abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129440049
Ik stop ze gewoon in een groot gat met sanitaire voorzieningen, en dan ben dan zoeken ze het maar lekker zelf uit. :')
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_129442308
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Enigste manier dat ze nooit gaan rioten bij mij, mits de planning goed is. :Y
hoe ziet je dagindeling eruit? daar heb ik toch altijd wat problemen mee :P
  zondag 28 juli 2013 @ 20:38:48 #28
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_129443927
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe ziet je dagindeling eruit? daar heb ik toch altijd wat problemen mee :P
Ja dat weet ik dus niet want game niet meer geinstalleerd. Maar had daar ook grootste moeite mee, savegame wel bewaard zie ik dus zal vanavond weer installeren en screenshot maken. Maar sleutel was iig veel werken, met pauzes er tussen door. Maar toen ik mijn eerdere celblokken zo ging maken toen verdwenen vrijwel alle problemen, tv, leesvoer, benchweight, douche, wc en bed in cel en iedereen is wel tevreden.
pi_129450887
Mijn dagindeling is nu als volgt:



De 5 uur werk achtermekaar is noodzakelijk om tot een steady income te komen (ik heb slechts 28 gevangenen maar wél een gevangenis van alle gemakken voorzien).
pi_129450946
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet want game niet meer geinstalleerd. Maar had daar ook grootste moeite mee, savegame wel bewaard zie ik dus zal vanavond weer installeren en screenshot maken. Maar sleutel was iig veel werken, met pauzes er tussen door. Maar toen ik mijn eerdere celblokken zo ging maken toen verdwenen vrijwel alle problemen, tv, leesvoer, benchweight, douche, wc en bed in cel en iedereen is wel tevreden.
je hoeft em in princiepe niet geïnstalleerd te hebben, de saves (*.prison bestanden) zijn tekst bestanden:

quote:
BEGIN Regime
CurrentActivity Sleep
PreviousHour 3
PreviousActivity Sleep
"[i 0]" Sleep
"[i 1]" Sleep
"[i 2]" Sleep
"[i 3]" Sleep
"[i 4]" Sleep
"[i 5]" Sleep
"[i 6]" Sleep
"[i 8]" Shower
"[i 10]" FreeTime
"[i 13]" Eat
"[i 14]" Eat
"[i 15]" Yard
"[i 16]" Yard
"[i 18]" FreeTime
"[i 20]" Eat
"[i 21]" Eat
"[i 23]" Sleep
END
wat mij trouwens opvalt is dat met 2 uur douchen + een algemen douch ruimt vaak niet iedereen douchet.. net als met 1 uur eten...
pi_129547157
quote:
Alpha 12 has been released! Steam users will be automatically updated. Non-steam users can download the latest version from the builds page here: http://www.prison-architect.com/builds.html




Drugs. Booze. Weapons. This alpha is all about contraband. Steal weapons and tools from the workshop, drugs from sick bay or Whisky and Smokes from the Warden's office.

Now you have to think a bit harder about what room types to include, because whilst visitation calms the little darlings, they'll also use it to smuggle their methadone fix in a baby's nappy.

Search a prisoner, a cell, or order a whole prison shakedown and find out who's got what and from whence it came. Careful though, too many unwarranted searches will result in a riot...
pi_129790228
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag :)

Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!

[ Bericht 22% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-08-2013 14:26:53 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:27:22 #33
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_129790670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van vakantie, dus kan met Alpha 12 aan de slag :)

Moet je trouwens opnieuw beginnen met een prison, voor de nieuwe functies?!
Nope
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_129872153
Zo: mijn prison met Alpha 12 groeit gestaag :)





Ik blijf het een lekkere game vinden! Wel mis ik nog echt missies, maar dat komt nog wel met de volledige versie :)
pi_129902276
waarom allemaal open cellen?
pi_129903492
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
pi_129904084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh zomaar. Kan in principe weinig fout mee gaan toch?
ik denk idd dat er niet zoveel mis mee kan gaan, maar bij riots kan je ze dan wel naar hun cel sturen maar kunnen ze alsnog elkaar afmatten :P
pi_129904641
Och ;) Als dat het ergste is :+

Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
pi_129904886
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen. :P

Overigens gelukt om succesvol een winstgevende gevangenis te hebben toen ik 69 inmates had, 70 of erboven blijf ik het maar verkloten. Weet niet of dat nog alpha is of niet, maar 70+ krijg je alleen maar riots, hoe goed je je gevangenis ook beheert.
Ik ben een tijdje met succes riotvrij boven de 70 geweest. Ben nu een beetje aan het herinrichten zodat ik er straks nog meer bij kan.
In the coolest little capital of the world
pi_129905469
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Och ;) Als dat het ergste is :+

Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
druk met andere zaken dus niet echt alpha 12 gespeeld eigenlijk :@
binnenkort toch maar eens doen :)
pi_129906708
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggy :o Is dat nu helemaal opgelost?
pi_129910295
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Toen ik een halfjaar geleden een vroege alpha van dit spel speelde was het nogal buggy :o Is dat nu helemaal opgelost?
ik heb alpha 10 en 11 gespeeld en die waren beide behoorlijk goed te spelen, de laundry had in 11 wel wat bugs, maar een 2de prison had daar geen last van..?
pi_129910326
Iemand die dit spel wil traden tegen civilization iv? op steam ofc
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:15:03 #44
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_129923041


Kwam deze vandaag tegen in mijn prison _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_129923834
Legen wait for it...
pi_129929174
heeft iemand nog iets handigs om een prison te plannen?
ik gebruik nu excel, maar echt lekker werkt dat niet :P
pi_129933118
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Och ;) Als dat het ergste is :+

Jij nog bezig? Moet zeggen dat Alpha 12 weer wat stabieler is, maar heel veel van het contraband gedoe snap ik nog niet helemaal...
Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak :P )
pi_129933205
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Contraband wordt vaak meegenomen uit de kantine als ze klaar zijn met eten. Het beste wat je kan doen is voor de ingang van de kantine een detector te plaatsen (of meerdere, afhankelijk van hoe groot de ingang naar de kantine is) met een guard ernaast. Als de detector dan afgaat dan snelt de guard op de gevangene af en wordt de contraband op de grond gegooid (waarna deze wordt veranderd in een vuilniszak :P )
Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
pi_129936215
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Maar hoe zet je zo'n guard bij een detector? Ik laat er altijd wel een of twee in de kantine lopen, tijdens het eten namelijk. Maar hoe ik ze letterlijk bij de detector zet, snap ik nog niet.
2 manieren:
of een aparte controle ruimte maken (deur, detector deur) en daar een guard toewijzen (kunnen ze wel door gaan rellen overigens, duurt lang voordat iedereen buiten is dan)

ik ga nog eens experimenteren met compleet gescheiden gedeeltes met gevangenen (dus de categorie van de gevangenen)

of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
pi_129937604
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef mschol het volgende:

of een patrol point neerzetten naast de detector (denk althans dat dat ook werkt, niet getest)
zo doe ik het ook idd.. probleem is alleen dat ik meerdere patrol points in één corridor heb en dat er soms bij een punt twee guards staan en bij de andere geen.

Ook heb ik best vaak dat een gevangene de detector doet laten rinkelen, maar dat hij zodra hij gefouilleerd wordt niets bij zich heeft, alsof de gevangenen het onderling doorgeven ofzo.
In the coolest little capital of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')