wel handig als je een vrouw uit het buitenland wilquote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef alors het volgende:
Wat sneu zeg, dat Engels van hemhij kan nog geen gebrekkige zin formuleren
nee een herhaling maar ik had het nog nooit gezienquote:
Zijn herhalingen, elke week een ander onderwerp volgens mij.quote:
Tuinman? Hij zei iets met tuinen en parken dus ik ging er eigenlijk vanuit dat hij van de sociale werkplaats wasquote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef Latert het volgende:
Hahaha, ik had daarstraks ook gekeken![]()
Wat was die Brabantse tuinman een ongelofelijke lul... en dat engels van hemPlaatsvervangende schaamte tijdens de 'gesprekjes' met zijjn potentiële bruidjes.
Die man die deze reisjes organiseerde leek me ook een vrij louche gast.
Hehe... het zou mij ook niks verbazen, alleen dan heb ik geen idee waar hij de 2500,- voor dit reisje vandaan heeft gehaald.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Maraca het volgende:
Het Engels van diegene die het organiseerde was ook om te janken."now you see him in real, yes" omg..
[..]
Tuinman? Hij zei iets met tuinen en parken dus ik ging er eigenlijk vanuit dat hij van de sociale werkplaats wasVan die mannen die altijd op hun hark staan te leunen in een parkje
Ik was zo blij met de ondertitelingquote:Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Hehe... het zou mij ook niks verbazen, alleen dan heb ik geen idee waar hij de 2500,- voor dit reisje vandaan heeft gehaald.
Volgens mij probeerde hij uit te leggen dat ie tuinman was, hij probeerde nog 'gardener' te zeggen, maar dat meisje had ook geen idee wat ie bedoelde
Mare... iemand nog zin in een lekker plakje Hollandse cheers?
Ik denk dat die mannen verder ook weinig ondernemen en dus weinig kosten hebben, geen vrouw, geen gezin, etc. Die hebben hiervoor al 30 jaar kunnen sparen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was zo blij met de ondertiteling
Vraag me bij dit soort programma's wel vaker af hoe ze aan zoveel geld komen. Zijn niet vaak de meest hoog opgeleide mensen met een topbaan, die wel even duizenden euro's kunnen besteden. Overigens: deze aflevering is van 2004! Vraag me af of ze nog bij elkaar zijn
We have small timequote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Maraca het volgende:
Het Engels van diegene die het organiseerde was ook om te janken."now you see him in real, yes" omg..
Goed punt. Onze tuinman was ook nog maagd, dus geen kosten aan dates enzoquote:Op zondag 28 juli 2013 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat die mannen verder ook weinig ondernemen en dus weinig kosten hebben, geen vrouw, geen gezin, etc. Die hebben hiervoor al 30 jaar kunnen sparen.
Ja dat is de moeite waard om te kijken. Oh oh wat sneuquote:
Was met die vorige ook, zielig (die jongen in de OP bijv.) maar ook lachen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is de moeite waard om te kijken. Oh oh wat sneuMaar wel lachen
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Was met die vorige ook, zielig (die jongen in de OP bijv.) maar ook lachen.
Dank even loeren..quote:Op zondag 28 juli 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die is al van een poosje terug, vorig jaar? Of misschien zelfs het jaar ervoor.
zie mijn post, staat op uitzending gemistquote:
Ik zag het, morgen of zo even kieken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie mijn post, staat op uitzending gemist
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Burdie het volgende:
Ik zette even de ondertiteling aan bij het stukje in die karaokebar
[ afbeelding ]
Dat stukje van verjaardagen, prachtigquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef alors het volgende:
'Moar hullie doe dat groag, hullie zorgen groag, nog dan loat ik ze toch zorge?'
Inderdaad, programma is van 2004 als ik het goed had gezien in de aftiteling, volgend jaar mooie tijd om de 10-jaar later show te doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:56 schreef Straatklinker het volgende:
Ze zouden is een nieuwe aflevering moeten maken. Dit wordt letterlijk ieder jaar herhaald
Bij hello goodbye zie je ook altijd wel iemand voorbij komen die over z'n nieuwe liefde praat(+50, gescheiden, veel frustratie over de westerse vrouw, heeft een 'perfecte' vrouw uit zuid-azie/amerika gevonden die jonger is dan zn eigen dochter)
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Burdie het volgende:
Ik zette even de ondertiteling aan bij het stukje in die karaokebar
[ afbeelding ]
quote:Dansen met een jonge vlam in de Dominicaanse Republiek, de ware zoeken in de Filipijnen of je grote liefde redden uit Singapore. Het komt allemaal voorbij in een nieuwe seizoen Exotische Liefde. Het tweede Nederlandse seizoen van Exotische Liefde, start op maandag 14 april om 21:30 bij SBS6.
Hier ook. Ik kijk nu naar From Russia with love. Werkelijk fantastische tenenkrommede televisie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef tomatenrood het volgende:
[..]![]()
![]()
*Maakt 14 april 21:30 vrij in agenda*
Ik vind From Russia with Love zo tergend dat ik me weleens afvraag of sommige van die mannen (bijv. die twee tukkers) niet gewoon door RTL betaalde acteurs zijnquote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kijk nu naar From Russia with love. Werkelijk fantastische tenenkrommede televisie.
Ik vind die schoenmaker erg leuk. Een beetje vreemd, maar veruit de beste tot nu toe.quote:Op zondag 6 april 2014 19:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik vind From Russia with Love zo tergend dat ik me weleens afvraag of sommige van die mannen (bijv. die twee tukkers) niet gewoon door RTL betaalde acteurs zijn
Euhm heum, Achterhoekers, wel de juiste streek benoemen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik vind From Russia with Love zo tergend dat ik me weleens afvraag of sommige van die mannen (bijv. die twee tukkers) niet gewoon door RTL betaalde acteurs zijn
Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan is dan ook.quote:
Een echte artiest.quote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind die danslesmevrouw zum kotzen!!
verschrikkelijkquote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Hilzillah het volgende:
Die nog in de illusie is dat die vent "oprecht en eerlijk" is.quote:
Hij vraagt haar toch ten huwelijk, mét ring.quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Die nog in de illusie is dat die vent "oprecht en eerlijk" is.
Echt hè, je leerlingen meenemen naar het buitenland en je daar dan door een van de locals laten versierenquote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ga ik weer hoor:quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het stond zo mooi onder elkaar
Ja, Gerritje is lief.... ontiegelijk gemeen om moeder en kind zo te scheiden, maar goed.... ze had Gerritje natuurlijk ook mee kunnen nemen.quote:
Maar als ik het goed begrijp, mag ze hier nu blijven?quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Gerritje is lief.... ontiegelijk gemeen om moeder en kind zo te scheiden, maar goed.... ze had Gerritje natuurlijk ook mee kunnen nemen.
Ja, dat meen ik me ook te herinneren. Dat is wel heel fijn voor alledrie.quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, ze heeft haar inburgeringscursus gehaald.
Hugo en Lily? Ja.... daar heb ik wel mee te doen, ik heb ook niet het idee dat zij zo'n goudzoekster is, maar Japan is dan ook gewoon een ontwikkeld land.quote:
Wel triest dat hun omgeving de relatie niet accepteert. Volgens mij houden ze echt van elkaar.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hugo en Lily? Ja.... daar heb ik wel mee te doen, ik heb ook niet het idee dat zij zo'n goudzoekster is, maar Japan is dan ook gewoon een ontwikkeld land.
Het slaat ook gewoon nergens op, het is niet alsof hij haar van het platteland van Thailand heeft weggeplukt ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel triest dat hun omgeving de relatie niet accepteert. Volgens mij houden ze echt van elkaar.
Ik heb het geluid niet aan en de ondertiteling wel.... dat scheelt al een stukquote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al is Stef Bos wel een flink minpunt
Zo komt ze ook helemaal niet over.quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het slaat ook gewoon nergens op, het is niet alsof hij haar van het platteland van Thailand heeft weggeplukt ofzo.
Nee maar als zijn familie het verschil tussen iemand uit Japan en Thailand niet begrijpt dan zijn ze behoorlijk dom.quote:
Het lijkt mij een intens lieve man en een erg lieve vrouw.quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hugo en Lily? Ja.... daar heb ik wel mee te doen, ik heb ook niet het idee dat zij zo'n goudzoekster is, maar Japan is dan ook gewoon een ontwikkeld land.
Die kerel ookquote:
En die vrouw ook idd tenenkrommend, ik laat me niet gebruiken maar ondertussen wel geld sturenquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Mylene het volgende:
SBS 6 haalt tv-show Exotische Liefde van de buis
Voeg ze toe op Facebook!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit er net in de verhaallijnen. ik wil weten hoe t met iedereeh afloopt
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Mylene het volgende:
415.000 ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:14 schreef Fargo het volgende:
En dan komen ze met Kleine Baby's, Grote Zorg. Trekt dat dan wel 600.000+ kijkers?
Dat is dan een goede verklaring voor waarom ik het niet op sbs gemist kon vinden.............quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Mylene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |