Hoe meer die coureurs piepen over de kwaliteit van de auto, hoe minder ik geloof dat hun inbreng meer dan een kwart seconde per ronde is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:11 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het rommelt zeker bij Ferrari. Alonso schijnt weg te willen. Al een jaar schijnt Alonso niet on speaking terms te zijn met Fry. Daarbij wilt Alonso al zeker een jaar dat Symonds naar Ferrari komt. Iets wat door Di Montezemelo gelijk de kop is ingedrukt. Daarbij schijnt het ook zo te zijn dat Alonso vorig jaar in India op punt stond om bekend te maken dat Ferrari al sinds Mei dat jaar geen aerodynamische updates op de auto had gezet. En daarbij de terugkeer van James Allison bij Ferrari.
Maar het meest opvallende gerucht is dat Ross Brawn voor een terugkeer staat naar de Scudaria.
De meeste wereldkampioenen willen nou eenmaal dolgraag voor Ferrari uitkomen. Ook als die een baggerwagen op de grid zetten. Sentiment/historie en/ofzo.quote:en ik zie Vettel niet als iemand die graag een uitdaging aan gaat.
Alsof ik net het weerbericht heb gelezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik ook maar mijn ideetjes geven?
Red Bull houdt Vettel, het gaat te goed en ik zie Vettel niet als iemand die graag een uitdaging aan gaat. Als vervanger van Webber zie ik Raikkonen of Riccardo (hij doet het goed in de kwali's en in races valt hij enkel terug door de snelheid van zijn auto).
Of Alonso of Massa verdwijnt bij Ferrari, Alonso heeft zijn beste tijd daar wel gehad en ik zie Ferrari niet het hele team omgooien. Als vervanger Bianci of Hulkenberg, verder zie ik geen kanshebbers.
Hulkenberg heeft een grote kans om te verdwijnen bij Sauber, die Mexicaan zie ik door het geld niet verdwijnen, tenzij die Rus erbij komt. (alhoewel ik hem pas in 2015 zie komen) Mogelijke vervangers zijn Frijns en Massa.
Die andere teams let ik niet zo veel op, dus daar kan ik niet zo veel over zeggen.
Het is toch ook net een weerbericht?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof ik net het weerbericht heb gelezen![]()
''Het wordt een zonnige dag met een kans op een buitje. Het wordt tussen de 5 en de 29 graden Celsius. Er bestaat ook nog een kans op een sneeuwstorm, of hevige onweersbui.''
TEDquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:05 schreef µ het volgende:
Peter van Manen: How can Formula 1 racing help ... babies?
Toch mooi die reacties van Frijns en Hilmer...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:26 schreef Pagan het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)ps-weer-voor-hilmer/
Kan die gast volgend jaar het vrijgekomen plekje van Ricciardo niet innemen.
* Pagan droomt verder.
De diverse weersites voorspellen regen zondagmiddag.
Ik weet niet hoeveel Jos nog op z'n rekening heeft staan maar die heeft in zijn F1 tijd natuurlijk ook een hoop verdiend, zou dus misschien z'n eigen zoon kunnen sponsoren en dat scheelt ook een hoop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef Geralt het volgende:
In elk geval is Frijns momenteel het grootste talent uit Nederland ja.
Ik kan niet wachten tot Max in de formule auto's terecht gaat komen.
Gezien zijn nu al indrukwekkende palmares lijkt dat slechts een kwestie van tijd
Volgens mij werd het begin dit jaar al bekend dat dit zijn laatste jaar in de karts is. Die zit volgend jaar dus in een formule auto lijkt mijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef Geralt het volgende:
In elk geval is Frijns momenteel het grootste talent uit Nederland ja.
Ik kan niet wachten tot Max in de formule auto's terecht gaat komen.
Gezien zijn nu al indrukwekkende palmares lijkt dat slechts een kwestie van tijd
Klopt. Ik heb ergens gelezen dat Max (lees Jos) gaat voor de Formule Renault (1.6 of 2.0 dat weet ik niet).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij werd het begin dit jaar al bekend dat dit zijn laatste jaar in de karts is. Die zit volgend jaar dus in een formule auto lijkt mij
ik dacht dat ie zijn zinnen zou hebben gezet om een stoeltje bij de FR2.0 van het WSR te bemachtigen. Zou begod niet weten waar ik 't gelezen heb trouwensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ergens gelezen dat Max (lees Jos) gaat voor de Formule Renault (1.6 of 2.0 dat weet ik niet).
70% voor de zondag en zaterdag 60% dacht ik gelezen te hebben ergens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:15 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ze geven voor zondag aardig wat regen op. Spa en regen is altijd super tof.
Zondag wordt een mooi dag voor de tv om 10:30 de gp2 race live op RTL7 met Robin Frijns. En om 13:10 de formule1 op BBC1.
Ziet er op het eerste gezicht interessant uit. Van het weekend maar eens proberen naast de officiële livetiming.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Weet iemand of het livecommentaar en timing van GPupdate ook beschikbaar is in de mobiele versie?
edit: onofficiële app gevondenVoor de geïnteresseerden: https://code.google.com/p/f1lt/
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
70% voor de zondag en zaterdag 60% dacht ik gelezen te hebben ergens.
Laat die regen maar vallen zou ik zeggen
Als je in dat huisje naast de baan woont zit je op de eerste rang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Al lekker druk bij de pitwalk
En ik heb ergens gelezen dat Jos Max NOG een jaar in de karts wil hebben. Volgens mij in de Telegraaf column van Verstappen, kan het op internet zo snel niet terug vinden maar het is wel waar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ergens gelezen dat Max (lees Jos) gaat voor de Formule Renault (1.6 of 2.0 dat weet ik niet).
Ik heb op mn andere pc nog mooie filmpjes, van voor het youtube tijdperk zoals ze volgens mij niet meer gemaakt (morgen) worden.quote:
Jaaaaahquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Het titanengevecht tussen Kimi en Lewis
Het commentaar van Olav is toch iets wat ik nu mis in die video.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:04 schreef Marks het volgende:
[..]
Jaaaaah
vanaf 2.35 , wel in Duits, maargoed... kippevel
Het beste circuit van de kalender! Altijd een spektakel.quote:
Ja plaatsen aub!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik heb op mn andere pc nog mooie filmpjes, van voor het youtube tijdperk zoals ze volgens mij niet meer gemaakt (morgen) worden.
Als het lukt zal ik die morgen wel plaatsen, mooi overzicht van races tussen 1990 ongeveer tot 2002. Met ook nog respect voor het originele commentaar met Murray Walker ipv de muziekclips die je nu bijna altijd ziet
Enjoy!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Kaartjes: check
Camera: check
Duiten: check
Oordopjes: check![]()
Poncho: check![]()
Vertrekken over 'n kwartier
zolang er maar meer gereden wordt dan afgelopen jaar zal dat wel lukkenquote:
bbc2 zendt uitquote:
oh idd! dacht dat die de vrije trainingenb niet deden..quote:
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 129: Spaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ok, nu ben ik benieuwd naar vettels nieuwe kapsel
"he must have lost a bet"
"he looks like a new bond villain"
![]()
ah. dat is niet raar, dat is duitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 129: Spa
idd, maar ik zit mobielquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh idd! dacht dat die de vrije trainingenb niet deden..
ik dacht dat jij ook daar zat vandaag trouwens?
Ok, uit coulance omdat het min of meer zijn thuis GP is? Of zou een team als Caterham daar niet aan doen en gewoon voor deze GP geen meerwaarde zien in de eventuele feedback van Heiki?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:59 schreef sasquatsch het volgende:
Van der Garde rijdt dus wel deze ochtend. Zullen ze wel geruild hebben en staat hij er in Monza naast.
Pic stond er naast. Heiki reed gewoon. Dus zal wel vanwege (bijna) thuisrace zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok, uit coulance omdat het min of meer zijn thuis GP is? Of zou een team als Caterham daar niet aan doen en gewoon voor deze GP geen meerwaarde zien in de eventuele feedback van Heiki?
Zou zomaar kunnen is wel netjes als het zo is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok, uit coulance omdat het min of meer zijn thuis GP is? Of zou een team als Caterham daar niet aan doen en gewoon voor deze GP geen meerwaarde zien in de eventuele feedback van Heiki?
Ahh okay, niet gezien, net wakker, vandaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pic stond er naast. Heiki reed gewoon. Dus zal wel vanwege (bijna) thuisrace zijn.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 1. Fernando Alonso Ferrari 1m55.198s 11 2. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m55.224s +0.026s 10 3. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m55.373s +0.175s 11 4. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m55.518s +0.320s 14 5. Nico Rosberg Mercedes 1m55.614s +0.416s 10 6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m55.636s +0.438s 14 7. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m55.954s +0.756s 18 8. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m56.110s +0.912s 11 9. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m56.770s +1.572s 14 10. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m56.858s +1.660s 18 11. Felipe Massa Ferrari 1m56.863s +1.665s 10 12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m57.081s +1.883s 14 13. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m57.084s +1.886s 17 14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m57.281s +2.083s 14 15. Lewis Hamilton Mercedes 1m57.358s +2.160s 10 16. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m57.821s +2.623s 16 17. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m57.887s +2.689s 16 18. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m58.600s +3.402s 14 19. Mark Webber Red Bull-Renault 1m58.929s +3.731s 12 20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m59.209s +4.011s 12 21. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m59.441s +4.243s 11 22. Romain Grosjean Lotus-Renault 2m03.176s +7.978s 15 |
En niet alleen harde woorden, ook nog verstandige woordenquote:Force India-coureur Adrian Sutil blijft zich er over verwonderen dat Mercedes-collega Lewis Hamilton nog altijd niet bij hem langs is geweest voor een goed gesprek. De twee waren goede vrienden, maar die vriendschap is totaal verdampt sinds een incident in een Chinese disco in 2011. Sutil bestempelde Hamilton als lafaard omdat de Brit niet wilde getuigen in de rechtszaak.
De Duitser keerde dit seizoen na een jaar afwezigheid terug op de grid en prompt beloofde Hamilton om de vriendschap nieuw leven in te blazen. Het bleef bij woorden. Sutil zegt in The National: "Hij kan blijkbaar niet naar me toe komen, misschien is hij bang voor me, ik weet het niet. Op een gegeven moment moet je volwassen worden, dat is bij hem nog niet gebeurd."
"Wellicht is zijn persoonlijkheid het slachtoffer van zijn succes. Van het ene op het andere moment had hij alles, iedereen adoreerde hem. Plotseling heb je veel geld, dat heeft een effect op je leven. Sommigen kunnen daar niet mee omgaan. Hopelijk word je dan snel wakker om je leven op de rails te zetten. Met veel bezittingen en zonder vrienden verander je in een eenzame, zielige man."
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef Geralt het volgende:
GuidoGiedo mooi kort op Heikki. Goed gedaan van onze Nederlander
De omstandigheden waren veel te verradelijk, Caterham voor Webberquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef Geralt het volgende:
Guido Giedo mooi kort op Heikki. Goed gedaan van onze Nederlander
Ow ja! Mijn broer heet met een u, vandaar deze vergissing. Plus dat ik nog aan de koffie zit de slaap uit mn ogen te wrijvenquote:
Dat weet ik ook wel, maar het is altijd goed om zo kort op een veel meer ervaren teamgenoot te zitten, ongeacht de omstandigheden, dan dat je er 2 seconden achter bungelt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De omstandigheden waren veel te verradelijk, Caterham voor Webber
Deze tijden zeggen niks.
Hij moet er gewoon voor komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar het is altijd goed om zo kort op een veel meer ervaren teamgenoot te zitten, ongeacht de omstandigheden, dan dat je er 2 seconden achter bungelt.
Foto's via 3g, niet aan te raden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Geralt het volgende:
Er zijn een aantal users toch ter plaatse? Hup foto's maken met die smartphoon en posten hier!
Zet dat biertje maar even aan de kant!
Uiteindelijk beslist Hamilton natuurlijk zelf maar ik denk dat zijn management hem heeft afgeraden zich in deze zaak te mengen, noem het laf maar er staan grote belangen op het spel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:48 schreef Geralt het volgende:
Harde woorden van Sutil over Lewis:
[..]
En niet alleen harde woorden, ook nog verstandige woorden
zo bedoel je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef Geralt het volgende:
Er zijn een aantal users toch ter plaatse? Hup foto's maken met die smartphoon en posten hier!
Zet dat biertje maar even aan de kant!
nee laat maar,veel te druk tijdens rustsquote:
Heb het filmpje geplaatst, ene disclaimer eronder gezet in de hoop dat het blijft staanquote:
nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zo bedoel je?
[ afbeelding ]
Op dit moment rijdt er niets tot 14:00
Nu danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:15 schreef Geralt het volgende:
Dat is zo snel dat moet wel automatisch gaan![]()
![]()
![]()
!
HET SPIJT JULLIE HELEMAAL NIETquote:Deze video bevat inhoud van SACEM, Warner Chappell, EMI, Believe, PEDL, UMPI en Formula One Management. Een of beide partners hebben deze wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Het spijt ons.
Raar, want zelf kan ik het wel zien. Misschien duurt het nog even?quote:
Misschien als je een prive video maakt die alleen te kijken is via een directe link.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Nu dan
Filmpje is dus wel oud, maar had hem zelf ook jaaaren niet meer gezien. Blijft super, wordt tijd voor een update vanaf 2002 tot nu ....
Heb ook nog
Monza
Suzuka
Silverstone
Monaco
![]()
Zal wel een automatisch proces zijn die bijvoorbeeld geluid (met Shazam of zoiets) herkent en blokkeert. Met beeld zal wel op basis van de titel zijn of zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Marks het volgende:
[..]
Raar, want zelf kan ik het wel zien. Misschien duurt het nog even?
De klere, hoe hebben ze dat zo snel al door
Je video wordt geblokkeerd, wereldwijd.
Hieronder vind je de details:
"I SCARE MYSELF", geluidsopname beheerd door: 5:26
EMI
Visuele inhoud beheerd door: 3:16
Formula One Management
"Fatboy Slim-Right Here, Right Now", geluidsopname beheerd door: 2:11
Believe
EMI
Deze ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:33 schreef Marks het volgende:
nog een poging, de claims ''erkend'' nu zie ik (nog) geen melding...
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 13:26:38#f1 Japanese GP at Suzuka set for a new 5 year deal from 2014. Officials from the track met with Ecclestone in Spa today. reageer retweet
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien als je een prive video maakt die alleen te kijken is via een directe link.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Marks het volgende:
Via dailymotion ipv youtube
http://www.dailymotion.com/video/x13jhf1_mooi-filmpje_lifestyle
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Vosss jonge, dat was een goeie tip van de binnenkant van Rivage! Hier blijf ik 't komende half uur even foto's nemen.
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Schunckelstar het volgende:
het is er trouwens druk voor een vrijdag
Omdat van Dam een domme pannekoek is.quote:
Ja dat sowieso, maar ik vroeg me af wat er dan gebeurde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat van Dam een domme pannekoek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |