Gelukkig moet ik nog een episode inhalen :3quote:Op maandag 29 juli 2013 08:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen nieuwe Inu to Hasami
Als er iets is waar ik altijd met smart op wacht dan is het Yamatoquote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh zat je daar ook op te wachten?
Ik ga NU kijken.
SInterklaas is naar Japan geweest,quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand die me even de afgelopen 7 pagina's wil samenvatten? Ben niet van plan alles terug te lezen.
Super saiyan based Jens, danku.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SInterklaas is naar Japan geweest,
voor de rest de gebruikelijke kyubey spam
Nou zegquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SInterklaas is naar Japan geweest,
voor de rest de gebruikelijke kyubey spam
Broeder Maurice wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor. Dit is niet eens op halve kracht.
Waarschuw me dan voortaan even, dan kan ik mij mentaal voorbereiden en eventueel participeren aan het volproppen van een stuk of 5 topics.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor. Dit is niet eens op halve kracht.
Jij weet mijn broeder, jij weet.quote:
Dankzij Mobile Suit Gundam 00 ben ik om mbt mecha... Dankzij deze anime geef ik mecha voortaan wel een kans.quote:
Ik heb 00 nooit echt een kans gegeven omdat ik de GN motors maar niks vond en echt eerst steevast trouw was aan de originele ontwerpen uit Gundam wing, enzovoorts.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dankzij Mobile Suit Gundam 00 ben ik om mbt mecha... Dankzij deze anime geef ik mecha voortaan wel een kans.
Deze eps viel tegenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik altijd met smart op wacht dan is het Yamato
Tevens vind ik dit de tofste opening van Gundam 00:quote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb 00 nooit echt een kans gegeven omdat ik de GN motors maar niks vond en echt eerst steevast trouw was aan de originele ontwerpen uit Gundam wing, enzovoorts.
maar nu al weer bij ep 20 en het is super
BIj mij is hetquote:Op maandag 29 juli 2013 17:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tevens vind ik dit de tofste opening van Gundam 00:
En dit een de tofste ending van Gundam 00:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |