www.imgur.comquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Zeetakje het volgende:
Mensen mense mensen! Ik heb twee foto's gemaakt gister! Hoe upload ik ze vanaf mijn mobiel?
Geen iPhone hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:40 schreef Zeetakje het volgende:
Imgur geeft aan dat mijn telefoon het niet ondersteunt. Ik ben over anderhalf uur thuis en dan zal ik de computer aanzwengelen!
Stay tuned voor schokkend beeldmateriaal waar jullie al 3 dagen op zitten te wachten (excuses daarvoor, ik had nog geen keutels gespot)
Goedzo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik heb wél een iPhone. Zal het nog ns proberen
opschieeeeteeeeeeee...iedereen wacht op foto's van schijt in het zwembad...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Zeetakje het volgende:
Nee lukt niet. Nog even koest, ben weldra thuis
Wel mooi blauw water daar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:50 schreef Zeetakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zie ik ze vaker.
Nee, de tegels zijn wit maar het zwembad is gevuld met Listerine, vandaar die kleurquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:53 schreef Pindakaasappelsap het volgende:
[..]
Zal wel de kleur van de tegels ofzo
Zijn
lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:09 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nee, de tegels zijn wit maar het zwembad is gevuld met Listerine, vandaar die kleur
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:08 schreef Henno het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi hoe ze reageren alsof ze zojuist een extreem dodelijk virus heeft losgelaten
(ik zou haar nog steeds geven overigens)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |