Toen was ik zelf ook nog een stuk jonger en had ik nog een leven en zat ik nog niet op FOK!quote:
Drijver volgens mij, is lang geleden.quote:
Daarom ga ik er ook niet zwemmen. Dat een kindje plast okee maar volwassen die nog te beroerd zijn om naar het toilet te gaan of er een kick van krijgen? No thanks.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
dan is het zwembad binnen 30 minuten felblauw en maakt het niks meer uit.
Dit dus.quote:
Nee, lekker recalcitrant deze doenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gauw posten voordat TS naar zijn werk gaat.
LOL wtfquote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, lekker recalcitrant deze doen
[ afbeelding ]
quote:Hotel Mitland in Utrecht heeft het binnenzwembad tot verboden terrein verklaard voor de bewoners van de 'asbestwijk' in Kanaleneiland. Er deden zich 'onacceptabele' toestanden voor in het zwembad van het hotel.
'Tja', verzucht Bert Plijnaar van het familiehotel Mitland, 'we proberen de mensen die we hier te gast hebben zo goed mogelijk op te vangen. Wij doen net als de andere opvanghotels ons best om optimale gastvrijheid en service te bieden aan degenen die in deze afschuwelijke situatie zitten. We hebben zo'n veertig van de 139 kamers aan de 'asbesttoeristen', als ik het oneerbiedig mag zeggen, verhuurd. Die mensen zijn hier op stel en sprong gekomen, nadat ze gedwongen hun eigen huis hebben moeten verlaten.'
Andere cultuur
Maar waarom de sluiting van het zwembad? 'Nou, kijk, een zwembadhotel heeft geen toezicht. Dus wat krijg je dan: een zwembad vol met kinderen die er in poepen en plassen, baldadigheden zoals met krukjes gooien. Kijk, het is een kwestie van een andere cultuur. En daarom hebben we besloten dat het zwembad maar even dicht moest.'
Het hotel gaat, samen met woningbouwvereniging Mitros opzoek naar een vorm van toezicht bij het zwembad. Andere gasten van het hotel hadden geklaagd over de wantoestanden in het zwembad.
quote:
Dat topic.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk pics komen die door TS gemaakt zijn heeft dit topic wel net zoveel potentieel als jaren geleden de campingwc topic pics
Net alsof er überhaupt mensen in jouw buurt willen komenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:41 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat is heel normaal hoor, ik doe dat altijd om mijn terrein af te bakenen. Binnen een straal van 3 meter niemand om me heen
Nee dat heet een zweet barrierequote:Op maandag 29 juli 2013 12:41 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat is heel normaal hoor, ik doe dat altijd om mijn terrein af te bakenen. Binnen een straal van 3 meter niemand om me heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |