Soms gaat een detector inderdaad vals af, maar dat is een feature van de game.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.
Ook heb ik best vaak dat een gevangene de detector doet laten rinkelen, maar dat hij zodra hij gefouilleerd wordt niets bij zich heeft, alsof de gevangenen het onderling doorgeven ofzo.
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pompquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef iXVI het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de elektriciteit en het water snachts uitvalt?
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)quote:Of uitleggen hoe de "Power Station" werkt i.c.m. een "Capicitor"?
16 capacitors toch meen ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Gokje: stroom valt uit en daardoor automatisch je pomp
[..]
Je zet een power station neer , vervolgens kan je 12 capacitators ernaast zetten om het vermogen te vergroten (zie het balkje links van het power station)
Als je te weinig power hebt valt de boel uit en moet je eerst de capacitators aan zetten en dan je power station pas, anders valt hij door overbelasting weer uit
Als je 2 power stations hebt: verbind de electriciteits draden nooit met elkaar (van de 2 power stations) dan krijg je kortsluiting en vallen ze allebei uit
hmm kan ook, ik weet het niet precies, ik hou er niet van afhankelijk te zijn van 1 stroombronquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
16 capacitors toch meen ik?
Meteen een vraag erbij. Rechts staat die truck met gevangenen, waarom gaan ze niet naar binnen?quote:
hmm.. dat niet..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb je die shower in de cel wel als shower aangegeven?
yup, inmiddels gedaanquote:
nog niet merkbaar beter.. heb er nu ook weer 4 in de shower room staan.. en allemaal hebben ze een shower in de ccellquote:
ik wilde sandboxen, dus dat heb ik even gefixtquote:Je bent btw wel lekker aan het cheaten met je geld
je kan ook bepaalde eisen uitzetten, geen electra of water b.v.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
I knowLeuk dat je dat ook zelf in de savefile aan kunt passen
Maar dat kost geld en tijd en zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt! Zo snel.mogelijk bouwen dus
Slimmer lijkt mij dat je kleren altijd kan kopen maar het via upgrades zelf kan wassen dus kosten bespaart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Krijgen jullie ook altijd problemen doordat je de laundryroom niet gelijk kan bouwen?Mijn gevangen klagen gelijk in het begin al over gebrek aan schone kleding.
Ja, dat je in het begin kan outsourcen, dat zou wel logisch zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slimmer lijkt mij dat je kleren altijd kan kopen maar het via upgrades zelf kan wassen dus kosten bespaart.
zowiezo vind ik dat koken wat vreemd geregeld:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat je in het begin kan outsourcen, dat zou wel logisch zijn.En dan ook gelijk het koken kunnen outsourcen, zou erg fijn zijn.
Als je geen koks hebt verplaatsen de workermen de ingrediënten naar de keuken, het zou fijn zijn als je dat als standaard kunt instellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo vind ik dat koken wat vreemd geregeld:
stel je hebt het volgende regime:
tot 06:00 slapen -> douchen tot 08:00 -> eten (tot 10:00)
dan krijgen die koks het -altijd- voorelkaar om rond 07:50 weg te gaan uit de keuken om supplies van de delivery op te picken..
wat resulteert dat ze tegen 8:20-30 pas kunnen uit serveren (het van kookplaat op serving table zetten)
vervolgens mijn de gevangenen sloom en gaan ze pas rond 8:50 eten pakken, waardoor ze nooit in 1 uur kunnen eten
er zou een speciaal 'hauler' type moeten worden ingebracht in het spel die goederen verplaatst...
ook prima idd, maar die koks moeten zich bezig houden met koken en uitserveren, niet met verplaatsen van goederen van delivery naar een freezerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je geen koks hebt verplaatsen de workermen de ingrediënten naar de keuken, het zou fijn zijn als je dat als standaard kunt instellen.
Liever nog dat koks zich alleen bezig houden met koken, zoals dat ook in het echt gebeurt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ook prima idd, maar die koks moeten zich bezig houden met koken en uitserveren, niet met verplaatsen van goederen van delivery naar een freezer
koks wassen ook ingrediënten hoor..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever nog dat koks zich alleen bezig houden met koken, zoals dat ook in het echt gebeurt.En dan goedkope klusjesmannen die de ingrediënten halen en afwassen en zo.
quote:Een kok of kokkin (meervoud koks) is iemand die als beroep de kookkunst beoefent, dus voedsel bereidt tot maaltijden
Dan moeten ze maar sneller werken verdomme.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
koks wassen ook ingrediënten hoor..
[..]
die gevangenen mogen ook sneller douchen.. ook omdat ze dat niet snel genoeg doen moet ik er 2 uur voor inplannenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar sneller werken verdomme.
Je kan ook gewoon meer vrije tijd inplannen, dan douchen ze in hun vrije tijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die gevangenen mogen ook sneller douchen.. ook omdat ze dat niet snel genoeg doen moet ik er 2 uur voor inplannen
alsof wij in het echt ook stipt b.v. 12 uur tussen de douchebeurten moeten nemen en niet minder
Niet moeilijk om te begrijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het spel een beetje makkelijk voor beginners? Het ziet er tof uit namelijk.
Ja, kan illegaal....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je het trouwens via Steam spelen? Kan ik 'm niet elders kopen of downloaden? En hoe zit het dan met updates enzo?
als je hem koopt via de officiele site krijg je toegang tot de reguliere download en een steam keyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je het trouwens via Steam spelen? Kan ik 'm niet elders kopen of downloaden? En hoe zit het dan met updates enzo?
yepsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En krijg je dan ook automatisch (toegang tot) de updates?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan ga ik 'm maar eens downloaden. Alpha 12 toch?
quote:DIG DIG DIG - alpha 13 is all about escaping. Tunnelling is a tried and tested method to escape from a penitentiary and from Alpha 13 onwards the little darlings in your prisons will be heading underground given half a chance. It's time to start rethinking your prison design...and fast!
Given a spoon (or any other tool-esque item) they'll start from the toilet and head to the perimeter fence and freedom. Searching the sleeping prisoner or cell will reveal the tunnel and thwart the attempt, but even so, you may want to move your maxsec blocks away from the outer walls……
We've also produced a punishment policy table where you can decide the appropriate reaction to an infraction. 2 weeks in the slammer for moaning about the chow? Tough, but don't let us stop you…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |