70% voor de zondag en zaterdag 60% dacht ik gelezen te hebben ergens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:15 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ze geven voor zondag aardig wat regen op. Spa en regen is altijd super tof.
Zondag wordt een mooi dag voor de tv om 10:30 de gp2 race live op RTL7 met Robin Frijns. En om 13:10 de formule1 op BBC1.
Ziet er op het eerste gezicht interessant uit. Van het weekend maar eens proberen naast de officiële livetiming.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Weet iemand of het livecommentaar en timing van GPupdate ook beschikbaar is in de mobiele versie?
edit: onofficiële app gevondenVoor de geïnteresseerden: https://code.google.com/p/f1lt/
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
70% voor de zondag en zaterdag 60% dacht ik gelezen te hebben ergens.
Laat die regen maar vallen zou ik zeggen
Als je in dat huisje naast de baan woont zit je op de eerste rang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Al lekker druk bij de pitwalk
En ik heb ergens gelezen dat Jos Max NOG een jaar in de karts wil hebben. Volgens mij in de Telegraaf column van Verstappen, kan het op internet zo snel niet terug vinden maar het is wel waar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ergens gelezen dat Max (lees Jos) gaat voor de Formule Renault (1.6 of 2.0 dat weet ik niet).
Ik heb op mn andere pc nog mooie filmpjes, van voor het youtube tijdperk zoals ze volgens mij niet meer gemaakt (morgen) worden.quote:
Jaaaaahquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Het titanengevecht tussen Kimi en Lewis
Het commentaar van Olav is toch iets wat ik nu mis in die video.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:04 schreef Marks het volgende:
[..]
Jaaaaah
vanaf 2.35 , wel in Duits, maargoed... kippevel
Het beste circuit van de kalender! Altijd een spektakel.quote:
Ja plaatsen aub!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik heb op mn andere pc nog mooie filmpjes, van voor het youtube tijdperk zoals ze volgens mij niet meer gemaakt (morgen) worden.
Als het lukt zal ik die morgen wel plaatsen, mooi overzicht van races tussen 1990 ongeveer tot 2002. Met ook nog respect voor het originele commentaar met Murray Walker ipv de muziekclips die je nu bijna altijd ziet
Enjoy!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Kaartjes: check
Camera: check
Duiten: check
Oordopjes: check![]()
Poncho: check![]()
Vertrekken over 'n kwartier
zolang er maar meer gereden wordt dan afgelopen jaar zal dat wel lukkenquote:
bbc2 zendt uitquote:
oh idd! dacht dat die de vrije trainingenb niet deden..quote:
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 129: Spaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ok, nu ben ik benieuwd naar vettels nieuwe kapsel
"he must have lost a bet"
"he looks like a new bond villain"
![]()
ah. dat is niet raar, dat is duitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 129: Spa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |