abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129547157
quote:
Alpha 12 has been released! Steam users will be automatically updated. Non-steam users can download the latest version from the builds page here: http://www.prison-architect.com/builds.html




Drugs. Booze. Weapons. This alpha is all about contraband. Steal weapons and tools from the workshop, drugs from sick bay or Whisky and Smokes from the Warden's office.

Now you have to think a bit harder about what room types to include, because whilst visitation calms the little darlings, they'll also use it to smuggle their methadone fix in a baby's nappy.

Search a prisoner, a cell, or order a whole prison shakedown and find out who's got what and from whence it came. Careful though, too many unwarranted searches will result in a riot...
pi_129790228
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag :)

Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!

[ Bericht 22% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-08-2013 14:26:53 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:27:22 #33
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_129790670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag :)

Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!
Nope
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_129872153
Zo: mijn prison met Alpha 12 groeit gestaag :)





Ik blijf het een lekkere game vinden! Wel mis ik nog echt missies, maar dat komt nog wel met de volledige versie :)
pi_129902276
waarom allemaal open cellen?
pi_129903492
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
pi_129904084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
ik denk idd dat er niet zoveel mis mee kan gaan, maar bij riots kan je ze dan wel naar hun cel sturen maar kunnen ze alsnog elkaar afmatten :P
pi_129904641
Och ;) Als dat het ergste is :+

Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
pi_129904886
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen. :P

Overigens gelukt om succesvol een winstgevende gevangenis te hebben toen ik 69 inmates had, 70 of erboven blijf ik het maar verkloten. Weet niet of dat nog alpha is of niet, maar 70+ krijg je alleen maar riots, hoe goed je je gevangenis ook beheert.
Ik ben een tijdje met succes riotvrij boven de 70 geweest. Ben nu een beetje aan het herinrichten zodat ik er straks nog meer bij kan.
In the coolest little capital of the world
pi_129905469
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Och ;) Als dat het ergste is :+

Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
druk met andere zaken dus niet echt alpha 12 gespeeld eigenlijk :@
binnenkort toch maar eens doen :)
pi_129906708
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggy :o Is dat nu helemaal opgelost?
pi_129910295
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggy :o Is dat nu helemaal opgelost?
ik heb alpha 10 en 11 gespeeld en die waren beide behoorlijk goed te spelen, de laundry had in 11 wel wat bugs, maar een 2de prison had daar geen last van..?
pi_129910326
Iemand die dit spel wil traden tegen civilization iv? op steam ofc
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:15:03 #44
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_129923041


Kwam deze vandaag tegen in mijn prison _O-
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_129923834
Legen wait for it...
pi_129929174
heeft iemand nog iets handigs om een prison te plannen?
ik gebruik nu excel, maar echt lekker werkt dat niet :P
pi_129933118
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Och ;) Als dat het ergste is :+

Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak :P )
pi_129933205
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak :P )
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
pi_129936215
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
2 manieren:
of een aparte controle ruimte maken (deur, detector deur) en daar een guard toewijzen (kunnen ze wel door gaan rellen overigens, duurt lang voordat iedereen buiten is dan)

ik ga nog eens experimenteren met compleet gescheiden gedeeltes met gevangenen (dus de categorie van de gevangenen)

of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
pi_129937604
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef mschol het volgende:

of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.

Ook heb ik best vaak dat een gevangene de detector doet laten rinkelen, maar dat hij zodra hij gefouilleerd wordt niets bij zich heeft, alsof de gevangenen het onderling doorgeven ofzo.
In the coolest little capital of the world
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:11:59 #51
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_129937906
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.

Ook heb ik best vaak dat een gevangene de detector doet laten rinkelen, maar dat hij zodra hij gefouilleerd wordt niets bij zich heeft, alsof de gevangenen het onderling doorgeven ofzo.
Soms gaat een detector inderdaad vals af, maar dat is een feature van de game.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_130042005
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=169298528

sandbox prison in wording, inclusief het leggen van passende vloeren in de ruimtes..



hmm teveel werk toegewezen, nu doen ze niets? :D (-edit- er was iets gepland wat niet zo snel werd opgepakt


het water en electra grid w/

[ Bericht 26% gewijzigd door mschol op 14-08-2013 11:28:16 ]
pi_130052608
Kan iemand mij vertellen waarom de elektriciteit en het water snachts uitvalt?

Of uitleggen hoe de "Power Station" werkt i.c.m. een "Capicitor"?

[ Bericht 33% gewijzigd door iXVI op 14-08-2013 13:03:22 ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130058076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef iXVI het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de elektriciteit en het water snachts uitvalt?
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pomp
quote:
Of uitleggen hoe de "Power Station" werkt i.c.m. een "Capicitor"?
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)
Als je te weinig power hebt valt de boel uit en moet je eerst de capacitators aan zetten en dan je power station pas, anders valt hij door overbelasting weer uit

Als je 2 power stations hebt: verbind de electriciteits draden nooit met elkaar (van de 2 power stations) dan krijg je kortsluiting en vallen ze allebei uit
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:07:25 #55
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130058121
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef mschol het volgende:

[..]

Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pomp

[..]

Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)
Als je te weinig power hebt valt de boel uit en moet je eerst de capacitators aan zetten en dan je power station pas, anders valt hij door overbelasting weer uit

Als je 2 power stations hebt: verbind de electriciteits draden nooit met elkaar (van de 2 power stations) dan krijg je kortsluiting en vallen ze allebei uit
16 capacitors toch meen ik?
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_130058208
quote:
11s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

16 capacitors toch meen ik?
hmm kan ook, ik weet het niet precies, ik hou er niet van afhankelijk te zijn van 1 stroombron :D
pi_130067496
Danku!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130069686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef iXVI het volgende:
Danku!
^O^
screeens? :D
pi_130080319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef mschol het volgende:

[..]

^O^
screeens? :D
Meteen een vraag erbij. Rechts staat die truck met gevangenen, waarom gaan ze niet naar binnen? :(

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130080526
Never mind, het hek stond er voor, haha.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')