Nu danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:15 schreef Geralt het volgende:
Dat is zo snel dat moet wel automatisch gaan![]()
![]()
![]()
!
HET SPIJT JULLIE HELEMAAL NIETquote:Deze video bevat inhoud van SACEM, Warner Chappell, EMI, Believe, PEDL, UMPI en Formula One Management. Een of beide partners hebben deze wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Het spijt ons.
Raar, want zelf kan ik het wel zien. Misschien duurt het nog even?quote:
Misschien als je een prive video maakt die alleen te kijken is via een directe link.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef Marks het volgende:
[..]
Nu dan
Filmpje is dus wel oud, maar had hem zelf ook jaaaren niet meer gezien. Blijft super, wordt tijd voor een update vanaf 2002 tot nu ....
Heb ook nog
Monza
Suzuka
Silverstone
Monaco
![]()
Zal wel een automatisch proces zijn die bijvoorbeeld geluid (met Shazam of zoiets) herkent en blokkeert. Met beeld zal wel op basis van de titel zijn of zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef Marks het volgende:
[..]
Raar, want zelf kan ik het wel zien. Misschien duurt het nog even?
De klere, hoe hebben ze dat zo snel al door
Je video wordt geblokkeerd, wereldwijd.
Hieronder vind je de details:
"I SCARE MYSELF", geluidsopname beheerd door: 5:26
EMI
Visuele inhoud beheerd door: 3:16
Formula One Management
"Fatboy Slim-Right Here, Right Now", geluidsopname beheerd door: 2:11
Believe
EMI
Deze ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:33 schreef Marks het volgende:
nog een poging, de claims ''erkend'' nu zie ik (nog) geen melding...
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 13:26:38#f1 Japanese GP at Suzuka set for a new 5 year deal from 2014. Officials from the track met with Ecclestone in Spa today. reageer retweet
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien als je een prive video maakt die alleen te kijken is via een directe link.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:42 schreef Marks het volgende:
Via dailymotion ipv youtube
http://www.dailymotion.com/video/x13jhf1_mooi-filmpje_lifestyle
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Vosss jonge, dat was een goeie tip van de binnenkant van Rivage! Hier blijf ik 't komende half uur even foto's nemen.
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:13 schreef Schunckelstar het volgende:
het is er trouwens druk voor een vrijdag
Omdat van Dam een domme pannekoek is.quote:
Ja dat sowieso, maar ik vroeg me af wat er dan gebeurde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat van Dam een domme pannekoek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |