Te koop op steam vanaf ¤25,99quote:Prison Architect is currently in Alpha which means that the game is playable, but still in development. Not all features are implemented yet and there are many bugs that may affect gameplay. We are currently releasing monthly updated builds which include new features and bug fixes. By buying the alpha you will automatically be gifted a free copy of the full game when it's finished.
het wachten op geld is het meest vervelende eigenlijk..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:58 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem nog niet gekocht, was bij de summer sale maar 21 euro op steam. Lijkt me erg leuk, maar ik ben ook bang dat het snel verveeld...
Bedoel je geld om het te kopen, of in-game wachten tot je weer geld hebt om dingen te regelen?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het wachten op geld is het meest vervelende eigenlijk..
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bedoel je geld om het te kopen, of in-game wachten tot je weer geld hebt om dingen te regelen?
Mag wel elke 6 ingame uren zijn ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..
je geld krijg je naar mijn idee nog niet snel genoeg binnen
Het is natuurlijk nog een beta, dus gewoon melden bij het dev teamquote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..
je geld krijg je naar mijn idee nog niet snel genoeg binnen
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
mijn eerste gevangenis met winst:
[ link | afbeelding ]
dat was in het prille begin en toen wist ik nog niet hoe workshops enzo werkte
hmm hoe deel jij je cellen in dan, heb geen zin in overstromende cellen c.q. gangenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.
F12.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe maak je ook alweer screenshots met Steam?! Post ik mijn bouwsel zometeen eventjes.
Even een kleine paint gemaakt van mijn standaard cellen, je kan in het midden nog een weightlift apparaat kwijt waar ze dwars doorheen lopen maar die heb ik niet bijgedaan omdat ik nu meestal voor aparte gym ga.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm hoe deel jij je cellen in dan, heb geen zin in overstromende cellen c.q. gangen
ik schrijf nog wel een FAQ voor in de OPquote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Metonae het volgende:
Het maakt bij mij niet uit of ik dat Continuous intake aan of uit zet, ze blijven komen....
Of moet ik dit ergens alsnog uitzetten in het spelletje zelf?
Found it.
Moeten ze dat maar beter uitleggen in het spel zelf :pquote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schrijf nog wel een FAQ voor in de OP
ze hebben een prima wiki :pquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moeten ze dat maar beter uitleggen in het spel zelf :p
ik heb de extra grants geinstalleerd en a.d.h.v. Dat een eigen grant aangemaakt die mij 10k grant + 10k na aannemen warden en plaatsen waterpompquote:Op zondag 28 juli 2013 16:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oeh ik zie Timelapse nu pas staan. Dat is leuk om te doen zeg!
hoe ziet je dagindeling eruit? daar heb ik toch altijd wat problemen meequote:Op zondag 28 juli 2013 19:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Enigste manier dat ze nooit gaan rioten bij mij, mits de planning goed is.
Ja dat weet ik dus niet want game niet meer geinstalleerd. Maar had daar ook grootste moeite mee, savegame wel bewaard zie ik dus zal vanavond weer installeren en screenshot maken. Maar sleutel was iig veel werken, met pauzes er tussen door. Maar toen ik mijn eerdere celblokken zo ging maken toen verdwenen vrijwel alle problemen, tv, leesvoer, benchweight, douche, wc en bed in cel en iedereen is wel tevreden.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ziet je dagindeling eruit? daar heb ik toch altijd wat problemen mee
je hoeft em in princiepe niet geïnstalleerd te hebben, de saves (*.prison bestanden) zijn tekst bestanden:quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet want game niet meer geinstalleerd. Maar had daar ook grootste moeite mee, savegame wel bewaard zie ik dus zal vanavond weer installeren en screenshot maken. Maar sleutel was iig veel werken, met pauzes er tussen door. Maar toen ik mijn eerdere celblokken zo ging maken toen verdwenen vrijwel alle problemen, tv, leesvoer, benchweight, douche, wc en bed in cel en iedereen is wel tevreden.
wat mij trouwens opvalt is dat met 2 uur douchen + een algemen douch ruimt vaak niet iedereen douchet.. net als met 1 uur eten...quote:BEGIN Regime
CurrentActivity Sleep
PreviousHour 3
PreviousActivity Sleep
"[i 0]" Sleep
"[i 1]" Sleep
"[i 2]" Sleep
"[i 3]" Sleep
"[i 4]" Sleep
"[i 5]" Sleep
"[i 6]" Sleep
"[i 8]" Shower
"[i 10]" FreeTime
"[i 13]" Eat
"[i 14]" Eat
"[i 15]" Yard
"[i 16]" Yard
"[i 18]" FreeTime
"[i 20]" Eat
"[i 21]" Eat
"[i 23]" Sleep
END
quote:Alpha 12 has been released! Steam users will be automatically updated. Non-steam users can download the latest version from the builds page here: http://www.prison-architect.com/builds.html
Drugs. Booze. Weapons. This alpha is all about contraband. Steal weapons and tools from the workshop, drugs from sick bay or Whisky and Smokes from the Warden's office.
Now you have to think a bit harder about what room types to include, because whilst visitation calms the little darlings, they'll also use it to smuggle their methadone fix in a baby's nappy.
Search a prisoner, a cell, or order a whole prison shakedown and find out who's got what and from whence it came. Careful though, too many unwarranted searches will result in a riot...
Nopequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag
Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!
ik denk idd dat er niet zoveel mis mee kan gaan, maar bij riots kan je ze dan wel naar hun cel sturen maar kunnen ze alsnog elkaar afmattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
Ik ben een tijdje met succes riotvrij boven de 70 geweest. Ben nu een beetje aan het herinrichten zodat ik er straks nog meer bij kan.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.
Overigens gelukt om succesvol een winstgevende gevangenis te hebben toen ik 69 inmates had, 70 of erboven blijf ik het maar verkloten. Weet niet of dat nog alpha is of niet, maar 70+ krijg je alleen maar riots, hoe goed je je gevangenis ook beheert.
druk met andere zaken dus niet echt alpha 12 gespeeld eigenlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
OchAls dat het ergste is
Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
ik heb alpha 10 en 11 gespeeld en die waren beide behoorlijk goed te spelen, de laundry had in 11 wel wat bugs, maar een 2de prison had daar geen last van..?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggyIs dat nu helemaal opgelost?
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszakquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
OchAls dat het ergste is
Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak)
2 manieren:quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef mschol het volgende:
of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
Soms gaat een detector inderdaad vals af, maar dat is een feature van de game.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.
Ook heb ik best vaak dat een gevangene de detector doet laten rinkelen, maar dat hij zodra hij gefouilleerd wordt niets bij zich heeft, alsof de gevangenen het onderling doorgeven ofzo.
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pompquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef iXVI het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de elektriciteit en het water snachts uitvalt?
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)quote:Of uitleggen hoe de "Power Station" werkt i.c.m. een "Capicitor"?
16 capacitors toch meen ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pomp
[..]
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)
Als je te weinig power hebt valt de boel uit en moet je eerst de capacitators aan zetten en dan je power station pas, anders valt hij door overbelasting weer uit
Als je 2 power stations hebt: verbind de electriciteits draden nooit met elkaar (van de 2 power stations) dan krijg je kortsluiting en vallen ze allebei uit
hmm kan ook, ik weet het niet precies, ik hou er niet van afhankelijk te zijn van 1 stroombronquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
16 capacitors toch meen ik?
Meteen een vraag erbij. Rechts staat die truck met gevangenen, waarom gaan ze niet naar binnen?quote:
hmm.. dat niet..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb je die shower in de cel wel als shower aangegeven?
yup, inmiddels gedaanquote:
nog niet merkbaar beter.. heb er nu ook weer 4 in de shower room staan.. en allemaal hebben ze een shower in de ccellquote:
ik wilde sandboxen, dus dat heb ik even gefixtquote:Je bent btw wel lekker aan het cheaten met je geld
je kan ook bepaalde eisen uitzetten, geen electra of water b.v.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
I knowLeuk dat je dat ook zelf in de savefile aan kunt passen
Maar dat kost geld en tijd en zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt! Zo snel.mogelijk bouwen dus
Slimmer lijkt mij dat je kleren altijd kan kopen maar het via upgrades zelf kan wassen dus kosten bespaart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Krijgen jullie ook altijd problemen doordat je de laundryroom niet gelijk kan bouwen?Mijn gevangen klagen gelijk in het begin al over gebrek aan schone kleding.
Ja, dat je in het begin kan outsourcen, dat zou wel logisch zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slimmer lijkt mij dat je kleren altijd kan kopen maar het via upgrades zelf kan wassen dus kosten bespaart.
zowiezo vind ik dat koken wat vreemd geregeld:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat je in het begin kan outsourcen, dat zou wel logisch zijn.En dan ook gelijk het koken kunnen outsourcen, zou erg fijn zijn.
Als je geen koks hebt verplaatsen de workermen de ingrediënten naar de keuken, het zou fijn zijn als je dat als standaard kunt instellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat koken wat vreemd geregeld:
stel je hebt het volgende regime:
tot 06:00 slapen -> douchen tot 08:00 -> eten (tot 10:00)
dan krijgen die koks het -altijd- voorelkaar om rond 07:50 weg te gaan uit de keuken om supplies van de delivery op te picken..
wat resulteert dat ze tegen 8:20-30 pas kunnen uit serveren (het van kookplaat op serving table zetten)
vervolgens mijn de gevangenen sloom en gaan ze pas rond 8:50 eten pakken, waardoor ze nooit in 1 uur kunnen eten
er zou een speciaal 'hauler' type moeten worden ingebracht in het spel die goederen verplaatst...
ook prima idd, maar die koks moeten zich bezig houden met koken en uitserveren, niet met verplaatsen van goederen van delivery naar een freezerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je geen koks hebt verplaatsen de workermen de ingrediënten naar de keuken, het zou fijn zijn als je dat als standaard kunt instellen.
Liever nog dat koks zich alleen bezig houden met koken, zoals dat ook in het echt gebeurt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ook prima idd, maar die koks moeten zich bezig houden met koken en uitserveren, niet met verplaatsen van goederen van delivery naar een freezer
koks wassen ook ingrediënten hoor..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever nog dat koks zich alleen bezig houden met koken, zoals dat ook in het echt gebeurt.En dan goedkope klusjesmannen die de ingrediënten halen en afwassen en zo.
quote:Een kok of kokkin (meervoud koks) is iemand die als beroep de kookkunst beoefent, dus voedsel bereidt tot maaltijden
Dan moeten ze maar sneller werken verdomme.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
koks wassen ook ingrediënten hoor..
[..]
die gevangenen mogen ook sneller douchen.. ook omdat ze dat niet snel genoeg doen moet ik er 2 uur voor inplannenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar sneller werken verdomme.
Je kan ook gewoon meer vrije tijd inplannen, dan douchen ze in hun vrije tijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die gevangenen mogen ook sneller douchen.. ook omdat ze dat niet snel genoeg doen moet ik er 2 uur voor inplannen
alsof wij in het echt ook stipt b.v. 12 uur tussen de douchebeurten moeten nemen en niet minder
Niet moeilijk om te begrijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het spel een beetje makkelijk voor beginners? Het ziet er tof uit namelijk.
Ja, kan illegaal....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je het trouwens via Steam spelen? Kan ik 'm niet elders kopen of downloaden? En hoe zit het dan met updates enzo?
als je hem koopt via de officiele site krijg je toegang tot de reguliere download en een steam keyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je het trouwens via Steam spelen? Kan ik 'm niet elders kopen of downloaden? En hoe zit het dan met updates enzo?
yepsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En krijg je dan ook automatisch (toegang tot) de updates?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan ga ik 'm maar eens downloaden. Alpha 12 toch?
quote:DIG DIG DIG - alpha 13 is all about escaping. Tunnelling is a tried and tested method to escape from a penitentiary and from Alpha 13 onwards the little darlings in your prisons will be heading underground given half a chance. It's time to start rethinking your prison design...and fast!
Given a spoon (or any other tool-esque item) they'll start from the toilet and head to the perimeter fence and freedom. Searching the sleeping prisoner or cell will reveal the tunnel and thwart the attempt, but even so, you may want to move your maxsec blocks away from the outer walls……
We've also produced a punishment policy table where you can decide the appropriate reaction to an infraction. 2 weeks in the slammer for moaning about the chow? Tough, but don't let us stop you…
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef mschol het volgende:
Prison Architect Alpha 13 Available!
[..]
via steam wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En dan komen die nieuwe Alpha's automatisch binnen?
En als ik 'm via de site download? Ik heb een hekel aan steam.quote:
via de site kan je uiteraard ook de nieuwe versie downloaden...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En als ik 'm via de site download? Ik heb een hekel aan steam.
Hoe kan je nou een hekel aan Steam hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En als ik 'm via de site download? Ik heb een hekel aan steam.
mocht willen dat die van mij zo was.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn dagindeling is nu als volgt:
[ afbeelding ]
De 5 uur werk achtermekaar is noodzakelijk om tot een steady income te komen (ik heb slechts 28 gevangenen maar wél een gevangenis van alle gemakken voorzien).
bij mij is het moord en doodslag in mn holding cells. Al 4 guards dood. Keuken te klein. Ga zo maar doorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef TwyLight het volgende:
Beginnen jullie ook zo vaak opnieuw?
Ik maak altijd een begin, wat ik dan heel goed gelukt vind maar dan heb ik later weer andere ideeën en begin ik weer helemaal opnieuw. Ik heb zelfs nog geen enkele keer een compleet werkende prison gemaakt
ik heb wel eens, zonder cheats uiteraard, een werkende gevangenis gehad, maar die had ~15 gevangenenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef TwyLight het volgende:
Beginnen jullie ook zo vaak opnieuw?
Ik maak altijd een begin, wat ik dan heel goed gelukt vind maar dan heb ik later weer andere ideeën en begin ik weer helemaal opnieuw. Ik heb zelfs nog geen enkele keer een compleet werkende prison gemaakt
je moet een putje onder de deur leggen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
M'n douche is ook steeds een tiki bad. Putjes overal. Nog steeds lopen ze over.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet een putje onder de deur leggen..
het is nooit de bedoeling geweest dat het water direct wegloopt in het putje..
Ik ook wel met 60 man. Meteen alle grants pakken in het begin. Dan heb je wat kapitaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens, zonder cheats uiteraard, een werkende gevangenis gehad, maar die had ~15 gevangenen
http://prison-architect.wikia.com/wiki/Deploymentquote:Op zondag 1 september 2013 08:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij bij dolen die guards maar wat rond. Het liefst bij elkaar in de mess. Hoe wijs je ze een vAste plek toe?
Irritant is dat er dus steeds gevangenen staan te wachten voor een deur.
Knokken bij een metaal detector enzo.
Je kan de binnenkomst van gevangenen stopzettenquote:Op zondag 1 september 2013 08:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan plan je wel echt alles uit, of niet? Mijn eerste gevangenen heb ik meestal na een uur binnen.
Best wel ja. Ik had bij de eerdere alpha's vaak het probleem dat mijn workers moeite hadden om utilities onder muren aan te leggen, dus ik probeer dat tegenwoordig te vermijden. Verder ben ik nogal een sucker voor symmetrie, dus ik teken vaak alles in detail uit, dan bouw ik de zaken die de meeste prioriteit hebben en laat ik meestal mijn warden al beginnen met bureaucracy terwijl de rest van het gevang opgetrokken word.quote:Op zondag 1 september 2013 08:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan plan je wel echt alles uit, of niet? Mijn eerste gevangenen heb ik meestal na een uur binnen.
Ik heb voor mezelf gewoon een template.prison gemaakt waar ik $500.000 en de hele bureaucracy unlocked hebquote:Op zondag 1 september 2013 13:33 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik had bij de eerdere alpha's vaak het probleem dat mijn workers moeite hadden om utilities onder muren aan te leggen, dus ik probeer dat tegenwoordig te vermijden. Verder ben ik nogal een sucker voor symmetrie, dus ik teken vaak alles in detail uit, dan bouw ik de zaken die de meeste prioriteit hebben en laat ik meestal mijn warden al beginnen met bureaucracy terwijl de rest van het gevang opgetrokken word.
Daar moet ik trouwens wel bij zeggen dat ik best veel met de money cheat speel. Het haalt de uitdaging grotendeels weg, maar op die manier kan ik sneller de nieuwe toevoegingen uitproberen.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan de binnenkomst van gevangenen stopzetten
Ik weet volgens mij al waarom: mijn CPU draait tijdens het spelen continue op 100%quote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De tijd gaat alleen echt absurd langzaam. Dat is wel echt jammer.
Als dat gebeurt, even saven en opnieuw het spel opstarten. Het is nog Alpha he...quote:Op maandag 2 september 2013 08:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij al waarom: mijn CPU draait tijdens het spelen continue op 100%
Daar moet ik even wat op gaan vinden.
Dat helpt wel maar als je dat elke 10 minuten moet doen wordt het vervelend.quote:Op maandag 2 september 2013 08:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, even saven en opnieuw het spel opstarten. Het is nog Alpha he...
Ik hoop het. Ik bedoel, mijn PC is echt niet nieuw meer maar het is nou niet precies een zwaar spel.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt. Ik neem aan dat dat door de onstabiliteit van de Alpha komt.
het zou geen zwaar spel moeten zijn...quote:Op maandag 2 september 2013 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik bedoel, mijn PC is echt niet nieuw meer maar het is nou niet precies een zwaar spel.
Ja ik las het. Schijnen veel mensen last van te hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef TwyLight het volgende:
Prison Architect is best zwaar voor je CPU, het gebruikt ook maar één thread
Helaas niet, ze worden alleen neergeknuppeld wanneer ze iets doen wat niet mag (en daarna in lockdown of isoleercel).quote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je ook martelen bij dit spel?
Dan lijkt het me ook wel wat.
die afvier niet neerleggen gebeurd niet heel vaak gelukkigquote:Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef _The_General_ het volgende:
Leuk spel! Alleen af en toe irritante bugs. Geen afvoer onder de muur kunnen leggen. Fundering die niet afgemaakt wordt etc...
Als je met je muis over het error teken gaat geeft hij als het goed is aan wat er mis isquote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef AvecLeCoeur het volgende:
Misschien heb ik ergens iets gemist, want ik speel pas sinds gisteren, maar soms heb ik een celblok gemaakt en dan wil ik die uitbreiden. Ik bouw er dan een gedeelte naast, precies zoals het eerste blok, gebruik dezelfde toegangsdeur en toch lukt het niet om er dan cellen van te maken. Hij blijft het in het rood aangeven. Weet iemand wat ik fout doe?
als hij rood is, dan is de geselecteerde ruimte niet groot genoeg..quote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef AvecLeCoeur het volgende:
Misschien heb ik ergens iets gemist, want ik speel pas sinds gisteren, maar soms heb ik een celblok gemaakt en dan wil ik die uitbreiden. Ik bouw er dan een gedeelte naast, precies zoals het eerste blok, gebruik dezelfde toegangsdeur en toch lukt het niet om er dan cellen van te maken. Hij blijft het in het rood aangeven. Weet iemand wat ik fout doe?
Ik krijg geen errorteken. Het selectievakje blijft gewoon rood zeg maar. Zal later even een screenshot makenquote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je met je muis over het error teken gaat geeft hij als het goed is aan wat er mis is
Hij voldoet aan de eisen en is daarnaast ook precies hetzelfde als de al bestaande cellenquote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij rood is, dan is de geselecteerde ruimte niet groot genoeg..
staat er misschien iets in de weg waardoor hij de cel niet kan plaatsen? (een object dat niet in de cel mag staan b.v.?)quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef AvecLeCoeur het volgende:
[..]
Ik krijg geen errorteken. Het selectievakje blijft gewoon rood zeg maar. Zal later even een screenshot maken
[..]
Hij voldoet aan de eisen en is daarnaast ook precies hetzelfde als de al bestaande cellen
had ik ook met workers. Ontslaan en nieuwe huren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb nu het probleem dat Janitors 0,0 doen. Blijven op dezelfde plek staan en bewegen niet.
Waarom zoveel douches?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nu mee bezig met bouwen
Is dat te veel?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef BlaZ het volgende:
Hele gevangenis gebouwd, wilde ik een gebouw uitbreiden, ontsnapt de hele meute
Wat voor objecten zetten jullie overigens in de yard?
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatst was mijn boom voor 67% beschadigdtoen moest iemand 'm repareren met een schroevendraaier.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatst was mijn boom voor 67% beschadigdtoen moest iemand 'm repareren met een schroevendraaier.
Geen detectiepoortjes bij je kantine? Jij bent niet bangquote:
daarom omhein ik alles met fencequote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef BlaZ het volgende:
Hele gevangenis gebouwd, wilde ik een gebouw uitbreiden, ontsnapt de hele meute
Wat voor objecten zetten jullie overigens in de yard?
Dan kunnen ze alsnog veel stelen uit de kantine en ziekenboeg. Lepels enzo.quote:
Maar voor de eerste dag moet alles gereed zijn en alles omheinen duurt ontzettend lang.quote:
je hoeft alleen maar het stuk te omheinen waar je pand staat he... niet gelijk de hele map...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar voor de eerste dag moet alles gereed zijn en alles omheinen duurt ontzettend lang.
ik doe detectiepoorten bij kantine en bij cellenblok ingangquote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alsnog veel stelen uit de kantine en ziekenboeg. Lepels enzo.
Klopt zo deed ik het na de eerste faalgevangenis dus ookquote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar het stuk te omheinen waar je pand staat he... niet gelijk de hele map...
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht, het is nu wel goed genoeg om alvast een paar prisoners binnen te laten. Hoppa 18 gasten binnen direct, binnen één nacht 6 prisoners en 3 staff vermoord
Thanks,quote:
Da's een bugquote:Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef kroepoek89 het volgende:
[..]
Thanks,
ze blijven bij mij namelijk nog heel lang in het celletje zitten. Staat er vaak released -10 hours
de execution room werkt in de tutorial wel..quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef prefix1 het volgende:
Leuk topic!
prison architect heel erg verslavend:)!
hoe zit het eigenlijk met die dodenstraf kamer?, Werkt dat al of niet?
Moet je wel mensen hebben die de doodstraf hebben neem ik aanquote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef prefix1 het volgende:
Leuk topic!
prison architect heel erg verslavend:)!
hoe zit het eigenlijk met die dodenstraf kamer?, Werkt dat al of niet?
Eens, maar het hoe bouw ik iets wat succesvol wordt is in het begin nogal zoeken en frustrerend. Nu had ik echt een versie of wat terug met heel veel bugs en relatief weinig functionaliteit dus dat irriteerdequote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Eerlijk is eerlijk; je kan beter gewoon beginnen. Dat is het leukste.
Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van de essentials opzetten en gevangenen laten komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens, maar het hoe bouw ik iets wat succesvol wordt is in het begin nogal zoeken en frustrerend. Nu had ik echt een versie of wat terug met heel veel bugs en relatief weinig functionaliteit dus dat irriteerde
proberen, proberen, proberenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens, maar het hoe bouw ik iets wat succesvol wordt is in het begin nogal zoeken en frustrerend. Nu had ik echt een versie of wat terug met heel veel bugs en relatief weinig functionaliteit dus dat irriteerde
Toen ik het kocht (Alpha 9 dacht ik) had ik maar wat youtube tutorials bekekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:41 schreef Paxlie het volgende:
Binnenkort maar weer eens opstarten. Heb het echt heel lang geleden al gekocht omdat mij dit echt awesome leek. Is er ondertussen al een goede tutorial ingame? Of iets van missies?
Dat miste ik een beetje (en ja ik weet dat het een alpha is)
Zou wel tof zijn als je bewakers ook 'buiten het boekje' kunnen gaan. Vervelende prisoners in een donker steegje doodknuppelenquote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Petturik het volgende:
Doodstraf .. tihihihi
Policy :
Complaint - Search Prisoner - Search Cell - Penalize with : Lockdown, Solitary,Deathpenalty
![]()
Lijkt me lachen
en dat je het dan in de doofpot kan proberen te stoppen? (en bezoek van overheids officials vanwege een dooie gevangene..)quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen ik het kocht (Alpha 9 dacht ik) had ik maar wat youtube tutorials bekeken
[..]
Zou wel tof zijn als je bewakers ook 'buiten het boekje' kunnen gaan. Vervelende prisoners in een donker steegje doodknuppelen
Zoiets ja. Maar dan zou je wel echt een reden moeten hebben om hem te doden. Solitary lijkt mij genoeg voor de meeste daden maar dat het ook geld kost telkens als gevangenen iets doen. Geldkosten omdat hij telkens iets steelt, mensen die medische aandacht nodig hebben. Dan lopen de kosten door hem zo hoog op dat je beter af bent om hem gewoon neer te knuppelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat je het dan in de doofpot kan proberen te stoppen? (en bezoek van overheids officials vanwege een dooie gevangene..)
ik zou soms gewoon een mg-nest willen voor de ingang van mijn cellen blok, gewoon, voor als het mis gaat..quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou bepaalde gevangenen af en toe wel ff neer willen knuppelen, zeker als je op een gegeven moment ziet dat het fout gaat.
Prison Architect: Auschwitzquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou soms gewoon een mg-nest willen voor de ingang van mijn cellen blok, gewoon, voor als het mis gaat..
Zeker bij rellenquote:
Workshop! en low risk gevangenenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:01 schreef prefix1 het volgende:
dat doe je goed ik sta alleen maar in de min
hoe krijgen jullie het voor elkaar om winst te krijgen?
ik vind persoonlijk van wel, ik had in alpha 10 dat b.v. de laundry niet werd rond gebracht, maar sinds 11 lijkt dat gefixt te zijn..quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Degodvader het volgende:
Deze titel lijkt me best wat. Ondanks dat het alpha is, is het redelijk speelbaar?
herkenbaarquote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Romanus het volgende:
Ik heb hem ook maar gekocht, eerste gevangenis ging slecht want ik begreep nog niks
ook (deels) herkenbaar.. continue riot police erop afgestuurd in het beginquote:Tweede gevangenis had ik een geld-cheat gedaan. 30 gevangenen in de kantine zonder eten + 20 bewakers en 10 honden+bewakers = massaal gevecht, elke dag![]()
ik probeer altijd mijn cel blokken zo te maken dat ik later het pand makkelijk kan uitbreiden..quote:Wel vind ik het lastig om vooruit te plannen. Als ik een gebouw aan het bouwen ben doe ik meestal maar wat in plaats van iets moois wegzetten.
Fundering plaatsen, dan een van de deuren op de Muur plaatsen, dan kan je binnenmuren maken en kamers plaatsenquote:Op zaterdag 30 november 2013 04:33 schreef yamiown het volgende:
Hoe begin je een prison?
Ik maak meestal muren, leg daar vloer en fundering over, zorg dat ik kamers krijg maar ik kan er dan geen cellen in krijgen?
je kan even in de bugtracker kijken:quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Nou ja , ik wacht maar even tot de introduction weer unbugged is , want hier kan ik niks mee
Ik heb volgende geprobeerd: 1920x1080 , 1680x1050 ( zelfde)quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan even in de bugtracker kijken:
http://bugs.introversion.co.uk/main_page.php
en e.v.t. reporten..
heb je het window al vergroot/verkleind of van fullscreen afgehaald?
wellicht lost dat het probleem op...
http://devwiki.introversion.co.uk/pa/index.php/Graphics_Options
ik ga het vanmiddag ook eens proberen, eens kijken wat er hier gebeurdquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb volgende geprobeerd: 1920x1080 , 1680x1050 ( zelfde)
1600x900 en blijkbaar werkt dat wel, raar. Mogelijk (nog ) niet optimised voor 1920x1080?
Oh, oke. Ik dacht door screenshots in het topic te zien dat het alleen bij mij het geval was en dat er bij mij iets fout zatquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:51 schreef Bart het volgende:
Wachten tot het gefixt wordt. Het is niet voor niets een alpha.
nou ja, ik heb er geen last van. Maar wie weet anderen wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik dacht door screenshots in het topic te zien dat het alleen bij mij het geval was en dat er bij mij iets fout zat
reinstall uiteraard al geprobeerd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ergens zit een grafisch foutje
Iemand een oplossing?
die krijg je gratis als je begint....quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Bart het volgende:
Net de tutorial gedaan, nu eerste gevangenis aan het bouwen. Krijg ik 10k geld. Maar de generator kost 5k, en de waterpomp kost 5k. Hoe kan ik dan een gevangenis bouwen.
Die zijn inderdaad gratis op het begin zoals Mschol zegt, daarnaast moet je bij "grants" ff alles aanvinken zodat je veel money krijgtquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Bart het volgende:
Net de tutorial gedaan, nu eerste gevangenis aan het bouwen. Krijg ik 10k geld. Maar de generator kost 5k, en de waterpomp kost 5k. Hoe kan ik dan een gevangenis bouwen.
yep inderdaad, het begin kapitaal is wel erg krap genomen om een winst gevende gevangenis te maken, maar zodra je een workshop hebt stroomt het geld redelijk goed binnen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad gratis op het begin zoals Mschol zegt, daarnaast moet je bij "grants" ff alles aanvinken zodat je veel money krijgt
Ja, inderdaad. Zoals bij Prison tycoon, dat is wel handigerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
yep inderdaad, het begin kapitaal is wel erg krap genomen om een winst gevende gevangenis te maken, maar zodra je een workshop hebt stroomt het geld redelijk goed binnen..
ik hoop nog op aparte schema's voor de verschillende security levels, zodat je b.v. op het ene moment minimale gevangen op de yard kunnen en later de zware jongens, zo zou je ze mooi kunnen scheiden, zonder allerlei aparte faciliteiten aan te leggen..
Is het wel gefundeerd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen waarom de ruimte van shower 1 (aangegeven met de rode pijl) als OUTDOOR wordt bestempeld, terwijl shower 2 (die in het blauw) indoor is.. ?
Inderdaad, heb er ook naar gekeken!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rimworld lijkt me ook erg vet zeg!
Nee, is het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er ook naar gekeken!
Is van dezelfde ontwikkelaars.
Ik ben een echte modquote:Op vrijdag 13 december 2013 02:31 schreef mschol het volgende:
http://forums.introversion.co.uk/viewtopic.php?f=43&t=46329![]()
ben benieuwd naar echte mods
Welke aanpassing zorg jij voor het spel ? Dat zo denderend is dat ik de "Bart" mod aan moet zetten?quote:
extra knopjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Welke aanpassing zorg jij voor het spel ? Dat zo denderend is dat ik de "Bart" mod aan moet zetten?
gebeurd dat ook als je dat gebied als staff only aanwijst? (bij deployment)quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Mijn huidige (2e) gevangenis:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een probleempje waar ik niet uit kom.
Ik heb mijn ingang nu zo:
http://i.imgur.com/1xbVdk1.jpg
Maar ik wil hem eigenlijk zo:
http://i.imgur.com/shoPQ3y.jpg
Het verschil is dus dat muurtje. Nu moeten ze een stuk omlopen en nemen ze de gevangenen niet meer mee naar binnen via de keuken links. Maar als ik dat muurtje weg heb, wat ik veel liever heb, gaat dus elke gevangene via de keuken naar binnen en de bouwers ook, dat doen ze nu niet omdat het een langere weg is (zie overzicht hierboven) hoe hebben jullie dat opgelost?
Wat ik dus eigenlijk wil is dat dat gangetje alleen gebruikt word door de koks..
Jep want de gevangenen worden binnen gebracht door de guards.quote:Op maandag 30 december 2013 03:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gebeurd dat ook als je dat gebied als staff only aanwijst? (bij deployment)
Die speel ik nu, maar ik wacht eigenlijk op aanpassing en de eerste echte release eind januari, het wordt nogal saai.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rimworld lijkt me ook erg vet zeg!
Helemaal niet. Rimworld is van een Canadese ontwikkelaar die dit alleen doet; Tynan Sylvester. Heeft niets met die Engelsen te maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er ook naar gekeken!
Is van dezelfde ontwikkelaars.
Heb ik ook gekocht laatstquote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die speel ik nu, maar ik wacht eigenlijk op aanpassing en de eerste echte release eind januari, het wordt nogal saai.
Als het goed is komt dan de '1.0' uit, met nieuwe textures, betere sounds, en andere storytellers en andere items... we moeten immers de raketten, granaten, uranium en verbandtrommels kunnen gebruiken tochquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Heb ik ook gekocht laatstJanuari een nieuwe built dus
?
Same here, het spel is nu pas in een soort pre-alpha fase en de build is niet meer dan een proof of concept. Ergens in januari komt de eerste echte alpha versie uitquote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die speel ik nu, maar ik wacht eigenlijk op aanpassing en de eerste echte release eind januari, het wordt nogal saai.
Ik las op de dev twitter dat het 'most likely late january' wordt.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here, het spel is nu pas in een soort pre-alpha fase en de build is niet meer dan een proof of concept. Ergens in januari komt de eerste echte alpha versie uit.
Dat werkt denk ik wel, moet je alleen niet vergeten ze "Free Time" te geven in plaats van "Shower".quote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb besloten nu ook voor luxe cellen te gaan, met eigen douche! Hoop alleen dat dat gaat werken ook als de vakjes niet als shower zijn aangemerkt. Want als ik dat doe telt het verdomme niet meer als cel![]()
[ afbeelding ]
Ah zo, dus ze gaan niet verplicht douchen dan meer. Wel irritant dat 1 blokje shower niet gewoon werkt en de cel onbruikbaar maaktquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat werkt denk ik wel, moet je alleen niet vergeten ze "Free Time" te geven in plaats van "Shower".
Wat gebeurt er dan als je het probeert?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
Bij mij werkt workshop niet...kan geen prisoners assignen. Heel irritant.
Hij is nog 2 dagen in de steam sale!quote:
Ja maar Spacebase DF-9 dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is nog 2 dagen in de steam sale!
Pfff dat komt totaal niet in de buurt van de verslavingsfactor van PAquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar Spacebase DF-9 dan?. (lijkt een beetje op theme hospital qua sfeer
)
Hoe bedoel je? Ik kan er gewoon niet op klikken. Normaal moeten de ruimtes groen worden waar je jobs kan assignen, maar bij mij blijft hij grijs, terwijl ik gewoon de benodigde research heb gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je het probeert?
Heb je deployment (van de security chief) al onderzocht?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
Bij mij werkt workshop niet...kan geen prisoners assignen. Heel irritant.
Yepquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je deployment (van de security chief) al onderzocht?
Haha je moet wel de grants openen dan heb je iets van 80.000.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp er helemaal niets van! Ik krijg nog niet eens mijn eerste gevangenis op gang. tienduizend is veel te we weinig
.
hij is bij humble bundle nu ook in de salequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is nog 2 dagen in de steam sale!
(-33%) al was hij een paar dagen geleden toen ik m kocht -50%! misschien komt dat dus nog morgen!
Nee, ik wil de douche in dezelfde ruimte als de cel. En als ik dat doe is de cel geen cel meer. En als ik het niet als shower aanmerk dan gaan ze wel douchen maar wanneer het hun uitkomt, en dat is dan weer net bijvoorbeeld tijdens het eten waardoor ze pissig worden.quote:
Gewoon een douche in de cel, dan douchen ze tijdens freetime. Je geeft ze toch wel freetime? Dat lost ook de meeste ergenissen op. Game is opzich vrij makkelijk mits je er een paar minuten in verdiept. Dus nee, er valt niks te updaten, is toch echt je eigen falen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, ik wil de douche in dezelfde ruimte als de cel. En als ik dat doe is de cel geen cel meer. En als ik het niet als shower aanmerk dan gaan ze wel douchen maar wanneer het hun uitkomt, en dat is dan weer net bijvoorbeeld tijdens het eten waardoor ze pissig worden.
Een oplossing is een muur en deur voor de douche, maar die ruimte heb ik niet inberekenend tijdens het cellen bouwen, en ik heb net 80 cellen gemaakt.
Dat heb ik dus gedaan. Ik heb om te testen zelfs 1 hele dag freetime gedaan, en verder alleen eten. Nog zijn ze niet happy met hygiene en gaat het fout. Ligt echt niet aan mij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Gewoon een douche in de cel, dan douchen ze tijdens freetime. Je geeft ze toch wel freetime? Dat lost ook de meeste ergenissen op. Game is opzich vrij makkelijk mits je er een paar minuten in verdiept. Dus nee, er valt niks te updaten, is toch echt je eigen falen.
Ik heb zelf ook geen aparte douchekamer, bij mij douchen ze gewoon in hun cel onder freetime of net na het slapen begint. Als het een kwestie van hygiene is, heb je wel een kleding wasruimte met gevangenen die daar werken? Bitchen ze ook snel over en valt ook onder hygiene volgens mij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Ik heb om te testen zelfs 1 hele dag freetime gedaan, en verder alleen eten. Nog zijn ze niet happy met hygiene en gaat het fout. Ligt echt niet aan mij.
Wat er te updaten valt is dat een douche vakje in een cel gewoon moet werken (zodat ik ze verplicht kan laten douchen, in de cel.)
Ik ben er even helemaal klaar mee. Ik heb vandaag letterlijk 2 uur lopen kloten/herladen/overnieuw proberen maar toen ik weer moorden had gaf ik het op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen aparte douchekamer, bij mij douchen ze gewoon in hun cel onder freetime of net na het slapen begint. Als het een kwestie van hygiene is, heb je wel een kleding wasruimte met gevangenen die daar werken? Bitchen ze ook snel over en valt ook onder hygiene volgens mij.
Bij mij geen probleem met de douches iig, anders moet je je game registreren bij Introversion en daar ticket aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |