De Koran staat dat Jezus de kruis zal vernietigen, dan weerspreekt de Koran weer zichzelf want volgens hun God is Mohammed de laatste zegel der profeten en als Jezus na Mohammed nog komt dan is Mohammed geen zegel der profeten, dus er is een contradictie de Koran waar moslims zelf moeten uitzoeken.quote:
Dat is de dag, die god gebruikt voor een snipperdag en de vrome gelovigen merken dat ze een leven lang bedrogen werden,quote:Op zondag 28 juli 2013 18:23 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Het houd pas op zodra Jezus terug komt op Aarde dag des oordeels.
Sceptisch zijn wel erg gelovige mensen, overal zijn ze Sceptisch maar behalve over hun eigen religie.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig hoor.
[..]
Als dat gebeurt stel ik me zo voor dat zo'n gesprek ongeveer zo gaat:
Kortom, ik zie dat toelatingsexamen met groot vertrouwen tegemoet.
Nee, dat is niet de reden. Ik heb je gezegd waarom niet: omdat jij onredelijke eisen stelt aan het bewijs. Ik kan niet bewijzen dat de KJV onbetrouwbaar is, als dat de enige Bijbel is die ik van jou als betrouwbaar mag zien. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:24 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dus je wilt niet want je gaat dan keihard op je gezicht, wees gewoon eerlijk
"'Why should we believe you skeptics?' And my answer is: you shouldn't!" - Michael Shermer.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:28 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Sceptisch zijn wel erg gelovige mensen, overal zijn ze Sceptisch maar behalve over hun eigen religie.
Dan komt er weer een nieuwe boek.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
De Koran staat dat Jezus de kruis zal vernietigen, dan weerspreekt de Koran weer zichzelf want volgens hun God is Mohammed de laatste zegel der profeten en als Jezus na Mohammed nog komt dan is Mohammed geen zegel der profeten, dus er is een contradictie de Koran waar moslims zelf moeten uitzoeken.
Tevens als Jezus komt, dan wordt de Koran gelijk absoluut (ongeldig) verklaart door Jezus zelf.
Hopelijk een 3D-film ofzo, de techniek is niet stil blijven staan.quote:
Dat doet meneer bij mij ook. Niet erg hoor, ik ken hem al een tijdje en hij is nogal religieus-intolerant.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat meneer een andere mening heeft schrijf je hem als gek af. Hoe durf je we leven in een vrij land. Luister naar deze man of ga ergens anders rond hangen.
Ser, ik gaf jou net paar verzen welke beide zijn vertaalt uit een manuscript.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden. Ik heb je gezegd waarom niet: omdat jij onredelijke eisen stelt aan het bewijs. Ik kan niet bewijzen dat de KJV onbetrouwbaar is, als dat de enige Bijbel is die ik van jou als betrouwbaar mag zien. Dat is gewoon onmogelijk.
Hij is erg sceptisch over alles maar behalve over zijn religie wat evolutie heet daar is hij niet sceptisch erg vreemd dit.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
"'Why should we believe you skeptics?' And my answer is: you shouldn't!" - Michael Shermer.
Geen enkel gelovige zou dat antwoord geven.
Zegt de term 'ironie' jou iets?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Hij is erg sceptisch over alles maar behalve over zijn religie wat evolutie heet daar is hij niet sceptisch erg vreemd dit.
Hij werd al gehakt gemaakt door Kent Hovind debat.
Dat Michael Shermer zelf een gelovige evolunist is en daar zelf niet sceptich over is dat is echt pas ironisch.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef MarcusViridis het volgende:
[..]
Zegt de term 'ironie' jou iets?
Want het is allemaal nogal ironisch wat je nu roept.
Die reden is eenvoudig: Tot ongeveer de 16e eeuw, namen ze alles maar klakkeloos van elkaar over. Toen men vanaf de 16e eeuw eens kritisch naar de boeken ging kijken, bleken er allemaal fouten in te staan. Die hebben ze gerepareerd, waardoor de fouten in de KJV nu gecorrigeerd zijn in de nieuwere versies.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:36 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Ser, ik gaf jou net paar verzen welke beide zijn vertaalt uit een manuscript.
Waarom zou de vertaling na 2000 jaar hetzelfde geweest en opeens na paar honderd jaren geleden nieuwe vertalingen zijn gekomen?
Het is wel mogelijk, het heet doorzetten zoeken Ser.
Je bedoelt de Kent Hovind die 10 jaar cel heeft gekregen voor belastingontduiking?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:37 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Hij is erg sceptisch over alles maar behalve over zijn religie wat evolutie heet daar is hij niet sceptisch erg vreemd dit.
Hij werd al gehakt gemaakt door Kent Hovind debat.
Hij heeft vast spijt, dus dan is het niet erg meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je bedoelt de Kent Hovind die 10 jaar cel heeft gekregen voor belastingontduiking?
Aangezien je het woord wel heel consequent verkeerd spelt even 1 keer een correctie:quote:Op zondag 28 juli 2013 18:40 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat Michael Shermer zelf een gelovige evolunist is en daar zelf niet sceptich over is dat is echt pas ironisch.
Wel. Net als opticienisme, biologisme en fysisch geografisme.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Aangezien je het woord wel heel consequent verkeerd spelt even 1 keer een correctie:
'evolutionist'.
Niet dat het een erg zinvolle term is, het is geen ideologie.
Toen was het begonnen met de katholieke Kerk Ser, vandaar dat ze even miljoenen Christenen hebben vermoord.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die reden is eenvoudig: Tot ongeveer de 16e eeuw, namen ze alles maar klakkeloos van elkaar over. Toen men vanaf de 16e eeuw eens kritisch naar de boeken ging kijken, bleken er allemaal fouten in te staan. Die hebben ze gerepareerd, waardoor de fouten in de KJV nu gecorrigeerd zijn in de nieuwere versies.
En niet te vergeten gravitisme. Zulke smeerlappen vind ik dat, gravitisten.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel. Net als opticienisme, biologisme en fysisch geografisme.
Daar moet een verborgen agenda achter zitten. Ik denk dat het hier weer eens om satanisten gaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
En niet te vergeten gravitisme. Zulke smeerlappen vind ik dat, gravitisten.
Dat is twee keer hetzelfde vers, alleen dan anders vertaald.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:43 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Toen was het begonnen met de katholieke Kerk Ser, vandaar dat ze even miljoenen Christenen hebben vermoord.
Zeg mij, je zit hier hard op te roepen corrigeren, wat hebben ze gecorrigeerd?
Welk van deze verzen is dan volgens jou gecorrigeerd?
(Gal. 6:15)
(KJV) "For in Christ Jesus neither circumcision availeth any thing, nor uncircumcision, but a new creature."
(NIV) "Neither circumcision nor uncircumcision means anything; what counts is a new creation."
Dat discussie hebben we al over gehad, wel on-tipic blijven als je onwetend wilt zijn over dat kwestie is jou probleem, hij is gewoon veroordeeld vanwege zijn geloof ik heb je jou al uitgelegd maar ga niet dringen wat niet een feit is oke.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je bedoelt de Kent Hovind die 10 jaar cel heeft gekregen voor belastingontduiking?
Belastingontduiking = Jezus.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat discussie hebben we al over gehad, wel on-tipic blijven als je onwetend wilt zijn over dat kwestie is jou probleem, hij is gewoon veroordeeld vanwege zijn geloof ik heb je jou al uitgelegd maar ga niet dringen wat niet een feit is oke.
Prima hoor. Ik wijs je er alleen op dat Kent Hovind hier niet bekend staat als een integer en geloofwaardig persoon, that's all.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat discussie hebben we al over gehad, wel on-tipic blijven als je onwetend wilt zijn over dat kwestie is jou probleem, hij is gewoon veroordeeld vanwege zijn geloof ik heb je jou al uitgelegd maar ga niet dringen wat niet een feit is oke.
Wat een slecht argument.quote:
Lol, ik geloof daar al lang niet meer in. Terwijl al die domme gravitisten proberen om genoeg zwaartekracht op te wekken met hun rubberen bandjes zodat ze genoeg wrijving hebben om hun koekblikken vooruit te drijven, vlieg ik daar vrolijk overheen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
En niet te vergeten gravitisme. Zulke smeerlappen vind ik dat, gravitisten.
Wat is dan gecorrigeerd volgens jou ?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is twee keer hetzelfde vers, alleen dan anders vertaald.
Is geen gek idee het Vaticaan gelooft ook allemaal in satan de jezuitenorde zit daar in gevestigd. De paus is trouwens een jezuit.De jezuiten voeren ook de New World Orde agenda uit samen met de Zionisten en de elite.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar moet een verborgen agenda achter zitten. Ik denk dat het hier weer eens om satanisten gaat.
Maar om welk soort satanisme gaat het dan? LaVeyaans? Transcendent? 09A? Temple of Satan? Een vorm van luciferianisme? Iets anders?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is geen gek idee het Vaticaan gelooft ook allemaal in satan de jezuitenorde zit daar in gevestigd. De paus is trouwens een jezuit.De jezuiten voeren ook de New World Orde agenda uit samen met de Zionisten en de elite.
Is dat zo, jij kent mij, zelfs een tijdje al?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat doet meneer bij mij ook. Niet erg hoor, ik ken hem al een tijdje en hij is nogal religieus-intolerant.
Ik bedoelde niet jou, maar Kingdom34, herstel: Hollander1000quote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Is dat zo, jij kent mij, zelfs een tijdje al?
Dat ik niets over heb voor religies en gelovigen, door mij relioten genoemd, is waar.
Dat dan weer wel.
Omdat er in het origineel waarschijnlijk geen 'ἐν γὰρ Χριστῷ Ἰησοῦ οὔτε' stond. Afgaande op mijn intuļtie zou ik zeggen dat dat een lectio facilior is, een stukje dat door iemand veranderd is om de grammaticale zin makkelijker te maken. En de lectio difficilior, dat wil zeggen de moeilijkere zin, krijgt altijd de voorkeur.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:47 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Wat is dan gecorrigeerd volgens jou ?
Waarom is "For in Christ Jesus" weg gelaten in de NIV vertaling? Leg mij dat eens uit waar is het bewijs van het manuscript?
Als je hard roept het is gecorrigeerd, laat dan even zien.
geen idee. Zover heb ik me er niet in verdiept.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar om welk soort satanisme gaat het dan? LaVeyaans? Transcendent? 09A? Temple of Satan? Een vorm van luciferianisme? Iets anders?
Hoe weet je dan dat het om satanisme gaat?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
geen idee. Zover heb ik me er niet in verdiept.
Door de symboliek en de rituelen die ze uitvoeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het om satanisme gaat?
Dus je gaat af op je eigen intuļtie, dat is niet de juiste manier van zoeken Ser.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat er in het origineel waarschijnlijk geen 'ἐν γὰρ Χριστῷ Ἰησοῦ οὔτε' stond. Afgaande op mijn intuļtie zou ik zeggen dat dat een lectio facilior is, een stukje dat door iemand veranderd is om de grammaticale zin makkelijker te maken. En de lectio difficilior, dat wil zeggen de moeilijkere zin, krijgt altijd de voorkeur.
Dat interesseert me. Kun je eens een concreet voorbeeld noemen?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Door de symboliek en de rituelen die ze uitvoeren.
Wat wil je eerst weten de symboliek of de rituelen. Mensen die in Satan geloven. Roepen vaak geesten op en gebruiken zwarte magie. Je hebt heel veel verschillende Symboliek. Ze gebruiken ook geheime satan hand drukken. En allerlei handgebaren. En tenslotte hebben ze allerlei afbeeldingen die god belachelijk maken. Of die Satan groot maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat interesseert me. Kun je eens een concreet voorbeeld noemen?
Welk van deze verzen is dan volgens jou beter? En waarom?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dus je gaat af op je eigen intuļtie, dat is niet de juiste manier van zoeken Ser.
Onderzoeken naar welk manuscript welke het juiste vers is kost wel veel tijd, als je geen interesse hebt voor dat soort dingen zal je nooit van jou leven de waarheid vinden welk de echte is.
Op gevoel afgaan, is nooit waarheid het leid je meer af naar onzekerheden.
Op gevoel zeggen dat de nieuwer vertalingen beter zijn dan de oudere, is slechte logica en niet verstandig.
Dus weet zelf niet eens, dus roept zomaar wat dat is wat je eigenlijk doet. Ik zou zeggen Ser, onderzoek het eerst.
Nou, als je de tijd hebt: doe allebei maar. Gewoon een paar voorbeelden.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat wil je eerst weten de symboliek of de rituelen.
Ying Yang is zo'n satanische symbool, waar Goede altijd ook een slechte kant is en waar altijd een slechte is ook een goede kant is waar het zwarte bolletje in het witte veld en het witte bolletje in het zwarte veld zit.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat interesseert me. Kun je eens een concreet voorbeeld noemen?
Wat is je bewijs daarvoor?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Ying Yang is zo'n satanische symbool, waar Goede altijd ook een slechte kant is en waar altijd een slechte is ook een goede kant is waar het zwarte bolletje in het witte veld en het witte bolletje in het zwarte veld zit.
Dat houd in dat dat de duivel is geslaagd een nieuwe vertaling van de Bijbel te plaatsen om zijn identiteit te verbergen en Jezus laten verbergen de God in vlees is en wie hij is.
Het gaat niet wat beter is Ser, wat er weg (For in Christ Jesus) is gelaten, daar zit iets achter waarom, alleen Satan kan dat met zijn inspiratie van anti christ.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Welk van deze verzen is dan volgens jou beter? En waarom?
(Gal. 6:15)
(KJV) "For in Christ Jesus neither circumcision availeth any thing, nor uncircumcision, but a new creature."
(NIV) "Neither circumcision nor uncircumcision means anything; what counts is a new creation."
Symboliek heb je in hand drukken en handgebaren.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, als je de tijd hebt: doe allebei maar. Gewoon een paar voorbeelden.
Neuh. Ying yang geeft bij mijn weten niets anders aan dan balans, maar op dat gebied ben ik geen deskundige eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:02 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Ying Yang is zo'n satanische symbool, waar Goede altijd ook een slechte kant is en waar altijd een slechte is ook een goede kant is waar het zwarte bolletje in het witte veld en het witte bolletje in het zwarte veld zit.
Dat houd in dat dat de duivel is geslaagd een nieuwe vertaling van de Bijbel te plaatsen om zijn identiteit te verbergen en Jezus laten verbergen de God in vlees is en wie hij is.
* Perrin deelt spuitjes Haloperidol uitquote:
Kan Satan dat niet toegevoegd hebben? Waarom wel/niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:04 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Het gaat niet wat beter is Ser, wat er weg (For in Christ Jesus) is gelaten, daar zit iets achter waarom, alleen Satan kan dat met zijn inspiratie van anti christ.
Ja, ik weet wat symbolen en gebaren zijn, maar ik zie de kwalijke invloed niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Symboliek heb je in hand drukken en handgebaren.
Hier enkele voorbeelden van duistere handdrukken en handgebaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.goeievraag.nl/(...)-pink-opsteekt.31516
Dat heb ik al gedaan, valse Bijbel vertaling plaatsen en God is goed er geen beetje kwade in Gods identiteit. Daarom houd God zijn volk gescheiden van het (duister) geest.quote:
Dat is geen bewijs. Hoe weet ik dat de KJV geen valse Bijbelvertaling is die door een duistere geest ingegeven is?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, valse Bijbel vertaling plaatsen en God is goed er geen beetje kwade in Gods identiteit. Daarom houd God zijn volk gescheiden van het (duister) geest.
Jigzog bracht me gelijk op een goede vergelijking, bedankt Jigzog
Graag gedaan man!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, valse Bijbel vertaling plaatsen en God is goed er geen beetje kwade in Gods identiteit. Daarom houd God zijn volk gescheiden van het (duister) geest.
Jigzog bracht me gelijk op een goede vergelijking, bedankt Jigzog
Dat meisje lijkt op is Georgina Verbaan maar belangrijker je kunt haar nippels zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Symboliek heb je in hand drukken en handgebaren.
Hier enkele voorbeelden van duistere handdrukken en handgebaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waar we ook botsen, elk Christen geloof niet een beetje slecht van God namelijk, dat houd gescheiden want God is 100% goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Neuh. Ying yang geeft bij mijn weten niets anders aan dan balans, maar op dat gebied ben ik geen deskundige eerlijk gezegd.
No shit, dat is Georgina Verbaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat meisje lijkt op is Georgina Verbaan maar belangrijker je kunt haar nippels zien.
Vergelijken met de originele Hebreeuwse en Griekse teksten?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Hoe weet ik dat de KJV geen valse Bijbelvertaling is die door een duistere geest ingegeven is?
Ja, dat probeer ik dus al een heel topic te doen. Maar dat mag niet van Hollander, want de beste bron voor de originele teksten heeft copyright en is daarom volgens hem per definitie onjuist.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergelijken met de originele Hebreeuwse en Griekse teksten?
Georgina is dus satanist... Fucking hell... Dat had k eerder moeten weten...quote:Op zondag 28 juli 2013 19:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
No shit, dat is Georgina Verbaan.
Ah, ja. Daar valt natuurlijk weinig zinnigs tegenin te brengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik dus al een heel topic te doen. Maar dat mag niet van Hollander, want de beste bron voor de originele teksten heeft copyright en is daarom volgens hem per definitie onjuist.
Georgina is alles wat je wilt, zolang je haar maar aandacht geeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Georgina is dus satanist... Fucking hell... Dat had k eerder moeten weten...
Mensen nemen symboliek van hun pop idolen over. Dat gebeurt nu massaal. Mensen maken het teken van de duivel omdat hun idolen dat ook maken daarom vinden ze dat stoer. Vind het een kwadelijk ontwikkeling veel mensen in mijn omgeving maken zulke symbolen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat symbolen en gebaren zijn, maar ik zie de kwalijke invloed niet.
Ser, dat noemt inspiratie van de demon, zo noemt Jezus het ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kan Satan dat niet toegevoegd hebben? Waarom wel/niet?
Ja, ik aanbid Satan ook. Maar de vraag is dus: wat is daar dan zo slecht aan?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
zelfs in de muziek wereld wordt satan aanbid.
Hoe weet jij dat de schrijver van de KJV inspiratie kreeg van God's geest, en niet van slechte geesten?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Ser, dat noemt inspiratie van de demon, zo noemt Jezus het ook.
Je hebt mensen die inspiratie krijgen van een slechte geesten je hebt mensen die inspiratie krijgen van Gods geest, grote verschillen welk geest men inspiratie krijgt.
Dat is toch makkelijk. Satan is het duister en nep licht. En houdt mensen in bedwang door middel van Angst.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik aanbid Satan ook. Maar de vraag is dus: wat is daar dan zo slecht aan?
Ja, ik zie mensen die geen idee hebben van wat ze volgens sommigen uitbeelden. Ik mis het complot nog. Of als er geen complot is, dan zie ik de schadelijkheid er nog niet van.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen nemen symboliek van hun pop idolen over. Dat gebeurt nu massaal. Mensen maken het teken van de duivel omdat hun idolen dat ook maken daarom vinden ze dat stoer. Vind het een kwadelijk ontwikkeling veel mensen in mijn omgeving maken zulke symbolen.
Veel mensen maken ze symbolen tegenwoordig.
hoorens van de duivel handgebaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik aanbid Satan en ik ben niet bang. Ik hou van duister en niet van neplicht. Ik word ook niet in bedwang gehouden, want volgens Satan mag ik juist alles doen waarvan ik weet dat ik het kan maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk. Satan is het duister en nep licht. En houdt mensen in bedwang door middel van Angst.
Weet wel dat satan mensen voorliegt om zijn macht te behouden.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik aanbid Satan en ik ben niet bang. Ik hou van duister en niet van neplicht. Ik word ook niet in bedwang gehouden, want volgens Satan mag ik juist alles doen waarvan ik weet dat ik het kan maken.
Dat heb ik jou al vertelt, je zou de Bijbel helemaal moeten doornemen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Hoe weet ik dat de KJV geen valse Bijbelvertaling is die door een duistere geest ingegeven is?
Jij kent satan niet, dat is wat jij niet weet.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik aanbid Satan ook. Maar de vraag is dus: wat is daar dan zo slecht aan?
Kun je dan misschien een voorbeeld noemen van een leugen van Satan? Ik ben namelijk volgens mij aardig deskundig op het gebied van satanisme en ik heb nog geen leugens kunnen ontdekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet wel dat satan mensen voorliegt om zijn macht te behouden.
Ik ken Satan beter dan jij.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:19 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Jij kent satan niet, dat is wat jij niet weet.
Dat was niet mijn vraag. Mijn vraag was: Hoe weet jij dat de schrijver van de KJV geļnspireerd was door God's geest toen hij die stukjes toevoegde, en hoe weet jij dat de schrijver van de NIV geļnspireerd was door een donkere geest toen hij die stukjes juist wegliet?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dat heb ik jou al vertelt, je zou de Bijbel helemaal moeten doornemen.
God heeft gezegd dat hij zijn enige zoon heeft gegeven voor onze zondes, Satan zegt dat God geen kind heeft zoals de leer van de islam is.
Jezus heeft gezegd, wie niet mij niet erkent als de zoon van God is een antichrist.
Dus mensen die niet geloven dat Jezus de zoon van God is oftwel God in vlees is een antichrist.
Het begon al in Genesis, God creėerde de in de beginne Aarde/en Hemel, Satan leert juist dat de Big Bang heeft plaatsgevonden en zo we geėvolueerd zijn dat soort tegenstrijdigheden kan alleen satan doen, en satan is volgens God meester in bedriegen en misleiding.
Ongeveer hetzelfde in de Koran lees dat Allah zeg dat Allah de grootse misleider is, klinkt als een God van satan.
Je zou echt eens meer Bijbel lezen van King James versie en zowel als dat van NIV versie en neem dan ook mogelijk de Koran mee.
De grootste truc van satan is om mensen te laten denken dat er geen god bestaat. En hij houdt mensen in bedwang door middel van leugens. Het machtigste wapen van satan is leugens en manipulatie.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kun je dan misschien een voorbeeld noemen van een leugen van Satan? Ik ben namelijk volgens mij aardig deskundig op het gebied van satanisme en ik heb nog geen leugens kunnen ontdekken.
Maar noem er een, want als je gelijk hebt, dan ga ik je gelijk geven.
'God bestaat niet' is een leugen van Satan?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De grootste truc van satan is om mensen te laten denken dat er geen god bestaat. En hij houdt mensen in bedwang door middel van leugens. Het machtigste wapen van satan is leugens en manipulatie.
Nee dat maakt hij mensen wijs. Dat willen satanist de gelovige mensen wijs maken. En dat lukt op heden heel goed. De kerken lopen massaal leeg. Dat zegt hij niet dus daar ga ik niet op beoordelenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'God bestaat niet' is een leugen van Satan?
En als Satan zegt: 'Je hebt zelf een gezond verstand. Gebruik dat dan ook.' Is dat dan ook een leugen?
En als ik je nou drie onafhankelijke bronnen geef waaruit blijkt dat Satan dat wel zegt. Vind je het dan wél een leugen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat maakt hij mensen wijs. Dat willen satanist de gelovige mensen wijs maken. En dat lukt op heden heel goed. De kerken lopen massaal leeg. Dat zegt hij niet dus daar ga ik niet op beoordelen.
Ja want Satan verkoopt alleen maar leugens om mensen die geloven in god kapot te maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En als ik je nou drie onafhankelijke bronnen geef waaruit blijkt dat Satan dat wel zegt. Vind je het dan wél een leugen?
Gezien teksten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de schrijver van de KJV inspiratie kreeg van God's geest, en niet van slechte geesten?
Nee, Satan zegt: geniet van het leven en denk zelf na. Maar als je tekenen hebt die anders aantonen, deel ze dan vooral.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja want Satan verkoopt alleen maar leugens om mensen die geloven in god kapot te maken.
Omdat ik in God geloofd en op God vertrouwd dat zijn woord eeuwig is en bewaard blijft zoals de originele King James Bijbel het woord van God is goed behouden is gebleven door het Woord van God te houden wat God beloofd heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Mijn vraag was: Hoe weet jij dat de schrijver van de KJV geļnspireerd was door God's geest toen hij die stukjes toevoegde, en hoe weet jij dat de schrijver van de NIV geļnspireerd was door een donkere geest toen hij die stukjes juist wegliet?
God zegt het net iets anders. Bewandel het goede pad en laad je niet misleiden door leugens van Satan en denk zelf na.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, Satan zegt: geniet van het leven en denk zelf na. Maar als je tekenen hebt die anders aantonen, deel ze dan vooral.
Geef mij de drie bronnen eens?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En als ik je nou drie onafhankelijke bronnen geef waaruit blijkt dat Satan dat wel zegt. Vind je het dan wél een leugen?
Dus als je het bestaan van Satan erkent (en dat doe je hierboven volgens mij) dan kun je niet naar de hemel?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
God zegt het net iets anders. Bewandel het goede pad en laad je niet misleiden door leugens van Satan en denk zelf na.
God waarschuwt in de heiligboeken ook voor Satan en zijn leugens. Op de dag des oordels is er geen plaats voor ongelovige en mensen die in Satan geloven.
Hoe weet je dat Satan jou niet probeert te bedriegen door je het verkeerde verbond aan te wijzen, door je wijs te maken dat Jezus de zoon van God is, en door je wijs te maken dat het over alle naties gaat?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Gezien teksten.
(KJV) "...the covenant, that was confirmed before of God in Christ....."
(NIV) "...the covenant previously established by God"
Als je deze teksten gaat lezen zoals bij de NIV vertaling, weet je niet waar het over gaat waar de vertaling van de King James heel duidelijk is waar het over gaat.
En deze vertaling
(KJV) "...and that ye may believe on the name of the Son of God."
(NIV) (omitted)
Hier zie bij de NIV dat het geschrapt is, iets houd tegen dat Jezus God is en satan doet op alle manieren er alles aan zodat mensen van Jezus weghouden om niet gered te worden zoals de islam en Humanisme zijn beide religies die mensen weghaalt van de redding van hun Zondes door jezus te aanvaarden als hun verlosser.
Nog eentje:
(KJV) "And the nations of them which are saved shall walk in the light of it...."
(NIV) "The nations will walk by its light...."
Als je goed de NIV leest, over welke natie heeft het over?
Lees je de King James, dan lees je ook dat ALLE naties.
Paus Franciscus gelooft in God en hij vertrouwt op God dat zijn woord eeuwig is en bewaard blijft. Maar God heeft tegen Franciscus gezegd dat de KJV niet de juiste is, maar de Vulgaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Omdat ik in God geloofd en op God vertrouwd dat zijn woord eeuwig is en bewaard blijft zoals de originele King James Bijbel het woord van God is goed behouden is gebleven door het Woord van God te houden wat God beloofd heeft.
Vrij eenvoudig.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Geef mij de drie bronnen eens?
Dan zal ik jou een bron geven waar staat dat satan een meester is in liegen/bedriegen en misleiding is.
Dat zeg ik niet. Maar er gaat een gebeurtenis plaats vinden waarbij veel doden vallen en dat alle onrein zielen het niet gaan overleven.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus als je het bestaan van Satan erkent (en dat doe je hierboven volgens mij) dan kun je niet naar de hemel?
Klopt, dat had ik gisteren ook een heel stuik over gekeken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vrij eenvoudig.
LaVey - The Satanic Bible
Chretien Sauvage - The Sinister Tradition
Johannes Nefastos - The Catechism of Lucifer
Volgens de Bijbel wel, volgens de realiteit niet, homolander.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef Hollander1000 het volgende:
Het begon allemaal in de tuin of Eden Jigzog
En nou maar hopen dat je in juist die ene god op juist die ene goede manier gelooft. Spannend hoor!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar er gaat een gebeurtenis plaats vinden waarbij veel doden vallen en dat alle onrein zielen het niet gaan overleven.
Volgens de realiteit doen we steeds ongehoorzaam zijn tegen God, is dat jou ook opgevallen onze ongehoorzaamheid?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel wel, volgens de realiteit niet, homolander.
Welke ongehoorzaamheid? Geef eens een concreet voorbeeld?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:44 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Volgens de realiteit doen we steeds ongehoorzaam zijn tegen God, is dat jou ook opgevallen onze ongehoorzaamheid?
Zoals geen alcohol drinken, geen abortus plegen niet stelen, niet bedriegen of liegen en geen seksuele gedoe met vrouwen zoals (hoererij). Een vrouw waar je seks mag hebben nadat je bent gehuwd.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welke ongehoorzaamheid? Geef eens een concreet voorbeeld?
Kijk, nu wordt het interessant.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:48 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Zoals geen alcohol drinken, geen abortus plegen niet stelen, niet bedriegen of liegen en geen seksuele gedoe met vrouwen zoals (hoererij). Een vrouw waar je seks mag hebben nadat je bent gehuwd.
Geen geweld plegen/moorden of valse getuigenis afleggen dat soort dingen.
Tenzij Odin anders besluitquote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
Je hoeft het niet letterlijk op te volgen geen mens is perfect. Maar mensen die godlastering liederen zingen en handgebaren maken ongelovige en satan aanhangers die worden bestraft.
En waarom worden die dan bestraft?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:
Je hoeft het niet letterlijk op te volgen geen mens is perfect. Maar mensen die godlastering liederen zingen en handgebaren maken ongelovige en satan aanhangers die worden bestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |