Het ding is dat SOA dat wel een beetje uitlokt met de psuedo-psychologische bullshit die de serie zo nu en dan uitbraakt. Dat de schrijver op dat vlak een nitwit is doet daar niet aan af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Mensen die diepe dingen achter SAO zoeken en vragen gaan stellen
Elfen Lied is toch niet zo filosofischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Het is een erg vermakelijke pulp anime. Niets meer, niets minder. Voor diepe filosofische shit en emotionele ladingen ga ik wel Psycho-Pass of Elfen Lied kijken.
Zo is dat. Gewoon hup hup hup, massakijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doen
Ik ben geen fan van amerikaanse sitcomsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is dat. Gewoon hup hup hup, massakijken.
Community toch wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van amerikaanse sitcoms
Wel genoeg tijd om iets te zien of te volgen maar niet om het te proberen te begrijpen en er van te genieten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo diepe dingen zoeken achter films of series, ik heb wel wat beters te doen
dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel genoeg tijd om iets te zien of te volgen maar niet om het te proberen te begrijpen en er van te genieten?
Kwaliteit > Kwantitiet
Ik zag zelfs een keer een reactie staan met daarin "Jullie vinden SAO niet leuk omdat het te diep voor jullie is! Omdat er te weinig actie in zit kraken jullie het af!"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het ding is dat SOA dat wel een beetje uitlokt met de psuedo-psychologische bullshit die de serie zo nu en dan uitbraakt. Dat de schrijver op dat vlak een nitwit is doet daar niet aan af.
>Psycho Passquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef MAHL het volgende:
Dit.quote:
Elke episode een willekeurig citaat uit een boek opnoemen maakt een serie nog niet diep, al wil Psycho Pass zich maar al te graag diep en anti-moe voordoen. Het was wel vermakelijk verder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Psycho Pass
>Diep
You can only pick one.
Dat zei ik toch ook niet? Ik zeg juist dat Psycho Pass NIET diep was en dat hij dus moest kiezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Elke episode een willekeurig citaat uit een boek opnoemen maakt een serie nog niet diep, al wil Psycho Pass zich maar al te graag diep en anti-moe voordoen. Het was wel vermakelijk verder.
Ik sprak je ook niet tegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet? Ik zeg juist dat Psycho Pass NIET diep was en dat hij dus moest kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |