IDK, het was laat (12u ofzo)........................ Hmmzmzm otaku-kun ~________~quote:Op zondag 28 juli 2013 17:17 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
yui-chan is de beste van de hele serie hoe kan je die vergeten o;
alleen jammer dat manga zo duur /:quote:Op zondag 28 juli 2013 17:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zeker doen! Er zitten een hoop pareltjes in die het nooit tot anime maken.
iddquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van deze aflevering geleerd geen leningen af te sluiten tegen woekerrentes en geen watje te zijn.
dat is een oplossingquote:
Oh zat je daar ook op te wachten?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
HET IS TIJD
[Nubles] Space Battleship Yamato 2199 (2012) episode 19 [720p 10 bit AAC][525244BD]
Daar kan ik in komen maar dat is dan ook weer geen reden om iets niet te lezen op de intrawebz?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:04 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dat is een oplossing![]()
maar ik vind het toch fijner om het uit het boekje te lezen dan op een beeldscherm.
Met al die cijfers om hem heen proberen ze de indruk te wekken dat de wiskunde is die verveelt, maar dat was wat mij betreft het enige van toegevoegde waarde deze aflevering, het echte irritante is Knuckle's langzame en langdradige uitleg.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idddat 1e gedeelte was echt zo slecht
Ik denk het laatstequote:Op zondag 28 juli 2013 18:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar kan ik in komen maar dat is dan ook weer geen reden om iets niet te lezen op de intrawebz?
[..]
Met al die cijfers om hem heen proberen ze de indruk te wekken dat de wiskunde is die verveelt, maar dat was wat mij betreft het enige van toegevoegde waarde deze aflevering, het echte irritante is Knuckle's langzame en langdradige uitleg.
Ik weet nog steeds niet of hij Gon nu iets probeerde te leren of tijd probeerde te winnen of dar het gewoon slecht geschreven was.
omdat ze geen geld hebben om alles te kleurenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom is het soms kleur en meestal zwart wit?
ZUCHT! Black en White view is zo irritantquote:Op zondag 28 juli 2013 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
omdat ze geen geld hebben om alles te kleuren
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ZUCHT! Black en White view is zo irritant
Het is gewoon verschil, kom je eerst van een kleurrijke anime met geluid etc... kom je opeens in een zwart witte manga die je moet lezen. Wennen voor mijquote:
NEVAH ENDING GIRLS TALKquote:Op zondag 28 juli 2013 22:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is gewoon verschil, kom je eerst van een kleurrijke anime met geluid etc... kom je opeens in een zwart witte manga die je moet lezen. Wennen voor mij
Niets moet...quote:Op zondag 28 juli 2013 22:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is gewoon verschil, kom je eerst van een kleurrijke anime met geluid etc... kom je opeens in een zwart witte manga die je moet lezen. Wennen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |