Jij..quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
attack on titan is ook wel een 9 waard
404 sides out of orbit.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mijn sides zijn in orbit als het om shingeki gaat
Als ze de 1000 year blood war arc niet animeren ga ik naar Japan om te rellen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dat zal wel komen als ik de manga ga lezen
Zegt degene die Attack on Overhyped Titan een 9 waard vindt. Please go.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
heb je dan alle fillers eruit gehaald voor dat cijfer?
Enige filler die ik heb geskipt is de alternate tales fillerquote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
heb je dan alle fillers eruit gehaald voor dat cijfer?
Bleach is heel goed alleen de vele fillers verpesten het een beetje voor mij dan. Attack on titan was de eerste 8/9 episodes wel een 9 waard het begint nu een stuk saaier te worden door dat er geen titans zowat in voor komen. vanaf daar is het meer 6 of een 7 waardquote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zegt degene die Attack on Overhyped Titan een 9 waard vindt. Please go.
Ben ik wel mee eens, eigenlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zegt degene die Attack on Overhyped Titan een 9 waard vindt. Please go.
One piece deed het beter met een terugblik episode. Die deden het na 10 jaar pas. Voor een korte anime zijn dat soort episode niet nodigquote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens, eigenlijk.
Die extra episode had niet gehoeven en het uitrekken in ep 13 ook niet.
Edoch, tot nu vind ik hem wel top noch (mijn mening)
Shin Sekai Yori is mysterieus, idyllisch, dystopisch en doodeng. Een van die series die alleen gemaakt kon worden omdat de producenten de gelijknamige roman waarop de serie gebaseerd is een heel warm hart toedragen. Het eindresultaat is voortreffelijk! Maar juist omdat het zo'n artistiek succes is maakt misschien zelfs van de comerciele flop een grotere ergernis dan het zou moeten zijn, SSY verkocht slechts een fractie van een fractale.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:54 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat voor genre anime is het?
Alleen jammer met endings dat het bijna altijd een sad liedje moet zijn.
Klopt, als je een verfijnde artistieke smaak hebt die ver boven die van het plebs verheven is, kan je natuurlijk niet een anime leuk vinden die de massa ook leuk vindtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:28 schreef Skwakkerd het volgende:
Dus ik volgde dit topic een beetje zonder te reageren en heb laatst weer een account aangemaakt na 5 jaar. Maar als ik het zo lees is het bij de meeste dat de animes die populair worden dat die ineens niet zo goed zijn. Bijvoorbeeld AoT, die is ineens heel populair geworden en dan vinden mensen het ineens niks? Lijkt net de puberteit: Ik wil rebelleren dus ik ga tegen de menigte in. De anime heeft goede muziek, goede animaties, verhaal is soms misschien een beetje cheesy maar dat kan je wel verwachten bij een shounen.
Ik vond Shingeki no Titan al niets voordat het populair was om het niets te vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:28 schreef Skwakkerd het volgende:
Dus ik volgde dit topic een beetje zonder te reageren en heb laatst weer een account aangemaakt na 5 jaar. Maar als ik het zo lees is het bij de meeste dat de animes die populair worden dat die ineens niet zo goed zijn. Bijvoorbeeld AoT, die is ineens heel populair geworden en dan vinden mensen het ineens niks? Lijkt net de puberteit: Ik wil rebelleren dus ik ga tegen de menigte in. De anime heeft goede muziek, goede animaties, verhaal is soms misschien een beetje cheesy maar dat kan je wel verwachten bij een shounen.
TV SC, daar wil je toch helemaal niet komen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie zit er al langer in deze reeks dan ik?
[ afbeelding ]
SOA wordt ook nog wel minder... Vooral vanaf episode 14.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:11 schreef Yi-Long het volgende:
Sword Art Online vind ik tot dusver prima, een van de leukste shows ooit, maar goed, heb ook pas 5-6 episodes gezien.
Titan vind ik ook wel goed, maar qua animatie/looks wel stukken minder dan SAO, Daarnaast, zoals gezegd, de laatste episodes wat minder.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie zit er al langer in deze reeks dan ik?
[ afbeelding ]
11-2005quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
TV SC, daar wil je toch helemaal niet komen...
ik zit trouwens vanaf 15-03-2006 in de anime reeks, topic 10 kan ik mijn eerste post in terugvinden
ik snap niet wat men tegen SAO heeft vanaf 14..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
SOA wordt ook nog wel minder... Vooral vanaf episode 14.
Alleen episode 21 is leuk
jij vind het minder leuk, andere niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
SOA wordt ook nog wel minder... Vooral vanaf episode 14.
Alleen episode 21 is leuk
Men is gewoon wat zuur hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet wat men tegen SAO heeft vanaf 14..
ja hij was niet zo goed als de eerste afleveringen, maar zeker niet slecht..
Zegt de Dakgoot die alles afkraaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
jij vind het minder leuk, andere niet.
idd, heb deze ookreeds gezien, is een dikke vette aanrader!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Qunix het volgende:
Wooow!
Ik heb net een film gezien wat mooi was... Nerawareta Gakuen (subbed door gg) http://myanimelist.net/anime/14293/Nerawareta_Gakuen
Super mooie animaties en een zéér indrukwekkend verhaal. Ik raad het iedereen aan.
ben je nu al begonnen met Tamako Market??quote:
Welles en dat is prima!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kraak heulemaal niet alles af :\
Heb ik jou al eens verteld dat ik jou zo'n ontzettende eindbaas vind? Vast wel, al meerdere keren denk ik, maar het mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Ondertussen achter Arasu's computer:
[ afbeelding ]
SAO afgekeken en het is toch wel een 6/10..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:11 schreef Yi-Long het volgende:
Sword Art Online vind ik tot dusver prima, een van de leukste shows ooit, maar goed, heb ook pas 5-6 episodes gezien.
Titan vind ik ook wel goed, maar qua animatie/looks wel stukken minder dan SAO, Daarnaast, zoals gezegd, de laatste episodes wat minder.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet wat men tegen SAO heeft vanaf 14..
ja hij was niet zo goed als de eerste afleveringen, maar zeker niet slecht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
geen last van hier hoor..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De GIGANTISCHE lading plotgaten en vragen die overblijven
Bij andere series maakt me het niet zoveel uit ('t is maar een serie/film, boeiend) maar hier zijn zoveel vragen die maar blijven opstapelen. Met name omdat het in de eerste instantie heel snel gaat.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:true, dat is jammer, maar kon mij er niet aan storen, dan had je imho bij het eerste deel er al aan moeten irriterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..quote:tja... extra dramatisch doen is logisch, het is entertainment, daar hoor wat aandikken bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:er zaten inderdaad wat dingen in die ze wel hadden kunnen skippen, maar ook daar kon ik mij niet aan storen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het van die vragen opstapelen echt meevallen hoor... 2 dingen waren er die mij wel irriteerde:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij andere series maakt me het niet zoveel uit ('t is maar een serie/film, boeiend) maar hier zijn zoveel vragen die maar blijven opstapelen. Met name omdat het in de eerste instantie heel snel gaat.
1) die helm die niet zou kunnen..
2) dat er niks vanuit real life lijkt te gebeuren..
maar beide heb ik iets van: ja jammer dat ze daar niet verder op in zijn gegaan, aan de andere kant: het is entertainment.. boeie...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]Ik had meer vragen zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
true, dat is jammer, maar kon mij er niet aan storen, dan had je imho bij het eerste deel er al aan moeten irriteren
[..]
tja... extra dramatisch doen is logisch, het is entertainment, daar hoor wat aandikken bij
[..]
er zaten inderdaad wat dingen in die ze wel hadden kunnen skippen, maar ook daar kon ik mij niet aan storen eigenlijk
[..]
ik vind het van die vragen opstapelen echt meevallen hoor... 2 dingen waren er die mij wel irriteerde:
1) die helm die niet zou kunnen..
2) dat er niks vanuit real life lijkt te gebeuren..
maar beide heb ik iets van: ja jammer dat ze daar niet verder op in zijn gegaan, aan de andere kant: het is entertainment.. boeie...
Bij episode 1 wordt aangegeven dat je geen pijn kan voelen in de game, maar door het hele spel heen word er dramatisch gegilt en gekreunt van de pijn in gevechten
Hoe zitten de guilds in elkaar? Bij de grootste guild is 1 leider en talloze slaven
Hoe vaak eten ze, waar halen ze eten vandaan, hoeveel uur per dag ben je daar mee bezig?
Hoe kom je aan een huis (per floor!) en hoe behoud je die?
Hoe is sex in het spel? Je voelt toch niks want SPEL
Het hoofdpersonage houdt het wel heeel lang vol in z'n eentje zonder guild. En je ziet hem nauwelijks trainen.
Het is maar een serie ik weet het, maar al dit soort vragen zorgen wel dat ik er minder van kan genieten. Er had veel meer uit gehaald kunnen worden als over dit soort dingen meer na was gedacht en minder aandacht voor romance en drama was.:')![]()
Dat zijn geen plotgaten, behalve dat van de pijn, maar eerder details waar ze simpelweg niet op ingaan. Misschien moet je de boeken checken, die zijn sowieso uitgebreider.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had meer vragen zoals
Bij episode 1 wordt aangegeven dat je geen pijn kan voelen in de game, maar door het hele spel heen word er dramatisch gegilt en gekreunt van de pijn in gevechten
Hoe zitten de guilds in elkaar? Bij de grootste guild is 1 leider en talloze slaven
Hoe vaak eten ze, waar halen ze eten vandaan, hoeveel uur per dag ben je daar mee bezig?
Hoe kom je aan een huis (per floor!) en hoe behoud je die?
Hoe is sex in het spel? Je voelt toch niks want SPEL
Het hoofdpersonage houdt het wel heeel lang vol in z'n eentje zonder guild. En je ziet hem nauwelijks trainen.
Het is maar een serie ik weet het, maar al dit soort vragen zorgen wel dat ik er minder van kan genieten. Er had veel meer uit gehaald kunnen worden als over dit soort dingen meer na was gedacht en minder aandacht voor romance en drama was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Dat zijn geen plotgaten, behalve dat van de pijn, maar eerder details waar ze simpelweg niet op ingaan. Misschien moet je de boeken checken, die zijn sowieso uitgebreider.Als ik het zo teruglees zijn plotgaten inderdaad niet het juiste woord, maar het zijn wel te veel vragen die opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Ondertussen achter Arasu's computer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik het zo teruglees zijn plotgaten inderdaad niet het juiste woord, maar het zijn wel te veel vragen die opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naja, ik heb er iig voldoende fun mee gehad, en dat is denk ik toch het belangrijkste
vanavond weer eens wat anders kijken
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]Ondanks al mijn geklaag was het zeker wel vet, het SAO gedeelte zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naja, ik heb er iig voldoende fun mee gehad, en dat is denk ik toch het belangrijkste
vanavond weer eens wat anders kijken:')![]()
Mensen die diepe dingen achter SAO zoeken en vragen gaan stellen
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.![]()
Het ding is dat SOA dat wel een beetje uitlokt met de psuedo-psychologische bullshit die de serie zo nu en dan uitbraakt. Dat de schrijver op dat vlak een nitwit is doet daar niet aan af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Mensen die diepe dingen achter SAO zoeken en vragen gaan stellen“An interesting thing is a good thing.”![]()
Elfen Lied is toch niet zo filosofischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.Gewoon lekker excuus voor gore en emotie
:')![]()
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Zo is dat. Gewoon hup hup hup, massakijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doen
![]()
![]()
Ik ben geen fan van amerikaanse sitcomsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is dat. Gewoon hup hup hup, massakijken.
:')![]()
Community toch wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van amerikaanse sitcoms![]()
Wel genoeg tijd om iets te zien of te volgen maar niet om het te proberen te begrijpen en er van te genieten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doen
Kwaliteit > Kwantitiet“An interesting thing is a good thing.”![]()
dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel genoeg tijd om iets te zien of te volgen maar niet om het te proberen te begrijpen en er van te genieten?
Kwaliteit > Kwantitiet
ik kijk echter niet alle series, daar heb ik geen tijd voor, en dan zijn er bepaalde series die als eerste afvallen..mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Ik zag zelfs een keer een reactie staan met daarin "Jullie vinden SAO niet leuk omdat het te diep voor jullie is! Omdat er te weinig actie in zit kraken jullie het af!"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het ding is dat SOA dat wel een beetje uitlokt met de psuedo-psychologische bullshit die de serie zo nu en dan uitbraakt. Dat de schrijver op dat vlak een nitwit is doet daar niet aan af.![]()
Helemaal super.![]()
>Psycho Passquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.
>Diep
You can only pick one.
Edit: Sorry mcschol, had eerst de verkeerde persoon gequote.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dit.quote:Elke episode een willekeurig citaat uit een boek opnoemen maakt een serie nog niet diep, al wil Psycho Pass zich maar al te graag diep en anti-moe voordoen. Het was wel vermakelijk verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Psycho Pass
>Diep
You can only pick one.Helemaal super.![]()
Dat zei ik toch ook niet? Ik zeg juist dat Psycho Pass NIET diep was en dat hij dus moest kiezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Elke episode een willekeurig citaat uit een boek opnoemen maakt een serie nog niet diep, al wil Psycho Pass zich maar al te graag diep en anti-moe voordoen. Het was wel vermakelijk verder.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik sprak je ook niet tegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet? Ik zeg juist dat Psycho Pass NIET diep was en dat hij dus moest kiezen.
Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: