Tekkaman (Teknoman) wel eens gezien?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een goede mecha, mach eind jaren tachtig en ook jaren 90 zijn.
quote:
Ik heb van deze aflevering geleerd geen leningen af te sluiten tegen woekerrentes en geen watje te zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit. Ik voel me leeg, ik had meer actie verwacht.
*Embarrassed*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Ja ik heb alles in het Japans staan maar ik typ wel in romaji voor jullie.
"Azu-Nyan"
"Ri ♥ Tsu"
"Mio-chan"
"Yui-chan"
"Azu-NyanxMio-chan"
"RicchanxMio-chan"
"Yui-chanxRicchan"
In elke folder staan ongeveer 25 pics![]()
I keep my shits together.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Airenu het volgende:
Danganronpa 04Ep 4 is uit? Even kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nieuw dusquote:In 2013, an anime adaptation was announced called Dangan Ronpa: Academy of Hope and High School Students of Despair - The Animation
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef Airenu het volgende:
Danganronpa 04Mijn favoriet ging er in de 2e episode al uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms vraag ik me af of je echt zo dom bent, of dat je ons gewoon voor de gek houdt.quote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Kan toch ook van een nieuw seizoen zijn johquote:Op zondag 28 juli 2013 15:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn favoriet ging er in de 2e episode al uit.
[..]
Soms vraag ik me af of je echt zo dom bent, of dat je ons gewoon voor de gek houdt.
Lees de manga, dan zie je hoe het met Azunyan afloopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:42 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
DIT. Vind t eigenlijk wel zielig voor Azu-Nyan maar hey, ze vind wel andere leden. Moet de movie nog zien btw
dfasfhskquote:
MANGA?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de manga, dan zie je hoe het met Azunyan afloopt.
[..]
dfasfhsk
Net terug van vakantie, alle nieuwe episodes downloaden en natuurlijk de Madokafilm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |