Te koop op steam vanaf ¤25,99quote:Prison Architect is currently in Alpha which means that the game is playable, but still in development. Not all features are implemented yet and there are many bugs that may affect gameplay. We are currently releasing monthly updated builds which include new features and bug fixes. By buying the alpha you will automatically be gifted a free copy of the full game when it's finished.
het wachten op geld is het meest vervelende eigenlijk..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:58 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem nog niet gekocht, was bij de summer sale maar 21 euro op steam. Lijkt me erg leuk, maar ik ben ook bang dat het snel verveeld...
Bedoel je geld om het te kopen, of in-game wachten tot je weer geld hebt om dingen te regelen?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het wachten op geld is het meest vervelende eigenlijk..
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bedoel je geld om het te kopen, of in-game wachten tot je weer geld hebt om dingen te regelen?
Mag wel elke 6 ingame uren zijn ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..
je geld krijg je naar mijn idee nog niet snel genoeg binnen
Het is natuurlijk nog een beta, dus gewoon melden bij het dev teamquote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..
je geld krijg je naar mijn idee nog niet snel genoeg binnen
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
mijn eerste gevangenis met winst:
[ link | afbeelding ]
dat was in het prille begin en toen wist ik nog niet hoe workshops enzo werkte
hmm hoe deel jij je cellen in dan, heb geen zin in overstromende cellen c.q. gangenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.
F12.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe maak je ook alweer screenshots met Steam?! Post ik mijn bouwsel zometeen eventjes.
Even een kleine paint gemaakt van mijn standaard cellen, je kan in het midden nog een weightlift apparaat kwijt waar ze dwars doorheen lopen maar die heb ik niet bijgedaan omdat ik nu meestal voor aparte gym ga.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm hoe deel jij je cellen in dan, heb geen zin in overstromende cellen c.q. gangen
ik schrijf nog wel een FAQ voor in de OPquote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Metonae het volgende:
Het maakt bij mij niet uit of ik dat Continuous intake aan of uit zet, ze blijven komen....
Of moet ik dit ergens alsnog uitzetten in het spelletje zelf?
Found it.
Moeten ze dat maar beter uitleggen in het spel zelf :pquote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schrijf nog wel een FAQ voor in de OP
ze hebben een prima wiki :pquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moeten ze dat maar beter uitleggen in het spel zelf :p
ik heb de extra grants geinstalleerd en a.d.h.v. Dat een eigen grant aangemaakt die mij 10k grant + 10k na aannemen warden en plaatsen waterpompquote:Op zondag 28 juli 2013 16:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oeh ik zie Timelapse nu pas staan. Dat is leuk om te doen zeg!
hoe ziet je dagindeling eruit? daar heb ik toch altijd wat problemen meequote:Op zondag 28 juli 2013 19:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Enigste manier dat ze nooit gaan rioten bij mij, mits de planning goed is.
Ja dat weet ik dus niet want game niet meer geinstalleerd. Maar had daar ook grootste moeite mee, savegame wel bewaard zie ik dus zal vanavond weer installeren en screenshot maken. Maar sleutel was iig veel werken, met pauzes er tussen door. Maar toen ik mijn eerdere celblokken zo ging maken toen verdwenen vrijwel alle problemen, tv, leesvoer, benchweight, douche, wc en bed in cel en iedereen is wel tevreden.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ziet je dagindeling eruit? daar heb ik toch altijd wat problemen mee
je hoeft em in princiepe niet geïnstalleerd te hebben, de saves (*.prison bestanden) zijn tekst bestanden:quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet want game niet meer geinstalleerd. Maar had daar ook grootste moeite mee, savegame wel bewaard zie ik dus zal vanavond weer installeren en screenshot maken. Maar sleutel was iig veel werken, met pauzes er tussen door. Maar toen ik mijn eerdere celblokken zo ging maken toen verdwenen vrijwel alle problemen, tv, leesvoer, benchweight, douche, wc en bed in cel en iedereen is wel tevreden.
wat mij trouwens opvalt is dat met 2 uur douchen + een algemen douch ruimt vaak niet iedereen douchet.. net als met 1 uur eten...quote:BEGIN Regime
CurrentActivity Sleep
PreviousHour 3
PreviousActivity Sleep
"[i 0]" Sleep
"[i 1]" Sleep
"[i 2]" Sleep
"[i 3]" Sleep
"[i 4]" Sleep
"[i 5]" Sleep
"[i 6]" Sleep
"[i 8]" Shower
"[i 10]" FreeTime
"[i 13]" Eat
"[i 14]" Eat
"[i 15]" Yard
"[i 16]" Yard
"[i 18]" FreeTime
"[i 20]" Eat
"[i 21]" Eat
"[i 23]" Sleep
END
quote:Alpha 12 has been released! Steam users will be automatically updated. Non-steam users can download the latest version from the builds page here: http://www.prison-architect.com/builds.html
Drugs. Booze. Weapons. This alpha is all about contraband. Steal weapons and tools from the workshop, drugs from sick bay or Whisky and Smokes from the Warden's office.
Now you have to think a bit harder about what room types to include, because whilst visitation calms the little darlings, they'll also use it to smuggle their methadone fix in a baby's nappy.
Search a prisoner, a cell, or order a whole prison shakedown and find out who's got what and from whence it came. Careful though, too many unwarranted searches will result in a riot...
Nopequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag
Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!
ik denk idd dat er niet zoveel mis mee kan gaan, maar bij riots kan je ze dan wel naar hun cel sturen maar kunnen ze alsnog elkaar afmattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
Ik ben een tijdje met succes riotvrij boven de 70 geweest. Ben nu een beetje aan het herinrichten zodat ik er straks nog meer bij kan.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.
Overigens gelukt om succesvol een winstgevende gevangenis te hebben toen ik 69 inmates had, 70 of erboven blijf ik het maar verkloten. Weet niet of dat nog alpha is of niet, maar 70+ krijg je alleen maar riots, hoe goed je je gevangenis ook beheert.
druk met andere zaken dus niet echt alpha 12 gespeeld eigenlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
OchAls dat het ergste is
Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
ik heb alpha 10 en 11 gespeeld en die waren beide behoorlijk goed te spelen, de laundry had in 11 wel wat bugs, maar een 2de prison had daar geen last van..?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggyIs dat nu helemaal opgelost?
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszakquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
OchAls dat het ergste is
Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak)
2 manieren:quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef mschol het volgende:
of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |