Tengen Toppa Gurren Lagann.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een goede mecha, mach eind jaren tachtig en ook jaren 90 zijn.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:49 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is deze? Een film voor kleine meisjes? Dit zijn geen magical girls! De transformatie scheurt ze geneens de kleren van het lijf. Ze vertelden me dat Madoka een deconstructie was maar ik zie geen gedeconstrueerde kleren hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Er is een nog veel betere scenequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:34 schreef mschol het volgende:
wel ja joh, waarom ook niet: bijna-tentacle rape/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
alles van gundam ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een goede mecha, mach eind jaren tachtig en ook jaren 90 zijn.![]()
verder of eerder in de serie?quote:
overigens kom ik er net achter dat ik episode 18 total geskipt ben, de enige episode zonder chapters die dus per ongeluk geskipt is , kut zooi(naja, net even snel doorheen gespoeld, heb niks heel boeiends gemist
)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Erna... het is echt verschrikkelijk. Ik stond de schreeuwen voor mijn scherm.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
verder of eerder in de serie?
overigens kom ik er net achter dat ik episode 18 total geskipt ben, de enige episode zonder chapters die dus per ongeluk geskipt is , kut zooi(naja, net even snel doorheen gespoeld, heb niks heel boeiends gemist
)
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Erna... het is echt verschrikkelijk. Ik stond de schreeuwen voor mijn scherm.ik merk het wel
Een klein bestandje dat iconmatcher heet... en automatisch alle mappen met een bekende naam het bijpassende anime icoontje geeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, hoezo zijn jou icoontjes zo 'gemakkelijker in te stellen'? Bij DeviantArt kun je ook gewoon de ico's downloaden hoor.“An interesting thing is a good thing.”![]()
zo, en klaar... @arash bedoel je die scene met die gravity magic?
tevens de glop hype eff opgezocht.. (tja, daar kon ik toch niet omheen door alle commotie hier) wtf , daar hadden ze een complete hentai episode van kunnen maken
overall vond ik het een prima serie. de 2de arch was niet nodig geweest, maar heb mij er total niet aan geergerd.
[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 28-07-2013 01:52:01 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
wat een niet boeiende ep van hxh
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit. Ik voel me leeg, ik had meer actie verwacht.quote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik bedoelde dat moment waarop die elf haar aflebberde.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:32 schreef mschol het volgende:
zo, en klaar... @arash bedoel je die scene met die gravity magic?
tevens de glop hype eff opgezocht.. (tja, daar kon ik toch niet omheen door alle commotie hier) wtf , daar hadden ze een complete hentai episode van kunnen maken
overall vond ik het een prima serie. de 2de arch was niet nodig geweest, maar heb mij er total niet aan geergerd.![]()
duidelijk, zelfde scene dusquote:Op zondag 28 juli 2013 11:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat moment waarop die elf haar aflebberde.
ik heb nu wel weer zin om Summer wars te kijken (4de keer ofzo dan?)
dat vraag ik mij soms ook afquote:
Ohohoh Hell Yeahquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: