Hier ook. Ik kijk nu naar From Russia with love. Werkelijk fantastische tenenkrommede televisie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef tomatenrood het volgende:
[..]![]()
![]()
*Maakt 14 april 21:30 vrij in agenda*
Ik vind From Russia with Love zo tergend dat ik me weleens afvraag of sommige van die mannen (bijv. die twee tukkers) niet gewoon door RTL betaalde acteurs zijnquote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kijk nu naar From Russia with love. Werkelijk fantastische tenenkrommede televisie.
Ik vind die schoenmaker erg leuk. Een beetje vreemd, maar veruit de beste tot nu toe.quote:Op zondag 6 april 2014 19:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik vind From Russia with Love zo tergend dat ik me weleens afvraag of sommige van die mannen (bijv. die twee tukkers) niet gewoon door RTL betaalde acteurs zijn
Euhm heum, Achterhoekers, wel de juiste streek benoemen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ik vind From Russia with Love zo tergend dat ik me weleens afvraag of sommige van die mannen (bijv. die twee tukkers) niet gewoon door RTL betaalde acteurs zijn
Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan is dan ook.quote:
Een echte artiest.quote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind die danslesmevrouw zum kotzen!!
verschrikkelijkquote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind die danslesmevrouw zum kotzen!!
Die nog in de illusie is dat die vent "oprecht en eerlijk" is.quote:
Hij vraagt haar toch ten huwelijk, mét ring.quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Die nog in de illusie is dat die vent "oprecht en eerlijk" is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |