Te koop op steam vanaf ¤25,99quote:Prison Architect is currently in Alpha which means that the game is playable, but still in development. Not all features are implemented yet and there are many bugs that may affect gameplay. We are currently releasing monthly updated builds which include new features and bug fixes. By buying the alpha you will automatically be gifted a free copy of the full game when it's finished.
het wachten op geld is het meest vervelende eigenlijk..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:58 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem nog niet gekocht, was bij de summer sale maar 21 euro op steam. Lijkt me erg leuk, maar ik ben ook bang dat het snel verveeld...
Bedoel je geld om het te kopen, of in-game wachten tot je weer geld hebt om dingen te regelen?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het wachten op geld is het meest vervelende eigenlijk..
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..quote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bedoel je geld om het te kopen, of in-game wachten tot je weer geld hebt om dingen te regelen?
Mag wel elke 6 ingame uren zijn ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..
je geld krijg je naar mijn idee nog niet snel genoeg binnen
Het is natuurlijk nog een beta, dus gewoon melden bij het dev teamquote:Op zondag 28 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat 2de.. je kan grants gebruiken, waardoor je een goeie basis prison op kan zetten, maar vervolgens moet je wachten op geld van je werkplaats (kentekens) en de overheidsbijdrage per gevangene..
je geld krijg je naar mijn idee nog niet snel genoeg binnen
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef mschol het volgende:
mijn eerste gevangenis met winst:
[ link | afbeelding ]
dat was in het prille begin en toen wist ik nog niet hoe workshops enzo werkte
hmm hoe deel jij je cellen in dan, heb geen zin in overstromende cellen c.q. gangenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Douche in elke cel werkt een stuk beter dan gezamelijke douchruimte kwam ik achter, en kan je douchen uit de planning halen omdat ze dan in hun vrije tijd douchen.
F12.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe maak je ook alweer screenshots met Steam?! Post ik mijn bouwsel zometeen eventjes.
Even een kleine paint gemaakt van mijn standaard cellen, je kan in het midden nog een weightlift apparaat kwijt waar ze dwars doorheen lopen maar die heb ik niet bijgedaan omdat ik nu meestal voor aparte gym ga.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm hoe deel jij je cellen in dan, heb geen zin in overstromende cellen c.q. gangen
ik schrijf nog wel een FAQ voor in de OPquote:Op zondag 28 juli 2013 15:23 schreef Metonae het volgende:
Het maakt bij mij niet uit of ik dat Continuous intake aan of uit zet, ze blijven komen....
Of moet ik dit ergens alsnog uitzetten in het spelletje zelf?
Found it.
Moeten ze dat maar beter uitleggen in het spel zelf :pquote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik schrijf nog wel een FAQ voor in de OP
ze hebben een prima wiki :pquote:Op zondag 28 juli 2013 15:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Moeten ze dat maar beter uitleggen in het spel zelf :p
ik heb de extra grants geinstalleerd en a.d.h.v. Dat een eigen grant aangemaakt die mij 10k grant + 10k na aannemen warden en plaatsen waterpompquote:Op zondag 28 juli 2013 16:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oeh ik zie Timelapse nu pas staan. Dat is leuk om te doen zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |