Wat?quote:
Ik alleszins nietquote:
Een plek voor kunst (foto's, tekeningen)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik alleszins niet![]()
Heb zelf geen idee wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig natuurlijk, maar toch wel erg onzinnig
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
zegt me niets...genre?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er mensen die Shiki hebben gezien? Een van de betere anime die ik heb gezien.
Een goede slice-of-life die nu loopt is watamote. 1 van de beste series van dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van moe en Slice-Of-Life anime
Ik zou er folder-icoontjes vandaan halen maar ondanks dat wat daar te vinden is eigenlijk wel wat mooier is dan wat ik nu gebruik zijn mijn icoontjes gemakkelijker in te stellen.quote:
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:12 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Een goede slice-of-life die nu loopt is watamote. 1 van de beste series van dit seizoen.
Ik schijn hem gedropt te hebben net voor dat het heel goed werd. Het schijnt trouwens dat de schrijver van Shiki getrouwd is met de schrijfer van Another. Hoe meer je weet...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er mensen die Shiki hebben gezien? Een van de betere anime die ik heb gezien.
Pic?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou er folder-icoontjes vandaan halen maar ondanks dat wat daar te vinden is eigenlijk wel wat mooier is dan wat ik nu gebruik zijn mijn icoontjes gemakkelijker in te stellen.
gij hebt een tikfout.. (wel meerdere trouwens)quote:
Hmm, hoezo zijn jou icoontjes zo 'gemakkelijker in te stellen'? Bij DeviantArt kun je ook gewoon de ico's downloaden hoor.quote:
Genres: Mystery, Vampire, Supernatural, Thriller/quote:
Nog een leuk weetje voor jou dan; de schrijver van Hunter x Hunter is getrouwd met de schrijfster van Sailor Moon! En je maakt een leuke typo, je zegt ''schrijfer van Another''. Bedoelde je schrijfster of was het gewoon een dikke fout?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou er folder-icoontjes vandaan halen maar ondanks dat wat daar te vinden is eigenlijk wel wat mooier is dan wat ik nu gebruik zijn mijn icoontjes gemakkelijker in te stellen.
[..]
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
[..]
Ik schijn hem gedropt te hebben net voor dat het heel goed werd. Het schijnt trouwens dat de schrijver van Shiki getrouwd is met de schrijfer van Another. Hoe meer je weet...
'nazies' veranderd in nazi's en 'Sevant' veranderd in Savant. Zie je er meer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gij hebt een tikfout.. (wel meerdere trouwens)
Een dikke vout.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog een leuk weetje voor jou dan; de schrijver van Hunter x Hunter is getrouwd met de schrijfster van Sailor Moon! En je maakt een leuke typo, je zegt ''schrijfer van Another''. Bedoelde je schrijfster of was het gewoon een dikke fout?
En dat komt binnen denkende dat ie niet op zou vallen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:12 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Een goede slice-of-life die nu loopt is watamote. 1 van de beste series van dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh! En Kyousogiga krijgt een anime! Eindelijk!
http://www.animenewsnetwo(...)-tv-series-this-fall
http://www.kyousougiga-tv.com/![]()
Weet iemand nog een goede mecha, mach eind jaren tachtig en ook jaren 90 zijn./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Tengen Toppa Gurren Lagann.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand nog een goede mecha, mach eind jaren tachtig en ook jaren 90 zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: