SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
issie zo goed?
ik twijfel, horror is niet echt m'n favo genre eigenlijk
Tis niet echt horror, het is een beetje gek. Beetje zwarte humor. Je gaat er niet van trillen of gillen iigquote:Op zondag 28 juli 2013 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
issie zo goed?
ik twijfel, horror is niet echt m'n favo genre eigenlijk
Nee daarvoor is het te knulligquote:Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis niet echt horror, het is een beetje gek. Beetje zwarte humor. Je gaat er niet van trillen of gillen iig
Ja, als het een hollywoodfilm is jaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
kinderen die elkaar afslachten had wellicht meer publiek getrokken
ah, dan gooi ik em wel op de PtW lijstquote:Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis niet echt horror, het is een beetje gek. Beetje zwarte humor. Je gaat er niet van trillen of gillen iig
Nee, de perfecte combinatie bestaat al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jennifer Lawrencequote:Op zondag 28 juli 2013 23:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, als het een hollywoodfilm is ja![]()
[ afbeelding ]
So racistquote:Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, de perfecte combinatie bestaat al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Moet er ook nog eens heen gaan, jammer dat ik niet op Asians val anders was het echt wel een hemel daar jaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was trouwens 2 weken in Japan, akahibara (otaku heaven) was toch wel een natte droom
neger alsjeblieft.quote:
En dat vertel je gewoon zo even erbij?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was trouwens 2 weken in Japan, akahibara (otaku heaven) was toch wel een natte droom
Mwa veel jappanners zijn helemaal niet zo knap hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet er ook nog eens heen gaan, jammer dat ik niet op Asians val anders was het echt wel een hemel daar ja
WAAROM JIJ EEN NIET IKquote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Had het wel verteld voordat ik ging hoor!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
neger alsjeblieft.
[..]
En dat vertel je gewoon zo even erbij?
Cool!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja oke, mijn geheugen is ook maar zo-zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had het wel verteld voordat ik ging hoor!
Maar ik ben nu dus ongeveer een weekje terug
Nigga please.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
neger alsjeblieft.
[..]
En dat vertel je gewoon zo even erbij?
fixedquote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er lang voor gespaartd
Jij bent gvd ouderquote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er lang voor gespaart
Spaar nog maar wat door voor wat lessen Nederlandsquote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er lang voor gespaart
van allesquote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cool!wat heb je allemaal gedaan en gezien enzo?
Geen dames gescoort helaasquote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Spaar nog maar wat door voor wat lessen Nederlands
Maar vertel, wat heb je gedaan, hoe lang was je er, nog Japanse dames gescoord etc.
Help me even... die dikke kat?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van alles
Kyoto en tokyo vooral en her en der dorpjes en overnachtingen. Ik merk dat als het gaat om manga/anime dat vooral one piece en die dikke kat heel populair zijn. En mickey mouse ook.
Voor de rest van alles gedaan van bergbeklimmen tot maid café, allemaal buurten die ergens om bekend staan (akahibara dus de ultime otaku buurt) en veel shrines/tempels
dikke kat?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van alles
Kyoto en tokyo vooral en her en der dorpjes en overnachtingen. Ik merk dat als het gaat om manga/anime dat vooral one piece en die dikke kat heel populair zijn. En mickey mouse ook.
Voor de rest van alles gedaan van bergbeklimmen tot maid café, allemaal buurten die ergens om bekend staan (akahibara dus de ultime otaku buurt) en veel shrines/tempels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
dikke kat?what the fuck.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik 1999quote:
Ben nog nooit zo'n jonge user tegengekomen jaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik 1999
You 1989
23
13
Ja iedereen op het hele forum kan dat wel toppen.
MAID CAFE!!!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van alles
ik ben 12 en wat is ditquote:Op zondag 28 juli 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik 1999
You 1989
23
13
1999... nooit met guldens betaaldquote:Op zondag 28 juli 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik 1999
You 1989
23
13
ohohhoh ik bén de jongste hierquote:Op zondag 28 juli 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo'n jonge user tegengekomen ja
Heb zelfs een kaart gekregen daarquote:
he, ik was 12 toen ik met fok begonquote:Op zondag 28 juli 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo'n jonge user tegengekomen ja
Alleen maar om mee op te vrolijkenquote:
Heb je bijna alleen japans gepraat of vooral engels?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van alles
Niet weten dat Kyubey en die gast uit dat boek (ja meer woorden wil ik er niet aan vuil maken) een en dezelfde zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Alleen maar om mee op te vrolijken
Je profiel heb je zo te zien net al te serieus genomen
Christus ik moet nodig sparen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb zelfs een kaart gekregen daarLevel 1 my majesty. Na elke 3 bezoeken ga je een level omhoog.
Mooie ervaring wel. @home café heette het
Beter wel Japans *houdt vuisten gereed*quote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je bijna alleen japans gepraat of vooral engels?
nee, serieus, ben nu 17. En in 2009 begon ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Alleen maar om mee op te vrolijken
Je profiel heb je zo te zien net al te serieus genomen
Goed, maar serieus zijn op vleesboek is vragen om problemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
nee, serieus, ben nu 17. En in 2009 begon ik.
Nee, mijn profiel is niet zo serieus. Op facebook kunnen mensen dat echter niet waarderen, ik krijg 0 likes
Oei...?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Beter wel Japans *houdt vuisten gereed*
In Tokyo en Kyoto kunnen veel mensen wel engels, oudere mensen meestal niet maar de meeste jonge mensen wel. Japans kan ik nauwelijks, alleen wat woorden en zinnetjes waar je in combinatie met handen en voetenwerk nog wel ergens terecht kan komenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je bijna alleen japans gepraat of vooral engels?
Ik zou liggen likenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
nee, serieus, ben nu 17. En in 2009 begon ik.
Nee, mijn profiel is niet zo serieus. Op facebook kunnen mensen dat echter niet waarderen, ik krijg 0 likes
gr de CIAquote:Op zondag 28 juli 2013 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, maar serieus zijn op vleesboek is vragen om problemen.
[..]
Oei...?
Ik stem al op Geert.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
gr de CIA
De roverheid heeft btw 79,00 van mijn loon afgehaald. Marx Rutte steelt van de rijken en verdeelt het onder zijn armen. Stem Geert om je geld te behouden!!1!1!1!1!1! Einz
Maar wel naar een maid cafe gegaan? Wut.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen dames gescoort helaas
Ik hoop toch zeker wel dat er nieuwe verkiezingen zijn binnen een jaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij de komende verkiezingen stem ik op de Piratenpartij
wacht wat is dit voor verhaalquote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste was onze personal maid geloof ik, ze kon alleen nauwelijks engels.
Toen ik mijn nickname moest kiezen zei ik onee-chan ipv onii-chan en toen keek ze me heel verbaasd aan
Fail
Toen we werden opgeroepen voor foto met maid zat de halve tent me uit te lachen
hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Tokyo en Kyoto kunnen veel mensen wel engels, oudere mensen meestal niet maar de meeste jonge mensen wel. Japans kan ik nauwelijks, alleen wat woorden en zinnetjes waar je in combinatie met handen en voetenwerk nog wel ergens terecht kan komenIn de dorpen konden veel mensen helemaal geen engels wat soms best frustrerend is.
Het is ook Onii-San. Chan is vrouwelijkquote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste was onze personal maid geloof ik, ze kon alleen nauwelijks engels.
Toen ik mijn nickname moest kiezen zei ik onee-chan ipv onii-chan en toen keek ze me heel verbaasd aan
Fail
Toen we werden opgeroepen voor foto met maid zat de halve tent me uit te lachen
jij hebt nog veel te leren, jonge Padawanquote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is ook Onii-San. Chan is vrouwelijk
Ik snap het niet. Leg uitquote:Op zondag 28 juli 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar scoor je niet hoor, is allemaal een spelletje, je betaalt voor kawaiiness
Waarom nou weerquote:Op zondag 28 juli 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
jij hebt nog veel te leren, jonge Padawan
Japan logica, bij ore no imouto (etc) komt er ook een voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
wacht wat is dit voor verhaal
Personal maid? Nickname? Level?
Japanners blijven me verbazen
Menu's met plaatjes zijn ook wel handig als ze geen engels menu hebben. Of andermans eten aanwijzen dat je dat wilt.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
haha
dus met een boekje, en handen en voeten moet het wel te redden zijn?
Het is een soort hooters maar dan zonder iets seksueels en alleen schattig gedoe. Dus meisjes met maid costuum en kattenoortjes enzo. En zoals ik zei lief en schattig tegen je doen en met ze op de foto gaan, spelletjes spelen enzo.quote:
Hebben ze wel eens tieners over de vloer? *plz say yes plz say yes*quote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een soort hooters maar dan zonder iets seksueels en alleen schattig gedoe. Dus meisjes met maid costuum en kattenoortjes enzo. En zoals ik zei lief en schattig tegen je doen en met ze op de foto gaan, spelletjes spelen enzo.
Haha, gaaf ja, die was het inderdaad. Is dat de broer van Louis Theroux?quote:
Leeftijd inschatten is lastig met aziaten. Maar je hoort daar niet te flirten met de maids of andere bezoekersquote:Op zondag 28 juli 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens tieners over de vloer? *plz say yes plz say yes*
Jepquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha, gaaf ja, die was het inderdaad. Is dat de broer van Louis Theroux?
is opgeluchtquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leeftijd inschatten is lastig met aziaten. Maar je hoort daar niet te flirten met de maids of andere bezoekers
Cute girls doing cute stuff.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is opgelucht
Wat moet je daar dan eigenlijk wel? Wat is de purpose ervan?
Ja, gewoon, leuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is opgelucht
Wat moet je daar dan eigenlijk wel? Wat is de purpose ervan?
ja en spelletjes spelenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ennnn.. Je zit daar gewoon..? Drinken bestellen?
Yep, of eten. En grapjes maken met de maids, liedje zingen, ze komen langs met spelletje en je mag op de fotoquote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ennnn.. Je zit daar gewoon..? Drinken bestellen?
Gewoon kutspelletjesquote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Omg i love games, wat voor spelletjes?
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep, of eten. En grapjes maken met de maids, liedje zingen, ze komen langs met spelletje en je mag op de foto
Zoals ik zei, voornamelijk zakenmannen die alleen komen. Die genieten gewoon van de aandacht in hun lunchpauzequote:Op maandag 29 juli 2013 00:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou daar de hele tijd zo zitten, daar niet van.
........quote:Op maandag 29 juli 2013 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals ik zei, voornamelijk zakenmannen die alleen komen. Die genieten gewoon van de aandacht in hun lunchpauze
ik kreeg van dat filmpje al plaatsvervangende schaamte, hoe was dat voor jou?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Grappig dat filmpje, het was precies zo toen ik er was, ook met dat menu. Alleen krijgt hij 2 maids
LOL dat liedje wat ze doen als hij zijn thee krijgt was hetzelfde als wij gingen zingen
een excerpt uit Het grote anime/manga topic #412:quote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
gr de CIA
De roverheid heeft btw 79,00 van mijn loon afgehaald. Marx Rutte steelt van de rijken en verdeelt het onder zijn armen. Stem Geert om je geld te behouden!!1!1!1!1!1! Einz
Haha, was er daar echt iemand die je dat vertelde?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leeftijd inschatten is lastig met aziaten. Maar je hoort daar niet te flirten met de maids of andere bezoekers
Die Theroux gaat er met een vooroordeel heen...quote:Op maandag 29 juli 2013 00:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ik kreeg van dat filmpje al plaatsvervangende schaamte, hoe was dat voor jou?
Neuh gewoon een beetje inlezen voor je dingen gaat doen hequote:Op maandag 29 juli 2013 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
een excerpt uit Het grote anime/manga topic #412:
'Ik heb zojuist mijn belastingteruggaaf gehad.Mark ik hvj
[...].'
[..]
Haha, was er daar echt iemand die je dat vertelde?
Is nog iets te disturbing voor mijquote:Op maandag 29 juli 2013 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die Theroux gaat er met een vooroordeel heen...
Gewoon gaan en genieten. 't is zo gek nog niet.
We sliepen een nacht in een ryokan in kinosaki, das ook een verwenoord maar dan met hot springs (onsen) en veel eten enzo. Die vrouw kon helemaal geen engels en was zo beleefd en slaafs en ze bleef maar eten brengenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is nog iets te disturbing voor mijDenk dat ik nog eerder naar de Japanse vorm van Hooters zou gaan.
"Finish your burger or the nurse will spank you"?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:16 schreef Kyubey het volgende:
Gewoon naar de Heart Attack Grill gaan in het vervolg
Heerlijk tochquote:Op maandag 29 juli 2013 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We sliepen een nacht in een ryokan in kinosaki, das ook een verwenoord maar dan met hot springs (onsen) en veel eten enzo. Die vrouw kon helemaal geen engels en was zo beleefd en slaafs en ze bleef maar eten brengenEn dank je wel zeggen is onbeleefd en dan zit daar iemand zich in het zweet te werken terwijl je zit te chillen in je yukata.
Dankjewel zeggen is onbeleefd?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We sliepen een nacht in een ryokan in kinosaki, das ook een verwenoord maar dan met hot springs (onsen) en veel eten enzo. Die vrouw kon helemaal geen engels en was zo beleefd en slaafs en ze bleef maar eten brengenEn dank je wel zeggen is onbeleefd en dan zit daar iemand zich in het zweet te werken terwijl je zit te chillen in je yukata.
Je kan wel dank je wel zeggen als je weggaat maar dus niet bij elk bordje eten wat je krijgt. Iedereen in de horeca is (zeer) ondergeschikt aan de klant. Sommige mensen doen wel een poging westers te doen maar falen daar inquote:
Het ironische is dat mensen daar echt hartaanvallen hebben gehad door hun zevendubbele burger op te etenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Finish your burger or the nurse will spank you"?![]()
Moet je zelf wetenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:21 schreef SGYENZO het volgende:
Zal ik de K-ON! manga lezen of met jullie blijven?
De app MangaRock is ook zeker een aanrader! Met de betaalde versie kun je manga's downloaden en opslaan enzo. Handig voor tijdens reizen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je zelf weten
Ik lees tegenwoordig manga via m'n moeders iPad, is goed te doen.
Ik sinds vandaag op Android met manga reader. Prima app. Hoop dat jullie er zo nog zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je zelf weten
Ik lees tegenwoordig manga via m'n moeders iPad, is goed te doen.
Heb de hele K-ON manga gedownload.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De app MangaRock is ook zeker een aanrader! Met de betaalde versie kun je manga's downloaden en opslaan enzo. Handig voor tijdens reizen.
Wacht maar totdat je Chuunibyou kijkt!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:26 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb de hele K-ON manga gedownload.
Mijn leven is compleet.
Das wel handig bij gebrek aan WiFi. Maar die iPad is niet van mij en heb hier sowieso wifiquote:Op maandag 29 juli 2013 00:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De app MangaRock is ook zeker een aanrader! Met de betaalde versie kun je manga's downloaden en opslaan enzo. Handig voor tijdens reizen.
Helemaal niet! Beter dan via computer iig.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das wel handig bij gebrek aan WiFi. Maar die iPad is niet van mij en heb hier sowieso wifi
En via telefoon lezen is kut
computer is ook matig omdat ik dan moet scrollen per pagina. Ipad is optimaalquote:Op maandag 29 juli 2013 00:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Helemaal niet! Beter dan via computer iig.
De AaiPet is wel geweldig voor bladmuziek, manga heb ik nog niet geprobeerd. Ook maar eens doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
computer is ook matig omdat ik dan moet scrollen per pagina. Ipad is optimaal
Nutteloos ding verder. M'n moeder wil hip zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De AaiPet is wel geweldig voor bladmuziek, manga heb ik nog niet geprobeerd. Ook maar eens doen.
Je speelt klokkenspel?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De AaiPet is wel geweldig voor bladmuziek, manga heb ik nog niet geprobeerd. Ook maar eens doen.
Als je online leest misschien. Maar dan is je PC wel heeel sloomquote:Op maandag 29 juli 2013 00:37 schreef SGYENZO het volgende:
Manga is al helemaal kut als je een
sl----------------lom---omom-----------m------me p--------c hebt.
Inderdaad. Mijn vader heeft er 2 (abonnement bij nrcquote:Op maandag 29 juli 2013 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nutteloos ding verder. M'n moeder wil hip zijn
Wij ook de NRC deal inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2013 00:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn vader heeft er 2 (abonnement bij nrc) dus eentje gebruik ik maar voor bladmuziek. De andere apps kunnen niet eens meer geupdate worden, omdat ze vastlopen
dus laat ik het maar zo.
Nee, ik doel op een grap met een ander 'klokkenspel'.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen triangel. Doel je daar op?
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, ik doel op een grap met een ander 'klokkenspel'.
Jouw gevoel voor humor is om te huilenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Metaforisch gezien? Nog nooit van die uitdrukking gehoord?
Was een opzettelijk slechte opmerking. Op die manier is die wel weer grappig, toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor is om te huilen
Ja, misschien ook wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was een opzettelijk slechte opmerking. Op die manier is die wel weer grappig, toch?
Plus, je hebt in het verleden meerdere keren moeten lachen of op zijn minst grinniken om een paar van mijn grolletjes, dus zó slecht kan het ook weer niet zijn.quote:
Gvd!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
psst
http://lelangir.dotq.org/music/K-ON/
Je hebt zo je betere momenten inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2013 01:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Plus, je hebt in het verleden meerdere keren moeten lachen of op zijn minst grinniken om een paar van mijn grolletjes, dus zó slecht kan het ook weer niet zijn.
Welke club? Hollywood?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:41 schreef SGYENZO het volgende:
Chapter 16, Azunyan is net aangekomen in de club.
Naruto pornquote:Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef Kyubey het volgende:
Haha stelletje nerds met jullie tentakelporno ching chang chong
ik dacht dat furrys en SM nu helemaal in waren?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef Kyubey het volgende:
Haha stelletje nerds met jullie tentakelporno ching chang chong
ja zochquote:Op maandag 29 juli 2013 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat furrys en SM nu helemaal in waren?
Gelukkig moet ik nog een episode inhalen :3quote:Op maandag 29 juli 2013 08:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen nieuwe Inu to Hasami
Als er iets is waar ik altijd met smart op wacht dan is het Yamatoquote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh zat je daar ook op te wachten?
Ik ga NU kijken.
SInterklaas is naar Japan geweest,quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand die me even de afgelopen 7 pagina's wil samenvatten? Ben niet van plan alles terug te lezen.
Super saiyan based Jens, danku.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SInterklaas is naar Japan geweest,
voor de rest de gebruikelijke kyubey spam
Nou zegquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SInterklaas is naar Japan geweest,
voor de rest de gebruikelijke kyubey spam
Broeder Maurice wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor. Dit is niet eens op halve kracht.
Waarschuw me dan voortaan even, dan kan ik mij mentaal voorbereiden en eventueel participeren aan het volproppen van een stuk of 5 topics.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor. Dit is niet eens op halve kracht.
Jij weet mijn broeder, jij weet.quote:
Dankzij Mobile Suit Gundam 00 ben ik om mbt mecha... Dankzij deze anime geef ik mecha voortaan wel een kans.quote:
Ik heb 00 nooit echt een kans gegeven omdat ik de GN motors maar niks vond en echt eerst steevast trouw was aan de originele ontwerpen uit Gundam wing, enzovoorts.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dankzij Mobile Suit Gundam 00 ben ik om mbt mecha... Dankzij deze anime geef ik mecha voortaan wel een kans.
Deze eps viel tegenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik altijd met smart op wacht dan is het Yamato
Tevens vind ik dit de tofste opening van Gundam 00:quote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb 00 nooit echt een kans gegeven omdat ik de GN motors maar niks vond en echt eerst steevast trouw was aan de originele ontwerpen uit Gundam wing, enzovoorts.
maar nu al weer bij ep 20 en het is super
BIj mij is hetquote:Op maandag 29 juli 2013 17:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tevens vind ik dit de tofste opening van Gundam 00:
En dit een de tofste ending van Gundam 00:
Ik had het specifiek over Gundam 00.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:26 schreef otaku-desu het volgende:
dit is de beste ending die ik tot nu toe heb gezien/gehoord in anime
had ik door maar ik denk gooi gewoon een ending erdoorquote:
Check mijn reactie paar boven je.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
had ik door maar ik denk gooi gewoon een ending erdoor
ik heb gundam 00 nog nooit gezien.
goede gundam serie?
Deze is ook erg goed, net als de anime. Jammer dat ik het filmpje er niet bij kan vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:26 schreef otaku-desu het volgende:
dit is de beste ending die ik tot nu toe heb gezien/gehoord in anime
Klinkt goed. Wat voor genre anime is het?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deze is ook erg goed, net als de anime. Jammer dat ik het filmpje er niet bij kan vinden.
Genre... Mysterie. Je kunt het niet echt goed benoemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:54 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat voor genre anime is het?
Alleen jammer met endings dat het bijna altijd een sad liedje moet zijn.
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
had ik door maar ik denk gooi gewoon een ending erdoor
ik heb gundam 00 nog nooit gezien.
goede gundam serie?
deze 4 series zijn zo goed!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:07 schreef Qunix het volgende:
Cowboy Bebop
Samurai Champloo
Beck Mongolian Chop Squad
Angel Beats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyubey op 29-07-2013 19:10:14 ]Helemaal super.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:34 schreef Kyubey het volgende:
Tarotloli
[Tarotkaarten] + [Madoka plot] ctrl+v ctrl+c = Genei wo Kakeru TaiyouIk ben niet verder dan ep 1. Misschien beschouw ik het wel als gedropt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 is ook uitquote:
TSK!quote:
deze man weetquote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
TSK!
Niets beter dan dit:
Kippenvel muziek.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
TSK!
Niets beter dan dit:
Kippenvel muziek.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
TSK!
Niets beter dan dit:
Kippenvel muziek.
Helemaal juist.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
fijn dat je erbij vermeld welke serie het is..
Stella Jogakuin Koutouka C3bu?
diequote:
Ik gok op herfst/winter en anders voorjaar 2014quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also dat panchira.
heb hem ene paar weken geleden gezien, vond het wel ietwat vaag in het begin.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Qunix het volgende:
Wooow!
Ik heb net een film gezien wat mooi was... Nerawareta Gakuen (subbed door gg) http://myanimelist.net/anime/14293/Nerawareta_Gakuen
Super mooie animaties en een zéér indrukwekkend verhaal. Ik raad het iedereen aan.
Klopt, maar het einde was voor mij alles duidelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb hem ene paar weken geleden gezien, vond het wel ietwat vaag in het begin.
Maar die animaties
hij stond al op de PtW list, gelijk maar even binnen hengelen, kan ik hem zo direct kijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Qunix het volgende:
Wooow!
Ik heb net een film gezien wat mooi was... Nerawareta Gakuen (subbed door gg) http://myanimelist.net/anime/14293/Nerawareta_Gakuen
Super mooie animaties en een zéér indrukwekkend verhaal. Ik raad het iedereen aan.
Hij heeft er pas een gedaan, Sakamichi no Apollon... Vooral die checkenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef otaku-desu het volgende:
Weet iemand of Shinichirō Watanabe, de regisseur van Cowboy Bebop en Samurai Champloo binnekort een nieuwe anime gaat regisseren?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | 01 9.8/10 Nichijou 02 9.6/10 Hajime no Ippo 03 9.4/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood 04 9.2/10 Samurai Champloo 05 9.1/10 Tokyo Magnitude 8.0 06* 9.0/10 Attack on Titans (Shingeki no Kyojin) 06 9.0/10 Kids on the Slope (Sakamichi no Apollon) 07 8.9/10 Cowboy Bebop 08 8.6/10 Hellsing Ultimate 09 8.3/10 Arakawa Under the Bridge (series) 10* 8.4/10 One Piece (series) 11 8.6/10 Great Teacher Onizuka 11 8.6/10 Steins;Gate 12* 7.9/10 Space Brothers (Uchuu Kyoudai) 13 7.8/10 Death Note 14* 7.6/10 Hunter x Hunter (2011) 15 7.5/10 Michiko & Hatchin 16 7.3/10 K-ON! (series) 17 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series) 18 7.2/10 Psychic School Wars (Nerawareta Gakuen) 18 7.0/10 Black & White (Tekkon Kinkreet) 19 6.9/10 Afro Samurai (series) 20 6.7/10 Detroit Metal City 21 6.6/10 Bakuman (series) 22 6.5/10 Kaiji (series) 23 6.4/10 Shinsekai Yori 24 6.3/10 Anne no Niki (The Diary of Anne Frank) 24 6.3/10 Grave Of The Fireflies 25 6.2/10 Aiura * zijn series die nog lopen |
Die heb ik al gezien. Ook heel goed. Maar ik zit te wachten op weer een nieuwe van hemquote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij heeft er pas een gedaan, Sakamichi no Apollon... Vooral die checken
Shinsekai Yori een 6.4 en Attack on Titan een 9.0? Je bent ons toch niet aan het trollen of wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Qunix het volgende:
Mijn lijstje, geüpdatet!
[ code verwijderd ]
Bakuman zo laagquote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Qunix het volgende:
Mijn lijstje, geüpdatet!
[ code verwijderd ]
Ik kijk naar de animaties en ook de OST.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shinsekai Yori een 6.4 en Attack on Titan een 9.0? Je bent ons toch niet aan het trollen of wel?
attack on titan is ook wel een 9 waardquote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shinsekai Yori een 6.4 en Attack on Titan een 9.0? Je bent ons toch niet aan het trollen of wel?
Ik kijk niet voor de animaties, maar het verhaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kijk naar de animaties en ook de OST.
Dit is wat ik vind.
Weet wel dat het nog loopt en dus kan verschuiven...
mijn sides zijn in orbit als het om shingeki gaatquote:
Jij..quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
attack on titan is ook wel een 9 waard
404 sides out of orbit.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mijn sides zijn in orbit als het om shingeki gaat
Als ze de 1000 year blood war arc niet animeren ga ik naar Japan om te rellen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dat zal wel komen als ik de manga ga lezen
Zegt degene die Attack on Overhyped Titan een 9 waard vindt. Please go.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
heb je dan alle fillers eruit gehaald voor dat cijfer?
Enige filler die ik heb geskipt is de alternate tales fillerquote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
heb je dan alle fillers eruit gehaald voor dat cijfer?
Bleach is heel goed alleen de vele fillers verpesten het een beetje voor mij dan. Attack on titan was de eerste 8/9 episodes wel een 9 waard het begint nu een stuk saaier te worden door dat er geen titans zowat in voor komen. vanaf daar is het meer 6 of een 7 waardquote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zegt degene die Attack on Overhyped Titan een 9 waard vindt. Please go.
Ben ik wel mee eens, eigenlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zegt degene die Attack on Overhyped Titan een 9 waard vindt. Please go.
One piece deed het beter met een terugblik episode. Die deden het na 10 jaar pas. Voor een korte anime zijn dat soort episode niet nodigquote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens, eigenlijk.
Die extra episode had niet gehoeven en het uitrekken in ep 13 ook niet.
Edoch, tot nu vind ik hem wel top noch (mijn mening)
Shin Sekai Yori is mysterieus, idyllisch, dystopisch en doodeng. Een van die series die alleen gemaakt kon worden omdat de producenten de gelijknamige roman waarop de serie gebaseerd is een heel warm hart toedragen. Het eindresultaat is voortreffelijk! Maar juist omdat het zo'n artistiek succes is maakt misschien zelfs van de comerciele flop een grotere ergernis dan het zou moeten zijn, SSY verkocht slechts een fractie van een fractale.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:54 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat voor genre anime is het?
Alleen jammer met endings dat het bijna altijd een sad liedje moet zijn.
Klopt, als je een verfijnde artistieke smaak hebt die ver boven die van het plebs verheven is, kan je natuurlijk niet een anime leuk vinden die de massa ook leuk vindtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:28 schreef Skwakkerd het volgende:
Dus ik volgde dit topic een beetje zonder te reageren en heb laatst weer een account aangemaakt na 5 jaar. Maar als ik het zo lees is het bij de meeste dat de animes die populair worden dat die ineens niet zo goed zijn. Bijvoorbeeld AoT, die is ineens heel populair geworden en dan vinden mensen het ineens niks? Lijkt net de puberteit: Ik wil rebelleren dus ik ga tegen de menigte in. De anime heeft goede muziek, goede animaties, verhaal is soms misschien een beetje cheesy maar dat kan je wel verwachten bij een shounen.
Ik vond Shingeki no Titan al niets voordat het populair was om het niets te vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:28 schreef Skwakkerd het volgende:
Dus ik volgde dit topic een beetje zonder te reageren en heb laatst weer een account aangemaakt na 5 jaar. Maar als ik het zo lees is het bij de meeste dat de animes die populair worden dat die ineens niet zo goed zijn. Bijvoorbeeld AoT, die is ineens heel populair geworden en dan vinden mensen het ineens niks? Lijkt net de puberteit: Ik wil rebelleren dus ik ga tegen de menigte in. De anime heeft goede muziek, goede animaties, verhaal is soms misschien een beetje cheesy maar dat kan je wel verwachten bij een shounen.
TV SC, daar wil je toch helemaal niet komen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie zit er al langer in deze reeks dan ik?
[ afbeelding ]
SOA wordt ook nog wel minder... Vooral vanaf episode 14.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:11 schreef Yi-Long het volgende:
Sword Art Online vind ik tot dusver prima, een van de leukste shows ooit, maar goed, heb ook pas 5-6 episodes gezien.
Titan vind ik ook wel goed, maar qua animatie/looks wel stukken minder dan SAO, Daarnaast, zoals gezegd, de laatste episodes wat minder.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie zit er al langer in deze reeks dan ik?
[ afbeelding ]
11-2005quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
TV SC, daar wil je toch helemaal niet komen...
ik zit trouwens vanaf 15-03-2006 in de anime reeks, topic 10 kan ik mijn eerste post in terugvinden
ik snap niet wat men tegen SAO heeft vanaf 14..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
SOA wordt ook nog wel minder... Vooral vanaf episode 14.
Alleen episode 21 is leuk
jij vind het minder leuk, andere niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
SOA wordt ook nog wel minder... Vooral vanaf episode 14.
Alleen episode 21 is leuk
Men is gewoon wat zuur hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet wat men tegen SAO heeft vanaf 14..
ja hij was niet zo goed als de eerste afleveringen, maar zeker niet slecht..
Zegt de Dakgoot die alles afkraaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
jij vind het minder leuk, andere niet.
idd, heb deze ookreeds gezien, is een dikke vette aanrader!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Qunix het volgende:
Wooow!
ben je nu al begonnen met Tamako Market??quote:
Welles en dat is prima!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kraak heulemaal niet alles af :\
Heb ik jou al eens verteld dat ik jou zo'n ontzettende eindbaas vind? Vast wel, al meerdere keren denk ik, maar het mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Ondertussen achter Arasu's computer:
[ afbeelding ]
SAO afgekeken en het is toch wel een 6/10..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:11 schreef Yi-Long het volgende:
Sword Art Online vind ik tot dusver prima, een van de leukste shows ooit, maar goed, heb ook pas 5-6 episodes gezien.
Titan vind ik ook wel goed, maar qua animatie/looks wel stukken minder dan SAO, Daarnaast, zoals gezegd, de laatste episodes wat minder.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet wat men tegen SAO heeft vanaf 14..
ja hij was niet zo goed als de eerste afleveringen, maar zeker niet slecht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
geen last van hier hoor..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De GIGANTISCHE lading plotgaten en vragen die overblijven
Bij andere series maakt me het niet zoveel uit ('t is maar een serie/film, boeiend) maar hier zijn zoveel vragen die maar blijven opstapelen. Met name omdat het in de eerste instantie heel snel gaat.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:true, dat is jammer, maar kon mij er niet aan storen, dan had je imho bij het eerste deel er al aan moeten irriterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..quote:tja... extra dramatisch doen is logisch, het is entertainment, daar hoor wat aandikken bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:er zaten inderdaad wat dingen in die ze wel hadden kunnen skippen, maar ook daar kon ik mij niet aan storen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het van die vragen opstapelen echt meevallen hoor... 2 dingen waren er die mij wel irriteerde:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij andere series maakt me het niet zoveel uit ('t is maar een serie/film, boeiend) maar hier zijn zoveel vragen die maar blijven opstapelen. Met name omdat het in de eerste instantie heel snel gaat.
1) die helm die niet zou kunnen..
2) dat er niks vanuit real life lijkt te gebeuren..
maar beide heb ik iets van: ja jammer dat ze daar niet verder op in zijn gegaan, aan de andere kant: het is entertainment.. boeie...![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]Ik had meer vragen zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
true, dat is jammer, maar kon mij er niet aan storen, dan had je imho bij het eerste deel er al aan moeten irriteren
[..]
tja... extra dramatisch doen is logisch, het is entertainment, daar hoor wat aandikken bij
[..]
er zaten inderdaad wat dingen in die ze wel hadden kunnen skippen, maar ook daar kon ik mij niet aan storen eigenlijk
[..]
ik vind het van die vragen opstapelen echt meevallen hoor... 2 dingen waren er die mij wel irriteerde:
1) die helm die niet zou kunnen..
2) dat er niks vanuit real life lijkt te gebeuren..
maar beide heb ik iets van: ja jammer dat ze daar niet verder op in zijn gegaan, aan de andere kant: het is entertainment.. boeie...
Bij episode 1 wordt aangegeven dat je geen pijn kan voelen in de game, maar door het hele spel heen word er dramatisch gegilt en gekreunt van de pijn in gevechten
Hoe zitten de guilds in elkaar? Bij de grootste guild is 1 leider en talloze slaven
Hoe vaak eten ze, waar halen ze eten vandaan, hoeveel uur per dag ben je daar mee bezig?
Hoe kom je aan een huis (per floor!) en hoe behoud je die?
Hoe is sex in het spel? Je voelt toch niks want SPEL
Het hoofdpersonage houdt het wel heeel lang vol in z'n eentje zonder guild. En je ziet hem nauwelijks trainen.
Het is maar een serie ik weet het, maar al dit soort vragen zorgen wel dat ik er minder van kan genieten. Er had veel meer uit gehaald kunnen worden als over dit soort dingen meer na was gedacht en minder aandacht voor romance en drama was.:')![]()
Dat zijn geen plotgaten, behalve dat van de pijn, maar eerder details waar ze simpelweg niet op ingaan. Misschien moet je de boeken checken, die zijn sowieso uitgebreider.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had meer vragen zoals
Bij episode 1 wordt aangegeven dat je geen pijn kan voelen in de game, maar door het hele spel heen word er dramatisch gegilt en gekreunt van de pijn in gevechten
Hoe zitten de guilds in elkaar? Bij de grootste guild is 1 leider en talloze slaven
Hoe vaak eten ze, waar halen ze eten vandaan, hoeveel uur per dag ben je daar mee bezig?
Hoe kom je aan een huis (per floor!) en hoe behoud je die?
Hoe is sex in het spel? Je voelt toch niks want SPEL
Het hoofdpersonage houdt het wel heeel lang vol in z'n eentje zonder guild. En je ziet hem nauwelijks trainen.
Het is maar een serie ik weet het, maar al dit soort vragen zorgen wel dat ik er minder van kan genieten. Er had veel meer uit gehaald kunnen worden als over dit soort dingen meer na was gedacht en minder aandacht voor romance en drama was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Dat zijn geen plotgaten, behalve dat van de pijn, maar eerder details waar ze simpelweg niet op ingaan. Misschien moet je de boeken checken, die zijn sowieso uitgebreider.Als ik het zo teruglees zijn plotgaten inderdaad niet het juiste woord, maar het zijn wel te veel vragen die opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Ondertussen achter Arasu's computer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik het zo teruglees zijn plotgaten inderdaad niet het juiste woord, maar het zijn wel te veel vragen die opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naja, ik heb er iig voldoende fun mee gehad, en dat is denk ik toch het belangrijkste
vanavond weer eens wat anders kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]Ondanks al mijn geklaag was het zeker wel vet, het SAO gedeelte zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naja, ik heb er iig voldoende fun mee gehad, en dat is denk ik toch het belangrijkste
vanavond weer eens wat anders kijken:')![]()
Mensen die diepe dingen achter SAO zoeken en vragen gaan stellen
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.![]()
Het ding is dat SOA dat wel een beetje uitlokt met de psuedo-psychologische bullshit die de serie zo nu en dan uitbraakt. Dat de schrijver op dat vlak een nitwit is doet daar niet aan af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Mensen die diepe dingen achter SAO zoeken en vragen gaan stellen“An interesting thing is a good thing.”![]()
Elfen Lied is toch niet zo filosofischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.Gewoon lekker excuus voor gore en emotie
:')![]()
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.![]()
![]()
Zo is dat. Gewoon hup hup hup, massakijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doen
![]()
![]()
Ik ben geen fan van amerikaanse sitcomsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is dat. Gewoon hup hup hup, massakijken.
:')![]()
Community toch wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van amerikaanse sitcoms![]()
Wel genoeg tijd om iets te zien of te volgen maar niet om het te proberen te begrijpen en er van te genieten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doen
Kwaliteit > Kwantitiet“An interesting thing is a good thing.”![]()
dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel genoeg tijd om iets te zien of te volgen maar niet om het te proberen te begrijpen en er van te genieten?
Kwaliteit > Kwantitiet
ik kijk echter niet alle series, daar heb ik geen tijd voor, en dan zijn er bepaalde series die als eerste afvallen..![]()
Ik zag zelfs een keer een reactie staan met daarin "Jullie vinden SAO niet leuk omdat het te diep voor jullie is! Omdat er te weinig actie in zit kraken jullie het af!"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het ding is dat SOA dat wel een beetje uitlokt met de psuedo-psychologische bullshit die de serie zo nu en dan uitbraakt. Dat de schrijver op dat vlak een nitwit is doet daar niet aan af.![]()
Helemaal super.![]()
>Psycho Passquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.
>Diep
You can only pick one.
Edit: Sorry mcschol, had eerst de verkeerde persoon gequote.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dit.quote:Elke episode een willekeurig citaat uit een boek opnoemen maakt een serie nog niet diep, al wil Psycho Pass zich maar al te graag diep en anti-moe voordoen. Het was wel vermakelijk verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Psycho Pass
>Diep
You can only pick one.Helemaal super.![]()
Dat zei ik toch ook niet? Ik zeg juist dat Psycho Pass NIET diep was en dat hij dus moest kiezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Elke episode een willekeurig citaat uit een boek opnoemen maakt een serie nog niet diep, al wil Psycho Pass zich maar al te graag diep en anti-moe voordoen. Het was wel vermakelijk verder.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik sprak je ook niet tegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet? Ik zeg juist dat Psycho Pass NIET diep was en dat hij dus moest kiezen.
Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: