Je kunt wel gaan maar je moet alleen shinen op het terrein van het buitenbad en niet zwemmen. Gewoon beetje tan pakken, blikjes bier zuipen en chicks lastigvallen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef LookAtMe het volgende:
Ik denk dat ik nooit meer naar het zwembad ga
Anders draai je er gewoon zelf eentje.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:51 schreef Zeetakje het volgende:
Nou hoop ik dat er flink gepoept wordt zodat ik wat foto's kan maken. Zo niet, dan wordt dit topic waardeloos..
Dit dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sowieso ben ik geen fan van zwembaden, lekker badderen in andermans zeik en kennelijk dus ook schijt. Ze gebruiken weliswaar chloor, maar toch.
Geen privézwembad hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sowieso ben ik geen fan van zwembaden, lekker badderen in andermans zeik en kennelijk dus ook schijt. Ze gebruiken weliswaar chloor, maar toch.
Nee de zee dan, da's lekker. Daarin zitten die vissen constant te schijten en zeiken. En ze neuken er ook nog eens in, sterker nog, ze spuiten hun eieren *en* hun zaad gewoon huppetee het water in. En daar zit geen chloor in.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Link?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk pics komen die door TS gemaakt zijn heeft dit topic wel net zoveel potentieel als jaren geleden de campingwc topic pics
En dan te bedenken dat duizend kilometer verderop in de oceaan een blauwe vinvis tientallen liters sperma in het water deponeert....... En je maar afvragen waarom de zee zo zout isquote:Op maandag 29 juli 2013 13:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee de zee dan, da's lekker. Daarin zitten die vissen constant te schijten en zeiken. En ze neuken er ook nog eens in, sterker nog, ze spuiten hun eieren *en* hun zaad gewoon huppetee het water in. En daar zit geen chloor in.
Ik weet de TS niet meer, de naam althansquote:
Waar ga jij zwemmen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook niet zwemmen. Dat een kindje plast okee maar volwassen die nog te beroerd zijn om naar het toilet te gaan of er een kick van krijgen? No thanks.
De laatste keer dat ik gezwommen heb was vorig jaar in Tsitsikamma (Inidsche oceaan).quote:
Dat is mij te ver fietsen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gezwommen heb was in Tsitsikamma (Inidsche oceaan).
Dat doe ik er gratis bij he, zo ben ikquote:Op maandag 29 juli 2013 13:41 schreef -niemand- het volgende:
TS krijgt betaald om stront te scheppen
Bang & Olufsenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Geen privézwembad hebben![]()
Mijn binnenzwembadje:
[ afbeelding ]
alsof dat in de zee/ in een meertje niet gebeurtquote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver zeg, daarom alleen al wil ik niet naar een openbaar zwembad er wordt ook nog eens heel veel gepist in dat water ook door volwassenen.
Je had die drol moeten pakken en achter in zijn strot moeten duwen. Hoe durft dat jongetje?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het ooit zo'n klein kutkind zien doen. In zijn zwembroek. Vervolgens haalde hij hem eruit en hield hij hem zo boven water en gooide hij hem daarna in het water.![]()
True story, echt waar.
ik krijg zin om te fappen van al die geile posts over poep en plasquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Zeetakje het volgende:
Ik krijg steeds minder zin om naar het werk te gaan door jullie verhalen..
Wel in het zwembad toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik krijg zin om te fappen van al die geile posts over poep en plas
uiteraard. Ik denk graag aan mijn medemensenquote:
Haha ik las stront.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef najazeg het volgende:
[..]
Je had die drol moeten pakken en achter in zijn strot moeten duwen. Hoe durft dat jongetje?
"MAAMM!! HIER IS HET WATER WARMER!! 11EINZ!"quote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Gatver zeg, daarom alleen al wil ik niet naar een openbaar zwembad er wordt ook nog eens heel veel gepist in dat water ook door volwassenen.
Link naar dat topic?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk pics komen die door TS gemaakt zijn heeft dit topic wel net zoveel potentieel als jaren geleden de campingwc topic pics
Het is crisisquote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bang & Olufsen![]()
Wordt wel eens tijd voor een nieuw setje trouwens hoor als ik dat zo zie staan. Beetje karig oud wat daar staat...
Beovision 12 Bijv.
Niet zo karig doen, dan zet je het water maar een graad lager
Ik spaar al mijn plas van een week altijd op in flesjes en gooi dat in het zwembadquote:Op maandag 29 juli 2013 14:57 schreef mjs_1210 het volgende:
Maar eh, zijn er serieus veel volwassenen die gewoon plassen in het zwembad? Ik heb dit nooit gedaan, als kind ook niet en kan me niet voorstellen eigenlijk dat mensen dit doen...
Beetje kort topicquote:Op maandag 29 juli 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gevonden
KLB / Je hoort niet te poepen in douches.
Ja maar die linkjes daarin dusquote:
aso figuren wrs. Zou wel sneu zijn als je als volwassene serieus gaat zitten schijten in het waterquote:Op maandag 29 juli 2013 14:57 schreef mjs_1210 het volgende:
Maar eh, zijn er serieus veel volwassenen die gewoon plassen in het zwembad? Ik heb dit nooit gedaan, als kind ook niet en kan me niet voorstellen eigenlijk dat mensen dit doen...
quote:
Mensen zijn beesten manquote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jup. Als ik mijn best doe kan ik de meeste foto's nog niet nadoen..
Ach, stel je voor dat alle wc's aan het begin van de dag schoon zijn, en je moet rond 12 uur enorm scheiten. Alle wc's zitten he-le-maal onder de stront, en die hokjes ook, en de douches zijn schoon en niemand komt te weten dat jij het was. Als je het op die manier bekijkt.. Het begint gewoon bij die paar zieke personen die het niet alleen voor de andere gasten, maar ook voor de schoonmakers verpesten. Vorig jaar werkte ik ook op een camping, maar dan in de snackbar. Toen hebben we een keer in de WC die in de snackbar zit een enorme bos haar in de wasbak gevonden..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |