het volgende:
Nog n quote: Na zo’n fecaal ongelukje scheppen badmeesters meestal alleen ’de grove delen’ uit het water.
Fijne topic over de poepoequote:Op donderdag 1 augustus 2013 05:55 schreef Azorius het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor gaar topic. Toch maar wel even volgen.
Of deze scène uit Caddyshack.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:00 schreef Mr.Fenderbaum het volgende:
In de film 'next friday' zit ook een leuk stukje over poep in het zwembad.. Kan het alleen niet opzoeken op m'n mobiel..
Kon het niet goed zien, het was zo warm dat het poepiedruk was (haha ik zei poepie snap je hem haha)quote:
Je word pislink nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Kon het niet goed zien, het was zo warm dat het poepiedruk was (haha ik zei poepie snap je hem haha)
Alsof dat wenselijk is...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 05:39 schreef DeHangui het volgende:
Er zitten toch chemicaliën in het water dat de poepoe oplost
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |