quote:Alpha 12 has been released! Steam users will be automatically updated. Non-steam users can download the latest version from the builds page here: http://www.prison-architect.com/builds.html
Drugs. Booze. Weapons. This alpha is all about contraband. Steal weapons and tools from the workshop, drugs from sick bay or Whisky and Smokes from the Warden's office.
Now you have to think a bit harder about what room types to include, because whilst visitation calms the little darlings, they'll also use it to smuggle their methadone fix in a baby's nappy.
Search a prisoner, a cell, or order a whole prison shakedown and find out who's got what and from whence it came. Careful though, too many unwarranted searches will result in a riot...
Nopequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag
Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!
ik denk idd dat er niet zoveel mis mee kan gaan, maar bij riots kan je ze dan wel naar hun cel sturen maar kunnen ze alsnog elkaar afmattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
Ik ben een tijdje met succes riotvrij boven de 70 geweest. Ben nu een beetje aan het herinrichten zodat ik er straks nog meer bij kan.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.
Overigens gelukt om succesvol een winstgevende gevangenis te hebben toen ik 69 inmates had, 70 of erboven blijf ik het maar verkloten. Weet niet of dat nog alpha is of niet, maar 70+ krijg je alleen maar riots, hoe goed je je gevangenis ook beheert.
druk met andere zaken dus niet echt alpha 12 gespeeld eigenlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
OchAls dat het ergste is
Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
ik heb alpha 10 en 11 gespeeld en die waren beide behoorlijk goed te spelen, de laundry had in 11 wel wat bugs, maar een 2de prison had daar geen last van..?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggyIs dat nu helemaal opgelost?
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszakquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
OchAls dat het ergste is
Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak)
2 manieren:quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef mschol het volgende:
of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
Soms gaat een detector inderdaad vals af, maar dat is een feature van de game.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.
Ook heb ik best vaak dat een gevangene de detector doet laten rinkelen, maar dat hij zodra hij gefouilleerd wordt niets bij zich heeft, alsof de gevangenen het onderling doorgeven ofzo.
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pompquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef iXVI het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de elektriciteit en het water snachts uitvalt?
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)quote:Of uitleggen hoe de "Power Station" werkt i.c.m. een "Capicitor"?
16 capacitors toch meen ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pomp
[..]
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)
Als je te weinig power hebt valt de boel uit en moet je eerst de capacitators aan zetten en dan je power station pas, anders valt hij door overbelasting weer uit
Als je 2 power stations hebt: verbind de electriciteits draden nooit met elkaar (van de 2 power stations) dan krijg je kortsluiting en vallen ze allebei uit
hmm kan ook, ik weet het niet precies, ik hou er niet van afhankelijk te zijn van 1 stroombronquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
16 capacitors toch meen ik?
Meteen een vraag erbij. Rechts staat die truck met gevangenen, waarom gaan ze niet naar binnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |