Japan logica, bij ore no imouto (etc) komt er ook een voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
wacht wat is dit voor verhaal
Personal maid? Nickname? Level?
Japanners blijven me verbazen
Menu's met plaatjes zijn ook wel handig als ze geen engels menu hebben. Of andermans eten aanwijzen dat je dat wilt.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
haha
dus met een boekje, en handen en voeten moet het wel te redden zijn?
Het is een soort hooters maar dan zonder iets seksueels en alleen schattig gedoe. Dus meisjes met maid costuum en kattenoortjes enzo. En zoals ik zei lief en schattig tegen je doen en met ze op de foto gaan, spelletjes spelen enzo.quote:
Hebben ze wel eens tieners over de vloer? *plz say yes plz say yes*quote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een soort hooters maar dan zonder iets seksueels en alleen schattig gedoe. Dus meisjes met maid costuum en kattenoortjes enzo. En zoals ik zei lief en schattig tegen je doen en met ze op de foto gaan, spelletjes spelen enzo.
Haha, gaaf ja, die was het inderdaad. Is dat de broer van Louis Theroux?quote:
Leeftijd inschatten is lastig met aziaten. Maar je hoort daar niet te flirten met de maids of andere bezoekersquote:Op zondag 28 juli 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens tieners over de vloer? *plz say yes plz say yes*
Jepquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha, gaaf ja, die was het inderdaad. Is dat de broer van Louis Theroux?
is opgeluchtquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leeftijd inschatten is lastig met aziaten. Maar je hoort daar niet te flirten met de maids of andere bezoekers
Cute girls doing cute stuff.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is opgelucht
Wat moet je daar dan eigenlijk wel? Wat is de purpose ervan?
Ja, gewoon, leuk.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is opgelucht
Wat moet je daar dan eigenlijk wel? Wat is de purpose ervan?
ja en spelletjes spelenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ennnn.. Je zit daar gewoon..? Drinken bestellen?
Yep, of eten. En grapjes maken met de maids, liedje zingen, ze komen langs met spelletje en je mag op de fotoquote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ennnn.. Je zit daar gewoon..? Drinken bestellen?
Gewoon kutspelletjesquote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Omg i love games, wat voor spelletjes?
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep, of eten. En grapjes maken met de maids, liedje zingen, ze komen langs met spelletje en je mag op de foto
Zoals ik zei, voornamelijk zakenmannen die alleen komen. Die genieten gewoon van de aandacht in hun lunchpauzequote:Op maandag 29 juli 2013 00:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou daar de hele tijd zo zitten, daar niet van.
........quote:Op maandag 29 juli 2013 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals ik zei, voornamelijk zakenmannen die alleen komen. Die genieten gewoon van de aandacht in hun lunchpauze
ik kreeg van dat filmpje al plaatsvervangende schaamte, hoe was dat voor jou?quote:Op maandag 29 juli 2013 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Grappig dat filmpje, het was precies zo toen ik er was, ook met dat menu. Alleen krijgt hij 2 maids
LOL dat liedje wat ze doen als hij zijn thee krijgt was hetzelfde als wij gingen zingen
een excerpt uit Het grote anime/manga topic #412:quote:Op zondag 28 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
gr de CIA
De roverheid heeft btw 79,00 van mijn loon afgehaald. Marx Rutte steelt van de rijken en verdeelt het onder zijn armen. Stem Geert om je geld te behouden!!1!1!1!1!1! Einz
Haha, was er daar echt iemand die je dat vertelde?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leeftijd inschatten is lastig met aziaten. Maar je hoort daar niet te flirten met de maids of andere bezoekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |