Zo komt ze ook helemaal niet over.quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het slaat ook gewoon nergens op, het is niet alsof hij haar van het platteland van Thailand heeft weggeplukt ofzo.
Nee maar als zijn familie het verschil tussen iemand uit Japan en Thailand niet begrijpt dan zijn ze behoorlijk dom.quote:
Het lijkt mij een intens lieve man en een erg lieve vrouw.quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hugo en Lily? Ja.... daar heb ik wel mee te doen, ik heb ook niet het idee dat zij zo'n goudzoekster is, maar Japan is dan ook gewoon een ontwikkeld land.
Die kerel ookquote:
En die vrouw ook idd tenenkrommend, ik laat me niet gebruiken maar ondertussen wel geld sturenquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Mylene het volgende:
SBS 6 haalt tv-show Exotische Liefde van de buis
Voeg ze toe op Facebook!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit er net in de verhaallijnen. ik wil weten hoe t met iedereeh afloopt
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Mylene het volgende:
415.000 ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 06:14 schreef Fargo het volgende:
En dan komen ze met Kleine Baby's, Grote Zorg. Trekt dat dan wel 600.000+ kijkers?
Dat is dan een goede verklaring voor waarom ik het niet op sbs gemist kon vinden.............quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:07 schreef Mylene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |