Gelukkig niet. Tijdelijk als vakantiebaantje jaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Blaat.Papegaai het volgende:
TS is badmeester poepschepper van beroep
Mijn dienst begint om 14:30. Zal wat beeldmateriaal verzamelenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef GoedeVraag het volgende:
Dit topic behaalt zijn maximale waarde niet zonder foto's.
Topic met potentie dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:23 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Mijn dienst begint om 14:30. Zal wat beeldmateriaal verzamelen
lekker contrast creëren tussen jouw warme zeik en het frisse zwembadwater.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver zeg, daarom alleen al wil ik niet naar een openbaar zwembad er wordt ook nog eens heel veel gepist in dat water ook door volwassenen.
Nee oppervlakte water is lekker.. elke boot dumpt zijn toilet gewoon in het water hoor..quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver zeg, daarom alleen al wil ik niet naar een openbaar zwembad er wordt ook nog eens heel veel gepist in dat water ook door volwassenen.
Ze zouden eens met kleurstof moeten gaan werken in zwembaden. Zodra iemand pist de urine blauw verkleurt denk dat dit en hoop zou schelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
lekker contrast creëren tussen jouw warme zeik en het frisse zwembadwater.
dan is het zwembad binnen 30 minuten felblauw en maakt het niks meer uit.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zouden eens met kleurstof moeten gaan werken in zwembaden. Zodra iemand pist de urine blauw verkleurt denk dat dit en hoop zou schelen.
Heb je toen wel een topic gemaakt?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het ooit zo'n klein kutkind zien doen. In zijn zwembroek. Vervolgens haalde hij hem eruit en hield hij hem zo boven water en gooide hij hem daarna in het water.![]()
True story, echt waar.
was het een drijver of een zinker?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het ooit zo'n klein kutkind zien doen. In zijn zwembroek. Vervolgens haalde hij hem eruit en hield hij hem zo boven water en gooide hij hem daarna in het water.![]()
True story, echt waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |