Ik denk dat die mannen verder ook weinig ondernemen en dus weinig kosten hebben, geen vrouw, geen gezin, etc. Die hebben hiervoor al 30 jaar kunnen sparen.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was zo blij met de ondertiteling
Vraag me bij dit soort programma's wel vaker af hoe ze aan zoveel geld komen. Zijn niet vaak de meest hoog opgeleide mensen met een topbaan, die wel even duizenden euro's kunnen besteden. Overigens: deze aflevering is van 2004! Vraag me af of ze nog bij elkaar zijn
We have small timequote:Op zondag 28 juli 2013 16:34 schreef Maraca het volgende:
Het Engels van diegene die het organiseerde was ook om te janken."now you see him in real, yes" omg..
Goed punt. Onze tuinman was ook nog maagd, dus geen kosten aan dates enzoquote:Op zondag 28 juli 2013 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat die mannen verder ook weinig ondernemen en dus weinig kosten hebben, geen vrouw, geen gezin, etc. Die hebben hiervoor al 30 jaar kunnen sparen.
Ja dat is de moeite waard om te kijken. Oh oh wat sneuquote:
Was met die vorige ook, zielig (die jongen in de OP bijv.) maar ook lachen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is de moeite waard om te kijken. Oh oh wat sneuMaar wel lachen
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Was met die vorige ook, zielig (die jongen in de OP bijv.) maar ook lachen.
Dank even loeren..quote:Op zondag 28 juli 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die is al van een poosje terug, vorig jaar? Of misschien zelfs het jaar ervoor.
zie mijn post, staat op uitzending gemistquote:
Ik zag het, morgen of zo even kieken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie mijn post, staat op uitzending gemist
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Burdie het volgende:
Ik zette even de ondertiteling aan bij het stukje in die karaokebar
[ afbeelding ]
Dat stukje van verjaardagen, prachtigquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef alors het volgende:
'Moar hullie doe dat groag, hullie zorgen groag, nog dan loat ik ze toch zorge?'
Inderdaad, programma is van 2004 als ik het goed had gezien in de aftiteling, volgend jaar mooie tijd om de 10-jaar later show te doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:56 schreef Straatklinker het volgende:
Ze zouden is een nieuwe aflevering moeten maken. Dit wordt letterlijk ieder jaar herhaald
Bij hello goodbye zie je ook altijd wel iemand voorbij komen die over z'n nieuwe liefde praat(+50, gescheiden, veel frustratie over de westerse vrouw, heeft een 'perfecte' vrouw uit zuid-azie/amerika gevonden die jonger is dan zn eigen dochter)
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Burdie het volgende:
Ik zette even de ondertiteling aan bij het stukje in die karaokebar
[ afbeelding ]
quote:Dansen met een jonge vlam in de Dominicaanse Republiek, de ware zoeken in de Filipijnen of je grote liefde redden uit Singapore. Het komt allemaal voorbij in een nieuwe seizoen Exotische Liefde. Het tweede Nederlandse seizoen van Exotische Liefde, start op maandag 14 april om 21:30 bij SBS6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |