Oh, oke. Ik dacht door screenshots in het topic te zien dat het alleen bij mij het geval was en dat er bij mij iets fout zatquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:51 schreef Bart het volgende:
Wachten tot het gefixt wordt. Het is niet voor niets een alpha.
nou ja, ik heb er geen last van. Maar wie weet anderen wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik dacht door screenshots in het topic te zien dat het alleen bij mij het geval was en dat er bij mij iets fout zat
reinstall uiteraard al geprobeerd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:49 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ergens zit een grafisch foutje
Iemand een oplossing?
die krijg je gratis als je begint....quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Bart het volgende:
Net de tutorial gedaan, nu eerste gevangenis aan het bouwen. Krijg ik 10k geld. Maar de generator kost 5k, en de waterpomp kost 5k. Hoe kan ik dan een gevangenis bouwen.
Die zijn inderdaad gratis op het begin zoals Mschol zegt, daarnaast moet je bij "grants" ff alles aanvinken zodat je veel money krijgtquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Bart het volgende:
Net de tutorial gedaan, nu eerste gevangenis aan het bouwen. Krijg ik 10k geld. Maar de generator kost 5k, en de waterpomp kost 5k. Hoe kan ik dan een gevangenis bouwen.
yep inderdaad, het begin kapitaal is wel erg krap genomen om een winst gevende gevangenis te maken, maar zodra je een workshop hebt stroomt het geld redelijk goed binnen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad gratis op het begin zoals Mschol zegt, daarnaast moet je bij "grants" ff alles aanvinken zodat je veel money krijgt
Ja, inderdaad. Zoals bij Prison tycoon, dat is wel handigerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
yep inderdaad, het begin kapitaal is wel erg krap genomen om een winst gevende gevangenis te maken, maar zodra je een workshop hebt stroomt het geld redelijk goed binnen..
ik hoop nog op aparte schema's voor de verschillende security levels, zodat je b.v. op het ene moment minimale gevangen op de yard kunnen en later de zware jongens, zo zou je ze mooi kunnen scheiden, zonder allerlei aparte faciliteiten aan te leggen..
Is het wel gefundeerd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen waarom de ruimte van shower 1 (aangegeven met de rode pijl) als OUTDOOR wordt bestempeld, terwijl shower 2 (die in het blauw) indoor is.. ?
Inderdaad, heb er ook naar gekeken!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rimworld lijkt me ook erg vet zeg!
Nee, is het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er ook naar gekeken!
Is van dezelfde ontwikkelaars.
Ik ben een echte modquote:Op vrijdag 13 december 2013 02:31 schreef mschol het volgende:
http://forums.introversion.co.uk/viewtopic.php?f=43&t=46329![]()
ben benieuwd naar echte mods
Welke aanpassing zorg jij voor het spel ? Dat zo denderend is dat ik de "Bart" mod aan moet zetten?quote:
extra knopjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Welke aanpassing zorg jij voor het spel ? Dat zo denderend is dat ik de "Bart" mod aan moet zetten?
gebeurd dat ook als je dat gebied als staff only aanwijst? (bij deployment)quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Mijn huidige (2e) gevangenis:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een probleempje waar ik niet uit kom.
Ik heb mijn ingang nu zo:
http://i.imgur.com/1xbVdk1.jpg
Maar ik wil hem eigenlijk zo:
http://i.imgur.com/shoPQ3y.jpg
Het verschil is dus dat muurtje. Nu moeten ze een stuk omlopen en nemen ze de gevangenen niet meer mee naar binnen via de keuken links. Maar als ik dat muurtje weg heb, wat ik veel liever heb, gaat dus elke gevangene via de keuken naar binnen en de bouwers ook, dat doen ze nu niet omdat het een langere weg is (zie overzicht hierboven) hoe hebben jullie dat opgelost?
Wat ik dus eigenlijk wil is dat dat gangetje alleen gebruikt word door de koks..
Jep want de gevangenen worden binnen gebracht door de guards.quote:Op maandag 30 december 2013 03:12 schreef mschol het volgende:
[..]
gebeurd dat ook als je dat gebied als staff only aanwijst? (bij deployment)
Die speel ik nu, maar ik wacht eigenlijk op aanpassing en de eerste echte release eind januari, het wordt nogal saai.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rimworld lijkt me ook erg vet zeg!
Helemaal niet. Rimworld is van een Canadese ontwikkelaar die dit alleen doet; Tynan Sylvester. Heeft niets met die Engelsen te maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er ook naar gekeken!
Is van dezelfde ontwikkelaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |